Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

ASOT 650, 4fa + XTC

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

ASOT 650, 4fa + XTC

Berichtdoor crusser0 » do maart 06, 2014 2:27 am

Even vooraf ik ben redelijk tot zeer ervaren met beide middelen en weet dat dit echt geen gezonde combinatie is en het was dan ook een eenmalig experiment!

ASOT 650 is al weer een tijdje geleden, maar ik heb tot nu weinig tijd of zin gehad in het schrijven van een trip report. Daar gaat ie dan mijn tweede trip report!

Na weken lange anticipatie en een misschien een iets te kort drugs pauze was het dan eindelijk zo ver ASOT 650 en ook meteen mijn eerste grote trance feest :woeh:

Set, setting en dergelijke

De ochtend van het feest begon het bij toch echt flink te kriebelen, ik was nog nooit op een trance feest geweest en ik hou eigenlijk ook helemaal niet van trance. Ga ik het wel leuk vinden en hoe ga ik het in godsnaam tot 7 uur volhouden? (ik stond om 6 uur op en moest de hele dag trainen). Rond een uur of 7 in de avond stap ik lichtelijk vermoeid maar met goede moed en vol nieuwsgierigheid op de trein naar Utrecht. Eenmaal aangekomen ga ik nog even langs huis (ik studeer in Utrecht) om de 4-fa af te wegen en mijn capsuletjes te vullen. Ik maak twee capsuletjes een van 170mg en een van 80mg daarnaast neem ik nog een gele bitcoin(die platte van 200mg) mee.

Verzamelen en naar binnen

Ik zou vanavond weer eens op pad gaan met mijn vrienden groep van de middelbare school, het is een best komische groep en bestaat uit alles van brede gespierde gasten van een meter of 2 lang tot typische studenten, ik behoor zelf tot de laatste categorie. Maar goed, we zouden rond een uur of half 9 op Utrecht centraal verzamelen om dan vervolgens samen naar de Jaarbeurs te lopen. Een van de eerste dingen die mij opviel toen wij ons richting de ingang begaven is dat het publiek heel anders is dan dat ik gewend ben (ik ga normaal naar Techno of Deep House feestjes :rock:). Maar enfin toen we eenmaal bij de ingang waren geraakt viel mij op hoe verrassend goed alles geregeld was, aangezien het vorige keer een redelijk drama scheen te zijn bij de ingang. Na met redelijk wat moeite de ontzettend strenge beveiliging te hebben omzeild waren we dan eindelijk binnen. (er zijn nogal wat mensen afgevoerd door de bewaking)

Het feest kan beginnen want wij zijn binnen!

Daar waren we dan eindelijk binnen op wat een van de vetste Trance feesten van het jaar zou moeten worden en Holy Shit wat was het groot! Snel munten gehaald en hop naar de mainstage waar Audien bezig was met de eerste set van de avond. Rustig biertje gehaald en even de kat uit de boom gekeken. Om 10 uur begonnen mijn maten al te praten over het nemen van hun eerste halfje XTC, normaal ben ik niet zo'n van zo vroeg iets nemen maar mijn nieuw al pijnlijke en vermoeide benen van het sporten brachten mij op andere gedachten. Dus rond een uur of half besloot ik samen met mijn vrienden dat we de eerste drugs van de avond tot ons zouden nemen, in mijn geval was dat mijn capsule van 170mg 4fa.

Trippin' like it's hard

Nu weet ik uit ervaring dat het redelijk lang kan duren voor 4fa inslaat en dit een stuk geleidelijker opkomt dan bijvoorbeeld XTC. Maar dit sloeg werkelijk alles heel langzaam geleidelijk kwam de 4fa zachtjes op de deur kloppen, voor mijn gevoel dan (het schijnt dat ik er van buiten gruwelijk strak uitzag iets wat ik normaal nooit heb met 4fa hoogstens pas aan het eind van de avond). Langzaam begonnen de bekende goddelijke tintelingen zich te verspreiden over mijn lichaam, gruwelijk intens :woeh:. Maar de energie bleef echter uit, het gevoel was heel vreemd en moeilijk te beschrijven er was geen sprake van echte euforie of energie, maar enkel golf naar golf van tintelingen en een nog steeds flink van de pijn zeurende voeten. Waarschijnlijk ben ik hier gruwelijk hard gegaan zonder het zelf te beseffen. Ondanks het drugs geweld dat zonder dat ik er echt plezier van had door mijn lichaam gierde kon ik niet echt lekker in de muziek komen, de in mijn oren agressieve hoge bas van de trance muziek en trance elementjes haalden me er iedere keer helemaal uit. Telkens als ik net een beetje in de muziek aan het gaan was kwam er een trance elementje dat me weer bruut uit de droom hielp(ik denk dat wanneer ik hier op een goed hard techno feest had gestaan ik me kostelijk vermaakt zou hebben).

Rare koppen en irritante vrienden

Je kunt je misschien wel voorstellen dat je in de status die ik aan jullie heb beschreven in de vorige alinea een beetje in zelf gekeerd raakt en dat was ook zeker het geval. Als je met ervaren trippers op pad bent is dit meestal niet zo'n probleem, maar dat was niet het geval de meesten van mijn maten hadden maar een enkele keer wat gebruikt en dan hoogsten 1 pilletje. Ze snapten op dat moment geen van allen dat ik even met rust gelaten moest worden en omdat ik schijnbaar rare koppen trok werd ik om de 5 minuten lastig gevallen door iemand die een Dextro in mijn mond wilde duwen. Ik weet dat het goed bedoeld was maar het was op dat moment niet echt bevorderlijk voor de ervaring.

Feels like speed

Het is ondertussen een uurtje of 1 in de nacht en zo langzaam als de 4fa opkwam zo snel was voor mijn gevoel de rush ook weer voorbij, wat over bleef was het voor mij zo bekende hele wakkere speed achtige gevoel maar dan nog steeds met zere voeten. Op dat moment heb ik besloten ook mijn capsule van 80mg te nemen, wat achteraf een hele domme lijkt was op dat moment heel logisch. Een half uur later voel ik de eerste verschijnselen van de nieuwe dosis 4fa te voelen! Eindelijk trek de pijn in mijn voeten weg en voel ik een energie over me heen komen als of ik herboren ben! Langzaam kroop ik uit mijn schulp en begon ik ook steeds meer te praten, het begon zelfs de proporties van een heuse praat kick aan te nemen! Dit heb ik zo een uurtje of 2 vol gehouden maar toen kwam de onderliggende vermoeidheid toch weer aan de deur kloppen :roll2:

Chemisch geluk

Het is intussen 3 uur en vermoeid ga ik samen met een maat van mij even op een van tribunes zitten en ik leg mijn dilemma voor aan hem, of ik ga pak zo een halfje x of ik ga zo naar huis. Eigenlijk was het een stomme vraag want ik wist zijn antwoord al. Inkakken is bij pakken! :woeh: Met lichte twijfel haal ik mijn gele bitcoin en bijt een klein halfje van de pil af, die ik vervolgens net iets te lang op mijn tong laat liggen bah! Maar goed zonder al te veel verwachtingen over wat er nog moest komen begeven we ons weer richting een van de stage om nog maar eens even goed te dansen! Ik had in andere trip reports gelezen dat er een van 2 dingen gebeurd als je xtc na 4fa gebruikt of wel je gaat héél hard of je word er alleen maar vaag van! Bij mij gebeurde geen van beide. Na een kwartiertje begonnen de eerste effecten al merkbaar te worden, langzaam voelde ik de xtc als een warme deken over me heen rollen en begon de energie in mijn lichaam terug te keren. Vanaf dat moment heb ik me heerlijk gevoeld, niet euforisch maar ik heb me gewoon echt ontzettend goed gevoeld! Na 2 uur met voor mijn gevoel een smile van hier tot Tokyo te hebben rond gelopen (het was in werkelijkheid een goed strakke kop), begonnen de effecten af te nemen. Opnieuw in dubio om wat te doen, galmden de woorden inkakken is bij pakken door mijn oren!

Gas er op!

Met de gedachte dan maar goed afsluiten haalde ik mijn laatste halfje uit mijn portemonnee en nam ik deze in. Maar voor ik hem doorgeslikt kreeg kauwde ik deze per ongeluk kapot, bah ik ging bijna over mijn nek :puke: ! Maar na de vieze smaak met wat cola te hebben weg gewassen kon ik er weer flink tegenaan! Hoe dit laatste halfje precies is in geslagen weet ik niet precies maar ik me geen heftige inslag herinneren dus het zal wel redelijk geleidelijk zijn geweest! De laatste anderhalf uur heb ik gigantisch staan genieten van de steeds harder wordende muziek van aly & fila vs john o'callaghan maar vooral van de geweldige lichtshow waardoor zij begeleidt werden! Ik ben er van overtuigd dat het vetste licht show is die ik ooit gezien heb en ik ben er op de dag van vandaag nog ernstig onder de indruk van.

Ga maar vast wij sluiten wel af!

Helaas moet alles een eind komen zo ook aan dit feest, dat juist terwijl ik me laatste 4 uur zo kostelijk vermaakt heb! Zo rond 10 over 7 begeven wij ons dan maar eens naar de kluisjes waar wij natuurlijk de helft van onze groep kwijt zijn! Na ongeveer een half uur zoeken en wachten hebben we ze eindelijk gevonden en lopen we met zijn allen voldaan terug naar het station. Waar ik op de fiets zou stappen en zij op de trein. Maar helaas brak ik de sleutel van mijn fiets af in het slot :evil: Dat werd dus met de benen wagen naar huis. Wat ik op het moment zelf alles behalve vervelend vond maar achteraf best wel rot. Eenmaal thuis aangekomen heerlijk een uur onder de douche gestaan nog nagenietend van de avond :mrgreen: Vervolgens een flink joint opgestoken en heerlijk gaan slapen :stoned:.

The days after

Terwijl normaal van een echte meerdaagse drugs kater nooit sprake bij mij is, was het deze keer anders. Om te beginnen heb ik de hele zondag overgeslagen en was dat een soort mengeling van dacht en nacht. Maandag en dinsdag heb ik me niet zo zeer slecht gevoeld maar vooral heel leeg zoal fysiek als emotioneel, nergens zin van de bank afkomen is nog te veel moeite je kent het wel. Ohh ja en de zere kaak daar heb ik ook nog wel een dag of twee last van gehad.

Al met al was het een mooie ervaring zowel A state of trance als de combinatie 4fa en XTC maar beide niet voor herhaling vatbaar. Ik hou gewoon niet zo van trance en dan is 50 euro voor een kaartje al snel heel duur.

Sorry voor het lange trip report, ik hoop dat jullie er een beetje door heen komen! :wave:

P.S.

Ik weet dat 170mg een hoge dosis maar normaal is dat voor mij prima te doen, ik denk dat het me een beetje te veel werd door de vermoeidheid
Avatar gebruiker
crusser0
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: ma jan 20, 2014 10:09 pm

Re: ASOT 650, 4fa + XTC

Berichtdoor w00t » ma apr 07, 2014 12:06 pm

ASOT was echt heel vet dit jaar, ik ben er ook geweest! Wel vreemd dat je zo'n last had van de beveiliging dan, ik heb daar niets van gemerkt. Ik had wel een warmup kaartje dus was een uurtje eerder dan de grote massa misschien dat dat ook van invloed is.
Ik Denk dat je als je gewoon goed geslapen had je wel lekkerder gegaan was. Toch mooi om te lezen. Ik ben bijna de hele nacht bij de asot invites stage geweest, daar was het echt tof, vond mainstage een beetje meh vooral vanwege de grootte van de zaal. Hou meer van iets intiemers, zeker als ik aan de x zit :D
w00t
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: do dec 05, 2013 11:47 pm


Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner