Fool schreef:Zijn wel flink lage doseringen, verbaast me niet zoveel.
Fool schreef:Meende zo'n 100-150milligram oraal, meeste pilletjes die verkocht werden bevatten 125 milligram.
Apenkool schreef:Tolerantie?
Gebruik je vaak ? 6 apb of sootgelijke stoffen
SPEESCEES schreef:Apenkool schreef:Tolerantie?
Er kan enige vorm van tolerantie zijn 3 weken hiervoor kwartje xtc(50mg) gebruikt, wij allebei.
Echter heb ik nog nooit last gehad van tolerantie.
Trouwens:
ik: 18 jaar - 60 kilo
Maat 19 jaar : 80 Kilo
Fool schreef:Meende zo'n 100-150milligram oraal, meeste pilletjes die verkocht werden bevatten 125 milligram.
Apenkool schreef:SPEESCEES schreef:Apenkool schreef:Tolerantie?
Er kan enige vorm van tolerantie zijn 3 weken hiervoor kwartje xtc(50mg) gebruikt, wij allebei.
Echter heb ik nog nooit last gehad van tolerantie.
Trouwens:
ik: 18 jaar - 60 kilo
Maat 19 jaar : 80 Kilo
Te vaak mdma(achtige) stoffen gaat tolerantie opbouwen of je het nou wilt of niet
Fool schreef:Maarja, blijkbaar voelde je wel iets dus. Wel degelijk wat er gezegd was. Lijkt me niet héél raar dat het niet de gewenste effecten van ietwat hogere doseringen zijn, nee.
Fool schreef:Ik ben benieuwd!
Wel oraal, toch?
Digitalism schreef:Heb je dan werkelijk helemaal geen research gedaan voordat je het naar binnen snoof? Als je even een beetje moeite had gedaan om wat reportjes te lezen, dan had je geweten dat vrijwel iedereen het oraal consumeert. Had je ook gelijk de 'juiste' dosering gehad. Je hebt nu inderdaad niet het gewenste effect mogen ervaren, maar dat is in mijn ogen wel echt je eigen fout.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Veel drugs bouw je een soort acute tolerantie voor op binnen een paar uur, iets wat binnen een dag of wat dagen weer weg is.
Maar als je dus een hele lage dosis neemt en dan steeds een lage dosis bijneemt heb je daardoor uiteindelijk een veel hogere dosis nodig en ga je waarschijnlijk nog niet zo lekker als in 1x de juiste dosis.
Keer terug naar Tripreports - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten