Bij deze mijn 1e geweldige XTC ervaringen. Eind vorige maand de eerste keer gedaan tijdens een hardstyle festival.
19:00 Aankomst
Bij de aankomst hebben we eerst met een cola'tje het terrein verkent. Mij is vertelt dat je dit het beste kan doen zodat het wat vertrouwder wordt. Ik had de pilletjes al naar binnen gesmokkeld en gingen na aankomst samen met 3 andere voor wie ook de 1e keer was een pilletje nemen.
20:00
Tussen veel mensen en buiten het zicht van eventuele bewaking haalde ik de blauwe snoepjes uit mn broekzak. We keken elkaar lachend aan en hadden er zin in met een flesje water hebben we allemaal 1/2 ingenomen (verstandig geweest?). En toen begon het wachten, na 10 minuten kreeg ik klamme handen en had ik het behoorlijk warm.
20:30
Ik voelde mij niet zo goed, had het gevoel alsof ik in de fik stond zijn maar even naar wat bankjes gegaan met een waterijsje (wat fking lekker was) en na 10 minuten was het zover:BAM :O het gierde door mn hele lichaam heen, een gevoel van geluk. Net als je hebt gehoord dat je geslaagd bent voor je examens maar dan x100. Niet te omschrijven.
Ik had er maar 1 woord voor: WAUW
21:30
Met moeite van de bankjes afgekomen en klaar om te stampen. Tot 23:00 helemaal los gegaan en kon echt genieten van de show en de muziek. Zonnebril op en peuk erbij en ik kon urenlang genieten. Net alsof niks er meer toe doet.
Op gegeven moment dacht ik dat ik moest pissen, maar het lukte niet? Na een half uurtje was het ook weer weg erg vreemd maar een maat zei dat dat normaal is
00:00
Feestje is afgelopen en liep nog flink te spacen. Daarna de stad in geweest en een geweldige nacht gehad. Zat ook flink te socialicen, ik wou iedereen zien en spreken. Praten was zo fijn en een knuffel of iets trouwens ook, een echt XTC gevoel denk ik.
02:00
De volgende dag moest ik werken dus maar snel naar huis gegaan. Moest nu ineens wel nodig naar de wc en zonder problemen. In slaap komen ging moeilijk maar lukte uiteindelijk wel.
De volgende dag een lekkere after glow gehad em kon prima werken.
Al met al een leuke ervaring en ergens dit jaar nog wel voor herhaling vatbaar