Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Alcohol/Coke/XTC/Pep - Halloween Rave

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Alcohol/Coke/XTC/Pep - Halloween Rave

Berichtdoor Croxx » ma jan 25, 2016 3:44 am

Hierbij mijn eerste triprapport, als hij bevalt heb ik er nog 1!

Wanneer: Halloween 2015
Wat: Alcohol/XTC/Pep
Waar: Tilburg
Wie: S, L, B, J en M, R + vrienden en mensen die ik ben vergeten.
Tripzitter: Had pauze.
Ik: Man | 1,90m | 92kg | bredere bouw

Sidenote: Heb een hoge -natuurlijke- resistentie (dus niet door frequent gebruik!) Ga het binnenkort wss laten onderzoeken waardoor deze resistentie komt.

Halloween 2015, een avond waar dat wij op kantoor een Halloween feest hadden (ben mede-eigenaar bedrijf) georganiseerd voor een aantal vrienden/kennissen. Ook was er die avond een Techno partijtje die -later bleek- weer helemaal uit de hand is gelopen + afterparty.

Tijd: 17:00
Het Halloween feestje is begonnen op kantoor, was niet heel erg geweldig naar mijn mening, maar hey! er was drank. Dus vanaf ongeveer 17:00 begonnen met bier en hier en daar een praatje maken met mensen die er waren.

Tijd: 18:00
Inmiddels was iedereen er wel zo'n beetje en had ik ongeveer 3 halve liters soldaat gemaakt.
Er kwam een maat van me binnen die -toen we even apart stonden- een zakje poeder uit zijn magische mauw toverde. Aangezien ik absoluut niet de moeilijkste ben in omgang besloten we maar wat te pakken om de pijn van het tegen vallende feestje wat te verzachten.
Toen we terug kwamen in de feestruimte werden we overvallen door de vriendin van mijn compagnon die aankwam met Vodka/Tequila Jello Shots. En weer, we zijn de beroerdste niet dus waarom niet.

Tijd: 22:00
Inmiddels had ik 7 halve liters bier en een half dozijn van die smerige Jello Shots soldaat gemaakt en was het tijd voor de Techno partijtje. Een van mijn grote helden kwam draaien:

https://youtu.be/mHdXzDHtZpo

Dus dat kan niks meer betekenen dan dat ik er verdomme veel zin in had!

Tijd: 22:10
Ik kwam bij de locatie aan waar ik had afgesproken met een vriendin van me, S. We gingen naar binnen, haalde een biertje en vond dat het inmiddels wel tijd was om te poppen. Had voor die avond 5 pilletjes gehaald (180mg) en had er maar gelijk 1 gepakt om te vieren dat ik er eindelijk was!

Tijd: 23:30
Hij begon eindelijk te werken! Hoezee! Muziek was lekker, voelde me een beetje aangeschoten, iedereen was super gezellig, en kwam nog meer bekenden tegen! Ik liep samen met S. de zaal in en kwam vrienden tegen, Goede vriendin van met met haar vriend M. en J. Na nog maar een biertje te gaan halen kwam ik ook een ander vriendengroep tegen waar ik vaak mee weg ga, R. en zijn vrienden. En iets daarna zelfs nog 2 vriendinnen van me die ik ken van de Techno scene L. en B. Een klein beetje gekletst en een beetje lobby'en tussen de 3 vrienden groepen.

Tijd: 01:00?
IEDEREEN IS KWIJT! Ik snapte het maar niet, hoe kan ik op zo'n avond 3 vriendengroepen kwijt raken in een zaal waar maar 300 man in kan? Uiteindelijk mijn lot maar gewoon geaccepteerd als een echte man en ben maar in m'n eentje de massa dansende/liefde volle mensen ingelopen. Uiteindelijk nog aan 2 mensen gevraagd of ze een extra astronauten pak over hadden, want die kon ik wel goed gebruiken.

Tijd: Geen flauw idee...
Ik loop R. met zijn vrienden groep tegen het lijf! Super vet! Dus maar even staan te kletsen, dansen, spacen... Wat zag ik daar? Ze hadden een raketje meegenomen voor me! Dat raketje natuurlijk vol met liefde aangenomen en vol genot opgepeuzeld in mijn eentje. Dacht ik! Want later hoorde ik dus dat ik dat raketje helemaal niet in mijn eentje op had... had hem 3x bij R. in zijn mond geduwd en daarna gevraagd "Wil je ook?"

Maar ondertussen nog steeds S. M. en J. kwijt... Dus maar even een keertje naar het toilet, want dat lukt volgens mij nog wel.
Na behoorlijk wat inspanning en moeite met evenwicht tijdens het lopen loop ik terug richting de zaal. Links van mij aan de zijkant zie ik opeens S. zitten! Rechts van mij kwamen L. en B. aanlopen die mijn hand vastpakte en riepen "Heeeey! Kom mee dansen!"
Juist op dat moment kreeg ik even een zwaar intern dilemma. Ik herinner me nog dat ik daar midden in de zaal even serieus na stond te denken over wat ik moest doen... Of even chillen met S. die ik heel de avond al kwijt was... of met L. en B. meegaan omdat ze aan mijn arm staan te trekken dat ik mee moest. S. zag dat natuurlijk ook en riep naar me "Ga maar lekker dansen, ik kom zo wel" waarna ik haar natuurlijk niet zou tegenspreken.

Tijd: Blijkbaar was het al 04:00
ik stond buiten even een cigaret te roken en te wachten op de rest, want er was een afterparty!
Opeens die ik daar M. en J. aanlopen, we hebben even gepraat over hoe het kon dat we elkaar de hele avond kwijt waren en wij elkaar ook de hele avond hebben lopen zoeken in zo'n klein gebouw.
Dus samen met S. naar de after, onderweg daar heen nog maar even 4 puntjes pep mijn neus in geschoven want was een klein beetje gaar. Ook waren mijn 5 pillen al op, dus op dat moment realiseerde ik me dat het daar door kwam dat ik zo f*****g gaar was.

Tijd: 04:30
Op de after was het wel gezellig, maar was serieus te gaar. Herinner me nog dat ik een klein half uurtje samen met S. in een hoekje heb staan dansen met een glas bier en een glas water in mijn handen. Waarbij ik heel de tijd stond te denken "Het is weer zover, bier en water is allebei smerig!" Rond 6 uur maar naar huis gegaan, ik was klaar.

Add-on:
2 weken later was ik op een ander feestje. Ergens compleet random kwam er een chick naar me toelopen van "Hey! Hoe is het met jou? Was gezellig he, die after?" Uhmmm... Ik herinnerde het me dus totaal niet, ook al heb ik blijkbaar ruim 45 minuten met haar staan praten op de after.

Hierbij dus de eind conclusie:

FUCKING VETTE AVOND!
Avatar gebruiker
Croxx
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: ma jan 25, 2016 1:46 am

Re: Alcohol/Coke/XTC/Pep - Halloween Rave

Berichtdoor Yomabo » ma jul 04, 2016 10:28 pm

Waarom heeft niemand hier nog op gereageerd. Man, alsjeblieft blijf schrijven: het is levendig en super herkenbaar.
Ik verslikte me in me bier toen ik:
IEDEREEN IS KWIJT! Ik snapte het maar niet, hoe kan ik op zo'n avond 3 vriendengroepen kwijt raken in een zaal waar maar 300 man in kan?
las :lol:. Zo herkenbaar!

Wat ik zeg, blijf schrijven, al is het alleen voor je smaak voor muziek :rock: :rock2:
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner