Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

badtrip

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

badtrip

Berichtdoor mitchellino1 » do apr 07, 2011 3:28 pm

waar: bij een vriend thuis
wnr: 25 maart 2011
wat: 10 witte kroontjes
6 groene lacoste
6 gele route 66
en 1 blauw c02tje

het was op een gewone schooldag, we hadden eerste 2 uur vrij en een vriend van mij had de pillen bij.
we waren om 8 uur al op school en gingen naar een vriend van mij om daar binne te zitten.
hij liet de pillen aan mij zien en het begon al te kriebelen in mijn buik.
we waren bij mijn vriends huis aangekomen en gingen daar binne zitten, zijn ouders waren niet thuis.
we gingen met z'nn drieen op de bank zitten en een vriend van mij pakte te pillen,hij legde ze op tafel en we mochten kiezen welke we wouden, natuurlijk niet allemaal.
ik koos voor een groene lacoste, en omdat ik niet veel van drugs afwist pakte ik er maar gelijk 2.
ik geen eten op die ochtend en voelde me een beetje kut omdat ik het niet tegen mijn vriendin gezegt had.
nou dat is dus het slechte wat je kan hebben voor je gaat trippen.
we hadden ze op ik dan 2 groene lacoste een maat van mij presies hetzelfde, en die andere had 2 gele route 66 op en 2 witte kroontjes.




we zaten met zijn drieen tmf te kijken te wachten totdat ze in zouden slaan.
op een gegeven moment liep ik naar de wc toe en toen ik op de wc zat voelde ik 2 klappen in mijn hoofd ik deed mijn ogen dicht en weer open en zag alles wazig en toen zat ik gw in een keer in mijn trip.
ik voelde hem zeker goed had egt veel energie en dacht dat ik de hele wereld aan kon.
ik ging weer zitten op de bank en begon te klappertanden dat gevoel van ik egt vet totdat het niet meer op hield ik kreeg een kut gevoel en liep naar de keuken en toen zij een maat van me ''als het niet goed gaat moet je het zeggen he'' en op dat moment kreeg ik een harde piep en me oor en begon ik grijs te zien.
toen rende mijn vriend naar de kraan en pakte lauw water met suiker er in.
en gooide het zo in mijn mond en toen ik weer normaal kon zien en horen zag ik egt alles wazig en het leek net of ik need for speed aan het spelen was en dan nitro aan zetten dan zie je al die strepen voorbij komen en zo zag ik het ook
maar toen begonnen mijn vrienden hem ook te voelen en hij kwam dit keer ook veel te hard aan mijn vrienden die wel een beetje breder en gebouwder zijn dan mij begonnen in eens overal te kotsten op de bank op de vloer tafel en zelf toen hij in de spiegel keek toen kwam er alles uit. :puke:
toen was het bij mij ook zover en mijn kotst voelde ik al naar boven komen ik probeerde het te stoppen maar het was er al uit voordat ik het doorhad,moet je nagaan wat een chaos het was drie mensen die alleen alles onder aan het spauwen waren.
nadat al het kost op geruimd was zat ik nog steeds in mijn space en had mijn vriendin al op gebeld en verteld wat er gebeurt was en kwam er gelijk aan bakte een eitje voor ons drieen.
het leek net of ik ineens veel meer van haar hield e,ik vind het toch altijd wel wat fijner als er een nuchtere bij is.
we zijn die dag niet meer naar school geweest want we zaggen er te erg uit , grote ogen en pupillen , klappertanden, en en mislukt gezicht.
we hebben elkaar beloofd dat we nooit meer zouden doen en hebben de pillen met zijn drieen de put in gegooit en daarna hebben we nog lekker uit gespaced.




Ik wist ook gw zeker dat dit een keer moest gebeuren maar ben blij dat dit nu gebeurt is, want anders zat ik er nu nog steeds aan dat weet ik zeker.
dit komt er gw op neer dat je teveel pillen inneemt en je weet niet hoeveel mdma bevatten, op een lege maag pillen slikken en geen goede gevoelens vooraf.
het kostsen komt omdat we teveel water gedronken hebben want we dachten alleen maar dat water hielp en dat help ook maar geen 4 liter per uur, 2 glazen water in een uur is meer als zat als je maar niet gaat uitdrogen en je weet zelf het beste waneer je dat wel gaat doen.

dit is een goede leer voor ons drieen geweest en we doen het niet meer NOOIT MEER!!!
mitchellino1
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do apr 07, 2011 2:44 pm

badtrip

Berichtdoor BOOBS » do apr 07, 2011 3:38 pm

Jammer dat je eerste keer zo verlopen is. Je had het zoveel fijner kunnen maken.

Maargoed je doet het toch nooit meer
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: badtrip

Berichtdoor Azy » do apr 07, 2011 3:55 pm

Het perfecte voorbeeld hoe het niet moet! Je laat je pilletjes eerst testen, daarna kies je een leuke setting, 's avonds in een leuk huis met wat muziek en geen verplichtingen (zelfs best niet de volgende dag), of op een vette party waar je al lang naar uitkijkt. Daarna begin je met een rustige dosis (ik kan de redenering: ik ken niets van drugs, dus pak er maar 2 echt niet volgen) Overigs heeft je ene maat 4 ongeteste pillen binnengekeilt, en alles ondergekotst, kan ook wel een gevalletje Mccp zijn, of mdma verspilling, want je hebt niet getest...

Inderdaad jammer, als je het toch ooit nog eens doet, bereid je dan voor en je zal een leuke avond hebben.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: badtrip

Berichtdoor Aaltje » do apr 07, 2011 4:31 pm

De mensen boven mij hadden het niet beter kunnen verwoorden.

Overigens was dit ook geen bad trip, dit is gewoon over je nek gaan omdat je geen maat weet te houden.

Weet je trouwens zeker dat ze een eitje had gebakken en dat ze niet gewoon jullie kots opgebakken heeft?
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: badtrip

Berichtdoor kotaku » do apr 07, 2011 5:03 pm

Aalpoepert schreef:Weet je trouwens zeker dat ze een eitje had gebakken en dat ze niet gewoon jullie kots opgebakken heeft?


Dit :lol:

Beetje zonde om nu gelijk alles weg te spoelen, als jullie gewoon wat voorzichtiger waren geweest was het allemaal leuk geweest waarschijnlijk en had je ook spacend op school kunnen zitten. Hoe verantwoordelijk dat ook is :rock:
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: badtrip

Berichtdoor RobTrip » do apr 07, 2011 5:15 pm

mitchellino1 schreef:ik koos voor een groene lacoste, en omdat ik niet veel van drugs afwist pakte ik er maar gelijk 2.


Of je bent een troll, of je bent gewoon een ongeloofelijke kneus. Door figuren zoals jij komt bijv. xtc in de media in een kwaad daglicht te staan. Lees je eerst is even een beetje in voordat je wat gaat gebruiken.....
En neem er al helemaal geen 2, omdat je er weinig vanaf weet :lol:
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: badtrip

Berichtdoor Oppepper » do apr 07, 2011 5:23 pm

Ghehe, de eerste twee uur vrij en dan bizarre hoeveelheden naar binnen smakken (als ik jullie kotsverhalen hoor)
Was het een opluchting toen je vriendin kwam en een lekker eitje voor jullie heeft gebakken, lijkt me wel. :love:
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: badtrip

Berichtdoor brick_top » do apr 07, 2011 6:09 pm

Haha, domme lul.
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: badtrip

Berichtdoor dexdude2 » do apr 07, 2011 10:58 pm

's Morgens aan de pillen is sowieso fout. Spijbelen van school om pillen te kunnen vreten vind ik nog veel fouter.
Marihuana - Proud supporter of the snackfood industry
Avatar gebruiker
dexdude2
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 87
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:38 pm
Woonplaats: Het noorden

Re: badtrip

Berichtdoor Tisjeboy » do apr 07, 2011 11:02 pm

dexdude2 schreef:'s Morgens aan de pillen is sowieso fout. Spijbelen van school om pillen te kunnen vreten vind ik nog veel fouter.


's morgens aan de pillen is fantastisch! :love:

Hoe het hier aangepakt is minder. Na het kotsen ei eten snap ik ook niet. Voorzichtig man, maar ik zie dat je er wel van leert, wat opzich ook goed is. Nog last gehad van een kater??
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: badtrip

Berichtdoor dexdude2 » vr apr 08, 2011 2:27 pm

Tisjeboy schreef:
dexdude2 schreef:'s Morgens aan de pillen is sowieso fout. Spijbelen van school om pillen te kunnen vreten vind ik nog veel fouter.


's morgens aan de pillen is fantastisch! :love:


Waarom??? :D Ik vind het niks, 's morgens altijd nog een beetje moe en slaperig.. Als ik dan xtc of wiet neem word ik zenuwachtig en vaag.
Marihuana - Proud supporter of the snackfood industry
Avatar gebruiker
dexdude2
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 87
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:38 pm
Woonplaats: Het noorden

Re: badtrip

Berichtdoor Sublimo » vr apr 08, 2011 3:17 pm

:roll:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: badtrip

Berichtdoor Drientje » vr apr 08, 2011 5:03 pm

Kunnen we een TvdM invoeren met als onderdeel domste acties?

Deze heeft mijn stem.

Wat een sukkel ben je zeg. En het dan ook nog trippen noemen, en al helemaal een badtrip.Ik stoor me altijd vreselijk aan mensen die het nemen van een pil een trip noemen. Op een pil kun je alleen fout gaan als je het aanpakt zoals deze drie puppy's en dan voel je je alleen kut en is er een uur later niets aan de hand.

Mocht je, ondanks het heel hard roepen dat je het nooit meer doet, (yeah, right, puberale nieuwsgierigheid is niet zomaar gestild) toch nog een keer drugs willen nemen, lees je niet alleen in maar LAAT HET TESTEN en zorg dat je weet hoe je voor jezelf kunt zorgen. 4 liter water in een uur als je xtc op hebt kun je aan dood gaan. Heel pijnlijk ook.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: badtrip

Berichtdoor Young! » vr apr 08, 2011 5:15 pm

Gewoon stom, waarom ook gelijk 2? :?
Young!
Newbie
Offline
 
Posts: 24
Geregistreerd: ma maart 14, 2011 11:25 pm

Re: badtrip

Berichtdoor kenobi » za apr 09, 2011 10:25 am

Ik ben al blij dat ik smorgens een boterham binnen krijg. Laat staan 2 pillen! Wat een mafkezen, hopelijk hebben jullie er van geleerd.
kenobi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: ma apr 04, 2011 7:09 pm

Re: badtrip

Berichtdoor RobTrip » za apr 09, 2011 11:12 am

kenobi schreef:Ik ben al blij dat ik smorgens een boterham binnen krijg. Laat staan 2 pillen! Wat een mafkezen, hopelijk hebben jullie er van geleerd.


Ik krijg toch wel eerder twee pillen binnen dan een boterham hoor 8-) :lol:
Laatst bijgewerkt door RobTrip op za apr 09, 2011 4:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: badtrip

Berichtdoor Tomaat » za apr 09, 2011 11:32 am

Nou kindertjes, zo moet het dus NIET :woeh:
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: badtrip

Berichtdoor Deviance » za apr 09, 2011 3:09 pm

Eerste 2 uur vrij en dan maar XTC doen?



Dude wat
Het kan verkeren
Avatar gebruiker
Deviance
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 8:37 pm

Re: badtrip

Berichtdoor Vinz » za apr 09, 2011 3:41 pm

Bij PMA en PMMA snel een oversdosis optreedt. Het verschil in dosis waarbij psychische effecten optreden en waarbij een overdosis optreedt, is maar heel klein. Neemt men ietsje teveel dan kan dat leiden tot misselijkheid, onregelmatige hartslag, ademhalingsmoeilijkheden, stuiptrekkingen, hartaanvallen en bewusteloosheid.

Oftewel, als dit erin zat was je waarschijnlijk verder van huis.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: badtrip

Berichtdoor SjaakT » zo apr 10, 2011 4:14 am

En niet een beetje ook. Gevaarlijke rottroep.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: badtrip

Berichtdoor Jack Daniels » zo apr 10, 2011 9:50 pm

pille nemen voordat je na school gaat?
nastyyyyyy
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: badtrip

Berichtdoor taeknic » ma apr 11, 2011 12:04 am

trollpost :roll:
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: badtrip

Berichtdoor Koxbox » ma apr 11, 2011 12:29 am

:kleuter:
Avatar gebruiker
Koxbox
Acieeeed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 385
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:19 pm
Woonplaats: 9000 Gent City

Re: badtrip

Berichtdoor AngryPanda » ma apr 11, 2011 7:15 pm

trololololololol
dit slaat echt alles, idd krijgt drugs door mensen zoals JIJ een slechte naam..
Bedankt!
AngryPanda
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: do apr 07, 2011 6:05 pm

Re: badtrip

Berichtdoor Yung Dagobert » za nov 05, 2011 12:43 am

Hahaha, klote report maar wel hilarisch
Fok du maatschappij.
Avatar gebruiker
Yung Dagobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:13 pm

Re: badtrip

Berichtdoor klutser » za nov 12, 2011 3:14 am

AngryPanda schreef:dit slaat echt alles, idd krijgt drugs door mensen zoals JIJ een slechte naam..
Bedankt!


Waarom krijgt het een slechte naam?
Zeker zijn vriendin die het hele dorp verteld dat drugs slecht is omdat Jan lul zichzelf onderkotst (no offense) :mrgreen:

Je kan ook zwaar overdrijven, niemand heeft het gezien alleen zij en daar boven op hebben ze niemand kwaad gedaan..

Er zijn genoeg mensen die de hele k*nker toko onderkotsen, en ik kan je vertellen dat het met alcohol 10x zo erg is :beer:

Ik heb me verder wel kapot gelachen om dit topic en kan me ook de chaos voorstellen, iedereen de weg kwijt, iedereen kotst, WTF WTF WAT MOETEN WE DOEN SNEL BEL 112 WE GAAN DOOD :puke: :lol:
Done:Wiet•Hash•Speed•Cocaine•Ketamine•MDMA•Methylone•
25i-NBOMe•MDA•GHB•2C-B•2C-I•2C-E•2C-T-7•LSA•LSD•Paddo's• Truffels•Lachgas
Alprazolam•Diazepam•
To do: •DMT• Mescaline •
Avatar gebruiker
klutser
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma mei 16, 2011 12:01 am
Woonplaats: Alkmaar

Re: badtrip

Berichtdoor Aaltje » za nov 12, 2011 6:51 am

We gaan dood!
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: badtrip

Berichtdoor alcoholist » za nov 12, 2011 6:52 am

Aaltje schreef:We gaan dood!

:keta:
alcoholist
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 11:15 am

Re: badtrip

Berichtdoor Aaltje » za nov 12, 2011 6:57 am

:keta:
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: badtrip

Berichtdoor alcoholist » za nov 12, 2011 6:58 am

Aaltje schreef::keta:

:shock:
alcoholist
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 11:15 am

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron