Dag iedereen
ik heb wel al wat ervaring met xtc en speed, en heb vorige week voor het eerst MDMA-kristallen genomen. Half grammetje weten te bemachtigen en een vinger gelikt.
Ik had eigenlijk meer verwacht dat je het wazige gevoel van xtc ging krijgen, maar ik stond eerder strak maar helder, voelde me zelf ietwat nuchter en kon me nog goed concentreren, hoewel alles mooi blonk en lichtjes goddelijk mooi waren.
EDIT: Daarna vertelde een vriend mij dat je meer effect hebt als je de MDMA plet en in lijntjes snuift, dus zo nog eens 4 lijntjes genomen en nog steeds geen vergelijkbaar effect met xtc gehad...
Om het het best te verwoorden, als ik een xtc pil neem dan ben ik 2u volledig van de kaart, en daarna komt het gevoel dat ik van MDMA-kristallen krijg, kan iemand me vertellen of dit altijd zo is bij MDMA of ik toch wat verkeerd doe? Want dat helemaal van de kaart zijn vindt ik eigenlijk wel leuk.
Heb er wel een redelijk zware dip van gehad. Tot 3 dagen nadien constant hittegolven gehad, slecht zien en wat lusteloos voelen.