Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

1e keer XTC - De start van eeuwige vriendschap

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

1e keer XTC - De start van eeuwige vriendschap

Berichtdoor Qydro » vr dec 27, 2013 9:59 pm

Hallo beste lezers,

Ik denk dat de meeste mij nog niet kennen, ik ga schuil onder de naam Qydro en ben 16 jaar (ja ik weet het vrij jong) en kom uit de omgeving van Twente.

Nou is mijn 1e keer al wel weer een tijdje geleden, maar het is een ervaring die niet word vergeten en hedendaags nog vaak aan bod komt, als onze vriendengroep bij elkaar zit.

Het begon allemaal met de verjaardag van een kameraad, die ik voor het gemak maar even Maarten noem. Wij hadden bedacht om is een keer een heel mooi feest te maken, en kwamen zo op het idee om xtc te doen, aangezien de broer van een andere kameraad ("Wouter") het al enige tijd doet en er wel ervaring mee had. En daar bovenop werd er in het uitgaanscentrum waar wij het gingen doen ook nog is hardstyle (onze favoriete muziekstijl) gedraait en kwam D-Block & S-te-Fan daar draaien. Ik had samen met Wouter al een keer een pilletje geprobeert waarvan het helemaal was verpoedert en we een beetje binnen hadden gekregen, maar er werkte dus niks van. Dus dit werd de eerste echte keer voor ons allemaal. Ik zelf heb nooit iets tegen drugsgebruik gehad en ben er van bewust dat als je er verstandig mee omgaat dat het je alleen maar veel genot oplevert dus was ook niet zenuwachtig of nerveus van te voren.

Via de broer van Wouter in contact met een semi-"dealer" gekomen die wel wat voor ons wou regelen, zodoende hebben wij een aantal groene androids gekregen getest op 220mg. De groep waarmee we het zouden doen bestond uit 6 man; Frits, Maarten, Wouter, Rick, Daan en ik.

Eenmaal aangekomen in ons uitgaanscentrum liepen we naar binnen, en gingen we eerst nog even gezellig in "the pub" heten een soort cafeetje waar je gezellig kunt zitten en mag roken. Om ongeveer half 12 besloten we naar de wc te gaan en stonden we met onze groep in een kringetje heel onbenullig halfjes aan elkaar uit te delen, waardoor er nogal wat mensen opkeken van waar we mee bezig waren. :P Iedereen heeft dus wat binnengekregen en we gingen weer naar the pub om te wachten totdat hij inkickte, voordat we naar de mainstage/grote zaal wouden gaan waar dus hardstyle werd gedraait. Om ongeveer kwartover 12 begon hij in te kicken, precies op dat moment werd een nummer gedraait waar wij nuchter al met zijn allen heel hard op gaan, namelijk; Evil Activities - Nobody Said It Was Easy. De sfeer in de pub was toen geweldig, iedereen zong uit volle borst mee en ik voelde een hele grote saamhorigheid en verbondenheid met iedereen die in de pub zat, en toen de climax van het nummer bijna kwam gingen we met zijn allen opstaan zodat we konden gaan hakken. Ik had het gevoel alsof iedereen mij vol bewondering aankeek hoe ik zat te hakken en elke centimeter van de ruimte benutte.

Toen dit nummer dus was afgelopen gingen we naar de grote zaal, maar wel via een omweg omdat ons dat geweldig leek, via de omweg kom je bij een hele grote lange trap omhoog, die trap is verlicht onder elke trede met een lijn lichten die van links tot de andere kant van de trap lopen, toen ik de trap op begon te lopen voelde ik mij net een marsmannetje of iets dergelijks. Ik zweefde die trap over, zo licht voelde mijn benen aan. Boven de trap aangekomen kom je langs een klein barretje, en ik vroeg alvast om een glas water met ijsklontjes. Nu liepen we dus door langs het balkon van de grote zaal naar de rokersruimte bij de grote zaal, het leek alsof iedereen mij aankeek, en iedereen zag er heel aardig en gezellig uit en ik maakte ondertussen praatjes met mensen die mij helemaal geweldig leken te vinden.

Nu zaten we dus in de rokers ruimte en ik zat naast iemand een keek hem aan en zag meteen dat hij ook wat op had en visa versa. Wij vroegen elkaar meteen ga je lekker? En ja dat gingen we, hij had het al vaker gedaan en zei dat ik er heel erg strak uitzag, en had dit helemaal niet door. Mijn vrienden bevestigden dit, toen kreeg ik de zonnebril van die kerel die ik net had ontmoet en rookten we samen nog een peuk, en wat gaan die dan snel op zeg pfff, heb je hem net aan lijkt het alsof hij meteen al weer op is.

Wij liepen nu ongeveer 10/15 meter verder over het balkon, en zagen nog een klein plekje waar we konden zitten, hier had ik heel goed uitzicht op de lichten/lasers en de dj booth, en wat waren die lichten geweldig in combinatie met de muziek, het leek wel alsof het perfect op elkaar was afgestemt en ik ging helemaal op in de lichten en muziek, en toen schrok ik want een oudere kerel van 25/26 als ik me het nog goed herinner zei: "Yo, ga je nog goed?" Blijkbaar rolde mijn ogen alle kanten op en mn kaken deden ook vrolijk mee. Ik zei ja ik ga super lekker man, dit is mijn eerste keer, en stelde me voor. Hij was er met een groep van wat oudere kerels en meiden, die ook allemaal wel een snoepje en dergelijk lusten. Hij bood me wat van zijn cola aan en gaf me kauwgom, daar ben ik nog steeds dankbaar voor. ^^ Toen zag ik een meisje bij die groep zitten van ongeveer mijn leeftijd en die was zo prachtig mooi en ik leek stapelverliefd. Ik vroeg of ik naast haar mocht zitten, en dat mocht gelukkig, vanaf dit moment zaten we met elkaar te knuffelen gaven elkaar kusjes, en zaten uiteindelijk ook te zoenen. Elke aanraking en contact met haar was zo magisch, het voelde allemaal zo heerlijk. Toen zei ze ga je mee dansen?En dus gingen we hand in hand naar beneden de zaal in, wat nogal moeilijk ging want mijn benen waren zooooo licht, wat tegelijkertijd ook heel fijn voelde, we liepen door de hele menigte hand in hand, gingen overal en nergens dansen en knuffelen kusjes geven en zoenen, het was echt heel erg geweldig, en ze was betoverend mooi evenals de lichten en de muziek. Het leek een grote droomwereld, ik kwam met heel veel mensen in contact ondertussen en het leek alsof iedereen wist dat ik wat op had en iedereen glimlachte naar mij, of gaf mij een hand of stak een duim omhoog, het leek alsof iedereen daar mijn vriend was, en iedereen zat te genieten van mijn trip.

Ik ging weer naar boven samen met het meisje en ging bij mijn vriendengroep zitten met haar, en rookte een peuk, toen Rick zei of ik nog wat wou, en samen met Daan en Wouter gingen we als honden naar de wc, want we wouden meer, meer van dit prachtige spul! Toen dus weer een halfje gekregen, ongeveer ander halfuur later.

Het is nu ongeveer half 2 en DBSTF komt op, ik had alleen door dat ze opkwamen en daarna niet meer, ik genoot zo intens veel van de muziek, dat ik geen besef meer had dat een van mijn favoriete DJ's daar stonden. Elke beat, elke melodie was zo intens mooi, mijn voetjes gingen alle kanten op en ik maakte dancemove's waarvan ik niet eens wist dat ik ze kon of kende, ik stond op een kleine verhoging waar iedereen van afging om mij mijn gang te laten gaan. En wat was dat heerlijk al die aandacht van de mensen die kijken hoe hard ik ga en hoe hard ik dans. Ik deed mijn zonnebril op want ik kon echt focussen op niks meer, mijn ogen rolde echt alle kanten op en als ik de foto's terugkijk denk ik dat mijn face wel extreem was. Maar het was genieten, en toen kwam het meisje ook op de verhoging en zaten we samen al knuffelend te dansen, elke aanraking was weer geweldig.

Het was nu ongeveer 3 uur en DBSTF gingen weg, en gelukkig zei iemand dat, want ik wou een foto met ze scoren, ik stond netjes in de rij en was aan de beurt, ik keek ze aan en vroeg of ik een mooi fototje met ze mocht maken, hun glimlachten en wisten 100% zeker dat ik wel wat op had. Hier ook een hele leuke foto aan overgehouden.

Ik heb vanaf 3 uur tot kwart voor 4 ongeveer alleen op het balkon gezeten en af en toe op het balkon gedanst en ondertussen zitten kettingroken. :P Ik probeerde nog op mijn mobiel te kijken, maar dat scherm was een grote waas en ik kon er niks van aflezen. De oudere kerel van 25/26 had ik net gezegt dat ik wel into reggae was, en toen liet hij mij zijn rug zien, hij had een hele grote tattoo van Bob Marley op zijn rug, en ik vertelde hem de woorden: "Only Jah love." Waar hij op reageerde met andere magische woorden wat ik mij niet meer goed herinner.

Om half 4 trouwens nog een half bijgepakt, omdat ik er zo lekker inzat.

Kwart voor 4 gingen de lichten dus aan en wij bleven zo lang mogelijk zitten samen met de nieuwe vriendengroepen die we hadden gemaakt die ook hadden gebruikt.

Toen naar de garderobe gesprint om mijn jas te pakken en ondertussen nog een paar willekeurige meisjes geknuffelt. Die kerel bij de garderobe keek mij aan en ik dacht snel wegwezen als ik mijn jas had, en tot mijn verbazing gaf hij mij een koud flesje cola en een pakje mentos wat ik helemaal niet erg vond.

Bij de ingang nog wat lolly's meegepikt en toen op de tocht naar huis, een halfuur fietsen door het bos, wat een avontuur was dat!

Wij stapten op de fiets, into the darkness van het bos en zagen in de verte een rood lampje, en daar begon het mee, dat lampje ging echt razendsnel met schokbewegingen alle kanten op, wat was dat apart, maar tegelijkertijd supervet. Ondertussen fietsen we door en ik hallucineerde dat het fietspad breder was en fietste meerdere keren plotseling in de berm, terwijl ik dacht dat het fietspad was. Even later zag ik een kerel voor ons fietsen, met een meisje achterop, ik ging mij erop focussen en het was weg, weer was dat heel apart, maar ik vond het supervet! Toen begon het de rest van de weg te lijken alsof we door een witte tunnel fietsen de eindeloos was, terwijl we gewoon op een fietspadje fietsen met een zandweggetje ernaast! Ik vond dit hallucineren echt super kicken! Even later zag ik een boom als het ware als een raket met wortel en al uit de grond gelanceert worden, en later nog een rood landhuis achter bomen verscholen, en naarmate ik dichterbij kwam en mij er enigszins op kan focussen verdween dat huis. Toen kwamen we nog over een fietsbrug bij de A1, hebben daar nog een peuk gedaan en naar de auto's gekeken, maar die lichten gingen weer alle kanten op! Bij mijn kameraad aangekomen namen we nog een glas fanta, ik keek naar dat glas en het water leek helemaal te vervormen, en dat glas later ook waardoor ik het ging oppakken en toen leek het weer normaal. Ondertussen was het half 6 geworden en waren we toe om te liggen, nog in de spiegel een foto gemaakt van onze doppen en een audiosessie gemaakt van onze klapperkaken die zon 10 aanslagen per seconden leken te maken.

Al met al was dit de mooiste avond van mijn leven en word hier nog steeds met big smile's op teruggekeken en hadden we besloten dat wij altijd vrienden zullen blijven en :xtc: alleen samen zullen doen onder verantwoordelijke voorwaarden.

Ik werd ongeveer wakker om 11 uur, en was niet brak of moe, maar voelde mij wel leeg van binnen en werd boos op mijn moeder op de kleinste dingen toen ik thuis was. Maandag was alles weer helemaal oké.

Al met al een super vette ervaring die ik met jullie wou delen, ik hoop dat ik alles een beetje goed heb omschreven.

Groeten,
Qydro
Cherish the moments
Avatar gebruiker
Qydro
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: vr dec 27, 2013 9:58 pm

Re: 1e keer XTC - De start van eeuwige vriendschap

Berichtdoor Prototype » za dec 28, 2013 12:53 pm

Nice report!
Klinkt als een hele toffe avond!
Ik merk ook dat ik een hechtere band heb gekregen met m'n vrienden sinds de 1e keer xtc.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 1e keer XTC - De start van eeuwige vriendschap

Berichtdoor Emerica. » zo dec 29, 2013 5:37 pm

Wauw! :love: Mooi geschreven, zie mijn eerste keer weer helemaal voor me!
Met oud en nieuw mogen we weer :love:
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”
― Bob Marley
Avatar gebruiker
Emerica.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 26, 2013 5:22 pm

Re: 1e keer XTC - De start van eeuwige vriendschap

Berichtdoor lemonhaze » zo dec 29, 2013 11:29 pm

Emerica. schreef:Wauw! :love: Mooi geschreven, zie mijn eerste keer weer helemaal voor me!
Met oud en nieuw mogen we weer :love:
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: 1e keer XTC - De start van eeuwige vriendschap

Berichtdoor Qydro » di jan 07, 2014 4:10 pm

Bedankt voor de positieve reactie's. :)
Cherish the moments
Avatar gebruiker
Qydro
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: vr dec 27, 2013 9:58 pm

Re: 1e keer XTC - De start van eeuwige vriendschap

Berichtdoor Dreuge » di jan 07, 2014 4:22 pm

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad :)
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 1e keer XTC - De start van eeuwige vriendschap

Berichtdoor Fret » di jan 07, 2014 4:42 pm

:hulde:
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: 1e keer XTC - De start van eeuwige vriendschap

Berichtdoor psychotrance » di jan 07, 2014 5:21 pm

leuk geschreven man, klinkt als een geweldige avond. herken er veel van mijn eigen eerste keer in. jammer genoeg is geen enkele keer xtc/mdma zo mooi en zo magisch als de eerste keer.
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: 1e keer XTC - De start van eeuwige vriendschap

Berichtdoor Izzda » wo jan 29, 2014 7:58 pm

toffe report, geslaagde avond gehad zo te zien!
Ik kijk ook weer uit naar volgende keer, april is het zo ver!
Avatar gebruiker
Izzda
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 363
Geregistreerd: wo jan 22, 2014 9:40 pm

Re: 1e keer XTC - De start van eeuwige vriendschap

Berichtdoor kaasje » wo jan 29, 2014 8:49 pm

Izzda schreef:toffe report, geslaagde avond gehad zo te zien!
Ik kijk ook weer uit naar volgende keer, april is het zo ver!


Ja dat hou je toch niet vol! :lol:
Mooi report! Hoe slaag je er zelfs in om met een overdreven mdma kop een meisje te kussen? :conf:
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: 1e keer XTC - De start van eeuwige vriendschap

Berichtdoor Izzda » wo jan 29, 2014 9:17 pm

kaasje schreef:
Izzda schreef:toffe report, geslaagde avond gehad zo te zien!
Ik kijk ook weer uit naar volgende keer, april is het zo ver!


Ja dat hou je toch niet vol! :lol:


Deze keer wel, beloftes zijn er om na te komen!
Avatar gebruiker
Izzda
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 363
Geregistreerd: wo jan 22, 2014 9:40 pm

Re: 1e keer XTC - De start van eeuwige vriendschap

Berichtdoor kaasje » do jan 30, 2014 12:00 am

Izzda schreef:
kaasje schreef:
Izzda schreef:toffe report, geslaagde avond gehad zo te zien!
Ik kijk ook weer uit naar volgende keer, april is het zo ver!


Ja dat hou je toch niet vol! :lol:


Deze keer wel, beloftes zijn er om na te komen!


Haha ik hou u eraan! :kleuter:
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner