door zaagmans » za feb 15, 2014 4:06 pm
Live Report: 5MAPB
En daar gaat ie weer. Het is nog vroeg. Live report van de RC test dummy 5MAPB!
20.37: Ik heb zojuist een 5MAPB cap naar binnen gegooid. Als het 1gram is wat ik ontvangen heb, dan heb ik nu 125mg op. In het zakje leek meer te zitten. zou best tegen de 180mg kunnen zijn. Ben benieuwd. Biertje erbij, vanaf 6 uur 3 wodka's op.
22.07: Nog niets. Ik pak nog 1 biertje. Beetje aan het kijken op internet.
22:18: Begin al wat te voelen. Lijkt wel een beetje op het begin van MDMA. Youtube setje van Adam Beyer opgezet om in de stemming te komen. Je snapt het wel. Het gevoel dat er wat gaat gebeuren.
22.28: Begin nu toch echt wat te voelen. Geluiden worden scherper. Ben benieuwd hoe het zich opbouwt.
23.14: Lijkt behoorlijk op xtc. Iets helderder, maar echt een lekker middel. Beetje wazig.
23:26 Poeh behoorlijk koek, Dit is het middel dat echt het dichtst bij MDMA komt wat ik ooit geprobeerd heb. Lekker!
23:28 Zou ik ben van de wap ineens, Ik kan amper typen, Heeeeeeerlijk
23.30 Jaja dit gaat tot mijn favo RC's horen. Ik ben echt behoorlijk koek. Schrijven is moeilijk. Muziek is lekker,
22.35 bouwt nog steed op. Behoorlijk van de wap. Met 1 oog dicht typen hahah
22.39 Ik had het verschil tussen MDMA en 5MAPB nu niet kunnen onderscheiden, Echt heerlijk van m'n appel nu. Moet m wel echt contreren omiets te typen
22.49 Poe echt van de kaart typen gaat moeiijk, maar ik nomineer dit als de beste MDMA vervanger. Ik kan amper scrijven
22.55 Ik voel me ech heerlijk. Dit middel ijkt echt heel veel MDMA, Ja ik ag dit vaker bestellen,
0117 uur: Nog steeds hetzelfde. IK het net lekker eem half uurtje met m'n ogen dicht mueziek ziten luisteren. k doe godverdomme5 minuten over elke zin
......... volgende dag (vandaag) 14:06: een uurtje geleden wakker geworden. Ik was in slaap gevallen op de bank met een lekker muziekje.
Final verdict: 5MAPB is een TOPPER!!! Ik zou echt het verschil niet kunnen vertellen of dit 5MAPB was of MDMA. Het enige "nadeel" is dat het geen energie geeft. Het is euforisch, muziek klinkt heerlijk, je wordt er gigantisch wouws van, opkomst gaat lekker geleidelijk, start van werking begon pas na een uur echt. En ik heb amper een kater, want ik heb goed geslapen. 5MAPB was van CM
Ik heb gelukkig nog een paar caps liggen!