Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Blue 69: "Een leuke nacht"

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Blue 69: "Een leuke nacht"

Berichtdoor freakshow » za aug 20, 2011 1:18 am

Hallo,

Allereerst wil ik mezelf voor stellen, Ik ben "R" ik ben 15 jaar.
Ik woon in het mooie Zuid-Limburg *kuch*
Ik ben al een tijdje me meer aan het verdiepen en aan het experimenteren met drugs waaronder:
Wiet, Hasj, Mdma, Cocaine en speed.
Deze heb ik ook allemaal uitgeprobeerd en vond er eigenlijk niet zo veel aan.
Alleen de Mdma gaf me een leuk gevoel.

Ik besloot daarom ook om met een vriend (RH) een leuke avond te maken bij mij thuis.
De drug die wie die avond zoude gebruiken was: Blue 69. De vloeibare variant van xtc.
(We hebben helaas de drugs niet getest, maar omdat we de gast die het maakte bevriend met ons was vertrouwde wij het wel.)

Nog nuchter:

De avond begon RH en ik keken wat tv, speelde wat op de xbox.
Rond een uur of 12 gingen we naar onder (woonkamer).
Me moeder zat vrolijk een spelletje te spelen op haar laptop, En wij kropen achter de pc.
Rond 1 uur ging mijn moeder naar bed.

Nemen:
1:30: We besloten een half flesje te pakken (3 dopjes).
Ik pak 2 glazen giet 1 dopje in mijn glas en het tweede dopje erachteraan, bij het 3de dopje schudde ik het resterende blue 69 per ongeluk over mijn aanrecht heen.
RH lachte en zei dat ik het van het aanrecht af moest likken, op dat gezegde heb ik dat ook gedaan. Vervolgens namen we de rest.

Inwerking:
1:40: Ik besloot om met me neef een goed gesprek op Skype te starten.
1:50: Na wat gepraat voel ik me lichaam tintelen, ik vroeg aan RH of hij wat voelde waarop hij antwoorden "ik moet schijten tot zo".
1:60: RH is klaar hij voelt zich zelf helemaal relaxt en wil gezellig met mijn neef (die hij niet kent) praten. Ik besloot ook maar eens naar de wc te gaan, en man wat voelde dat stukje lopen goed.
2:00: Ik was ook klaar, had nog uitgebreid mijn handen staan wassen want dat voelde ook lekker. RH was inmiddels op de bank gaan liggen en hij had de tv aan gezet.Ik besloot languit op de grond te gaan liggen, man wat voelde die vloer lekker aan.

2:15 Ik ga naast RH zitten heb hem over mijn hele familie stamboom verteld bij iedereen had ik wel iets leuks te vertellen. Nadat ik uitgepraat was viel mijn oog op een aanstekervulgasfles, man wat was die mooi. en wat voelde die ook lekker aan.

Piek trip:
2:30: Ik kijk op me horloge en die staat stil, ik keek naar RH en die lach heel stil, ik dacht bij mezelf de tijd staat stil. Ik maak een sprint naar de keuken klok gelukkig die doet het nog.
In de keuken lagen mij oordopjes in ik kreeg ineens zin in muziek, telefoon gepakt oordopjes erin. En het geluid kwam uit me speakers, dit vond ik niet zo fijn want het hoort uit me oordopjes te komen. Ik vroeg aan RH hoor je dat, hij zei ja toen besefte ik pas dat me mp3 jack ding kapot was.
2:35: ik kruip achter de pc om daar muziek op te zetten, en verder te praten met mijn neef.

3:00: Ik besluit ff een rondje te gaan lopen door het huis heen, RH volgde mij.
Eenmaal terug in de woonkamer gingen we opdrukken, na dat 100 keer gedaan te hebben, zijn we verder tv gaan kijken.

Uitwerking:
4:30: Ik voel me zelf al een stuk minder hard gaan, ik kan meer pakken maar dit is ook wel goed.
RH voelde en dacht het zelfde en we hadden nog een paar goede gesprekken.

Slapen:
5:00: We besluiten te gaan slapen, ik sliep in de woonkamer op de bank. RH sliep op mijn kamer.
7:00: Me moeder is wakker, ik lig op de bank met een ontzettend volle blaas maar ik probeerde verder te slapen.
7:30: Ik hou dit niet meer ik ga dood ik moet naar de wc.
7:35: Met angst om betrapte te worden, stond ik op morgen mam zei ik en liep snel naar de wc.
Ik voelde me nog altijd een beetje gaan en besloot in me moeder bed te gaan liggen.

Day after:
15:00: We worden wakker en gingen naar buiten hier hebben we nog uitgebreid nagepraat.

Ik heb BTW geen last gehad van een afkakker(kater) alleen een beetje een droge mond en wat moe zijn.

Bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie genoten hebben van mij eerste tripreport.

-R
freakshow
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: ma aug 08, 2011 12:48 am

Re: Blue 69: "Een leuke nacht"

Berichtdoor DDeeJay » za aug 20, 2011 3:59 am

jij gaat snel naar het wc :p

freakshow schreef:Hallo,


1:60: RH is klaar hij voelt zich zelf helemaal relaxt en wil gezellig met mijn neef (die hij niet kent) praten. Ik besloot ook maar eens naar de wc te gaan, en man wat voelde dat stukje lopen goed.
2:00: Ik was ook klaar, had nog uitgebreid mijn handen staan wassen want dat voelde ook lekker. RH was inmiddels op de bank gaan liggen en hij had de tv aan gezet.Ik besloot languit op de grond te gaan liggen, man wat voelde die vloer lekker aan.



-R
DDeeJay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 42
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:06 pm

Re: Blue 69: "Een leuke nacht"

Berichtdoor TRAVOLTA » za aug 20, 2011 4:25 am

knap dat je nog kon slapen, de blue 69 ie ik gewend ben/was (ook in zuid limburg) bevatte behalve 200 mg mdma ook n flinke hoeveelheid pep en n beetje ghb. wel leuk spul maar imo redelijk overpriced. ook vervelend als de mdma uitgewerkt is en je wilt slapen maar dat vervolgens niet lukt door de amfetamine. doe mij maar gewoon mdma, maar gelukkig heb je je goed geamuseerd ;)
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Blue 69: "Een leuke nacht"

Berichtdoor Lµs. D » za aug 20, 2011 5:37 am

Je bent 15, maak eerst je school maar af
Lµs. D
Offline
 

Re: Blue 69: "Een leuke nacht"

Berichtdoor Aaltje » za aug 20, 2011 8:55 am

Lµs. D schreef:Je bent 15, maak eerst je school maar af
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Blue 69: "Een leuke nacht"

Berichtdoor freakshow » za aug 20, 2011 1:08 pm

TRAVOLTA schreef:knap dat je nog kon slapen, de blue 69 ie ik gewend ben/was (ook in zuid limburg) bevatte behalve 200 mg mdma ook n flinke hoeveelheid pep en n beetje ghb. wel leuk spul maar imo redelijk overpriced. ook vervelend als de mdma uitgewerkt is en je wilt slapen maar dat vervolgens niet lukt door de amfetamine. doe mij maar gewoon mdma, maar gelukkig heb je je goed geamuseerd ;)


Ik heb er €3,50 Voor betaald, normaal betaald je €5,00.
freakshow
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: ma aug 08, 2011 12:48 am

Re: Blue 69: "Een leuke nacht"

Berichtdoor DDeeJay » za aug 20, 2011 2:27 pm

hier is het 20 voor een flesje ofzo 0.0
DDeeJay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 42
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:06 pm

Re: Blue 69: "Een leuke nacht"

Berichtdoor TRAVOLTA » za aug 20, 2011 9:36 pm

freakshow schreef:
TRAVOLTA schreef:knap dat je nog kon slapen, de blue 69 ie ik gewend ben/was (ook in zuid limburg) bevatte behalve 200 mg mdma ook n flinke hoeveelheid pep en n beetje ghb. wel leuk spul maar imo redelijk overpriced. ook vervelend als de mdma uitgewerkt is en je wilt slapen maar dat vervolgens niet lukt door de amfetamine. doe mij maar gewoon mdma, maar gelukkig heb je je goed geamuseerd ;)


Ik heb er €3,50 Voor betaald, normaal betaald je €5,00.


haha da's wel netjes dan, hier inderdaad tussen de 8/10 euro. maar eigenlijk ben je nog veel te jong om te gebruiken ;)
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Blue 69: "Een leuke nacht"

Berichtdoor Lex Talionis » zo aug 21, 2011 8:09 pm

Aaltje schreef:
Lµs. D schreef:Je bent 15, maak eerst je school maar af
Misschien ben ik een simpele levensgenieter of zie ik de matrix, of zie ik em als enige niet
Avatar gebruiker
Lex Talionis
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 262
Geregistreerd: za feb 26, 2011 6:06 pm

Re: Blue 69: "Een leuke nacht"

Berichtdoor Einstein » zo aug 21, 2011 8:11 pm

Vandaag ben ik ook in een betuttelende stemming. Dus:

Lex Talionis schreef:
Aaltje schreef:
Lµs. D schreef:Je bent 15, maak eerst je school maar af
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Blue 69: "Een leuke nacht"

Berichtdoor freakshow » zo aug 21, 2011 11:36 pm

Ik ben 15 en school gaat voor.
freakshow
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: ma aug 08, 2011 12:48 am

Re: Blue 69: "Een leuke nacht"

Berichtdoor edblok2 » do sep 08, 2011 10:02 pm

blue 69? wow, dat die shit nog bestaat. ZO 2001 :lol:
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron