Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer pep!

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Eerste keer pep!

Berichtdoor Konijnenknuffel » zo okt 06, 2013 9:53 am

Haalloooo

Ik heb vannacht voor het eerst speed genomen. ik had van een vriend van een vriend 1-2 gram speed gekocht. Eigenlijk wist ik helemaal niet hoe veel en hoe sterk het was, maar ik dacht wel dat ik er een portietje of 6 uit kon halen. Maar eerst moest ik het natuurlijk drogen, alles over de grond geflikkerd enzo, maar gelukkig heb ik zeil en aviertjes, lekker wat zand erbij. Toen dat eenmaal gedaan was heb ik 4 kleine bommetjes gemaakt en ongeveer 2/3 als poeder in het zakje laten zitten. Dat leek me wel goed.

Ik heb het zo meegenomen want ik had het aan nog wat mensen beloofd, eerst twee mensen (een wel eens xtc de ander nog nooit harddrugs) een bommetje gegeven, en eigenlijk net voor zij hem gingen voelen zelf even een rustig snuifplekkie gezocht. Daar nog iemand een bommetje gegeven. Zelf heb ik ongeveer een kwart van het poeder opgesnoven, (eerste keer snuiven ook gelijk). Ik vond het branden wel meevallen alleen wel vieze smaak achterin mn keel/neus. Het lijntje was trouwens zo 4 cm lang (was nog wel slim genoeg om even uit te blazen door mijn opgerolde tientje. Verder voelde ik me sowieso wel een maffiabaas ofzo met z’n opgerolde tientje en z’n lijntje (ik was ook stoned op dit moment).
Toen voelde ik al na enkele minuten een beetje xtc-achtig gevoel. Weer lekker teruggelopen, begon al lekker te wauwelen over achternamen en indianen.

NOU

Ik voelde me ZOO goed! Toen het echt opkwam.
Echt gek ook, zo lekker als springen kan voelen. Echt heel lekker gedanst en gepraat en nieuwe mensen ontmoet en iedereen lollies en mooie lampjes gegeven.
Jaa en ook erg fijn dat ik gewoon redelijk normale gesprekken kon voeren. Nog wel bij de les vergeleken met xtc. De eerste twee bommetjes begonnen ook te werken en iedereen was vrolijk. Heerlijk lekker, daarna kwam rond half 1 een vriend van me, die zelfs nog nooit harddrugs heeft gebruikt. Hebben wij samen weer gezellig op ons snuifplekkie hem een ongeveer even groot lijntje als de mijne gegeven. En ik zelf nog een klein plukje omdat ik gewoon het leuk vond om wat te snuiven. Toen was ongeveer 2/3 van het zakje wel leeg.

Nou hij ging ook heerlijk lekker, hij danst normaal niet zo hard en nu was hij echt dik aan het bouncen en alles. De laatste met haar bommetje ging ook goed, had ook nog nooit harddrugs gebruikt. Dus wij gewoon gezellige tijd enzo lekker doen. Komt nog een vriend met de stille hint dathij ook wel wat wil, dus hij ook een bommetje, de laatste, heeft het ook nog nooit gedaan. En de rest van de shit aan een kerel gegeven die ik soms zie bij feestjes en die gewoon een goede gast is. hij heeft dat nog een vier mensen uitgedeeld die het wel vaker doen. Deze kwamen echt met vragen naar m’n dealer want het was de beste pep die ze ooit hadden gehad schijnbaar.

Dus gezelligheid alom, ik heb me eigenlijk ongeveer zo gedragen als bij xtc maar dan wel helder en ik vond het echt fijn. Wel af en toe raakte ik wat uit de flow, dan voelde ik me ineens wat ongemakkelijk. Maar dan ging ik gewoon iets anders doen, of even heel erg in de muziek kruipen.
Wel grappig was het dat ik iedere keer geen zin had om ergens anders heen te gaan, als ik aan het dansen was wilde ik ECHT niet naar buiten, en als ik buiten aan het praten enzo was wilde ik ECHT niet naar binnen. Maar iedere keer als ik dan wel ging dan vond ik het heel fijn.
Heb er wel nog bij gedronken en geblowd, dat leek me wel kunnen.

Na een aantal uur stiekem toch wel veel heen-en-weerlopen begon ik iets minder energie te krijgen en leek het me verstandig om alle strakke koppies van water te gaan voorzien. Dus heb ik twee flesjes met dop gekocht en deze lekker uitgedeeld en bijgevuld en uitgedeeld. Veel knuffels gekregen en veel mensen niet verstaan. Iedere keer zei ik WATER IS LEVEN als ik water gaf. Ook tegen het barmeisje lopen praten over hoe tof ik het vond dat ze flesjes met dop verkochten omdat water een eerste levensbehoefte is blablalba.
Eigenlijk bestond de hele avond uit blablabla… veel nieuwe facebook “vrienden” en rare contacten in de telefoon.

Minder vond ik wel dat ik echt niet kon drinken (water) en dat ik me helemaal lam zweette.
Ook heb ik een tijdje me naar gevoeld tot ik er achter kwam dat m’n kauwgom supertaai was geworden en dat ik echt dikke spierpijn kreeg aan de kaken.

Na het feest heb ik nog iedereen die maar in mijn blikveld verscheen een goede avond of fijne nacht gewenst. we moesten tweeënhalf uur wachten op de trein dus hebben we maar een wandeling gemaakt en de nuchtere mensen hebben wat gegeten. Daarna nog 1,5 uur zwaar koud op het station zitten kleumen. Ineens kramp in mijn voet en een blauw bolletje dat af en toe verschijnt. Daar begon ik ook wel in te kakken. In de trein en tijdens het wachten hebben we nog een beetje gepraat over veel te moeilijke onderwerpen voor zondagochtend. Thuis aangekomen 08:30 doe ik zo zacht als een muis om mijn ouders niet wakker te maken. Check nog even mijn doppen in de spiegel, ja die zijn er nog. Maar eenmaal op mijn kamer merk ik dta mijn handen helemaal gerimpeld zijn en er super oma-achtig uitzien.
Kut, te weinig gedronken.
Dus pak ik een halve liter water uit de kraan en drink hem leeg. Probeer te liggen maar zelfs dat is al irritant. Dus begin ik maar een tripreport te schrijven.
Dan moet ik plassen en doe weer keistil. Drink nog een halve liter aangezien ik weer langs de kraan kom. En ja hoor! Na 2 minuten moet ik weer plassen. Weer naar beneden en mijn penis zoeken om er een miezerig straaltje uit te laten sijpelen.
Ik besluit dat ik zout nodig heb, dus pak een zak zoute pinda’s, die ik vervolgens niet naar binnen krijg.

Op dit moment is dat eigenlijk de situatie, verder besef ik me ook net dat ik om twaalf uur op moet om te brunchen met het gezin.

9:46 zondagochtend
Laatst bijgewerkt door Konijnenknuffel op ma okt 07, 2013 10:55 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Water is leven
Avatar gebruiker
Konijnenknuffel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: di feb 26, 2013 11:37 pm

Re: Eerste keer pep!

Berichtdoor Poseidon » zo okt 06, 2013 1:25 pm

Leuk verslag, zou er bijna zelf in krijgen ;)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Eerste keer pep!

Berichtdoor Naturelover » zo okt 06, 2013 1:34 pm

leuk verslagje, zo leuk is pep ook op een feestje. Teveel nemen is wel bagger: het totaal niks door je keel kunnen krijgen en verrotte mond/lippen/keel vind ik zeer naar.

:lol: hoe is je brunch verlopen?
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Eerste keer pep!

Berichtdoor Vinnie » zo okt 06, 2013 2:02 pm

hahah leuk report :snort:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Eerste keer pep!

Berichtdoor frozentoast » zo okt 06, 2013 2:35 pm

Tip: geen kauwgom op pep. hou het op dingen waar je op kan zuigen om je kaken wat te ontlasten, anders krijg je gegarandeerde kaakspierpijn de volgende dag. Kramp en spierpijn kan je verlichten met magnesium, kan je zowel voor als erna doen en verminderd de spierspanning.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Eerste keer pep!

Berichtdoor Konijnenknuffel » zo okt 06, 2013 3:06 pm

Hmmm
Toen ik beneden kwam om 12 uur stonden er gekookte eieren op tafel. Dat was echt niet naar binnen te krijgen :o en toch nog daarna een droge boterham naar binnen gekregen. Het was wel lastig kauwen en zo een droge mond enzo, dat ging allemaal niet heel soepel.
Op zich valt de kaakspierpijn nog wel mee, beetje aan de slapen wel.

Thanks voor de tip!
Water is leven
Avatar gebruiker
Konijnenknuffel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: di feb 26, 2013 11:37 pm

Re: Eerste keer pep!

Berichtdoor daywalker » zo okt 06, 2013 3:55 pm

Leuk en herkenbaar report, voor de eerste keer pep. :snort:

Viel me wel op in je verslag dat je veel hebt uitgedeeld/gegeven aan je vrienden enzo,
wel altruistisch van je, ipv alles voor jezelf ofzo te houden en leuk dat zei het ook fijn vonden,
want voor de meesten was het ook hun 1x speed of harddrugs...
En die gast waar je de rest aan had gegeven en die dat nog aan 4 mensen verdeeld had en die kwamen vragen naar je dealer ( hadden al ervaring), moet dus blijkbaar goede kwaliteit geweest zijn :conf: :P ?
Ik zou ook wel weggeven, maar dat laatste wat je aan die gast gaf wat ik hierboven schreef, zou ik zelf niet gedaan hebben. Ik geef het laatste nooit weg, maar goed :)

Hoe ben je verder na de brunch de dag nog doorgekomen? Ik bedoel, je kan toch wel een kater krijgen, dan werken jointjes goed tegen de scherpe kantjes... :stoned:

En wat bedoelde je met: was nog wel slim genoeg om even uit te blazen door mijn opgerolde tientje.


Thanks for sharing Konijnenknuffel!!! :rock:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Eerste keer pep!

Berichtdoor Konijnenknuffel » zo okt 06, 2013 4:37 pm

Ja het is toch zo goedkoop, echt relaxed eigenlijk. wel verleidelijk ook...
Jaa hij wilde het eerst kopen maarja sharing is caring. Jezus voedde ook een hele groep mensen met twee broden en vijf vissen toch :woeh: ?

Ja ik hoorde nog de volgende ochtend dat ik er wel voorzichtig aan mee moest doen, ik denk dat het wel sterk was ja. Ik had die lijnen die Filemon creëert in zijn zwarte speedfilmpje niet kunnen handlen denk ik.

Ik lig nu een beetje in bed, lichte hoofdpijn van het beeldscherm maar nog best wat energie. Ik ben niet te lam om even wat eten te pakken ofzo, ik begin ook echt flinke honger te krijgen weer.
Mijn handen zijn nog wel gerimpeld en alles maar ik voel me eigenlijk prima, geen down ofzo.
Mijn zusje kwam me net een koekje brengen en daar werd ik wel erg emotioneel van, ik wilde echt een knuffel. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat vannacht gewoon een heel leuk feest was.

Haha ja ik snoof zo eerst een half lijntje, en daarna wilde ik even uitademen maar ik blies uit door mn tientje. dus toen lag de andere helft van het tientje helemaal verspreid op mn portemonnee en op de grond.

graag gedaan, leuk dat jullie het leuk vinden
Water is leven
Avatar gebruiker
Konijnenknuffel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: di feb 26, 2013 11:37 pm

Re: Eerste keer pep!

Berichtdoor SjaakT » zo okt 06, 2013 6:56 pm

Konijnenknuffel schreef:
Ja ik hoorde nog de volgende ochtend dat ik er wel voorzichtig aan mee moest doen, ik denk dat het wel sterk was ja. Ik had die lijnen die Filemon creëert in zijn zwarte speedfilmpje niet kunnen handlen denk ik.


Probeer dat ook maar niet... Je zult gegarandeerd in paniek raken en minimaal 2 dagen wakker zijn... Ze hadden beter moeten nadenken om zulke lijnen in het programma te laten zien...
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Eerste keer pep!

Berichtdoor davy jones » zo okt 06, 2013 8:47 pm

Konijnenknuffel schreef:Hmmm
Toen ik beneden kwam om 12 uur stonden er gekookte eieren op tafel. Dat was echt niet naar binnen te krijgen :o en toch nog daarna een droge boterham naar binnen gekregen. Het was wel lastig kauwen en zo een droge mond enzo, dat ging allemaal niet heel soepel.


Gewoon voortaan alles in de mayo dopen ;)
Dan glijdt het zo naar binnen x:P
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Eerste keer pep!

Berichtdoor Perry » ma okt 07, 2013 9:34 am

Prijzen mogen niet vernoemd worden geloof ik.
Verder een leuk report.
Pep is de sh*t :D
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer pep!

Berichtdoor Konijnenknuffel » ma okt 07, 2013 10:54 am

davy jones schreef:Gewoon voortaan alles in de mayo dopen ;)
Dan glijdt het zo naar binnen x:P

:lol:
Water is leven
Avatar gebruiker
Konijnenknuffel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: di feb 26, 2013 11:37 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron