No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Davinci schreef:Je mag binnenkort eens beginnen aan een boek over je leven
30mg nasaal is vrij netjes en beschaafd, perfect voor jullie doeleinden.
Ben het wel eens met Ivo zijn mening: 'Beter maak je alles op, blijf je drie dagen wakker en krijg je een complete afkeer, dan kleine beetjes om jezelf te optimaliseren.'
Het verslavingsgevaar zit hem vooral in die kleine dosissen, je lijkt er alleen maar beter van te worden. Amfetamine is een sluiper, het bagateliseert je gedachtengoed, je wil en je keuzes...
Tolerantie is (hoe evident het ook klinkt) een hoofdeigenschap van verslaving
Persoonlijk ben ik meer een bommer;
Zal wel aan persoonlijke smaak liggen, maar ik vind het effect ook aangenamer, subjectief zuiverder, lekkerder, briljanter, constanter, mooier, beter en smoother bij bommen.
Denk dat velen amfetamine als superieur tov yayo beschouwen. Ik was ook eerst een pepaanhanger, maar yayo heeft mij toch wel een beetje omgekocht. Pep lijkt een optimalisatie, yayo zorgt voor een transformatie. Alhoewel die transformatie nogal bruut, dierlijk en lustgericht is.
Dat yayo een enorm stukje duurder en verslavender is, maakt het ook wel een stuk aantrekkelijker voor mij
Kan het aantal yayo (s)experimenten op twee handen tellen en moet toegeven dat het heel rap in mijn top matreaal ranglijst is binnengeslopen. Yayo heeft bij de allereerste keer iets veranderd aan mij, wat alleen maar erger is geworden.
Je mag een kg pep voor mijn ogen in brand steken, zal blij zijn dat ik er vanaf ben
Een kilo yayo daarentegen
Als pep een thriller was, dan zou yayo een tragedie worden.
Oh dear...
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Cocainer schreef:Ik vind inderdaad niet dat je cocaïne mag vergelijken met speed.
Cocaïne is niet voor iedereen weggelegd en vooral niet voor de zwakke
Je moet het leren gebruiken.
Overigens wel mooi report!
NiandraLades schreef:leren waarderen
Cocainer schreef:leren gebruiken.!
Davinci schreef:NiandraLades schreef:leren waarderenCocainer schreef:leren gebruiken.!
Code red
Yayo reorganiseert wat verbindingen in je hersenen, je 'traint' ze om yayo leuker en leuker te vinden. Hopelijk heb ik genoeg balls om nooit in zo'n valkuil te trappen
Cocainer schreef:Cocaïne is niet voor iedereen weggelegd en vooral voor de zwakke
MushRockker schreef:Ik zou zo een bundel kopen met daarin al jouw geschreven reports! Ook deze is weer briljant
Damn, het is ook nooit goed net geminderd met MDMA en overgestapt op coke, aangezien dat minder schadelijk zou moeten zijn, krijg ik weer met andere problemen te maken. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat je jezelf traint coke leuker en leuker te vinden, merk dit heel duidelijk bij mezelf. Maar toch heerlijk als je af en toe, recreatief, ontzettend kan genieten van coke. Zolang het maar recreatief blijft.Davinci schreef:Code red
Yayo reorganiseert wat verbindingen in je hersenen, je 'traint' ze om yayo leuker en leuker te vinden. Hopelijk heb ik genoeg balls om nooit in zo'n valkuil te trappen
NiandraLades schreef:Damn, het is ook nooit goed net geminderd met MDMA en overgestapt op coke, aangezien dat minder schadelijk zou moeten zijn, krijg ik weer met andere problemen te maken. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat je jezelf traint coke leuker en leuker te vinden, merk dit heel duidelijk bij mezelf. Maar toch heerlijk als je af en toe, recreatief, ontzettend kan genieten van coke. Zolang het maar recreatief blijft.Davinci schreef:Code red
(sorry FranX voor het vervuilen van je topic )
Keer terug naar Tripreports - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast