Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer XTC, gewoon perfect.

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Eerste keer XTC, gewoon perfect.

Berichtdoor JandeJonh » di dec 29, 2015 4:04 am

Hallo allemaal,

Regelmatig lees ik tripreports hier op DF, ik kan erg genieten van de mooie verhalen! Nu was ik weer wat reports aan het lezen, en leek het mij leuk om ook een trip van mijzelf met jullie te delen :) (dit verhaal is ook wel een beetje een samenvatting van de hele nacht)

Wat over mijzelf:
Geslacht: Man
Leeftijd: 21
Lengte: 1.80
Gewicht: 75 kg

Dit report is van een trip bijna een jaar geleden (1 januari 2015). Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik xtc ging gebruiken, daar voor een keer een kwartje gehad bij een paar vrienden die aan het trippen waren, maar daar heb ik niks van gemerkt (huh? nee echt niet..). Enfin, we hadden het plan om met een groepje vrienden op oud en nieuw xtc te gaan proberen. Het groepje bestaat uit ongeveer 8 mensen, daarvan geef ik de belangrijkste even een afkorting. M, mijn beste vriend. B, mijn broertje. D,F,J en S zijn andere vrienden die ik niet heel vaak zie. Niemand van ons had het eerder gehad. Ik zal de beleving zo gedetailleerd mogelijk proberen te beschrijven, veel leesplezier!

00:15
We spreken af bij mij thuis. Mijn ouders waren gewoon thuis dus het leek me niet echt een goed idee om daar een feestje te bouwen, dus hebben we een andere locatie gezocht. Deze locatie was een stuk fietsen van mijn huis, bij een meisje thuis. Toen iedereen gearriveerd was konden we met gezonde spanning en een arsenaal aan waterflesjes vertrekken naar het "feesthuis". Na ongeveer drie minuten fietsen komen we langs de Albert Heijn en concluderen we dat het niet langer moet wachten, het is nu inmiddels half 1.

00:30
Als moeder van een jarig kindje had ik voor iedereen "snoepzakjes" gemaakt, met daar in 2 pillen (ik weet niet meer wat voor pillen, volgens mij 180mg). Onder het tl-licht van de Albert Heijn werden er tweetallen gevormd om ieder een halfje van de pil te nemen. Iedereen was erg gespannen, de eerste durval drukte het halfje chemisch genot in zijn mond. Flesje water paraat en de rest volgde. Ik moest even stoer doen dus ik wreef tot mijn grote spijt het halfje uit elkaar tussen mijn tong en gehemelte.. Na het delen van elkaars gedachte omtrent de eerste ontmoeting met deze interessante smaak, vervolgde we onze reis.

00:50
We kwamen aan bij het huis, er stonden verschrikkelijk veel fietsen voor, ik wist niet of ik dit nou positief of negatief vond.. Wat ik zonder twijfel positief vond was de muziek die uit het niet-nederige stulpje blies. Eenmaal binnengekomen hing er een aparte sfeer, een drietal goed aangeschoten tienermeisjes (vriendinnen van de "hostes") dartelde door de woonkamer en er zat een dik jongetje op de bank met de muziek te spelen. We wisten niet zo goed wat we er mee aanmoesten, niemand van groepje x had echt gedronken van te voren dus het was allemaal wat akward.

01:15
Het hele groepje was wat aan het wachten op een gevoel wat we alleen uit sterke verhalen kende. Ik had het dikke jongetje opzij geschoven en nam de leiding over de versjes, nu kon het feest beginnen! F begon al wat lekkere maar ietwat geforceerde pasjes te maken, de rest stond wat te socializen. Aan de sfeer was wel te merken dat iedereen wat ongeduldig werd, we hadden de tijd goed in de gaten gehouden en het was nu ongeveer driekwartier geleden. S wil nog een kwartje bijnemen omdat het hem te lang duurt, B en ik raden hem dit af, hij doet het toch maar niet.

01:20
Ik ga maar lekker met F wat stapjes wagen in het midden van de huiskamer, het gaat best wel goed voor mijn gevoel! Dan zie ik dat M een beetje down op de bank zit samen met B die hem probeert gerust te stellen oid. Ik loop naar ze toe om te vragen wat er is. M zegt dat hij het niet echt chill vindt allemaal en dat een andere vriend vraagt of hij daar komt (side info: M kent de rest van de groep helemaal niet goed). M zit erg te twijfelen want hij wil eigenlijk naar die andere vriend maar wil mij niet in de steek laten. Ik vertel hem dat hij moet doen wat hij wil (ik voel me heel raar opeens) en dat ik het allemaal goed vind. Ik begin heel erg heen en weer te stappen en het praten gaat steeds sneller, net zoals mijn hartslag. Toch probeer ik me bij de les te houden en vertel hem dat hij gewoon moet gaan, en dat ik me lekker begin te voelen. Met klapperende kaken laat ik hem naar buiten en neem afscheid.

01:30
Toen ik terug kwam in de kamer waren de pasjes van F erg fanatiek geworden. Bij iedereen was hij ingeklapt. We stonden met zijn allen lekker te dansen op de muziek. Dit gevoel was echt niet te beschrijven, euforisch, energiek, blij.. De meisjes keken ons soms erg raar aan, maar dat maakte natuurlijk niks uit. De muziek mocht volgens mij en F wel een tikje harder, dus stond hij vanaf nu op 80. Op dit moment van de nacht was alles nog erg overzichtelijk en geordend, maar daar kwam verandering in.

01:45
We besloten met zijn allen een kwartje bij te nemen. We hadden ons goed ingelezen om zo veel mogelijk beginners fouten te voorkomen, genoeg water drinken, maar niet te veel etc. F, S en ik waren de bazen van de dansvloer en het leek als of we op wolken danste, zo makkelijk ging het. Er kwamen nog twee vrienden bij, R en O, zij hadden alleen gedronken. Ik had een goed gesprek met O, hij was wel een beetje verbaasd dat ik xtc had gebruikt.

02:00
J was op bed gaan liggen, hij vond dat zo fijn. F en ik konden ons daar niks bij voorstellen, je zou maar stil moeten zitten!! D was inmiddels naar de garage gegaan om een sigaret met B en S te roken. F en ik stonden altijd nog de dansvloer onveilig te maken. Toen deed het dikke jongetje opeens andere muziek op, echt verschrikkelijk. Ik verbaasde me over hoe geretireerd ik kon zijn terwijl ik zo blij was.. Ik liep naar de garage om aan de rest te vertellen hoe boos ik eigenlijk was. De rest zei dat het wel weer goed zou komen, daar geloofde ik wel in. D vertelde hoe fantastisch hij het roken vond, en dat de ene sigaret NOG lekkerder was dan die daar voor.

2:30
F en ik stonden op onze vaste plaats de dansvloer met gecoördineerde stapjes te bewaken. Ik voelde de muziek vanuit de vloer naar mijn benen knallen, en deze muziek stampte ik de vloer weer in. Toen ging opeens de voordeur open, er kwamen vijf jongens uit de buur naar binnen, zonder uitnodiging. De huisvrouw was het er niet mee eens maar durfde er niks van te zeggen. Ik voelde me echt zo goed dat ik geen zin in ruzie of een confrontatie had, maar toch ook weer wel, ik ging er op af. Twee van de jongens kende ik wel en ik vroeg ze met extreme pupillen wat ze kwamen doen. "even kijken" oke. Ik raakte best wel van slag door het onverwachte bezoek, het voelde niet goed.

3:00
We hebben nog een kwartje genomen en zijn een stukje gaan wandelen, dit was echt heel erg fijn! Teruggekomen zat D nog steeds te roken, hij vertelde dat hij nu aan zijn tiende bezig was.. Het dikke jongetje zat op de scooter van de hostes, en koste daar helemaal over heen. D reikte hem een lege chips zak aan, en die zat ook binnen enkele seconden vol. Bah kut alcohol, beter xtc dacht ik. Ik moest mijn maat F maar eens opzoeken (F had ik nog maar 1 keer gezien voor deze nacht, maar hij was nu wel echt mijn beste maat). Hij stond zonder t-shirt een meisje te schuren schreeuwend "IK BEN EEN GEILE POLITIEHOND". Het meisje wou dit eigenlijk niet dus heb ik F gevraagd weer zijn t-shirt aan te trekken en met mij te chillen, dat wou hij heel graag.

03:15
Ik moest weer lopen, eerst naar boven, even checken bij J die nog steeds in bed lag. Ik hoorde van beneden dat de WC bril was gestolen door het groepje indringers. B, F en ik rennen naar buiten om te kijken of we ze nog kunnen vinden. Na een gefaalde maar erg plezierige zoektocht keerde we terug naar het huis. Onderweg gaven we elkaar nog een goede knuffel, dat wou F graag.

03:45
Weer even checken bij D in de garage die aan zijn tweede pakje peuken was begonnen. Hij was nu alleen aan het bellen met vrienden. Toen hij ophing vroeg ik hoeveel mensen hij al had gebeld.. "acht". D stond op en ondertussen zocht hij een nieuw slachtoffer in zijn telefoon. Hij keek even naar mij en koste toen de hele muur onder. "Zo, dat is er uit". Ik verzamelde met F, S en B om nog een kwartje te nemen, ik hoorde van B dat er nog vijf vrienden naar het huis zouden komen, dat vond ik een erg goed idee.( de pieken op deze avond weet ik niet meer zo goed..)

04:00
Toen ging de bel, de vrienden waren er. Ik was doodsbang en wist niet wat ik moest doen. Ik vond het heel eng, dacht dat ze niet meer mijn vrienden wouden zijn. Ik zocht raad bij B, hij zei dat het allemaal wel goed kwam, ik was wat sceptisch.. maar wat kon ik er nu aan doen? Na dat te beseffen ging ik weer heel lekker en met volle moed de dansvloer trotseren, waar F ALWEER zonder t-shirt stond te dansen. B vroeg of F het t-shirt weer aan wou doen op verzoek van de dames.

04:03
F had zijn shirt weer uit en was "EEN BLOED GEILE POLITIEHOND".

04:10
We namen weer een kwartje. De vrienden die later aankwamen zaten heel erg stoned op de bank, wat ik wel een beetje een vibekiller vond. Maar toen was daar onze politiehond die mij uitnodigde voor een dans, deze nam ik met beide handen aan! We stonden met zijn alleen nog steeds erg hard te gaan op de muziek. D zijn telefoon was uitgevallen dus het hield op bij elf telefoongesprekken. Hij kwam ons vergezellen op de muziek.

04:30
Hier weet ik niks meer van, sorry..

05:50
We zaten met zijn alleen op de bank, een beetje te hallucineren. We zagen een soort statische golven om mensen heen. Ook zag ik zonnebrillen bij mensen, best wel eng. De patronen van een schilderij begonnen te vervormen en te verkleuren. J leek opeens heel erg oud, zijn gezicht hing helemaal met allemaal rimpels.

06:15
Ik voelde me nuchter, helder en moe. We gingen maar naar huis, ik had de avond voor mezelf afgerond. B, S en ik namen afscheid van de rest en gingen naar huis. Ik viel als een blok in slaap.


De volgende dag werd ik fris wakker rond half 4. Ik heb geen dip gehad (deze heb ik na de keren hierna wel goed gehad ;))

Laat me horen wat jullie van het stukje vonden! Als er wat positieve reacties zijn schrijf ik nog een stuk over een slechte xtc ervaring mét lachgas en een vreemde ervaring met truffels!

Groeten!
JandeJonh
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di dec 29, 2015 2:15 am

Re: Eerste keer XTC, gewoon perfect.

Berichtdoor djeemen » di dec 29, 2015 12:38 pm

2 dingen vielen me op, de wc-bril gestolen (lol, hoe leg je dat uit aan je moeder), en die kerel die 11 man gebeld had heeft ook zeker spijt van de dingen die ie gezegd had.

Verder leuk uitgebreid report. Je herinnert het blijkbaar nog wel goed :)
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Eerste keer XTC, gewoon perfect.

Berichtdoor Croxx » ma jan 25, 2016 4:38 am

JandeJonh schreef:04:03
F had zijn shirt weer uit en was "EEN BLOED GEILE POLITIEHOND".


Klinkt als iemand waarmee je flink kan lachen en feesten!
Avatar gebruiker
Croxx
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: ma jan 25, 2016 1:46 am

Re: Eerste keer XTC, gewoon perfect.

Berichtdoor Biemans83 » do feb 25, 2016 5:30 pm

Eerste keer XTC, gewoon perfect.

En onthoudt dit goed, het gevoel van de eerste keer krijg je nooit meer terug helaas.
Biemans83
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do feb 25, 2016 5:25 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner