Wie : Ik en vrienden
Wat : Pep Wiet Alcohol XTC
Ik ben een 17 jarige jongen en ben vanaf mijn 15e gaan experimenteren met drugs.
Nu hebben de goden mij gezegend met het feit dat ik het rijkdom thuis 2 weken voor mij alleen heb. dat vraagt natuurlijk om optimale benutting van deze tijd
Dit tripreport zal vooral gaan over hoe ik deze 2 weken doorbreng de meeste dagen waarschijnlijk onder invloed sommige waarschijnlijk ook niet
volgende week maandag zal de eerste dag zijn ik kijk ernaar uit om mijn ervaring met jullie te delen
dag 1 :
Om 7 uur wakker gemaakt door mijn ouders omdat ik nog even mee moest helpen aangezien ze bepaalde dingen nog niet klaar hadden. toen ze wegwaren rond 10 uur tv liggen kijken en van 1 tot 5 geslapen
deze dag was voor de rest niet erg intressant behalve een paar jointjes gerookt en mijn fantasie de vrijeloop gegeven in Minecraft (pics komen later)
dag 2 :
Opzich ook nog niks speciaals gedaan van 10 tot 2 gewerkt en naar de Action geweest om te kijken voor een kleine waterpijp helaas was deze uitverkocht en zal ik morgen terug moeten gaan
Nu van plan een beetje speed te slikken aangezien mijn neus nog aan het recupereren is van vorige week vrijdag
Ben benieuwd hoe het is aangezien ik nog nooit bommetjes heb genomen maar waarschijnlijk zal het wel leuk worden
Even weinig zin gehad om het topic te updaten maar we gaan vrolijk verder
Dag 3 de hele dag nog doorgegaan op de pep waarna ik de avond naar de bioscoop ben gegaan met vrienden ik was tijdens de film(the hangover 3) en de uurtjes erna flink stoned van een aantal grammen wiet die ik gebruikt heb om mijn nieuwe waterpijp eens flink te testen
overigens smaakte het nog beter na een flinke lading ijsklontjes in het water te doen (waar ik eerst nieteens aan had gedacht maar de tip kreeg van een vriend die toch al veel vaker waterpijp heeft gerookt dan mij) het resultaat was dus een helemaal uitgeputte en stonede ik die bestwel verwonderd was van hoeveel rook je nu eigenlijk binnen kon houden als deze beter gekoeld was
Ps heel stoned een comedy gaan kijken is echt helemaal geweldig
Dag 4 Rond 9 uur sochtends uiteindelijk gaan slapen waarna ik tot in de avond geslapen heb
In de avond hebb ik met vrienden een paar films gekeken Die ik had gedownload. 2 van de 4 zaten aan de coke voor de rest rookte iedereen zich gezellig een of meerdere joints, voor mij was dit extra handig aangezien ik tochwel een kater had en na een speed of mdma kater het altijd wel helpt om een jointje te roken(voor mij dan )
(edit bijna vergeten te zeggen dat er ook nog 3 mensen in meerdere en mindere mate alcohol hadden gehad) rond 11 uur kwam iemand aan met het idee om pizza's te bestellen we bestellden pizza pauzeerde de film eventjes en begonnen aan onderling potjes halo reach te spelen. De potjes die we speelden werden logischerwsijs over het algemeen tochwel gedomineerd door degene die aan de coke zaten aangezien het voor degene die alleen aan de wiet en de alchol zaten tochwel wat lastiger ging
ikzelf kan me nog herrineren datk ik meerdere x'en gemist had met een rocket launcher
en dat ik niet snapte uit welke richtig de kogels kwamen toen ik telkens gesniped werd. ik heb nog gepraat over het regelen van xtc en truffels met de 2 jongens waar ik deze 2 drugs mee zou gebruiken
we hebben besloten xtc nog te gaan doen deze 2 weken maar dat we met de truffels gaan wachten als het na deze 2 weken gebeurd zal ik hier ook een tripreport van posten ook vind ikzelf dat hallucinogene drugs de beste tripreports maken
, al met al vond ik dit een van de specialere dagen
wegens luiheid geef ik geen exacte datum wanneer ik hem update maar zal in zijn geheel verschijnen ! er is nogal veel aan het gebeuren hier de laatste dagen dus heb eigenlijk ook nauwelijk tijd om zon uitgebreide verhalen op te schrijven