Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer Pure MDMA!

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor ikbengeenjunk » wo okt 28, 2015 1:04 am

Nou nou, wat een dag was dat joh!

Een tijd geleden in een zomer heb ik voor het eerst te maken gehad met MDMA. Wat een gave drug man. Hier extra info voordat ik mijn verhaal vertel:

Eerdere drugs: Speed, Methylfenidaat, Truffels, alcohol, wiet.
Dosering: 1 Capsule pure MDMA, 250mg.

Het begon allemaal hier, ik raakte na een tijdje weer in contact met een vriendin van mijn basisschool. We noemen haar Floor ( niet echte naam ). Ik sprak haar en we dachten: he! laten we weer eens chillen! Dus dat deden we. Ze vertelde mij over haar eerste XTC ervaring. Niet leuk zei ze. Ze was lam en nam het, nou die ging barfie! Maar ja, ze wou het een keertje nuchter proberen. Dus besloten we om over 2 dagen pure MDMA te doen. Ik had een week van tevoren pas voor het eerst gehoord wat het verschil was tussen XTC en Pure MDMA. Door haar nare ervaring was ik meer geïnteresseerd in pure MDMA. Zij wist een jongen die het verkocht en die zouden we over 2 dagen ontmoeten.
De 2 dagen van tevoren had ik mij compleet ingelicht over alles en wist zo ongeveer alles over drug. Dat gaf me toch wel een goed gevoel maar toch was ik erg zenuwachtig. 2 Dagen later spraken we af bij het station, om 12 uur. Zij had een nieuwe telefoon dus we hadden zijn nummer niet meer, we appten en belden heel veel mensen voor zijn nummer. We hadden ons zo erg voorbereid erop, nu moesten we wel gaan! Na een tijdje hadden we zijn nummer, we appten hem. Hij gaf als reactie: ja hoi hoelaat wil je morgen? We waren compleet neergevallen. Al die dextro, water en grape fruits voor niks gekocht dachten we. Gelukkig gaf hij ons een ander nummer. Ik woonde blijkbaar vlakbij hem. Ik had nog nooit drugs gekocht van een echte dealer dus vond dat best wel eng. We spraken om half 2 af voor een auto-dealer. Ik dacht nog: zou het woord auto-dealer er ergens mee te maken hebben? hahaha, nee dat was niet zo, hij kwam van de hoek vandaan. Het was een klein kereltje maar wel een heel stevig postuur. Een tokkie, we noemen hem Jimmy. Hij gaf ons een handje en zei dat we moesten meekomen. We zaten op het bankje vlakbij, we hadden 4 capsules besteld. Er kwamen namelijk nog 2 andere vrienden ook mee maar die zouden we in het park ontmoeten. we gaven hem het geld en hij gaf ons de capsules. We vroegen nog om advies en hij zei: drink goed want het is zomer, maar niet teveel. Verder moet je gewoon genieten. Nou dat klonk best makkelijk dacht ik. Op de fiets naar het park keek ik naar het zakje, wat is dit nou dacht ik. 4 capsules waarvan ik dacht dat alleen de apotheek ze had. Ze waren gevuld met een soort bruin poeder/kristalachtig goedje.
Onderweg naar het park at ik nog een broodje, toen we aankwamen was het 2 uur. We wilden een uur geleden eigenlijk beginnen. maar omdat we geen dealer even hadden liep het wat uit. We wachten op onze vriend genaamd Adriaan ( geen echte naam ). Hij kwam 5 minuutjes te laat. Zijn vriend die we nu Bassie noemen ( niet echte naam ) zou later komen. Wij besloten dus om het alvast te nemen. Iedereen dacht: 250mg, is dat niet teveel? We namen het allemaal met water. Ik was zo aardig geweest om voor iedereen 2 flesjes water te kopen. Ik nam een slok gooide de capsule in mijn mond en slikte het door. Er was geen weg terug dacht ik. 15 Minuten later arriveerde onze vriend Bassie. Hij was al wat meer ervaren met xtc/mdma gebruik. Ik kende hem nog niet, maar hij leek me een aardige jongen. We gaven hem ook zijn capsule en hij s likte het ook door. Na ongeveer 35 minuten nadat we het innamen begon Floor opeens heftig te praten. Ze zei dat ze het voelde. Wat voelde?! Ik was zo benieuwd en gespannen! Ze begon wat meer te bewegen en het leek alsof ze het ontzettend naar haar zin had. 5 Minuten daarna begon onze vriend Adriaan rondjes te lopen en maakte een aantal radslagen. Ik dacht: Oke, wat de f*** is hier allemaal aan de hand?!! Ik vroeg aan hem: Gaat alles wel goed? Hij brabbelde een beetje vaag en en zijn ogen rolde weg. Ik maakte mij een beetje zorgen, maar het ging goed zei hij. Ik vroeg aan Bassie: Ga ik ook nog wat voelen? Of ben ik tolerant ofzo? Hij zei: ja joh, je at nog een broodje hiervoor dus hij komt wat later. Ontspan je en denk er niet aan. Ik dacht: hoe moet ik er niet aan denken als 2 mensen naast mij zo energiek zijn hahaha! Maar ja, ik ontspande zette de box op mijn buik en luisterde naar mijn muziek.
Heel even werd alles wit. Ik lag op de grond en voelde mij zweven. Ik stond op zonder dat ik het door had. Ik heb even een paar seconden een blackout gehad. Alles veranderde om mij heen. Mijn zicht werd slechter, maar alles werd toch mooier op een of andere manier. Ik keek naar Bassie en zei: holy shit, holy shit. Ik ademde diep in, alsof mijn longen helemaal nieuw waren. Bassie vroeg: Zozo, jij gaat ook wel lekker dus? Ik antwoordde: Ik voel hem. Iedereen werd blij en ze welkomde me alsof ik bij een soort familie hoorde nu. Ik vond het allemaal leuk!
Ik pakte de box. Mijn lievelingsliedje begon: Ed Sheeran - Don't ( Don Diablo Remix ). Ik had de box in mijn hand en keek ernaar. Ik voelde de bass door mijn lijf stromen. Ik keek recht door de box en de muziek klonk nog nooit zo mooi! Ik headbangde en liep ook in rondjes. Ik vroeg aan Bassie: voel jij hem al? Hij zei: neem maar dat komt allemaal goed. Het voelde erg goed dat hij zei dat het allemaal goed kwam. Ik zei dat ik me goed voelde en gaf iedereen complimentjes. Adriaan besloot om zijn broek uit te trekken, ik dacht even van: nee niet doen de politie zal dit raar vinden! Er was een agent namelijk in het park en we konden hem gewoon zien. Maar hij had een lange onderbroek dus het leek alsof die een korte broek aan had. Ik dacht: nou ik doe me shirt wel uit heuj! Ik voelde aan mijn buik, en wauw, mijn huid voelde zo zacht en warm aan. Adriaan zei: kom eens hier jongen. Dus ik kwam, hij vertelde mij dat ik over mijn knieën moest wrijven en het gras moest plukken. Wauw! Dat zo iets kleins zo fijn kon zijn.
Het liedje Skank! Kwam op. Ik kijk naar het gaas in mijn box. Het leek alsof de box praatte tegen mij. Ik luisterde en begreep hem helemaal op een of andere manier. Hij vertelde mij om te dansen, Dus dat deed ik! Ik dacht aan de dealer, wat zou hij nu doen op dit moment? En hoe kon hij zoiets kleins verkopen wat je zo geweldig laat voelen?! Maar ja, wat maakt dat uit, ik geniet!
Opeens waren we een uurtje later. Drinken!Ik greep naar de Lemon, het was een 1.5 liter fles. Ik telde mijn slokken. 6 slokken moet genoeg zijn. Ik dronk, iemand trok opeens de fles van mij weg. Ik zei: waarom doe je dat?! Ik moet toch drinken? Hij zei: kijk naar de fles jongen. Ik keek, en tot mijn verbazing had ik een halve liter zitten drinken?!!! Ik schrok, want ik heb echt 6 slokken geteld. Gelukkig werd ik gerust gesteld met dat het niet zo erg was, maar dan moest ik niet nog meer gaan drinken. Ik ging even zitten. Op een of andere manier werd ik moe van zitten en ik wou meer bewegen! Ik dacht: he laat ik een stukje rennen. WOW! Wat was dat fantastisch! Het voelde alsof ik gewoon even rustig met 80 kilometer per uur rende. Geweldig! 2 Hippies lachte me uit want ze hadden me helemaal door. Gelukkig gunde ze me, ik vroeg hoe het met hun ging. Goed! Zeiden ze. Nou dat vond ik toch wel fijn om te horen. Ik ging bij de andere mensen zitten. Bassie kreeg een massage van Floor en ja hoor, hij voelde hem ook! Adriaan was in zijn eentje op avontuur even in zijn onderbroek. Hij rolde van een berg af..
We zaten in een kringetje, althans ik lag. En we bespraken onze leuke en niet leuke dingen in ons leven nu. Wat ging dat praten makkelijk en fijn joh! Ik praatte over hoe verliefd ik was op mijn vriendin maar dat ik haar ontzettend miste omdat ze op vakantie was, het voelde zo goed toen ik over haar praatte! Ik werd alleen maar blijer en blijer toen ik over haar vertelde hoe blij ik was om zo iemand te ontmoeten. Mijn trip werd alleen maar beter! Ik voelde me zo meeleven met iedereen, en was zo blij voor ze als er leuke dingen waren. Ik was bang dat ik bad zou gaan, maar nu vraag ik me af: hoe kan je hier nou bad van gaan? Je bent zo blij :).
Na nog een paar rondjes lopen en een beetje praten voelde ik mij toch veel minder blij. Langzaam aan ging 'het gevoel' weg. een half uurtje later lag ik op een bankje en voelde ik mij zo moe. Er kwamen nog 2 vrienden langs, maar wow, wat was ik chagrijnig! Gelukkig begrepen ze me en vonden ze het niet erg :P. Ik moest nog avondeten. Het was 7 uur en we gingen naar de Burger King. Half 8 kwamen we aan, ik moest ontzettend nodig zeiken. Dat was het eerste wat ik deed, maar podverdorie! Er kwam niks uit?! IK heb daar 10 minuten gestaan maar nee hoor, Niks! Ik bestelde een king deal en man, wat droog was dat! Kreeg het nauwelijks door me strot.
Toen ik thuis kwam had niemand iets door. Ik ging op mijn bank in mijn kamer liggen en ben uiteindlijk in slaap gevallen. 10 Uur werd ik weer wakker, maar half 11 viel ik alweer in slaap.
De volgende morgen dacht ik dat ik zo brak zou zijn. Maar nee hoor! Alleen een beetje moe, voor de rest niks :)
Nou zeg, wat een top dag! Deze zal ik nooit meer vergeten!
Laatst bijgewerkt door ikbengeenjunk op wo okt 28, 2015 10:15 am, in totaal 3 keer bewerkt.
Done: Alcohol, Wiet, Hasj, Truffels, Speed, XTC, Pure MDMA, Coke, Methylfenidaat, 2cb, Lachgas, Concerta, Ritalin.

To do: LSD, Paddo's, Special K, Salvia, Mescaline Cactus Soorten, DXM, GHB, 4-FMP, 2C-familie, Benzo's Fury.
ikbengeenjunk
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: di okt 27, 2015 11:42 pm
Woonplaats: agga

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor Perry » wo okt 28, 2015 1:16 am

ikbengeenjunk schreef: :kleuter:

Wacht maar :woeh:

ikbengeenjunk schreef:Ik had een week van tevoren pas voor het eerst gehoord wat het verschil was tussen XTC en Pure MDMA.

Wat is 't verschil dan? :roll2:

Maaruhm, ik ben nu ongeveer halverwege en ik haak af... Sorry.
Ik vond wat ik las echt behoorlijk jong, onervaren of onverstandig overkomen. Kan er niet precies m'n vinger op leggen, maar toen ik weer naar bovenscrollde zag ik je leeftijd en wil ik zeggen:
Weet waar je aan begint en dat je de gevolgen van sommige keuzes niet overziet, terwijl je er misschien wel je leven lang de consequenties van moet ervaren.

Ik ga je niet vertellen dat 't belachelijk jong is, 15, ik was zelf 16, maar het is wel ver beneden gemiddeld en een leeftijd waarop je flink met je persoonlijke ontwikkeling bezig bent. Bewust, danwel onbewust. Als ik t over zou doen zou ik persoonlijk liever nog 'n paar jaar gewacht hebben voordat ik begon met 't experimenteren met drugs. Het stuk volwassenheid dat zich in de komende jaren ontwikkelt zal je waarschijnlijk heel wat sterker in je schoenen doen staan en minder impulsief maken.

Als je er toch voor kies te blijven experimenteren, dan wil ik je aanraden om het echt zo veilig mogelijk te laten verlopen. Ik zie dat je ook al speed & truffels hebt gedaan, dus de kans zit er dik in dat je m'n eerste advies negeert. Neem in dat geval alsjeblieft er wel 'n stuk voorzichtigheid bij. Voorbeelden hiervan zijn:
-Laat altijd je drugs testen bij 'n lab. Niet iedere pil die er 't zelfde uitziet is 't zelfde en niet alle witte poeders die verkocht worden als speed zijn speed. Testen kost niets, behalve 1 pil of ongeveer 100mg poeder. Het is volledig anoniem.

-Neem niet alles klakkeloos over van anderen, maar zoek zelf uit wat een drug doet, wat de gevaren zijn etc. om met de correcte informatie het in je lichaam te gooien. In dit geval kreeg je te horen dat er 'n verschil is tussen XTC en MDMA, de volgende keer krijg je 'n verkeerde dosis te horen.

-Doe nooit drugs als je niet lekker in je vel zit. Het kan dan een toevlucht gaan worden, wat een basis is voor 'n verslaving.

Nouja, zo kan ik nog wel even doorgaan, maar iig... STAY SAFE & DENK NA OVER JE KEUZES.
Laatst bijgewerkt door Perry op wo okt 28, 2015 1:35 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor Partypipo » wo okt 28, 2015 1:21 am

Jezus, 250mg mdma voor iemand van 60 kg?

Wat is deze?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor Perry » wo okt 28, 2015 1:35 am

Partypipo schreef:Jezus, 250mg mdma voor iemand van 60 kg?

Wat is deze?

"pure" mdma
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor Prototype » wo okt 28, 2015 12:29 pm

JUNK!
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor Vinnie » wo okt 28, 2015 3:17 pm

Partypipo schreef:Jezus, 250mg mdma voor iemand van 60 kg?

Wat is deze?


dat is tegenwoordig normaal bij de jeugd :s
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor Schepje » wo okt 28, 2015 4:32 pm

JongGeleerd schreef:
ikbengeenjunk schreef: :kleuter:

Wacht maar :woeh:


Deadline, bets?
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor ikbengeenjunk » wo okt 28, 2015 6:18 pm

Nou ik ben geen junk hoor, was meer een grapje. Maar ja, ik had mij goed ingelezen en wist zeker waar ik mee te maken had.
Done: Alcohol, Wiet, Hasj, Truffels, Speed, XTC, Pure MDMA, Coke, Methylfenidaat, 2cb, Lachgas, Concerta, Ritalin.

To do: LSD, Paddo's, Special K, Salvia, Mescaline Cactus Soorten, DXM, GHB, 4-FMP, 2C-familie, Benzo's Fury.
ikbengeenjunk
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: di okt 27, 2015 11:42 pm
Woonplaats: agga

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor ikbengeenjunk » wo okt 28, 2015 6:19 pm

Dit was trouwens al meer dan een paar jaar geleden. Zo een 5 jaartjes. Zodat mensen dat weten
Done: Alcohol, Wiet, Hasj, Truffels, Speed, XTC, Pure MDMA, Coke, Methylfenidaat, 2cb, Lachgas, Concerta, Ritalin.

To do: LSD, Paddo's, Special K, Salvia, Mescaline Cactus Soorten, DXM, GHB, 4-FMP, 2C-familie, Benzo's Fury.
ikbengeenjunk
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: di okt 27, 2015 11:42 pm
Woonplaats: agga

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor Vinnie » wo okt 28, 2015 6:53 pm

klinkt in ieder geval wel als een leuke middag/avond :woeh:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor Perry » wo okt 28, 2015 8:44 pm

ikbengeenjunk schreef:Maar ja, ik had mij goed ingelezen en wist zeker waar ik mee te maken had.

Totaal niet...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor ikbengeenjunk » wo okt 28, 2015 9:45 pm

Dan zou ik toch compleet bad zijn gegaan. Dat ik voor een hogere dosering koos is heel iets anders. 1-1.5 mg per kilo, jazeker ken ik het. Maar he?! Waarom lezen we dit niet gewoon en denken we van: he wat een leuke en gave middag was dat! En niet altijd dat gejammer :(. Maar ja your choise!
Done: Alcohol, Wiet, Hasj, Truffels, Speed, XTC, Pure MDMA, Coke, Methylfenidaat, 2cb, Lachgas, Concerta, Ritalin.

To do: LSD, Paddo's, Special K, Salvia, Mescaline Cactus Soorten, DXM, GHB, 4-FMP, 2C-familie, Benzo's Fury.
ikbengeenjunk
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: di okt 27, 2015 11:42 pm
Woonplaats: agga

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor Perry » wo okt 28, 2015 9:51 pm

ikbengeenjunk schreef:Dan zou ik toch compleet bad zijn gegaan.

Nee, dat is niet het enige waar richtlijnen etc. voor zijn...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor Miss E » wo okt 28, 2015 9:52 pm

voldie schreef:klinkt in ieder geval wel als een leuke middag/avond :woeh:
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor Partypipo » wo okt 28, 2015 9:59 pm

Mensen reageren zo omdat alles in je verhaal doet (b)lijken dat je totaal geen idee hebt van waar je mee bezig was en ondertussen doe je juist alsof je er echt verstand van hebt.

Ik kan me wel voorstellen dat het leuk was.

Met verstandig omgaan met mdma heeft het niks te maken en verschillen tussen mdma en XTC bestaan niet... Daarbij zijn pure mdma kristallen nog lang niet altijd puur: puur als in er zit niks anders doorheen is nog niet hetzelfde als het is door een professionele chemicus met goede materialen en pure grondstoffen gemaakt en dus de maximale puurheid...
250mg 30% puur is nog niet bijzonder...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor Poseidon » do okt 29, 2015 1:15 am

ikbengeenjunk schreef: Ik had nog nooit drugs gekocht van een echte dealer dus vond dat best wel eng. We spraken om half 2 af voor een auto-dealer. Ik dacht nog: zou het woord auto-dealer er ergens mee te maken hebben? hahaha, nee dat was niet zo, hij kwam van de hoek vandaan. Het was een klein kereltje maar wel een heel stevig postuur. Een tokkie, we noemen hem Jimmy. Hij gaf ons een handje en zei dat we moesten meekomen.


Moet wel zeggen dat ik dit deel van de tekst tot de onevengenaarde hoogstandjes qua tripreports vind behoren 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Eerste keer Pure MDMA!

Berichtdoor Fristiboi7 » do okt 29, 2015 10:25 am

Poseidon schreef:
ikbengeenjunk schreef: Ik had nog nooit drugs gekocht van een echte dealer dus vond dat best wel eng. We spraken om half 2 af voor een auto-dealer. Ik dacht nog: zou het woord auto-dealer er ergens mee te maken hebben? hahaha, nee dat was niet zo, hij kwam van de hoek vandaan. Het was een klein kereltje maar wel een heel stevig postuur. Een tokkie, we noemen hem Jimmy. Hij gaf ons een handje en zei dat we moesten meekomen.


Moet wel zeggen dat ik dit deel van de tekst tot de onevengenaarde hoogstandjes qua tripreports vind behoren 8-)


:hulde: inderdaad
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner