Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

zelfkweek paddo's: daar gaat de wereld...

Voor al je psychedelische avonturen.

zelfkweek paddo's: daar gaat de wereld...

Berichtdoor spacelord » ma maart 14, 2011 10:43 am

6 maart 2010

Wie: ik, S en P
wat: zelfkweek: ik en S: 4 g droog, P: 3 dram droog, beetje wiet en 2 dozen lachgas
waar: Bij S thuis

Gisteren heb ik voor het eerst getript op mijn zelfgekweekte paddestoeltjes. Ik weet niet welke soort het was maar volgens de verkoper was een soort van de shop, kruising tussen cambodiaanse en thaïse cubensis. Het was een ongelofelijke ervaring die zwaarder was en dieper ging dan mijn vorige 11 trips op paddo's, lsd en truffels.

Een week lang heb ik uitgekeken naar deze avond. De ouders van S zouden een nacht allebei niet thuis zijn en deze kans konden we mooi benutten om eens een reisje te maken naar de andere wereld, de wonderlijke wereld van hallucinaties en kaleidoscopische patronen.

Om half 8 werden de paddo's genuttig door mij, S en P. Gedroogd zijn ze tamelijk goed naar binnen te krijgen maar even later waren we allemaal wat misselijk en onwennig. Wat haat ik dat eerste uur, die overgang van de realiteit naar de andere dimensie. Dat onwennig gevoel, de onrust die ontstaat wanneer je nog snel alles wilt checken: is de deur op slot, telefoon uit, staat er genoeg eten en drinken... Al na 10 minuten zagen we de wereld lichtjes vervormen en begonnen de dagdagelijkse voorwerpen er interessant en wonderlijk uit te zien. Stoelen begonnen surrealistische vormen aan te nemen en met de ogen dicht bemerkte je al vage patronen die draaiden en terug verdwenen. We zetten wat muziek op, Shpongle weliswaar :D, en wachtten rustig af tot de shrooms stevig zouden inkicken. De tijd kroop vooruit als een bejaarde slak dus ik dacht; laten we eens een ballonnetje vullen! Adem in, adem uit en hupsakeej, de klok draaide vervormde en veranderde van kleur net als de hele kamer. Toch vond ik het tamelijk zwak overkomen. P zei hierop: laten we een joint roken dan gaat het een stuk beter werken! Ok, ik rolde de joint, we liepen naar buiten wat een heel karwei was aangezien mijn evenwicht niet veel beter meer was dan dat van een puber na 15 pinten. De joint deed zijn werk, althans bij mij en S, P had nog nooit getript en wist niet goed wanneer je tript en wanneer niet. S en ik waren aan het praten over de kleuren die we zagen en de ramen die vibreerden. P snapte hier niets van en dacht dat we maar aan het lullen waren.

Terug naar binnen want het weer zat vandaag niet mee! Nu nog meer eens een ballonnetje vullen. Of nee! Puur van de fles! Patroon erin, draaien, psssshhhhhht, en adem in...
Oooowwww motherfuckingjesusholysaintkankerzooi daar gaat de wereld...
Dit was echt ongelofelijk, ik zonk weg, heeel erg diep, deed mijn ogen toe en zag de prachtige pratronen die draaiden voor mijn ogen smelten en naar beneden druipen. Ik reisde doorheen mijn bewustzijn. Mijn lichaam smolt en vloeide in zetel. Ik droop en was niet meer dan een plas verloren energie. Warm en koud, geur en smaak, tast gehoor en reukzin. Ik ervaarde alles door elkaar, volledige synesthesie. Kleuren proefde ik, geluid zag ik. Mijn ogen openden en van de realiteit was geen sprake meer. Stemmen en klanken hoorde ik op verschillende toonhoogtes, alsof robots of aliens een vreemde taal tegen mij spraken. Even later was het lachgas uitgewerkt, heet leek eeuwen te duren, van tijdsbesef was al geen sprake meer.

P kloeg ondanks haar stapel dekens constant over hoe koud het was, terwijl het in huis echt een goede temperatuur was. 'P, de kou zit in je hoofd, laat het lichaam achter de geest moet verder reizen, denk niet aan het lichaam dat red zich wel concentreer je op je bewustzijn.'
'Maar ik ben ook nat, zo tussen mijn benen'. Iedereen lag dicht van het lachen terwijl ze bedoelde dat haar bovenbenen klam aanvoelde :D .
Nog maar een joint? Mmm ik weet niet, mijn hoofd wordt een chaos met die wiet...Ochja een paar trekjes. Ondertussen was een makker van ons die ging sitten ook aangekomen. Buiten was het zeer koud en P en ik gingen na een paar trekjes weer naar binnen. Behind closed eyelids knalde door de boxen en ik kon een enorme grijns niet van mijn gezicht vegen. Opeens zei P 'ik ben bang de muziek komt mij pakken help! Dat is zo eng zet het af, zet het af!! Oei? Bang van Shpongle? Hoe is dit mogelijk? Ik vertelde haar dat je je moet overlaten aan de muziek en er een geheel mee moet worden. Go with the flow. Maar ik heb toch maar Bob Marley opgezet. S en T kwamen terug binnen en we zetten ons voor de tv. De soaps waren geweldig om naar te kijken en de kleuren waren prachtig. De zus van S was inmiddels binnengekomen maar weet niets van trippen af. P was zeer ongerust over wat de zus wel niet zou denken van haar en trok zich tijdens haar trip veel aan van de mensen in haar omgeving. We vertelden haar dat je deze gevoelens moet relativeren omdat de paddo's ze versterken. Nog maar een wat lachgas doen? Ok, weer van de fles en hupsakee ik smolt weer volledig maar deze keer ervaarde ik iets heel uitzonderlijk, iets wat ik nog nooit heb meegemaakt. Ik trad uit mijn lichaam, mijn geest stond erboven. Ik ademde niet maar voelde hoe mijn lichaam ademde. Het was alsof dat lichaam het mijne niet was, als ik mijn mijn arm de andere aanraakte, leek het alsof ik iemand anders vast had. Mijn armen werden een geheel in de vloeibare brij die van mij overbleef. Dit was echt ongelofelijk :eek:!

De playstation werd opgestart en we besloten crash team racing te spelen. Ik heb dit ook tijdens mijn eerste trip gedaan en het is echt een geweldige belevenis :D . Een lachgasje erbij en gamen maar! Ik zag niets meer, de tv was aan het vervormen als een regendruppel die uit de hemel valt. Ik had dieptezicht in het spel en zag ipv van de parcours en personages schilderijen van Alex Grey en oneindig lange tunnels vol patronen. Alles smolt weg en ik belande in een soort eeuwig continuum. Van deze moment weet ik nog nauwelijks iets af dus ik ga er ook niet veel woorden aan vuil maken.
De pizza's die ingelegd waren werden de oven uitgehaald. Mijn maag keerde helemaal om. Eten tijdens mijn trips kan ik echt niet verdragen. Een vreemde substantie die zomaar mijn lichaam binnentreed en zo sterk smaakt en ruikt verdraag ik echt niet. Maar ik hield mijn aandacht op de hallucinaties en kon zo het denken aan de pizza's vermijden. Ik keek uit het raam en zag demonische wezens die mij aanstaarden. Hmm, alles zit toch in je hoofd? Ik kan zien wat ik wil, laat ik van die wezens eens iets moois maken. En jawel, ze veranderden in prachtige bloemen! Ik voelde me een ware tovenaar aangezien ik de omgeving naar mijn hand kon zetten :D Dit was echt geweldig! Een wandeling zat er helaas niet in door het slechte weer maar de tuin was prachtig. Overal fractals en patronen, kleuren die ik nog nooit had gezien en als ik mijn arm voor mijn gezicht bewoog zag ik 20 handen achter elkaar in de lucht geprojecteerd staan. De joint die we rookten smaakte metaalachtig en zeer sterk. Ik kon als het waren de smaken die ik proefde doorslikken als een flinke hap van een hamburger. Zeer vreemd.

Rond 11 uur werd iedereen wat onrustiger, T ging ook bijna vertrekken en ik werd wat angstig of de trip wel op 2 uur gedaan zou zijn. Want ik moest nog naar huis en alleen door een donker bos fietsen terwijl het pijpestelen regende. Onze sitter vertrok en we begonnen te filosoferen.
Hoelang heb ik nog voor ik naar mijn bus moet? 3 uur? Maar wat is tijd? Wat is leven en dood en wanneer ben je levend of dood? Is sterven zoals smelten op het lachgas? Wanneer ben je dood, wat is het punt tussen leven en dood? Als het bewustzijn verdwijnt? P dacht dat echte wereld nooit meer terug zou komen en vond dit niet eens erg. Ik zei dat morgen alles weer normaal zou zijn maar ze deze ervaring haar leven lang zou meedragen.

Ik ontdekte dat ik nog een laatste lachgascapsule had en knalde me een laatste keer naar verre oorden. Toen ervaarde ik weer iets vreemds. Het leek of mijn lichaam zichzelf consumeerde, alsof ik implodeerde en mezelf naar binnen toe opvrat. Ik trok aan mijn lip deze, leek een elastiek en scheurde los. Ik zwiepte met mijn armen en deze leken mijn lichaam los te laten en door de kamer te vliegen. Het kon me geen barst schelen.

Toen begon het wat depressiever te worden. Ik trip omdat ik graag dingen over mijzelf en de wereld bijleer. Maar deze keer had ik belijkbaar niets geleerd. Waarom trip ik dan? Ik heb een motivatie om wiet en paddo's te gebruiken, het is nuttig. Maar wat is er nuttig aan? Trip ik dan gewoon omdat het fijn is? Maar is dit wel fijn? Wat is er nou leuk en hallucineren en dingen zien dat er niet zijn? Die paddestoel gebruikt psilocybine als defentiemechanisme en wij gebruiken dat recreatief? Dat is toch echt niet normaal, dit is niet de bedoeling.
Ochja whatever, ik kan toch niet deftig meer denken.

Tege 1 uur was ik echt uitgeput, ongelofelijk vermoeid, alsof ik de marathon gelopen had. P wa al naar bed maar ik ging naar huis.
Dit was weer een ongelofelijke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Viva la zelfkweeksetjes :love: !
Load universe into cannon. Aim at brain. Fire.
Avatar gebruiker
spacelord
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 243
Geregistreerd: di maart 01, 2011 6:36 pm

Re: zelfkweek paddo's: daar gaat de wereld...

Berichtdoor Jack Daniels » do mei 19, 2011 11:10 pm

zeer fijn om te lezen :)
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: zelfkweek paddo's: daar gaat de wereld...

Berichtdoor kenobi » vr mei 20, 2011 11:44 am

Zit al een tijdje te denken om een keer zo een kweekset te kopen. Had er altijd mijn twijfels over maar uit jou verhaal te lezen werkt dat prima. is het ook een beetje makkelijk te kweken of hoe gaat het in zijn werk? :wave:
kenobi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: ma apr 04, 2011 7:09 pm

Re: zelfkweek paddo's: daar gaat de wereld...

Berichtdoor Davinci » vr mei 20, 2011 9:10 pm

Ga je altijd een trip in met de gedachte om veel bij te leren?
Laatst merkte ik enorme frustraties toen er geen antwoorden kwamen.
Achteraf heb ik geleerd dat trippen vragen in een nieuw daglicht zet.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: zelfkweek paddo's: daar gaat de wereld...

Berichtdoor spacelord » za mei 28, 2011 11:28 am

Davinci schreef:Ga je altijd een trip in met de gedachte om veel bij te leren?
Laatst merkte ik enorme frustraties toen er geen antwoorden kwamen.
Achteraf heb ik geleerd dat trippen vragen in een nieuw daglicht zet.


Nee, ik ben wel wat realistischer geworden. Je zet inderdaad dingen in een ander daglicht en bekijkt aspecten vanuit een ander oogpunt. Op die manier kan je inderdaad meer te weten komen en dingen 'bijleren'. Maar dat is heel relatief en meestal vergeet je zo goed als alle inzichten.
Load universe into cannon. Aim at brain. Fire.
Avatar gebruiker
spacelord
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 243
Geregistreerd: di maart 01, 2011 6:36 pm

Re: zelfkweek paddo's: daar gaat de wereld...

Berichtdoor Hashja » wo jun 08, 2011 7:50 pm

Mooi report man!

spacelord schreef:Toen begon het wat depressiever te worden. Ik trip omdat ik graag dingen over mijzelf en de wereld bijleer. Maar deze keer had ik belijkbaar niets geleerd. Waarom trip ik dan? Ik heb een motivatie om wiet en paddo's te gebruiken, het is nuttig. Maar wat is er nuttig aan? Trip ik dan gewoon omdat het fijn is? Maar is dit wel fijn? Wat is er nou leuk en hallucineren en dingen zien dat er niet zijn? Die paddestoel gebruikt psilocybine als defentiemechanisme en wij gebruiken dat recreatief? Dat is toch echt niet normaal, dit is niet de bedoeling.

Bij mij komen de inzichten altijd pas ná de trip, soms wel tot 4 maanden erna. :love:
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: zelfkweek paddo's: daar gaat de wereld...

Berichtdoor spacelord » zo jun 19, 2011 12:02 am

Haha ik heb intussen wel ingezien dat ik eigelijk nog totaal nix heb bijgeleerd na al mijn trips :grin:
Je leert er niets van bij, je kan dingen alleen in een ander perspectief plaatsen en op die manier een eventueel nieuw inzicht verwerven.
Load universe into cannon. Aim at brain. Fire.
Avatar gebruiker
spacelord
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 243
Geregistreerd: di maart 01, 2011 6:36 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner