Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

A State Of Trance 700: Beste MDMA ervaring ooit

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

A State Of Trance 700: Beste MDMA ervaring ooit

Berichtdoor Gima » ma feb 23, 2015 1:58 pm

Ik '' een man van 25 jaar oud, 1,77 meter lang en een lichaamsgewicht van 75 kilo '' ben nu zo'n twee jaar recreatieve gebruiker van MDMA. Het begon met kristal, inmiddels heb ik het ook in pilvorm ondervonden. Hoewel kristal nog steeds mijn voorkeur heeft, heb ik afgelopen zaterdag de beste MDMA ervaring tot nu toe gehad in pilvorm:

November 2014 attendeerde ik een goede vriend van me '' wie ook regelmatig gebruikt '' dat de line up en datum van A State Of Trance 700 bekend is geworden. Na enig overleg en twijfel(twee jaar geleden zijn we voor het laatst geweest in Den Bosch, was niet helemaal wat we er van hadden verwacht) besloten we tickets te bestellen. Na maandenlang voorpret was het zaterdag 21-2-2015 eindelijk zover: ASOT 700! Ik had goed en redelijk lang uit kunnen slapen, enige waar ik me enigszins zorgen over maakte was dat ik niet helemaal 100% fit was. Hoofdpijn, keelpijn, en af en toe duizelingen. Misschien kwamen die duizelingen ook wel door mijn lichte nervositeit voor die avond aangezien ik na bijna 6 maanden eindelijk weer eens een keertje MDMA ging gebruiken. De dag ging tergend langzaam voorbij maar in de loop van de dag leken mijn pijntjes te verdwijnen en maakte ik me om 18:30 klaar voor vertrek.

Na om 18:30 vertrokken te zijn van huis, kwam ik om 19:15 aan bij die goede vriend. De voorpret kon beginnen! Met de warming up set van ASOT 650 van vorig jaar op youtube aan, maakte we ons klaar voor een legendarische avond en nacht. Na even gechillt te hebben en een klein biertje te hebben gedronken, stapte we om 20:30 op de trein richting Utrecht. In de trein zagen we al meer festivalbezoekers die er ook enorm veel zin in hadden. Je kon de liefde bij bewijs van spreken al voelen hangen in de lucht, dit zorgde bij ons voor een nog meer uitgelaten stemming :woeh: Na een treinreis van +- 45 minuten, kwamen we om 21:15 aan bij het jaarbeursplein en op naar ingang B. Kaartcontrole was nog geen 30 seconde werk, kluissleutel halen was zo gefixt en het fouilleren stelde niets voor. Let the party begin!

Mainstage 1 zag er prachtig uit. Niet zo heel veel bizar veel aankleding maar de zaal was ruim, overzichtelijk met aan weerszijde van de zaal twee barren en aan het einde van de zaal een redelijk grote tribune die op het moment dat Andrew Bayer zijn eerste melodieën liet horen al redelijk gevuld was. Na een paar pilsjes te hebben gehad en een beetje op en neer gependeld te hebben van Mainstage 1 naar Who's afraid of 138, Talent Room en weer terug naar Mainstage 1, besloten we tegen 0:30 het eerste half schijfje te nemen. Op naar de dixies om vervolgens als een haas terug te rennen naar Who's afraid of 138 daar waar de sfeer toen al meer dan prima was. Heerlijke beukende Trance met af en toe euforische vocals en melodielijnen die het gevoel alleen maar aanwakkerde bij mij

Op het moment dat we weer in de Who's afraid of 138 stonden, voelde ik me lichaam na ongeveer 15 minuten al licht ontspannen. Ik weet niet hoe het komt maar MDMA slaat bij mij absurd snel in. Daar waar het bij die vriend zeker 40 minuten geduurd heeft voordat hij iets voelde, voelde ik na 20 minuten mijn benen al ontzettend licht worden. Het voelde alsof ik een heel klein beetje werd opgetild en alsof mijn schouders ontspannend naar beneden werden gedrukt door iemand die zijn handen op mijn schouders legde. Dit gevoel werd met de minuut heftiger en ondertussen leek het wel alsof ik boven de zaal aan het uitstijgen was. In de Who's afraid of 138 was Will Atkinson gestopt met spelen en na een korte intro kwam Jorn van Deynhoven ten tonele. Nog hardere beats met een hoog BPM level werden als een komeet de zaal ingeschoten en toen ik om me heen keek, zag ik opeens aanzienlijk meer mensen met zwarte kogels in het gezicht rondlopen :rock: Ook bij die vriend van me was het raak, met een smile van oor tot oor stond hij te genieten van alles wat Jorn van Deynhoven ons liet horen. Door deze man zat ik zo erg in zijn flow, dat ik alleen nog maar oog had voor de lichteffecten achter hem. Door deze effecten kwam ik helemaal in me eigen wereldje met als gevolg dat ik helemaal niets meer mee kreeg van wat er allemaal om me heen gebeurde. Voor mijn gevoel leek het alsof ik mijn ogen had gesloten en ongestoord in mijn eentje in die zaal stond. Na een paar minuten kwam ik weer terug in de realiteit, keek ik die vriend aan en geven we elkaar knikkend en met een gigantische smile een high five. Ik heb echt met volle tuigen staan genieten van Jorn zijn set.

Na Jorn van Deynhoven was het tijd voor Sean Tyas. Hoewel ook hij een bazenset aan het draaien was, voelde ik dat ik de heftigste piek wel gehad had: tijd om een kwartje bij te pakken dus(we hadden overigens groene Canadezen, getest op 140 miligram MDMA) Na dit kwartje bij te hebben gepakt, waren we aanvankelijk van plan om terug te gaan naar Who's Afraid of 138 maar van een mede partyganger hoorde we bij de toiletten dat Armin zou draaien om 03:15. Dus op naar de Main 2 en ons zelf weer volle bak in de euforie dompelen. Na ongeveer 15/20 minuten weer voelde ik het kwartje binnenkomen, weer enorm veel euforie, liefde en weer momenten dat ik helemaal uit de realiteit was en in mijn eigen wereldje zat met alleen de muziek en de lichteffecten. Doordat die vriend misselijk werd van de wietgeur '' die aanzienlijk aanweziger was dan in de andere zaal '' werd ik uit mijn wereldje getrokken maar erg vond ik dat allerminst. Hij wilde eventjes op de tribune gaan zitten om even weg te zijn van de wietlucht dus hebben we denk ik zo,n 20 minuten gezeten. Lekker chill, beetje met mensen gepraat en afentoe weer helemaal weg. Muzikaal gezien was de set van Armin wel goed maar niet overdreven goed.

Inmiddels was het alweer 04:30, op naar Aly & Fila! Harde set, veel energie, goed publiek en dat allemaal met nog een kwartje in mijn mik, zorgde dat ervoor dat ik wel een beetje waus werd in mijn hoofd. Ik kon op sommige momenten nauwelijks onderscheid maken of ik nou echt aanwezig was bij Aly & Fila of dat ik dat aan het dromen was. Ook leek het bij vlagen alsof ik gewoon in de kroeg stond met die vriend van me. Ondanks dat voelde ik me nog steeds super en had ik ondertussen helemaal geen last meer van de hoofdpijn en keelpijn van eerder die dag. Het in mijn eigen wereldje zitten tijdens de set van Aly & Fila is er niet meer van gekomen, daar was ik veels te veel voor afgeleid door de vele prikkels om me heen.

Om 05:45 stopte de klanken van Aly & Fila zodat Simon Patterson het over kon nemen. Nog harder, nog bruter maar om 06:15 begin de vermoeidheid als een bom in te slaan. Ineens kreeg ik een steek in me voet, voelde ik de hoofdpijn weer een beetje opkomen en was ik lichamelijk helemaal gesloopt. Ook bij die vriend begin het effect met de minuut minder te worden. Na een kort overleg besloten we afscheid te nemen van alle mensen om ons heen om vervolgens naar de lockers te lopen, de jassen aan te doen, nog even een plasje plegen(moeizaam) sleutel inleveren en op naar de trein.

Moe maar voldaan en met een kleine brok in de keel namen we afscheid van de jaarbeurs. Onderweg lekker nagepraat over hoe tof deze avond wel niet was. We waren er allebei wel mee eens dat dit de beste ASOT editie tot nu toe was. Muzikaal was het een hele hele hele dikke voldoende, organisatorisch was het ook prima in orde. We hebben nergens lang hoeven wachten, de wc's waren netjes schoon en het was nergens overmatig druk. Petje af voor Alda events en volgend jaar ben ik er zeker weer bij!
Gima
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma feb 23, 2015 1:00 pm

Re: A State Of Trance 700: Beste MDMA ervaring ooit

Berichtdoor Ne0Que » ma feb 23, 2015 11:30 pm

Zo, na het lezen van jouw report toch maar even een accountje aan gemaakt want ik moet gewoon even zeggen dat ik jouw verhaal helemaal kan bevestigen. Dit was echt een episch feest. Ik hoor al van verschillende mensen (lees: veteranen) dat dit hun beste ASOT ooit was. Voor sommige was het zelfs het beste feest tot nu toe. Het is niet alleen de muziek, ook de organisatie en voor het grootste deel "de mensen". Wat was het publiek op dit feest fantastisch zeg. 32.000 man maar het voelde voor mij alsof ik door de 'trance' familie werd omarmt. Allemaal geweldig vriendlijke mensen. Van alle leeftijden (boven de achtien dan) Patsers van een kleerkasten die met een waterijsje rondhuppelde, beren van kerels met bijna tranen in hun ogen van de emoties.. haha fantastisch! Het wasvoor mij de eerste keer dus val ik even met m'n neus in de boter! En dan ook meteen de goede zaal uit kiezen:

Ik gebruik al jaren xtc (of beter kristallen). Recreatief, dus niet bij uitgaan. Dit was het eerste feest waarbij we (ik was met een vriend) dachten van; we gaan het nu een keer met een vet Trance feest doen.

Nou daar hebben we geen spijt van gehad zeg. Allejezus wat een nacht! Ik raak er niet over uitgepraat. Zoals jij ervoer hoe het er in 138 aan toe ging.. zo rond een uur of 1.. Ik was daar dus ook! En echt he?, het was al gezellig, maar toen jorn begon te draaien.. precies zoals je schrijft: het duurde niet lang. Het was alsof er een knop omging. Alsof iedereen van te voren tegelijkertijd zijn snoepje had genomen en het bij iedereen op hetzelfde moment was ingeslagen. Wat een euforie ineens. Ineens had iedereen zwarte kogels in z'n hoofd! Waar ik ook keek. Iedereen liep met een grijns van hoor tot oor! Je kon je gewoon helemaal laten gaan.

Het maakte ook niet uit of je oogcontact maakte met een vreemde. Man of vrouw, boeie: Je kreeg een gigantische grijns terug. Of een high five. Of een knik van: "jaaah vet heh! Ik weet wat je voelt! Welkom bij de familie jongen! Whooooo". Het was een achtbaan! Die 138 stage was echt ongelooflijk. Steeds mooier, steeds harder. De zweverige momenten waren niet 'te lang' en werden elke keer opnieuw mooi naar een climax opgebouwd om te worden 'verlost' door de beestachtige beats. Echt, die gingen door je hele lichaam heen. Nog harder begon iedereen te beuken op die muziek. Maar het was niet 'agressief'. Het was beuken met liefde, alles eruit gooien. Het was echt bizar om mee te maken. Geweldig. Ik wil zo graag terug :P.

Ik ben daarna i.t.t. jou niet terug gegaan naar andere stages. Ja, wel gekeken maar we hadden echt zo iets van.. neeh ik wil terug. En daar hebben we geen spijt van gehad. We hebben van 1 tot 6 aan een stuk door lopen beuken in die zaal. Ik ben van nature helemaal geen danser. Met recratief gebruik ga ik altijd hangen. Heerlijk, maar dat was nu wel anders. Wat een energie zeg. Ik zal dit voor altijd onthouden en volgend jaar ben ik er ZEKER weer bij.
Ne0Que
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma feb 23, 2015 11:21 pm

Re: A State Of Trance 700: Beste MDMA ervaring ooit

Berichtdoor Gima » di feb 24, 2015 11:17 am

Het was inderdaad een episch feest. Voor mij sowieso de beste editie van ASOT tot nu toe en zo heeft die vriend van me het ook ervaren. Ik ben in 2011, 2012 en 2013 naar ASOT in Den Bosch geweest. Dat waren leuke feestjes maar daar was het altijd zo ontiegelijk druk, dat de mainstage heel de avond vol was. Daarnaast stikte het van de buitenlanders die absurd van de kaart waren en heel de avond om je nek hingen om te vragen of je drugs bij had. 2014 heb ik daarom overgeslagen, ook om de reden dat het van Den Bosch naar Utrecht ging verhuizen(ik woon op 10 minuten van Den Bosch vandaan) maar na het zien van de datum EN line up begon het toch wel weer te kriebelen: We hebben de juiste keuze gemaakt om te gaan.

De 138 stage ging idd als een trein en de sfeer daar was ongeëvenaard. Toch bleek het tempo en het volume nog een tandje harder te kunnen nadat Simon Patterson achter de DJ booth kwam. Wat die man heeft laten horen was werkelijk onvoorstelbaar. Als je dacht dat het in de 138 al hard aan toe ging, moet je zeker de set van Patterson terug luisteren: Geweld van de bovenste plank, 75 minuten lang beukend tot dat de duisternis verdwijnt en het daglicht weer te voorschijn kwam.

Muzikaal gezien was dit feest wat mij betreft een 10 uit 10
Organisatorisch was het ook meer dan een dikke voldoende
Qua sfeer was het dit jaar weer prima, in de 138 zelfs episch. In Main 1 en twee was de sfeer een stuk minder aanwezig maar dat kwam omdat er een heel ander slag publiek stond. Publiek wat er een keertje bij wilde zijn en publiek wat om 03:00/04:00 weer naar huis ging omdat ze de volgende ochtend om 10:00 bij schoonmoeder op de koffie moesten.

Nogmaals: Dit was absoluut de beste ASOT editie tot nu toe. Alda: Zet deze lijn alsjeblieft op deze manier door!
Gima
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma feb 23, 2015 1:00 pm

Re: A State Of Trance 700: Beste MDMA ervaring ooit

Berichtdoor Ne0Que » di feb 24, 2015 11:27 pm

Den Bosch zou voor mij sowieso al te ver zijn, ik kom uit het noorden. Maar ik hou ook niet zo van die feestjes waar je je niet kan omdraaien. Vaak zat meegemaakt. Is dan niet zo leuk. Het was heel ruim opgezet, brede hallen (wel heel veel lopen, ongewild de avondvierdaagse gelopen denk ik, alleen de wandeling naar de ingang was al belachelijk lang) maar dat werd goed gemaakt met eigenlijk alles binnen. Van de kluisjes tot de controles, nergens echt lang in de rij. Ook niet voor muntjes en wc's. Ik kon gewoon even aan een tafeltje zitten als ik heel even moest wachten op een vriend. Er was altijd plek. Begreep wel dat 138 een tijdje dicht is geweest maar gelukkig was ik toen al binnen. Het was ook echt heel druk zo rond een uur of 3 a 4.

Het punt is gewoon, ik ben nog nooit naar ASOT geweest. Wij hadden zo iets van, nou er zal wel wat gebruikt worden. Maar werkelijk iedereen. Ik denk wel 90% liep met van die zwarte kogels rond. Dat gaf een geruststellende gedachte. "we zijn niet alleen". Sterker nog.. volgens mij was je een beetje een buitenbeentje als je niets op had. Ik heb nog even gepraat met wat oudere dames die 'nuchter' waren. Maar die zeiden direct tegen ons: "jeetje man, iedereen heeft hier grote ogen hahaha". Ze konden er wel om lachen. Ze vonden het ook heel gezellig en daarom dus niet erg. Zij gebruikten zelf nooit maar vinden het wel leuk om er tussen te lopen. Zo kan het dus ook.

Maar ik heb ook genoeg oudere mensen (boven de 45) gezien die zich in de kosmos waanden hoor. Dat was wel bizar om mee te maken. Maar wel ontzettend gaaf. Ja Alda heeft een fantastisch evenement neergezet dit jaar.
Ne0Que
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma feb 23, 2015 11:21 pm

Re: A State Of Trance 700: Beste MDMA ervaring ooit

Berichtdoor spuky10 » wo feb 25, 2015 12:32 pm

idd een leuk feest! maar zoals altijd kon ik alleen maar stilstaan onder invloed.... raaaaar Ik word er altijd heeeeel rustig van. X of pep of 4FA maakt nie uit.. ik sta stil te genieten. Leuk report trouwens
spuky10
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 5:57 am

Re: A State Of Trance 700: Beste MDMA ervaring ooit

Berichtdoor Ne0Que » do feb 26, 2015 1:12 pm

spuky10 schreef:idd een leuk feest! maar zoals altijd kon ik alleen maar stilstaan onder invloed.... raaaaar Ik word er altijd heeeeel rustig van. X of pep of 4FA maakt nie uit.. ik sta stil te genieten. Leuk report trouwens


Dat heb ik dus ook, maar dat was bij ASOT niet. Hoort niet thuis in dit topic maar de truc bij mij was:

- 110mg 6-APB
- 2 uur later: 1x 150mg MDMA

Die 6-apb maakte het tijdsbesef weer helemaal 'goed', gaf energie (wel pas na mdma inname) en ik had geen "boem einde" moment. Ging heel geleidelijk. Maargoed, dit is iets voor een ander topic. Ik dacht, ik zeg je maar even.
Ne0Que
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma feb 23, 2015 11:21 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron