Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2 roze superman's (1e keer xtc)

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor waus020 » za jan 04, 2014 3:46 pm

Hoi allemaal

Op 31 december 2013 was het dan zover, mijn eerste keer xtc. We gingen met een grote groe richting freaqshow (mijn eerste grote feestje in ieder geval).
Toen we er eenmaal aankwamen was het grote moment aangebroken..
Alles verliep heel vlot en snel en binnen mum van tijd waren we binnen.

22.00
We waren om tien uur in de zaal en ik ging maar een beetje de boel verkennen. Ze hadden jammer genoeg alleen maar bekertjes water wat ik erg balen vond. Gelukkig vond ik even later een flesje water.
Rond 22.30 liep ik naar de wc om mijn pilletje in te nemen. Ik zou een kwartje nemen maar nam perongeluk iets meer dan een kwartje, namelijk een halfje.
Ik ging weer terug naar de main stage om eens even lekker te hakken. Het uurtje vloog zo voorbij en ik voelde nog niks van het halfje.

23.15
Om kwart over 11 gingen we maar even een jointje roken omdat die bij mij nog niet echt insloeg. Ik nam een paar poffies van de joint en ik voelde hem opkomen. Het gevoel wat ik toen kreeg was heerlijk. Ik was opeens hyperactief en had overal zin in.
Ik wilde zo snel mogelijk naar de zaal om te kunnen dansen. We liepen eenmaal terug naar de zaal voor de laatste 15 min van 2013. De muziek klonk geweldig en iedereen was superaardig.


01.00
Na wat te hebben lopen hakken en te dansen dacht ik waarom ook niet ik neem een kwartje bij. Dus ik liep naar de wc en nam een kwartje. Al na een kwartier/half uur voelde ik de extra energie in me lichaam opkomen. Ik vond het heerlijk en heb heerlijk lopen dansen op de hardstyle muziek.
Het gevoel dat je krijgt als je iemand iets te drinken geeft omdat die het nodig heeft is echt heerlijk. Ik wou aan iedereen een slokje water geven zodat ze niet tekort hadden... Ook de welbefaamde handdruk vond ik echt geweldig.

03.00
Twee uur later en ik voelde de energie wat verlagen dus ik nam toen een halfje bij. Na 15 min voelde ik de energie weer in me lichaam stromen. Ik voelde me op dit moment echt heerlijk. Ik stond met een lach van hier tot Tokyo.. :P. Op een gegeven moment liep ik ook af en toe wat rondjes omdat het gewoon zo leuk was. Rondjes lopen uren lang rondjes lopen en lekker dansen en hakken. Ook kreeg ik soms van onbekende mensen een massage. Die massages waren ongekend lekker. Ik kreeg tintelingen van me tenen tot me oren en je rug werd even lekker uit elkaar gekneed. Ik zat op een gegeven moment ook lekker met me tanden te knarsen wat niet erg chill was. Dus vroeg ik soms een kauwgompie van een onbekende, het was heerlijk als diegene waar je het aan vroeg speciaal voor jou een kauwgompie aan het zoeken is. Ik gaf die onbekende dan ook wat water in ruil voor dat kauwgompie :p.
Rond half 5 kreeg ik af en toe spierkrampen wat niet erg lekker was, kwam waarschijnlijk denk ik door het de hele tijd staan en niet even gaan rusten.

05.00
Om 5 uur nam ik nog een kwartje en op dit moment voelde ik me echt nog lekkerder dan om 03.00 uur. Het laatstr kwartje was voor mij het hoogtepunt en op een gegeven moment zat ik ook te hallucineren. Ik zag soms lichtgevende flitsen op mensen hun t-shirt wat ik best wel grappig vond. Ook het eten van een ijsje was zo lekker. De smaak en de kou die je voelde vanbinnen was onbeschrijfelijk. Ook gaf ik natuurlijk wat stukjes weg zodat ik weer zo blij als een kind was.

06.00
Rond 6 uur was ik fysiek gebroken maar mentaal nog kippen lekker. Ik ging dus even op de tribunes zitten. Op dit moment konden me benen niet meer , maar de dreunen van mental theo & the prophet waren echt heerlijk. Het waren heerlijke hardcore nummers die er werden gedraaid en me kaken gingen vrolijk met de muziek op en neer.

07.00
Om 7 uur gingen we naar huis. Op dit moment voelde ik me erg leeg maarja dat was dan maar zo. Het was de eerste keer voor mij en ik vond het echt geweldig de muziek dreunde buiten in me oren nog door..
Rond 8 uur lag ik in me bed en viel ik gelukkig snel in slaap.
Kortom een geweldige eerste keer xtc voor mij.
Laatst bijgewerkt door waus020 op za jan 04, 2014 4:52 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
waus020
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: vr jan 03, 2014 7:31 pm

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor Trippie » za jan 04, 2014 3:50 pm

Klinkt als fakking veel XTC :D
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor veryordinary » za jan 04, 2014 3:51 pm

Fijn report hoor! Klinkt als een geslaagde eerste keer. Wel wat veel genomen in totaal, volgende keer beetje mee oppassen :) Blijft het leuk.
“Never give up on a dream because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.” — Earl Nightingale.
Avatar gebruiker
veryordinary
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 12:24 am

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor waus020 » za jan 04, 2014 3:58 pm

Klopt ik had rond 5/6 uur geen extra kwartje moeten bijnemen, dat was overbodig. Maar ik was gewoon veel te space en begon het als normaal inzien. Ook die strakke koppies in de wc's vond ik echt geweldig. Al die mensen allemaal net zoals ik aan de pillen. Ik had niet verwacht dat er zo'n goede sfeer was , ze helpen je allemaal wat ik erg kon waarderen
waus020
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: vr jan 03, 2014 7:31 pm

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor Prototype » za jan 04, 2014 3:58 pm

Trippie schreef:Klinkt als fakking veel XTC :D

Jup. Maar ik krijg het idee dat er maar weinig mensen zijn die het bij 1 pilletje houden als ik de laatste tijd zo de XTC reports lees. :#:
-
Maar in ieder geval goed om te horen dat je een leuke avond had man, probeer volgende keer het maar bij 1 pilletje te houden als je hersenen je lief zijn. :roll2:
Die krampen die je had zijn normaal. Ik heb dat ook en vooral als ik naar buiten ga waar het koud is schiet ik meteen in de kramp. :#:
Probeer op zo'n moment je been rustig te strekken en dan gaat de kramp weg. ( niet verder buigen want dat doet verrekte veel pijn )
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor waus020 » za jan 04, 2014 4:02 pm

Ja ik had jammer genoeg ook aardig wat koppijn wat ik erg kut vond. En ja het klopt na de errste keer wil je alleen nog maar meer. Maar ik hou er redelijk wat tijd tussen en maak er geen gewoonte van. Over 4 maandjes Qapital!! ;)
waus020
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: vr jan 03, 2014 7:31 pm

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor AgeOfLove » za jan 04, 2014 4:04 pm

waus020 schreef:Ja ik had jammer genoeg ook aardig wat koppijn wat ik erg kut vond. En ja het klopt na de errste keer wil je alleen nog maar meer. Maar ik hou er redelijk wat tijd tussen en maak er geen gewoonte van. Over 4 maandjes Qapital!! ;)


Inderdaad, bijnemen is iets wat bijna iedereen gaat doen als ze teveel bijhebben. Ik zou er zeker 3-4 maanden tussenlaten en gewoon eens proberen met 1 pil. Sowieso kun je toch geen 8-9 uur doorgaan op XTC dus waarom gaan bijnemen en alle kwalijke gevolgen er bovenop krijgen...
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor Miss E » za jan 04, 2014 4:11 pm

Leuk reportje en ik ga met mijn voorgangers mee, beetje voorzichtig met snoepen! ;)

Mooi feestje was het he? :grin:
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor waus020 » za jan 04, 2014 4:13 pm

Klopt die laatste pil was niet nodig. Weer een leermomentje voor de volgende keer. Ik denk dat ik de volgende keer met halfjes ga werken. En ja als je even ging hurken waren die krampen weer zo weg en voelde je je weer heerlijk
waus020
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: vr jan 03, 2014 7:31 pm

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor waus020 » za jan 04, 2014 4:15 pm

Miss E schreef:Leuk reportje en ik ga met mijn voorgangers mee, beetje voorzichtig met snoepen! ;)

Mooi feestje was het he? :grin:


Was zeker een mooi feestje, goede sfeer , aardige mensen die je alle hulp bieden. Dit soort feestjes zijn echt geweldig vind ik en veel beter dan die alcohol partys.
waus020
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: vr jan 03, 2014 7:31 pm

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor Hassan » za jan 04, 2014 4:21 pm

:xtc:
Hassan
Offline
 

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor Spoke » za jan 04, 2014 4:33 pm

Mooi reportje, typisch een eerste keer :kleuter:

Het is ook goed dat je nu doorhebt dat je teveel hebt genomen. Nog een tip die ik je kan geven is dat je beter in 1 keer een goede dosis (1 - 2 mg/kg van je gewicht) neemt dan kleine dosissen verspreid over da avond (bijpakken). Na een tijd gaat de bijgepakte dosis niet echt meer helpen en alleen maar bijdragen aan hardere negatieve effecten, waardoor het dus eigenlijk nutteloos is. MDMA heeft nu eenmaal een bepaalde tijdsduur (4 - 6u) en je moet er genoegen mee nemen dat het hierna gedaan is. :xtc:
Spoke
Donateur
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: zo aug 26, 2012 7:18 pm

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor waus020 » za jan 04, 2014 4:44 pm

Spoke schreef:Mooi reportje, typisch een eerste keer :kleuter:

Het is ook goed dat je nu doorhebt dat je teveel hebt genomen. Nog een tip die ik je kan geven is dat je beter in 1 keer een goede dosis (1 - 2 mg/kg van je gewicht) neemt dan kleine dosissen verspreid over da avond (bijpakken). Na een tijd gaat de bijgepakte dosis niet echt meer helpen en alleen maar bijdragen aan hardere negatieve effecten, waardoor het dus eigenlijk nutteloos is. MDMA heeft nu eenmaal een bepaalde tijdsduur (4 - 6u) en je moet er genoegen mee nemen dat het hierna gedaan is. :xtc:


Ja eerste keer is altijd spannend dus ik dacht laat ik maar niet in een keer een hele nemen, maar een halfje. Ik vind een hele pil in een keer naar binnen werken toch niet zo fijn. Ik wil graag nog wel wat controle over mezelf houden en liever met kwartjes of halfjes werken :)
waus020
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: vr jan 03, 2014 7:31 pm

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor Spoke » za jan 04, 2014 5:08 pm

waus020 schreef:
Spoke schreef:Mooi reportje, typisch een eerste keer :kleuter:

Het is ook goed dat je nu doorhebt dat je teveel hebt genomen. Nog een tip die ik je kan geven is dat je beter in 1 keer een goede dosis (1 - 2 mg/kg van je gewicht) neemt dan kleine dosissen verspreid over da avond (bijpakken). Na een tijd gaat de bijgepakte dosis niet echt meer helpen en alleen maar bijdragen aan hardere negatieve effecten, waardoor het dus eigenlijk nutteloos is. MDMA heeft nu eenmaal een bepaalde tijdsduur (4 - 6u) en je moet er genoegen mee nemen dat het hierna gedaan is. :xtc:


Ja eerste keer is altijd spannend dus ik dacht laat ik maar niet in een keer een hele nemen, maar een halfje. Ik vind een hele pil in een keer naar binnen werken toch niet zo fijn. Ik wil graag nog wel wat controle over mezelf houden en liever met kwartjes of halfjes werken :)


Je moet ook niet in 1 keer een hele binnengooien. Je moet gewoon het bijpakken minimaliseren en niet uren na de eerste dosis nog bijpakken. Je kan bijvoorbeeld beginnen met een halfje (voor mij is dat persoonlijk al genoeg voor een hele avond) en dan een 1u - 1u30 later nog een kwartje of halfje bijpakken als dat eerste halfje niet genoeg zou zijn. Daarna moet je zoals ik al zei aanvaarden dat het na een tijdje uitgewerkt zal zijn. :)
Spoke
Donateur
Offline
 
Posts: 61
Geregistreerd: zo aug 26, 2012 7:18 pm

Re: 2 roze superman's (1e keer xtc)

Berichtdoor Partypipo » zo jan 05, 2014 7:39 pm

Precies, beter niet na zoveel uur nog bij pakken.
Ik neem zelf ook niet in één keer mijn gewenste dosis, 1 pilletje van ongeveer 200 mg mdma (ik weeg bijna 100 kg). Dan klapt ie er zo hard in dat ik niet weet waar ik het zoeken moet op een feest. Thuis kan ik dat wel hebben juist. Dan zodra ik voel dat het gaat werken, nog voor de piek gooi ik er eventueel de andere helft bij. Dan zit ik maximaal te spacen en me gigantisch lekker te voelen. Maar veel meer dan zitten zit er niet in dan.
Op een halve en dan net over de piek heen voel ik me op 80% van het gevoel dat je hebt van een hele, maar dan ik wel nog lekker hakken op de muziek. Dat heb ik met de freaqshow gedaan.
Ook pas om 3.00 uur ingenomen, dan als het uit begint te werken is het feest al lang klaar en heb je niet de neiging nog meer naar binnen te gooien...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner