Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer RC Methylone geprobeerd

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Eerste keer RC Methylone geprobeerd

Berichtdoor Frero » zo mei 18, 2014 7:33 pm

Dus gisteren met een vriend van mij 4 capsules ( 2 x 220 en 2 x 250 mg ) methylone wezen halen.
Het plan voor de avond was rustig bus naar huis nemen, klaarmaken en lekker uitgaan.
We namen eerst ieder 1 capsule van 220 mg toen we wachtten op de bus, rond 21u25. Uiteindelijk nog de bus gemist en naar huis kunnen liften...

Na een halfuur
Eindelijk een lift naar huis gevonden, en BAM de methylone begon in te slaan. We konden natuurlijk niks tegen elkaar zeggen over hoe we ons voelden maar de puppilen spraken boekdelen :grin:
Handjes begonnen te zweten, muziek in de auto van die mensen werd al wat mooier en harder beleefd, ookal was het erg saaie muziek.
Toen we waren afgezet bij me thuis voelde ik ze echt, kon wel een marathon lopen van dat spul!

90 minuten na innemen
Aangekomen op het feest omstreeks 23u. Heel vrolijke sfeer, goede muziek ( techno, hardcore en d&b) voelde wel meteen het love en gevoel van gebondenheid wat de meesten niet ervaren met deze drug. Wel heel prettig hoor, en had drang om iedereen te knuffelen.
Kaken stonden ook nooit stil en waren heel gespannen.
Ook meteen zwaar in het bier gevlogen ( op een uur had ik 8 biertjes gedronken ) maar voelde vrijwel niks van de alcohol.
Hele tijd aan het dansen, zalig :rock: de muziek en de lichten waren echt overweldigend. Had ook totaal geen tijdsbesef meer ik kon zo 8 uur blijven dansen als een gek.
Ook slim geweest en af en toe wat water gedronken ( erg droge mond!!! )

3 u en half na innemen
Rond 1 u hebben we dan allebei de tweede capsule genomen ( die van 250 mg ) en die begon te werken na 10 minuten en had toen ook meteen de hoogste piek van de hele avond, alles begon te draaien en wat wazig te worden, puppilen konden niet meer groter worden. En ben toen effe naar buiten gegaan om even tot rust te komen met een jointje en een cola om er daarna weer lekker in te vliegen.
Had over het algemeen geen probleem met plassen maar wel dat die daar beneden aanzienlijk kleiner was geworden.

Feest komt op zijn einde
Rond half 4 was de muziek uit en besloten we om nog 1 jointje te roken en naar huis te fietsen, we waren echter nog helemaal strak dus deden we maar 5 minuten over een fietstocht die normaal minstens 10 minuten duurt. Heerlijk om even in de kou te fietsen na zo een hele avond zweten.
Toen we bij me thuis aankwamen nog besloten om een rondje te stappen ( rondje heeft 30 min geduurd 8-) ) en daarna in bed gekropen... Dat was ook wel kut want kon er echt niet van slapen, heb hooguit 1 uur kunnen slapen die nacht.

De kater
De kater van de methylone was niet zo erg maar had gewoon erge hoofdpijn ( denk dat dit door de alcohol komt? ) was wel futloos en had wat spierpijn maar viel goed mee voor het effect dat ik ervan had :) zeker een leuke drug.
Frero
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: zo mei 18, 2014 6:25 pm

Re: Eerste keer RC Methylone geprobeerd

Berichtdoor Prototype » zo mei 18, 2014 10:57 pm

Leuk reportje!
Klinkt alsof het effect van methylone een beetje hetzelfde is als dat van mdma, maar dan iets subtieler.
Ook beter dat de kater meevalt. :)
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Eerste keer RC Methylone geprobeerd

Berichtdoor Frero » zo mei 18, 2014 11:57 pm

Dankje :) en ja kwam wel iets sneller op maar strekte zich wel uit over meer tijd, dus is niet zoals bij MDMA dat je ineens echt geraakt wordt maar bij methylone kan je rustig de effecten beginnen waarnemen. Ook leuk om gewoon avondje op de bank te hangen met wat vrienden en muziek.
Frero
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: zo mei 18, 2014 6:25 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner