Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Voor al je psychedelische avonturen.

zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor infectednl » zo sep 23, 2012 2:57 pm

Dit wat ik nu zal proberen te omschrijven is de meest intense ervaring op paddestoelen die ik tot nu toe heb gehad. Dit heeft echt diepe indruk op me gemaakt. Ik zette thee van 4 gram syrische wijnruit en nam dit samen met 4 gram paddo's in op een lege maag. Ik had me flink verkeken op het versterkende effect van de syrian rue. Normaal duurt het een uur voordat ik de eerste visuals krijg maar deze keer vloog ik meteen al door de organische tunnels en grottenstelsels van de geest. Het was een hele heftige maar tot dan toe een hele interessante en plezierige trip zoals een achtbaan. Mijn brein gonsde en maakte sprongen van het ene machtige universum naar het andere. Ik zag mytische wezens, Goden, epische veldslagen. Demonen die al het vel van mijn lijf afscheurden waarna ik weer herboren werd in een ander lichaam.
Toen ik langzaam de piek naderde werd het serieus. Dit was echt niet leuk meer. Mijn gezichtsveld werd helemaal wit, mijn brein sloeg op tilt, alle alarmbellen van mijn lichaam gingen af, ik verkeerde op de rand van totale oplossing in het niets. Zweet gutste van mijn lijf, het voelde alsof mijn bloed aan het koken was. Ik trok helemaal wit weg en ik dacht echt dat het met me gebeurd was, vlagen van hitte en kou wisselden elkaar af. Ik wilde opspringen om hulp roepen, rondrennen. Maar ik dwong mijzelf in mijn bed te blijven. Dit moet je rustig uitzitten herhaalde ik bij mezelf het is het waard. In deze flash zag ik een soort pyramide vol geometrische complexiteit, dit was de kern, de essentie, de bron van oneindige creativiteit.
Gelukkig nam de toestand snel in intensiteit af, als dit langer aangehouden had dan had ik het niet getrokken. De hele uitloop tijd van 4 of vijf uur ofzo verkeerde ik in een soort shock toestand. Zware mindfucks lieten me de oneindige tunnels van onmogelijke geometrie zien. Dit zijn bizzarre dimensies, niets kan je hierop voorbereiden. De visioenen waren kraakhelder en schitterden met bizarre schoonheid alles was van kristal en ik voelde me diep gelukkig dit alles te mogen zien.
Toen de trip dan eindelijk wat minder werd voelde het alsof ik het hele universum had doorkruist ik was helemaal kapot. Ik kon niks anders dan liggen staren totdat het licht werd. Wat was ik blij met dat licht! Een nieuwe dag, een schone lei, een nieuw begin.

Dit heeft echt diepe indruk gemaakt ik heb het gevoel nooit meer dezelde persoon te kunnen zijn, het is echt een soort wedergeboorte. Ik kan nog steeds niet geloven dat je zo diep kunt gaan en het kan navertellen. Deze ervaring is eerst wel even genoeg voor me deze keer heb ik echt even de tijd nodig om de draad weer op te pakken.
Avatar gebruiker
infectednl
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 9:22 pm

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor justmakepeace » di sep 25, 2012 12:05 pm

Zelf heb ik nog nooit zo zwaar getript, maar als ik het zo lees is het zo jammer dat je het niet kan filmen en mensen kunt laten zien. Net als met DMT, als je het gevoel en de visuals en alles in een film vast zou kunnen leggen, kun je echt de hele wereld overtuigen van de schoonheid van dit godsgeschenk.
Geef me een mice en een drum machine en ik pomp je vol psilocybine!
justmakepeace
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: di aug 14, 2012 8:57 pm

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor Dennenboom » di sep 25, 2012 12:33 pm

Intens hé :geek: Verwerk het rustig en trip niet te snel opnieuw
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor justmakepeace » di sep 25, 2012 6:39 pm

Ik vindt lichte trips veel leuker, omdat ik met zware trips het gevoel heb dat ik angstig ga worden enzo. Ik zou wel een keer goed hard willen trippen maar heb hier niet echt de mogelijkheden toe, eerst maar eens zorgen dat ik op mezelf woon. Truffels is iets wat ik mijn hele leven zou kunnen doen, omdat het niet schadelijk of verslaven ofzo is lijkt het me iets wat je nog wel kunt doen als je 60 bent, tijd genoeg dus xD Al moeten we wel beseffen dat elke dag onze laatste kan zijn, zo'n dingen laten truffels je ook inzien.
Geef me een mice en een drum machine en ik pomp je vol psilocybine!
justmakepeace
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: di aug 14, 2012 8:57 pm

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor infectednl » di sep 25, 2012 9:49 pm

justmakepeace schreef:Zelf heb ik nog nooit zo zwaar getript, maar als ik het zo lees is het zo jammer dat je het niet kan filmen en mensen kunt laten zien. Net als met DMT, als je het gevoel en de visuals en alles in een film vast zou kunnen leggen, kun je echt de hele wereld overtuigen van de schoonheid van dit godsgeschenk.



Ja inderdaad, dat is ook precies wat ik probeer te doen met animatie. zoals hier: animatie 1
maar helemaal nabootsen is moeilijk omdat alles zo snel weer vervaagd.
Avatar gebruiker
infectednl
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 9:22 pm

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor infectednl » di sep 25, 2012 9:53 pm

justmakepeace schreef:Ik vindt lichte trips veel leuker, omdat ik met zware trips het gevoel heb dat ik angstig ga worden enzo. Ik zou wel een keer goed hard willen trippen maar heb hier niet echt de mogelijkheden toe, eerst maar eens zorgen dat ik op mezelf woon. Truffels is iets wat ik mijn hele leven zou kunnen doen, omdat het niet schadelijk of verslaven ofzo is lijkt het me iets wat je nog wel kunt doen als je 60 bent, tijd genoeg dus xD Al moeten we wel beseffen dat elke dag onze laatste kan zijn, zo'n dingen laten truffels je ook inzien.



Ja je moet behoorlijk stevig in je schoenen staan voor zware trips, maar ja ik heb altijd een soort teleurstelling als ik te weinig heb genomen. Maar ja gewoon rustig trip ervaring opdoen totdat je genoeg zelfvertrouwen hebt.
Avatar gebruiker
infectednl
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 9:22 pm

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor Dennenboom » di sep 25, 2012 9:56 pm

Coole animatie :love:
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor Davinci » di sep 25, 2012 10:58 pm

Interessant maar jammergenoeg beknopt report.
justmakepeace schreef:omdat het niet schadelijk of verslaven ofzo

Let op voor de linkse kuthippie mentaliteit; vrede/verlichting is niet te koop voor de paar euro's die je betaalt voor paddo's.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor Drefbon » wo sep 26, 2012 12:16 am

Wow, alle respect voor de animatie!

Het doet me denken aan mijn DXM-trips van vroeger, de visuals daarvan vallen wel enigszins te vergelijken met deze animatie alleen waren de DXM visuals veel chaotischer en instabieler. Kon jij in die trip de visuals blijven volgen? Bleef je bij het 'verhaal' zegmaar, of versprongen de visuals als je bijvoorbeeld even met je ogen bewoog? Sorry, het is een beetje moeilijk uit te leggen wat ik bedoel...
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor infectednl » wo sep 26, 2012 6:47 pm

Drefbon schreef:Wow, alle respect voor de animatie!

Het doet me denken aan mijn DXM-trips van vroeger, de visuals daarvan vallen wel enigszins te vergelijken met deze animatie alleen waren de DXM visuals veel chaotischer en instabieler. Kon jij in die trip de visuals blijven volgen? Bleef je bij het 'verhaal' zegmaar, of versprongen de visuals als je bijvoorbeeld even met je ogen bewoog? Sorry, het is een beetje moeilijk uit te leggen wat ik bedoel...



Ja, ik heb geen ervaring met DXM maar in de animatie zitten elementen van verschillende trips en ik heb het hier en daar aan elkaar moeten breien omdat het inderdaad wel eens inneens verspringd naar iets anders in een visioen.
Avatar gebruiker
infectednl
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 9:22 pm

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor goejezuen » vr sep 28, 2012 10:31 pm

weer zeer nice tripreport zeker respect je zal wel flink wat kennis hebben opgedaan door die gekke paddestoele hoe je mind er van binnen uitziet. :grin: en nog aan het tekenen geweest?:smokin:
goejezuen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 111
Geregistreerd: za maart 12, 2011 10:01 pm

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor Taxi. » wo okt 03, 2012 12:45 pm

Zeer interessant report ! Had het alleen graag wat uitgebreider en met wat meer details willen lezen :)
Vette animatie ook, herken er ook dingen uit mijn trips in terug...
Je vertelt dat je veel tijd nodig hebt om de draad weer op te pakken en dat het een hele diepe indruk op je heeft gemaakt, zie je dit ook als eenmalige actie of ben je van plan nog een keer voor zo'n heftige trip te kiezen ?
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor justmakepeace » wo okt 03, 2012 6:50 pm

Vet filmpje man! Zelf heb ik nog nooit zoiets heftigs gezien zegmaar, al hoop ik die op DMT nog ooit te hebben.
Die linkse hippie-mentaliteit zal wel meevallen, al heb ik gewoon wel het idee dat sommige psychedelica je een beter mens kunnen maken.
Geef me een mice en een drum machine en ik pomp je vol psilocybine!
justmakepeace
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: di aug 14, 2012 8:57 pm

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor Einstein » wo okt 03, 2012 7:31 pm

Die animatie :hulde: Het report is wat summier, maar wel mooi :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: zware trip op 4 gram syrian rue + 4gram paddo's

Berichtdoor infectednl » do okt 04, 2012 11:33 am

Ja dat het report beknopt is klopt wel. Ik ben dan ook meer geintereseerd in de visuele aspecten van de visioenen zelf en laat de bullshit eromheen achterwege. @ mushrocker : Ja ik denk wel dat ik ooit nog eens zo diep zou willen gaan maar niet binnenkort ofzo de piek van de ervaring was gewoon te heftig en ik moet langzaam weer wat moed verzamelen... Daarnaast heb ik genoeg inspiratie en inzichten om een tijdje op door te werken. Maar bedankt voor jullie complimenten op de animatie er zullen meer volgen!
Avatar gebruiker
infectednl
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 9:22 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner