Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

6APB 163mg, de middenmoot [NYE]

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

6APB 163mg, de middenmoot [NYE]

Berichtdoor Jmths » di jan 05, 2016 3:25 pm



Vervolg op
Zie: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=56726
Voor meer informatie zie link boven^

Wat
T0:00, 23:45 - 163mg 6APB (oraal, capsule)
T7:00, 06:45 - 0,25mg clonazolam

Wie
Man
82kg
1.81m

Setting
Bij vrienden thuis die in de buurt wonen met een stuk of 16mensen in totaal waarvan ongeveer de helft bekenden.
Vanaf 1:45 Vertrokken we richting club vaag.
'R' vergezelde me wederom in mijn tripje.

Voorwoord
Exclusief allergietest was dit mijn 2de ervaring met 6APB.
Het plan was in eerste instantie om 6APB te combineren met 25i-nbome maar de avond was er ongeschikt voor, teveel chaos, verplaatsen plus onbekende omgeving en mensen leek me geen goede setting hiervoor, dit plus het feit dat mijn ervaring met 6APB beperkt is.

Het Rapportje
Het was de avond van oud&nieuw, een kwartier voor jaarwisseling nam ik mijn capsule in en was ik klaar om te knallen.

T0:00, 11:45 - +163mg APB
'R' (63kg) nam eveneens zijn capsule in van 140mg.

T1:00, 00:45 - De sfeer zat er al goed in, tijdens de hectiek van de jaarwisseling was ik alweer helemaal vergeten dat ik überhaupt iets naar binnen had gewerkt.
Een uur na inname sloeg het ineens in, vergelijkbaar met MDMA maar iets milder.
Echter het sloeg nog steeds stevig genoeg dat ik er even bij moest zitten.
Niet veel later komt 'R' er bij zitten en verteld dat hij er ook last van had, de hersens moesten zich even fine tunen op de nieuwe input.

T1:05, 00:50 - Enkele minuten nadat we waren gaan zitten zitten 'R' en ik ineens flink in 'de zone'. We hadden een heel intiem en open gesprek over van alles en nog wat, de intieme openheid die ik en waarschijnlijk vele anderen zullen herkennen uit hun ervaringen met MDMA.

T1:20, 1:05 - Na zo'n 20minuten besloten we ons weer sociaal te mengen onder de mensen en op jacht gaan naar vers vlees voor 'R'.
Gesprekken liepen zeer soepel en contact maken met onbekenden voelde moeiteloos en natuurlijk. Ik zal verder niet de gedetailleerd op de trip in gaan aangezien iedereen die dit leest waarschijnlijk wel bekend is met de effecten van MDMA.

T2:00, 1:45 - Ik had van tevoren 3 kaartjes online gekocht voor een club, voor mij 'R' en een tweede vriend die er ook vanaf 11:30 bij was rechtstreeks vanuit het werk. 'N' moest de volgende dag weer werken en had niet veel tijd. 'N' kwam aanzetten en zei dat hij zo ondertussen wel wou vertrekken omdat het anders niet meer hoefde van hem.
'R' en ik hadden eigenlijk wel een hele goede tijd en waren liever nog wel een poos gebleven, echter waren de kaartjes al betaald.

T2:45, 2:30 - Na een emotioneel afscheid van anderen, een korte pitstop, en nogal wat gedoe kwamen we na zo'n 45min met lichte heimwee aan bij de club. Bij de ingang probeerde 3 woestijnjongens met een stormloop zich door de bewakers heen stootten omdat de kaartjes ondertussen uitverkocht waren, apart schouwspel in ieder geval.

De kaartjes waren zo'n 20,- p.p. wat al een aardig bedrag is voor een arme sloeber als ik, toen we binnen kwamen moesten we verplicht gebruik maken van de garderobe voor 2,- 'per item', het is niet anders. Vervolgens wou 'N' een biertje kopen, biertje 4,- per stuk. Er stonden een stuk of 10 lege banken, 'N' was even bonnetjes kopen. We dachten wachten wel even op een bank terwijl 'N' wat bonnetjes haalt. Komt de barman boos aanlopen en verteld ons dat we van de bank af moeten omdat deze gereserveerd waren, decadent gedoe. Het aanwezig volk was agressief (meerdere vechtpartijen), achteraf nog 2 mensen die liepen te kotsen op de dansvloer (ze werden tegen gehouden bij de toiletten want die kosten 50cent per keer).
Ik ben gierig maar normaal gesproken kan ik me er niet druk om maken zolang het evenementje maar vermakelijk is, goede sfeer, de sfeer was echter kut en ik baalde er nog harder van dat we naar club vaag waren gegaan.
Ik stelde mijn gezelschap voor dat ik de kosten van de kaartjes wel op mij wou nemen en ik het wel prima vond als we weer naar huis zouden gaan.
'R' en 'N' begrepen me wel maar zeiden dat de muziek kwalitatief wel goed was en de lichteffecten ook wel prima en dat we in ieder geval nog even een uurtje moesten blijven om te kijken of deze locatie iets dragelijker werd zodra we even op de dansvloer stonden. Zo gezegd zo gedaan.
Lang verhaal kort, mij zullen ze daar niet meer zien.

T3:15, 3:00 - Ik kon de vervelende eerste indruk vrij makkelijk van me af schudden en eenmaal een poosje op de dansvloer was het wel weer prima te doen dit omdat de 6APB goed zijn werk deed. Mocht de setting beter zijn geweest waren de effecten vrijwel zeker veel wenselijker.
Eenmaal beetje op de dansvloer veel praatjes gemaakt met willekeurige mensen, nog een beetje wingman voor 'R' gespeeld wat goed verliep echter was er slechts een enkel meisje zonder vriend aanwezig dus dat hield na een poosje ook wel op.
De 6APB was leuk, ik was een beetje in mijn eentje rustig op de dansvloer aan het spacen af en toe afgewisseld met wat sociaal contact met mijn (willekeurige) omgeving.
De tijd ging niet heel snel voorbij zoals met MDMA maar het koste zeer weinig moeite om mij te vermaken en heb mij geen moment verveeld.
Ergens rond 4:00 vertrok 'N' aangezien die de volgende dag weer moest werken.

T6:15, 6:00 - Op dit moment vond ik het wel weer mooi geweest, als de locatie wat beter was was ik waarschijnlijk wel wat langer geweest. 'R' was net als bij het vorige tripje weer een beetje teleurgesteld dat ik er zo vroeg vandoor wou, hij was duidelijk weer een stukje harder aan het gaan ondanks een lagere dosering (163-140), die 20kg verschil maakt blijkbaar nogal wat uit.

Ik stelde 'R' voor om nog wat thee te drinken bij mij thuis wat hem een goed plan leek. Zo gezegd zo gedaan. Eenmaal thuis aangekomen was het vriendinnetje ook net thuis, vroeg haar of ze het goed vond als we nog wat thee zouden drinken waar ze geen probleem mee leek te hebben, niet veel later zaten we rond het lage tafeltje aan de oolong.
Hier hebben we nog een beetje na gekletst over de avond en zijn vermakelijke taferelen, het was een prettige afsluiter.
Op dit moment werkte ik eveneens 0.25mg clonazolam naar binnen.

T7:30, 7:15 - Rond dit moment ergens zeiden we 'R' gedag, tandjes poetsen en het bedje in. Het duurde niet lang voordat ik moeiteloos in slaap viel, vervolgens tot 15:00 zo'n 7-8uur geslapen waarna ik uitgerust en content weer wakker werd. De kater was voor mij aanzienlijk minder dan bij MDMA.
'R' gaf aan achteraf plafondienst te hebben gedraaid maar de 6APB een zeer leuk stofje te vinden. 'R' slaapt sowieso vrij moeilijk maar leek ook aanzienlijk langer gestimuleerd dan ik, wellicht door mijn frequente methylfenidaat gebruik en iets hogere 'MDMA tolerantie'.

Conclusie
De 6APB op zich was een zeer prettige ervaring, 164mg was voor mij niet heel heftig maar duidelijk aanwezig. Voor mij als man van 83kg zou ik het inschatten als een zeer gemiddeld tripje. Voor mijn gevoel gekeken naar de volledige duratie (die bij 6APB iets langer/meer uitgesmeerd is) geeft 164mg 6APB ongeveer even sterke effecten als 164mg MDMA.
MDMA geeft (relatief gezien) sterkere piekeffecten die sterker opkomen, sterker aanwezig blijven en eerder afnemen met een sterkere dip dan 6APB. Mocht ik over 4-5maanden weer eens ergens 6APB uitproberen ben ik van plan een dosering van 175mg te gebruiken, dezelfde dosering die ik standaard voor MDMA aan hou.
Hierbij mag vermeld worden dat de gewichtspotentie van 6APB net als bij MDMA sterk afhankelijk lijkt te zijn van het gewicht (&geslacht) van de gebruiker.
Verder totaal geen visuals, hallucinaties of wat dan ook in die richting wat sommige mensen wel eens beschrijven bij 6APB.
Leuk alternatief voor MDMA, waarschijnlijk ook wat gezonder op de lange termijn echter naar mijn mening niet perse leuker, effecten zijn vrijwel gelijk waar MDMA gewoon relatief wat harder is en korter duurt.

Er is online zeer weinig concrete informatie te vinden over een doseringsrichtlijn vandaar dat ik hier wat extra nadruk op heb gelegd.


Snoep verstandig, have fun. :wave:
Laatst bijgewerkt door Jmths op di jan 05, 2016 5:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 6APB 163mg, de middenmoot [NYE]

Berichtdoor Mauswaus » di jan 05, 2016 4:24 pm

Klinkt leuk! Ben ook benieuwd 6-APB eens te grebruiken.
Ongeplande trips zijn het leukst
Avatar gebruiker
Mauswaus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: wo nov 12, 2014 12:20 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner