goedemiddag allemaal,
Gister voor de 2e keer xtc genomen op ADE. De vorige keer was al 1.5 jaar geleden dus ik zag het eigenlijk gewoon weer als de eerste keer.
00:30 eerst 3/4 genomen, was nog nuchter en voelde me goed dus leek me wel kunnen.
1:00 rond enen begon de pil in de werken en MAN, dat was geweldig. Iedereen was leuk en lief en ik ging helemaal lekker.
1:10 Opeens kreeg ik een soort van paniekaanval, ik hoorde nauwelijks de muziek meer en ik hoorde alle stemmen van alles en iedereen super luid. Tegelijkertijd zweetten mijn handen als een gek en ook mijn voorhoofd werd heet. Ik heb toen snel even een flesje sprite naar binnen gewerkt en even later was het weg, maar het was wel beangstigend.
2:30 Het ging opzich wel lekker maar Ik voelde het effect een beetje weggaan , dus ik besloot om nog een halve te nemen.
3:00 Het halfje kickt in en deze keer alleen maar goede dingen:D Overal beetje praatjes lopen maken met random mensen en heel wat mensen een mooie sminkbeurt gegeven met een bigsmile!
5:00 Het feest is helaas al afgelopen en het is wachten op de trein. Op het perron weer lekker praatjes gemaakt en dan op naar huis met een gevoel alsof ik nog 3 uur door kon.
To be short: geweldige ervaring opnieuw, de hele avond niet stilgestaand: alleen maar gedanst en het welbekende rondjes lopen en voor mijn doen zeker onwijs veel geluld met strangers.
Alleen jammer van die paniekaanval na de eerste 3/4 pil. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ben namelijk wel groot fan van XTC geworden en wil in de toekomst de negatieve effecten proberen te voorkomen.