Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer 6-APB (Benzo Fury)

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Eerste keer 6-APB (Benzo Fury)

Berichtdoor Jellebel » za apr 21, 2012 3:06 pm

Setting: clubavond met vrienden die alleen alcohol hadden genomen
User: vrouw, 1.70 en 70kg
Drug: 6-APB / Benzo Fury, 125mg poeder
Gebruikerservaring: weed/hash, xtc, mdma, cocaine, paddo's, ghb, lsd, explosion

Ik heb de 6-APB een half jaar geleden besteld maar tot nu toe nog niet gebruikt. Het kwam in poedervorm, heel licht bruin, in een zakje van 125mg.
Op een eerder feest testten 4 vrienden het, zij gingen behoorlijk hard op 125mg, 1 van hen werd een beetje paranoide en zij raadden me aan om de 1e keer minder te nemen. Na me ingelezen te hebben op diverse fora toch besloten om 125mg te nemen.

Om 20:30 in een kroeg afgesproken, paar wijntjes gedronken en om 22:00 uur het zakje poeder opgelost in een restje cola. De smaak viel me niet tegen, licht bitter maar geen chemische smaak.
Ik had ervoor gekozen om ruim voordat we naar de club gingen te droppen omdat de eerste effecten pas ruim na 1 uur te voelen zouden zijn.
Rond 22:40 werd ik echter licht in mijn hoofd, prettig. De gesprekken liepen lekker, ik was geinteresseerd in de verhalen van vrienden en vertelde zelf graag. Het voelde gezellig aan, iedereen moest voor mijn gevoel mee naar de club.
Mijn handen begonnen zweterig aan te voelen en mijn buik voelde warm aan. Vlak daarna vulde mijn lichaam zich met die heerlijke xtc-kriebels, het kruipt door je aderen, een heerlijke tinteling van binnen. Blijheid, euforie! Deed me erg denken aan de 1e keer xtc.
Waar ik bij xtc op dat moment graag mezelf terugtrek en mijn ogen sluit was het hier heerlijk om door te praten. Geen drang om te gaan bewegen. Mijn ogen trilden licht, maar vrienden zagen geen vergrote pupillen.
Om 23:00 naar toilet, buikkrampen (net als bij alle andere drugs) maar minder heftig dan bij bijv. xtc. Daarna wilde ik naar het feest, zin om onder nog meer mensen te komen en te dansen.
We liepen naar de club, lopen en bewegen voelde heerlijk maar ik liep niet over wolken. Geen elastieke/rubberen benen. Wel een klein beetje wankelen.
Fouilleren en gesprek met de uitsmijter was prima, feit dat mijn pupillen normaal waren gaf me vertrouwen. Mijn kaken waren ontspannen, uiterlijk was er blijkbaar niets aan me te zien.

De muziek klonk fijn maar ik ging er niet zo hard in op als met xtc. Beetje bewegen, maar ook leuke gesprekken voeren, af en toe stil staan. Met name het stilstaan bracht de tintelingen in mijn lijf terug. Tijdens het dansen leek de 6-ABP uitgewerkt te zijn (maar de blijheid en vrolijkheid blijft aanwezig).
Ik kon gewoon naar de wc, plassen voelde heerlijk aan. Ik dronk trouwens de hele avond alcohol. Dat vind ik met xtc op heel vies, maar nu smaakte het me prima.
In de rokersruimte een jointje gerookt, dit smaakte heerlijk en bracht de tintelingen weer terug. Leuke gesprekken gevoerd daar, maar op tijd ook weer zin om terug te gaan naar het feest. Ik was me steeds bewust van de tijd, er was niet ineens weer 1 uur voorbij.
Ik voelde me niet moe worden van het dansen, had energie om door te gaan, maar aangezien ik een lange treinreis voor de boeg had besloot ik om 3 uur weg te gaan.
Dit besluit voelde goed, terwijl ik bij xtc altijd tot het einde door wil gaan (waarna ik het naderende einde van de avond bijna depressief vind).
Lopen naar het station was erg fijn, mijn lijf voelde weer die heerlijke tintelingen. In de trein zitten, luisteren naar mijn mp3 en uiteindelijk viel ik zelfs in slaap. Wel wat last van buikkramp.
Thuis sliep ik snel in maar werd ik elk uur wakker om naar de wc te gaan. Uiteindelijk 7 uur geslapen, niet slecht.
De dag erna gaan pijn aan mijn wangen, tong of kiezen. Wat moe en beetje brak (kan ook van de alcohol zijn) en geen honger. Ik voel me niet down.

Conclusie:
Erg leuke drug om met vrienden een leuke avond te hebben. Volgende keer zou ik het in een thuissetting willen proberen, waarbij je meer zit, kletst, en kan dansen als je zin hebt.
De volgende keer zou ik voor 150mg gaan, misschien in 2x innemen.
Het is vrij prijzig (7,50 per 125mg) maar het werkt de hele nacht door, geen neiging om bij te nemen want het gevoel blijft steeds terugkomen.
Voor mij een leuke drug als je niet heel hard wil gaan.
Avatar gebruiker
Jellebel
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: za apr 21, 2012 2:30 pm

Re: Eerste keer 6-APB (Benzo Fury)

Berichtdoor Davinci » zo apr 22, 2012 4:21 pm

Geen slecht trip report 8-)

In 2x nemen raad ik af, sommigen gaan veel te vroeg bijdoseren en gaan redelijk hard erna.
Hou er rekening mee dat 6-apb zeer set/setting afhankelijk is.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Eerste keer 6-APB (Benzo Fury)

Berichtdoor Russ » zo apr 22, 2012 5:02 pm

Davinci schreef:Geen slecht trip report 8-)

In 2x nemen raad ik af, sommigen gaan veel te vroeg bijdoseren en gaan redelijk hard erna.
Hou er rekening mee dat 6-apb zeer set/setting afhankelijk is.


dit, ook voor de duur lijkt het me niet handig, lijkt me net 1 van de voordelen aan de drug, dat bijnemen niet hoeft :)

Voor mij een leuke drug als je niet heel hard wil gaan.


hangt er maar vanaf hoe hoog je doseert, heb ik laatst aan den lijve mogen ondervinden toen ik plots overal visuals had en m'n ogen alle kanten uit tolden :lol:
ik zou hier maar niet te voorbarig over wezen...

Leuk en informatief report, beschrijft grotendeels hoe ik 6-apb ervaarde de 1ste maal, lijkt me een keurige referentie voor wie het voor de 1ste maal wil proberen.
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Eerste keer 6-APB (Benzo Fury)

Berichtdoor Jellebel » zo apr 22, 2012 7:48 pm

Okee... thanx guys, dat bijdoseren laat ik de volgende keer dus nog maar ff zitten, ik ga het in een andere setting gebruiken, wie weet werkt 't dan wel heel anders ;-)
Avatar gebruiker
Jellebel
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: za apr 21, 2012 2:30 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron