Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

1e keer MDMA kristallen.

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Amnesia » di feb 22, 2011 9:20 pm

Dit is mijn trip report, ik heb MDMA kristallen gepakt met wat vrienden.
Ik noem ze maar even T,M,J.
Over de dosis: Ik weeg ongeveer 63 kilogram en ben rond de 1,78-1,80 en 16 jaar. Ik heb in april 2010 en november 2010 pillen gehad, dit was dus de eerste keer MDMA kristallen.


We waren met z'n 4en. 3 ervan zouden de MDMA kristallen gebruiken (T, J en ik) en 1 iemand (M) had iets anders (vloeibare MDMA volgens mij.)

Het was ongeveer 19:00 19 februari.
Op MSN zei een vriend van me dat ie waarschijnlijk deze avond wou gaan knallen, ik hoorde het net en had er ook wel zin in.
Ongeveer 20 minuten later werd ik opgehaald met de auto.
We reden eerst wat rond maar moesten de MDMA nog halen, we belde een dealer maar die was bezig.
Ongeveer een uur later, tussen door nog een joint gerookt, kregen we een SMSje dus gingen we het halen.
We hadden verwacht dat we pillen gingen kopen maar we kochten 1 gram MDMA kristal voor 25 euro.
Iedereen had er wel zin in, en we gingen nog wat wiet halen om de avond compleet te maken.
We stonden op een vrij afgelegen parkeerplaats, daar zouden we het gaan doen.
Een vriend van M zou ook nog langskomen, M had net zijn MDMA gepakt, en T was de kristallen aan het verdelen.
We zouden ieder 1/3 gram pakken, een vriend van ons had verteld dat het dan wel leuk zou worden.
Ik had een cola flesje (0,5L) gevuld met water, ik wist niet wat ik kon verwachten van de smaak dus had ik de helft er maar uitgegooid, zodat als het vies zou zijn ik het wel gewoon zou kunnen drinken.


Het was inmiddels al 22:00. Ik dronk de MDMA kristallen die ik met mijn water vermengt had, ongeveer 1/3 slok van de 25 cl, zodat ik nog wat overhield voor de rest van de avond.
M had eerst zijn MDMA gepakt maar dat was een klein flesje (capsule denk ik) en hij vond het nogal vies.
Ik dronk van mijn MDMA en vond het niet raar smaken, het had een klein beetje een bittere nasmaak maar dat was het.
J en T namen het in door het op te likken en weg te spoelen met water.
Een vriend van M kwam en hij was er even mee aan het praten. Ondertussen voelde ik een raar gevoel in mijn maag, ik was bang dat ik moest overgeven maar zei niks omdat die vrienden van M er waren.
De vrienden van M gingen weg en ik dacht dat ik al wat voelde, later blijkt dit niet het geval te zijn geweest.
Er is nu ongeveer 15 minuten verstreken sinds we de MDMA hadden ingenomen.
We besloten naar een andere plek te rijden, omdat er daar nog wel eens politie wou komen i.v.m. geluidsoverlast van auto radio etc.
Dus we reden en ik voelde het langzaam opkomen. Er waren misschien 25 minuten tot een half uur verstreken.
We reden en M had het liedje Cookie Monsta - Bliss opgezet, spacend dubstep nummer.
Het klonk echt vet en ik was wel aan het spacen in de auto.
Eenmaal aangekomen begon ik al veel te praten, je kent het wel. "Ja ik voel hem nu wel, chill man" etc.
Ik volgde het niet meer helemaal maar ik denk dat die ook wel bij T langzaam insloeg, omdat we veel begonnen te lullen.
Ik zat achterin met J. T en M zaten voorin.
Ik had op dat moment wel een favoriet liedje namelijk Become the Sky van B-Front & Frontliner.
T had hem opgezet en dat was echt chill.
Bij J wou die maar niet inslaan, gelukkig had hij wel nog wat kleine alcohol flesjes bij zich.
Soort flügel achtige shit.
Hij dronk er 2 van en later sloeg ie ook bij hem in.
Ik had mijn pa gesmst of het goed was dat ik bij T zou blijven slapen, dat leek me wel chill.
Helaas belde me vader op (ik had gezegd dat ik uitging) ik nam natuurlijk niet op en T had me telefoon maar even gepakt voor de zekerheid.
We hebben de hele avond geluld over van alles en nog wat, je merkt wel dat een vriendschap hechter wordt van de MDMA.
We hebben wat joints gerookt, het voelde wel chill om gewoon te roken. Effect merkte ik niet echt.
Je kan praten over problemen etc. het voelt ook chill om erover te praten.
M had helaas wat mindere shit als ons. Ik had zondag nog nagelezen dat iedereen zegt dat 1/10e de normale dosering is, ik denk dat hij dat heeft gehad.
Ik ging voorin zitten en was wel aan het lullen met M en ook wel met J en T.
T had een mixje gemaakt van hardstyle muziek, dat klonk echt vet.
Ik voelde me echt chill, me ogen rolde min of meer automatisch weg ( naar boven ) dat voelde ook echt nice. Ik had iemand anders het al eens zien doen maar nu deed ik het ook, die keer dat ik het zag leek het alsof hij out ging.
Integendeel het voelt echt chill en je ziet zeg maar 3 beelden, moeilijk te beschrijven eigelijk.


We hebben tot ongeveer 2:00(?) in de auto gespaced en ik merkte wel dat M was aan het uitknallen.
Daarom ging hij ook na huis en zou hij ons afzetten.
Ik spacede hem zeker nog (ik nam af en toe slokjes van mijn MDMA water, ik heb met die eerste slok zeker 2 tot 3 uur gedaan.)
Het was vrij rustig op de weg maar de muziek en de lantaarnpaal lichten waren echt nice om te zien.
Ik zag wel wat visuals, maar niet echt hallicuneren zoals dwergen zien of wat dan ook.
De lichten zagen er echt nice uit, en ik zag een paarse gloed om M heen komen.
Bomen veranderden ook een beetje in vage schimmen, voor ik het wist waren we bij T.
Daar hebben we nog een kwartiertje ofzo nog gespaced en erna zou M na huis gaan, ik dronk mijn MDMA water op.


Het was nu denk ik 2:15(?) ik had de tijd niet echt goed meer in de gaten gehad.
Tegen M natuurlijk gezegd dat ie voorzichtig moest rijden en dat het chill was, dat ie een echte vriend was.
Je kent het wel, MDMA talk.
De moeder van T was thuis maar lag al te slapen, langzaam liepen we naar boven om op zijn kamer (samen met J) te chillen.
Boven aangekomen zouden we wat muziek gaan luisteren ( wel zacht natuurlijk ) en spacen, we hebben nog zo'n 5 uur geluld over van alles en nog wat.
Ongeveer 1 uurtje (6:15) namen J en T hun laatste likje MDMA, T doneerde me nog een brokje kristal.
Ik merkte wel dat ik uit aan het knallen was.
Toen gingen we maar na bed en ik kon (gelukkig) goed in slaap komen.

We hebben dus niet echt een space gehad om shit te doen maar gewoon: muziek, praten, spacen.
Ook wel eens chill voor de verandering maar niet voor vaak, ik knal liever op een chill hardstyle feestje om daar los te gaan.
Al met al vond ik het wel een geslaagde avond.
Ik werd om 11:00 wakker maar bleef in bed tot 15:00. Ik werd wel om het uur wakker maar dat boeide niet echt.
Droge kleffe bek 's ochtends, lippen kapot. (moet ik mezelf wel afleren :P)
Wat gedronken, even later kwam M om mij en J optehalen.
In de auto hebben we nog een jonko gerookt met een chille laag THC.
Het was dat of de kater viel wel mee.
Ik raad toch wel iedereen aan om de MDMA kristallen in water op te laten lossen, en het te drinken.
1/10 van een gram zou ik afraden want dat lijkt me vrij crap. (tenzij je natuurlijk niet zo lang wil spacen.)
Het is wel voor herhaling vatbaar maar ik denk niet binnenkort. Over 2 weken heb ik vakantie en dan zou ik het misschien wel weer willen doen, maar ik wil het niet te vaak achter mekaar doen.
En misschien ook wel een tip: Als je niet zo wil stressen ofzo, zou je beter al wat vroeger kunnen beginnen met je shit te regelen.
Ik denk altijd dan: "Kut nu krijgen we die shit niet meer, dalijk moeten we iets halen dat crap is" etc. :P

Als je nog nooit MDMA of XTC heb gebruikt, raad ik het wel aan.
Maar trip-safe! ;)
Laatst bijgewerkt door Amnesia op wo feb 23, 2011 12:02 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Koxbox » di feb 22, 2011 9:30 pm

Vloeibare MDMA :conf:
Avatar gebruiker
Koxbox
Acieeeed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 385
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:19 pm
Woonplaats: 9000 Gent City

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor PoisonDrink » di feb 22, 2011 9:33 pm

Als je geen tolerantie hebt is 1/3e gram veel te veel om in één keer binnen te kappen. Maar aangezien je het verdeeld hebt over de avond is het goed.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Koxbox » di feb 22, 2011 9:34 pm

PoisonDrink schreef:Als je geen tolerantie hebt is 1/3e gram veel te veel om in één keer binnen te kappen. Maar aangezien je het verdeeld hebt over de avond is het goed.

1/3 in één keer lijkt me sowieso echt wel een overdreven dosis. Tolerantie of niet.
Avatar gebruiker
Koxbox
Acieeeed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 385
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:19 pm
Woonplaats: 9000 Gent City

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor PoisonDrink » di feb 22, 2011 9:55 pm

Er was toch zo'n kerel die elke dag 5-10 pillen naar binnen gooide. Of was dat een urban legend? :)

Maar voor een normaal mens is 333mg wel overdreven ja.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Koxbox » di feb 22, 2011 9:57 pm

PoisonDrink schreef:Er was toch zo'n kerel die elke dag 5-10 pillen naar binnen gooide. Of was dat een urban legend? :)

Maar voor een normaal mens is 333mg wel overdreven ja.

Tenzij je tussen de 333 en 499,5 kilo weegt. :ugeek:
Avatar gebruiker
Koxbox
Acieeeed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 385
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:19 pm
Woonplaats: 9000 Gent City

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor PoisonDrink » di feb 22, 2011 10:05 pm

Zij zal 333mg wel aankunnen!
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Jack Daniels » di feb 22, 2011 11:39 pm

volgende keer zou ik gewoon lekker een natte vinger door het zakje heen halen en die flink aflikken want mdma in een fles water is echt een aanslag op je tanden
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Koxbox » di feb 22, 2011 11:40 pm

Andyy schreef:volgende keer zou ik gewoon lekker een natte vinger door het zakje heen halen en die flink aflikken want mdma in een fles water is echt een aanslag op je tanden

En aflikken niet dan..?
Avatar gebruiker
Koxbox
Acieeeed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 385
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:19 pm
Woonplaats: 9000 Gent City

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Amnesia » di feb 22, 2011 11:41 pm

Even ter informatie, zoals jullie kennelijk niet weten.
In MDMA kristal zit nooit 100% MDMA, de maximum is 84%. Ik ga er niet van uit dat ik de beste shit heb, dus stel er zit 70% in.
333mgx0.70= 233mg MDMA, wat vrij normaal is voor een avond. Vrienden van mij gooien 2 schijfjes van 180 mg in een avond naar binnen, dus waarom zou 233 mg MDMA te veel zijn?
Als je kanker weinig gaat gooien kan je het beter niet doen.
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Jack Daniels » di feb 22, 2011 11:45 pm

Koxbox schreef:
Andyy schreef:volgende keer zou ik gewoon lekker een natte vinger door het zakje heen halen en die flink aflikken want mdma in een fles water is echt een aanslag op je tanden

En aflikken niet dan..?


1 keer likken en doorslikken met een slok water lijkt me toch wel wat beter dan slokjes nemen uit een fles waar kristal inzit
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Koxbox » di feb 22, 2011 11:47 pm

Andyy schreef:
Koxbox schreef:
Andyy schreef:volgende keer zou ik gewoon lekker een natte vinger door het zakje heen halen en die flink aflikken want mdma in een fles water is echt een aanslag op je tanden

En aflikken niet dan..?


1 keer likken en doorslikken met een slok water lijkt me toch wel wat beter dan slokjes nemen uit een fles waar kristal inzit

Ja, logisch. Ik doe gewoon mijn kristallen in een bodempje water en slik het zo naar binnen.
Vind dat ook niet zo'n goede methode om alles in een fles water te kappen en dan maar wat kleine slokjes gaan nemen.. Hoe kan je dat nu doseren..
Avatar gebruiker
Koxbox
Acieeeed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 385
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:19 pm
Woonplaats: 9000 Gent City

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor PoisonDrink » di feb 22, 2011 11:47 pm

Dat percentage zit hoogstwaarschijnlijk al verrekend in het aantal mg. Een keer 180mg nemen en na een paar uur nog wat bijnemen kan wel. Maar in één keer 333mg mdma kristal likken? :shock:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Amnesia » di feb 22, 2011 11:48 pm

Andyy schreef:
Koxbox schreef:
Andyy schreef:volgende keer zou ik gewoon lekker een natte vinger door het zakje heen halen en die flink aflikken want mdma in een fles water is echt een aanslag op je tanden

En aflikken niet dan..?


1 keer likken en doorslikken met een slok water lijkt me toch wel wat beter dan slokjes nemen uit een fles waar kristal inzit


Mijn 2 vrienden deden dat, alleen 1 besefte later pas dat hij het niet op zijn tong moest laten liggen, maar een slok water nemen. De volgende dag lag ze tong een beetje open.
Me tanden zien er nog oké uit :mrgreen:

Dat percentage zit hoogstwaarschijnlijk al verrekend in het aantal mg. Een keer 180mg nemen en na een paar uur nog wat bijnemen kan wel. Maar in één keer 333mg mdma kristal likken? :shock:

Mijn vrienden hebben niet alles in 1 keer gedaan, ze hadden zelfs nog wat over toen we bij T waren. Lees eerst het hele report voordat je iets gaat zeggen wat niet klopt.
Laatst bijgewerkt door Amnesia op di feb 22, 2011 11:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Koxbox » di feb 22, 2011 11:49 pm

333mg MD nemen en nog normaal kunnen doen is vrijwel onmogelijk.. Zal wel rotslechte kwaliteit geweest zijn dan..
Avatar gebruiker
Koxbox
Acieeeed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 385
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:19 pm
Woonplaats: 9000 Gent City

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Amnesia » di feb 22, 2011 11:52 pm

Koxbox schreef:333mg MD nemen en nog normaal kunnen doen is vrijwel onmogelijk.. Zal wel rotslechte kwaliteit geweest zijn dan..


Over een tijd van 4-5 uur.
En het ligt ook aan de omgeving, als jij op een feestje staat te knallen. Ga je zeker weten los, deze keer had ik het minder. Lag zeker aan de space.
Lees ook de vorige post namelijk:
Amnesia schreef:Even ter informatie, zoals jullie kennelijk niet weten.
In MDMA kristal zit nooit 100% MDMA, de maximum is 84%. Ik ga er niet van uit dat ik de beste shit heb, dus stel er zit 70% in.
333mgx0.70= 233mg MDMA, wat vrij normaal is voor een avond. Vrienden van mij gooien 2 schijfjes van 180 mg in een avond naar binnen, dus waarom zou 233 mg MDMA te veel zijn?
Als je kanker weinig gaat gooien kan je het beter niet doen.

233 mg doen over 5 uur is zeker haalbaar om nog oké te doen.
Ik ben gewoon gewend niet tering druk te zijn, maar gewoon chill te spacen.
Op een feest is dat natuurlijk anders
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Koxbox » di feb 22, 2011 11:54 pm

:roll2: Wij hadden het dus al 7miljoen posts lang bezig over het feit dat MOEST je zoveel in één keer naar binnen gooien, je er niet echt goed van zou zijn.
Avatar gebruiker
Koxbox
Acieeeed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 385
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:19 pm
Woonplaats: 9000 Gent City

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Jack Daniels » di feb 22, 2011 11:56 pm

Koxbox schreef::roll2: Wij hadden het dus al 7miljoen posts lang bezig over het feit dat MOEST je zoveel in één keer naar binnen gooien, je er niet echt goed van zou zijn.


nee idd k denk dat je dan zo ongeveer op je handen loopt
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Koxbox » di feb 22, 2011 11:58 pm

Andyy schreef:
Koxbox schreef::roll2: Wij hadden het dus al 7miljoen posts lang bezig over het feit dat MOEST je zoveel in één keer naar binnen gooien, je er niet echt goed van zou zijn.


nee idd k denk dat je dan zo ongeveer op je handen loopt

Dat is het minste wat je erover kan zeggen. Als ik de eerste drop 200mg pak en dan erna nog 2x 100 erbij kan ik letterlijk bijna niet meer bewegen van de strakheid. :smokin:
Avatar gebruiker
Koxbox
Acieeeed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 385
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:19 pm
Woonplaats: 9000 Gent City

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor PoisonDrink » di feb 22, 2011 11:58 pm

Inderdaad, omdat ik eerst begrepen had uit de beginpost dat je oorspronkelijk van plan was om 1/3e gram MD in één keer te nemen. Maar je hebt dit dan toch over een langere periode had verspreid. Dat gaat natuurlijk wel.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Amnesia » wo feb 23, 2011 12:00 am

Inderdaad, problem solved. :lol:
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Jack Daniels » wo feb 23, 2011 12:07 am

idd :smokin:
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Koxbox » wo feb 23, 2011 12:08 am

Inderdadski. :smokin: Om maar met de flow mee te gaan.
Avatar gebruiker
Koxbox
Acieeeed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 385
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:19 pm
Woonplaats: 9000 Gent City

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Tomaat » wo feb 23, 2011 12:09 am

Lijjkt mij al net iets realistischer :mrgreen:
Leuk report!
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Jack Daniels » wo feb 23, 2011 12:14 am

Koxbox schreef:Inderdadski. :smokin: Om maar met de flow mee te gaan.


Go with the flow..
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor brick_top » wo feb 23, 2011 3:54 pm

Amnesia schreef:Het is wel voor herhaling vatbaar maar ik denk niet binnenkort. Over 2 weken heb ik vakantie en dan zou ik het misschien wel weer willen doen, maar ik wil het niet te vaak achter mekaar doen.


Zal ik dan maar de eerste zijn om je te waarschuwen dat het over 2 weken waarschijnlijk lang zo goed niet zal aankomen?
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor thepablo » do feb 24, 2011 10:19 pm

Amnesia schreef:Even ter informatie, zoals jullie kennelijk niet weten.
In MDMA kristal zit nooit 100% MDMA, de maximum is 84%.

In geen enkel test centra in nederland is er ooit hoger als 81% gemeten :wave:
Ja maar.....
Alles is eigenlijk ook best wel veel
Avatar gebruiker
thepablo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:28 pm
Woonplaats: Maaskantje

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Amnesia » do feb 24, 2011 11:03 pm

thepablo schreef:
Amnesia schreef:Even ter informatie, zoals jullie kennelijk niet weten.
In MDMA kristal zit nooit 100% MDMA, de maximum is 84%.

In geen enkel test centra in nederland is er ooit hoger als 81% gemeten :wave:

81 dan, het spijt me vreselijk voor deze fout.
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor Amnesia » ma maart 07, 2011 5:38 pm

brick_top schreef:
Amnesia schreef:Het is wel voor herhaling vatbaar maar ik denk niet binnenkort. Over 2 weken heb ik vakantie en dan zou ik het misschien wel weer willen doen, maar ik wil het niet te vaak achter mekaar doen.


Zal ik dan maar de eerste zijn om je te waarschuwen dat het over 2 weken waarschijnlijk lang zo goed niet zal aankomen?

Heb eergister (zaterdag) toch geknald, 3 oranje qdance gegooid.( Getest op 178 mg MDMA)
Ging echt hard, gooide eerst een 3 kwart schijfje want ik had gefaald met hem doormidden doen :roll:
Duurde ongeveer 30 min voor de inslag en heb toen overgegeven :puke:
Daarna 1 kwart en 2x halve schijf gegooid, ging goed.
Rond 5 uur werd het wat minder (kan ook later zijn geweest.)
Dus kocht ik nog 1 schijfje van een vriend.
Daarna weer gekotsd en ging echt hard.
Was daarna even na buiten gegaan om rond te lopen.
Zag een hallucinatie van ongeveer 10 katten in een steeg.
Ik zei nog tegen een vriend kijk die katten!
Toen vervormden ze terug naar takken :eek:
Wel een vette avond geweest, ging rond 12:00 uur een uurtje slapen. (We begonnen om 23.00 uur)
En nu weer fit ;)
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: 1e keer MDMA kristallen.

Berichtdoor brick_top » wo maart 09, 2011 1:25 pm

thepablo schreef:In geen enkel test centra in nederland is er ooit hoger als 81% gemeten :wave:


Ik werd onlangs toch echt gebeld met de mededeling dat mijn kristallen 84% MDMA bevatten..
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner