Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Beat The Bridge trip '15

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Beat The Bridge trip '15

Berichtdoor knightrambler » wo apr 29, 2015 8:58 pm

Kwam er net achter dat ik deze in t verkeerde forum had neer gezet xD

Hey mensen,

Ik heb wel eens vaker over dit forum gestruind maar nooit ergens op gereageerd, nu ik van beat the bridge terug ben gekomen ga ik toch maar eens vertellen wat ik daar heb mee gemaakt. :D

Maar eerst zal ik jullie wat over mijzelf vertellen. Ik ben 23 jaar,en een aardig stevige, lange jongen. Ik heb 2 keer eerder xtc gebruikt, de eerste keer was op 5 mei en de tweede keer op hardbass(dit jaar). Ik ben vrij zenuwachtig als t aan komt op iemand aanspreken tijdens een feestje en zal gauw terug krabbelen als mn vriendene een duwtje in de juiste richting geven. Waarom ik jullie dit vertel lezen jullie zo.



Ik had met een maatje geregeld(bij deze noemen we hem M) dat ik van hem een pilletje zou krijgen als ik er eenmaal zin in had. Dit was zo rond half 7 's avonds, dus was al lekker in de mood om te partyen, ik heb niet aan m gevraagd wat t was,t enige wat M zei was dat t 250 was. Ik vertrouwde hem compleet dus heb dat ding van m over genomen (voor een flesje water, jaja XD) en nam m gelijk in. Twas een grijs vierkantje, volgens mij zonder logo maar t was al aan de schemerige kamt dus niet op gelet. T duurde vrij lang voordat ie begon te werken maar op een gegeven moment werd ik vrij duizelig en alles begon te draaien, ik had zoiets van oh jeej dit gaat fout aflopen, maar toen eenmaal de duizeligheid weg was, dat gevoel kan ik niet meer beschrijven. Alles voelde nieuw aan, de harde bass van de rawstyle kwam als een bom. De felle lichten leken wel andere kleuren te bevatten dan dat ze eigenlijk moesten zijn. Zelfs op de dames afstappen was gewoon de simpelste zaak van de wereld, ik was gewoon een totaal ander persoon. Mn vrienden waren trots op me dat ik eindelijk eens uit mn schulp kroop, ook al was t met behulp van een pilletje.

Ik heb verder niet gehallucineerd of iets dergelijks, wat ik zelf denk ik ook niet zou willen.

Alleen nu twee dagen erna voel ik me helemaal leeggezogen, wat ik niet had bij de eerdere 2 keren. Maar dat maakt me niks uit,ik heb een heerlijke tijd gehad en gelukkig kan ik me alles nog herinneren. :D
knightrambler
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo apr 29, 2015 7:28 pm

Re: Beat The Bridge trip '15

Berichtdoor Perry » do apr 30, 2015 12:00 pm

Ik neem aan dat je geen 125 kg weegt en dus een erg hoge dosis hebt gehad als de aangegeven dosis klopt. Klinkt wel als MDMA. Trouwens, denk ook dat je een verkeerd beeld van hallucineren hebt, je ziet dan niet ineens dingen die er niet zijn, maar wat er wel is kan vervormen, verkleuren en golven.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Beat The Bridge trip '15

Berichtdoor funky_skunk_junky » do apr 30, 2015 12:46 pm

Hahaha, ik ben benieuwd of we elkaar nog hebben zien spacen dan. ;P
--------------------------------- ---------------------------------

--------Excuse me while I light my spliff--------
funky_skunk_junky
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 749
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:11 pm

Re: Beat The Bridge trip '15

Berichtdoor knightrambler » do apr 30, 2015 4:22 pm

DaFunkstarr schreef:Hahaha, ik ben benieuwd of we elkaar nog hebben zien spacen dan. ;P

Ik stond vanaf t moment dat ik die pil heb ingenomen linkse mid, later ben ik verder naar achter gegaan omdat t ons een beetje te druk werd, kon zowat niet meer bewegen. XD

Khad zelf een wit 100% hc vest aan. :P
knightrambler
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo apr 29, 2015 7:28 pm

Re: Beat The Bridge trip '15

Berichtdoor knightrambler » do apr 30, 2015 4:24 pm

JongGeleerd schreef:Ik neem aan dat je geen 125 kg weegt en dus een erg hoge dosis hebt gehad als de aangegeven dosis klopt. Klinkt wel als MDMA. Trouwens, denk ook dat je een verkeerd beeld van hallucineren hebt, je ziet dan niet ineens dingen die er niet zijn, maar wat er wel is kan vervormen, verkleuren en golven.

Naja, van wat ik lees zien mensen bloemen uit het asfalt komen en dat soort dinge.

Maar ik ben wel aan de zware kant, en zelfs dan was t aan aardige dosis omdat ik ze dus pas 2 keer eerder heb gebruikt.
knightrambler
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo apr 29, 2015 7:28 pm

Re: Beat The Bridge trip '15

Berichtdoor Perry » do apr 30, 2015 5:31 pm

Als je 't goed doet zal je van MDMA nooit een hogere dosis nodig hebben dan je mee begonnen bent. Bloemen uit asfalt zijn geen gewone hallucinaties. MDMA hallucinaties komen ook voor, die zijn een vak apart en waardoor die komen is niet echt bekend. Dat is dan meer mensen zien met zonnebrillen, dranghekken in 't publiek, sta tafels in 't publiek etc. Meer een verwarring dan een echte hallucinatie, want als je daar gefocust naar kijkt zal 't verdwijnen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Beat The Bridge trip '15

Berichtdoor Miss E » do apr 30, 2015 10:31 pm

Goed verhaal, lekker kort!
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Beat The Bridge trip '15

Berichtdoor rode oortjes » vr mei 01, 2015 3:32 pm

was inderdaad een mooi feestje, had wel wat harder gemogen:)
rode oortjes
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: do maart 26, 2015 11:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner