Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste ervaring hexen en etizolam

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Eerste ervaring hexen en etizolam

Berichtdoor Guinea Pig » ma apr 27, 2020 8:57 pm

Hoi iedereen!
Ik ben een frequente bezoeker van dit forum, maar ik heb nooit een account gemaakt of iets gepost.

Naar aanleiding van mijn recente ervaring met een substantie waarvan nog niet bijster veel tripreports over te lezen zijn, vond ik het wel nuttig om ff een account aan te maken en mijn ervaring te delen.

Het tripreport is voornamelijk in het Engels omdat ik deze eerst op een Engelstalig forum heb geplaatst. Ik hoop dat dit is toegestaan. Zo niet bestaat er een kleine kans dat ik het zal herschrijven in het Nederlands :wink:.

Ok, hier komt ie

I have done quite a lot of drugs in my time, mostly weed, MDMA, cocaïne and xanax. I have also done some other things but these are the drugs i have a habit of doing.

I became a bit bored about cocaïne and gained some interest in rc's so i decided to order some hexen.

So today i got some hexen in my mail box.
It was some fluffy, "wet" powder and also some small "rocks" wich were easy to chop up. It kind of reminded me of speed because of the "wetness" and how it would stick to the cd case like some kind of paste.

I put around 80-90mg on my scale and then divided them in about 3 equal lines.
Snorted the first line around 12:30.
It burned a bit in my nose but that unpleasant feeling went away after a few seconds.
I did not feel the effects right away.
I cleaned my room up a bit and after 5 minutes or so i suddenly needed to take a shit.
It was while i was taking a shit on the toilet that i felt the stimulating effects come up.
After the dump i went to my room and started chatting with someone online. I was really talkative and i really felt that i was on a stimulant.
I did not experience any euphoria right away, but i think after something like 30 minutes or so i clearly felt a euphoric rush that lasted maybe around 20 minutes.
My heartbeat was quite fast and i also was quite sweaty.

An hour after the first line i decided to snort the second line, around 13:30. Effects were very similair to the first line (had to take a shit again lol) but i did not really get the euphoric rush i got from the first line. I was still chatting with my mate and looking up stuff on the internet. It still was quite pleasant.

I noticed the stimulation keeps going on quite long.
I snorted the third line maybe 1,5 or 2 hours after the second one. It was also a smaller line. Again similair effects with little real euphoria but still a pleasant buzz.

15 or 20 minutes later i decided tot pop 1mg etizolam.
I started watching some youtube videos while scrolling a bit on my phone. I felt really chill. I could definately still feel the stimulation of the hexen but the etiz took away the rough edges and i was just chilling and relaxing in my bed. I dont think the etiz is a really strong benzo but this could be because of the hexen.

Some time later i decided to go to the store to get some food. I popped another 1mg etiz and a small line of hexen. I was really relaxed in the store because of the etiz but i could still feel the stimulation of the hexen very clearly.

Once i got home i started cooking and i was able to eat a full meal without any problems. This is sometimes not the case while im on coke, when i sometimes have to force myself to get some food in me.

It has now been a few hours after my last line of hexen and i still feel the stimulating effects, but i dont feel like its unpleasant.

This was my experience so far. I think im gonna do a little more hexen this evening and probably drink a beer or 2.

I'll keep you guys updated on my experience.
Also if you guys have any questions, please ask! :)
Guinea Pig
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: ma apr 27, 2020 8:54 pm

Re: Eerste ervaring hexen en etizolam

Berichtdoor Jmths » ma apr 27, 2020 10:27 pm

Welkom op het forum en bedankt voor het delen, ik ga even rustig lezen. ;)

Engels werkt denk ik voor de meesten prima.

N-Ethyl-Hexedrone heb ik wel eens geprobeerd en mijn ervaring zoals die van vele anderen is dat het wat Amfetamine gelijkend is maar met iets meer fysieke stimulering waar veel mensen vaak een beetje op afknappen.

Etizolam is natuurlijk een bekende en populaire 'benzodiazepine' / 'benzothiozepie'. Na zo'n 3mg Etizolam begint Etizolam naar mijn ervaring zelfs vrij euforisch te worden maar dan heb je dus al snel het 'risico' dat je in slaap valt.

Ik kan mij wel voorstellen dat deze combinatie als plezierig wordt ervaren. Een ander 'voordeel' dat N-Ethyl-Hexedrone heeft over Amfetamine is dat het zich goed laat vapen. Al kan het gebruik op deze wijze natuurlijk gepaard gaan met enige clichés. Vape RoA kan in ieder geval enige fysieke stimulatie en nasleep van effecten ontnemen.

Nu raad ik combinatie gebruik en vape RoA meestal niet aan in eerste instantie maar in het geval van N-Ethyl-Hexedrone wellicht voor sommigen een 'noodzakelijk kwaad' om het de moeite waard te maken. :p
Laatst bijgewerkt door Jmths op di apr 28, 2020 10:39 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Eerste ervaring hexen en etizolam

Berichtdoor Guinea Pig » ma apr 27, 2020 11:04 pm

Jmths schreef:Welkom op het forum en bedankt voor het delen, ik ga even rustig lezen. ;)

Engels werkt denk ik voor de meesten prima.

N-Ethyl-Hexedrone heb ik wel eens geprobeerd en mijn ervaring zoals die van vele anderen is dat het wat Amfetamine gelijkend is maar met iets meer fysieke stimulering waar veel mensen vaak een beetje op afknappen.

Etizolam is natuurlijk een bekende en populaire 'benzodiazepine' / 'Benzothiozepie'. Na zo'n 3mg Etizolam begint Etizolam naar mijn ervaring zelfs vrij euforisch te worden maar dan heb je dus al snel het 'risico' dat je in slaap valt.

Ik kan mij wel voorstellen dat deze combinatie als plezierig wordt ervaren. Een ander 'voordeel' dat N-Ethyl-Hexedrone heeft over Amfetamine is dat het zich goed laat vapen. Al kan het gebruik op deze wijze natuurlijk gepaard gaan met enige clichés. Vape RoA kan in ieder geval enige fysieke stimulatie en nasleep van effecten ontnemen.

Nu raad ik combinatie gebruik en vape RoA meestal niet aan in eerste instantie maar in het geval van N-Ethyl-Hexedrone wellicht voor sommigen een 'noodzakelijk kwaad' om het de moeite waard te maken. :p


Hey Jmths! Bedankt voor het warme welkom ;)

Ik was vooral gewoon benieuwd naar hexen, onder andere omdat ik wel eens heb gelezen dat het wat op coke zou gelijken (wat imo niet echt het geval is). Hexen heeft idd meer weg van speed volgens mij. Toch is het wel een stofje met zijn eigen karakter imo.
Ik ben op dit moment nog een beetje aan het experimenteren met het stofje, wellicht post ik later mijn verdere bevindingen. :)
Guinea Pig
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: ma apr 27, 2020 8:54 pm

Re: Eerste ervaring hexen en etizolam

Berichtdoor Guinea Pig » di apr 28, 2020 3:18 pm

Update:
Wow, dit is toch echt een krachtig beestje.
Ik was van plan om 's avonds nog wat te chillen en een klein beetje hexen te nemen, maar wou toch op een redelijk uur gaan slapen.

Dat is niet gelukt :tongueout:. Hexen is naar mijn mening een zeer sterke stimulant met een langdurige werking. 2mg etizolam, melatonine en wat bier was absoluut niet genoeg om de slaap te kunnen vatten. Als gevolg heb ik maar beslist om gewoon wakker te blijven.
Bij deze drug is de drang om bij te nemen zeer sterk, ookal is er van (terugkerende) euforie al lang geen sprake meer. Ik moet zeggen dat het plezierige er zeker wel af was. Ook had ik redelijk wat hoofdpijn die volgens mij te wijten was aan het snuiven van dit brandende goedje.

Rond een uur of 8 heb ik ontbeten, voedsel ging er wel weer zonder problemen in. Ik had besloten om er dan maar een kleine binge van te maken en vandaag wat verder te klooien met de hexen.
Ik had echter geen zin meer in snuiven omdat dit toch wel pijnlijk in de neus is en hoofdpijn veroorzaakt.

Dus dan ben ik het goedje maar gaan vapen.
Het vapen vind ik veel aangenamer, geen pijnlijke neus en een aanzienlijk minder agressieve rush / stimulatie. Het voelt allemaal wat relaxter aan. Waar ik bij het snuiven na een aantal dosissen een sterk, zweterig en ietwat opgefokt amfetamine gevoel had, voel ik me bij het vapen totaal anders. Ik ben lekker rustig, gewoon heerlijk aan het chillen. Ik voel wel zachtjes dat ik onder invloed ben van een stimulant maar dit is wel aangenaam. Heb wat liggen chatten met vrienden en muziek luisteren is heerlijk. Ik merk wel dat ik bij het vapen vaker bij neem. Niet compulsief of vanuit een craving, eerder omdat het gewoon chill is en ik vind het ook best lekker smaken.

Ik merk nu op dat ik eigenlijk veel te positief praat over dit spul. Ik heb namelijk niet echt een leuke nacht gehad en het is best een verraderlijk en sterk product waar nog wel een en ander over te vertellen valt.

Ik hou het voorlopig ff hier bij.
Ik post later mijn verdere bevindingen.
Als iemand ondertussen vragen heeft dan beantwoord ik ze zeer graag. :)
Guinea Pig
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: ma apr 27, 2020 8:54 pm

Re: Eerste ervaring hexen en etizolam

Berichtdoor Jmths » di apr 28, 2020 6:35 pm

Guinea Pig schreef:Update:

Ik had echter geen zin meer in snuiven omdat dit toch wel pijnlijk in de neus is en hoofdpijn veroorzaakt.

Dus dan ben ik het goedje maar gaan vapen.
Het vapen vind ik veel aangenamer, geen pijnlijke neus en een aanzienlijk minder agressieve rush / stimulatie. Het voelt allemaal wat relaxter aan. Waar ik bij het snuiven na een aantal dosissen een sterk, zweterig en ietwat opgefokt amfetamine gevoel had, voel ik me bij het vapen totaal anders. Ik ben lekker rustig, gewoon heerlijk aan het chillen. Ik voel wel zachtjes dat ik onder invloed ben van een stimulant maar dit is wel aangenaam. Heb wat liggen chatten met vrienden en muziek luisteren is heerlijk. Ik merk wel dat ik bij het vapen vaker bij neem. Niet compulsief of vanuit een craving, eerder omdat het gewoon chill is en ik vind het ook best lekker smaken.

Ik merk nu op dat ik eigenlijk veel te positief praat over dit spul. Ik heb namelijk niet echt een leuke nacht gehad en het is best een verraderlijk en sterk product waar nog wel een en ander over te vertellen valt.

Held, told ya. ^^

Lekker ordinair vapen van zilverfolie komt ook altijd wel met een goede sfeer naar mijn beleving los van de subjectieve effecten. :p

Maar ik kan je al wel verklappen dat vapen ook een stuk compulsiever zal wezen en meer cravings teweeg zal brengen. Mijn onderbuik gevoel zegt mij dat je er nog wel achter zult komen. Als je een avond doorhaalt op stimulanten worden de effecten natuurlijk wat minder plezierig, de kunst is wel een beetje dat je weet wanneer je moet stoppen. Als je verder niet bij snuift en het bij vapen houdt of simpelweg op tijd stopt met gebruiken denk ik dat je vanavond wel prima zult kunnen slapen. Maar meer dan 1 avond overslaan moet je waarschijnlijk niet willen in welke context en met welke drug dan ook.
Laatst bijgewerkt door Jmths op vr mei 01, 2020 7:13 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Eerste ervaring hexen en etizolam

Berichtdoor Guinea Pig » di apr 28, 2020 7:54 pm

Jmths schreef:
Guinea Pig schreef:Update:

Ik had echter geen zin meer in snuiven omdat dit toch wel pijnlijk in de neus is en hoofdpijn veroorzaakt.

Dus dan ben ik het goedje maar gaan vapen.
Het vapen vind ik veel aangenamer, geen pijnlijke neus en een aanzienlijk minder agressieve rush / stimulatie. Het voelt allemaal wat relaxter aan. Waar ik bij het snuiven na een aantal dosissen een sterk, zweterig en ietwat opgefokt amfetamine gevoel had, voel ik me bij het vapen totaal anders. Ik ben lekker rustig, gewoon heerlijk aan het chillen. Ik voel wel zachtjes dat ik onder invloed ben van een stimulant maar dit is wel aangenaam. Heb wat liggen chatten met vrienden en muziek luisteren is heerlijk. Ik merk wel dat ik bij het vapen vaker bij neem. Niet compulsief of vanuit een craving, eerder omdat het gewoon chill is en ik vind het ook best lekker smaken.

Ik merk nu op dat ik eigenlijk veel te positief praat over dit spul. Ik heb namelijk niet echt een leuke nacht gehad en het is best een verraderlijk en sterk product waar nog wel een en ander over te vertellen valt.

Held, told ya. ^^

Lekker ordinair vapen van zilverfolie komt ook altijd wel met een goede sfeer naar mijn beleving los van de subjectieve effecten. :p

Maar ik kan je al wel verklappen dat vapen ook een stuk compulsiever zal wezen en meer cravings teweeg zal brengen. Maar mijn onderbuik gevoel zegt mij dat je er nog wel achter zult komen. Als je een avond doorhaalt op stimulanten worden de effecten natuurlijk wat minder plezierig, de kunst is wel een beetje dat je weet wanneer je moet stoppen. Als je verder niet bij snuift en het bij vapen houdt of simpelweg op tijd stopt met gebruiken denk ik dat je vanavond wel prima zult kunnen slapen. Maar dan 1 avond overslaan moet je waarschijnlijk niet willen in welke context en met welke drug dan ook.



Het vapen is idd een pak chiller. :)
Alleen heb ik net een vieze donkerbruine fluim uitgespuwd, kan niet gezond zijn. Ik ga denkik even opzoeken hoe ik deze rommel kan "wassen".
En Ja, vanavond ga ik zowizo wel slapen, kans is wel heel groot dat er eerst nog een rondje stimfappen aan voorafgaat. ;p
Guinea Pig
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: ma apr 27, 2020 8:54 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner