Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer xtc (+ ketamine)

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Eerste keer xtc (+ ketamine)

Berichtdoor Delicate » do jul 26, 2012 1:38 pm

Ik ben hier pas nieuw maar ik kon het niet laten om dit te delen. Snoep nu ongeveer 3 jaar xtc en wat andere dingen maar dit verhaal gaat over mijn eerste keer xtc en keta. (worden gefingeerde namen gebruikt :) )

Ik had met twee vrienden van me vaak en lang gesproken over xtc. Hoe het werkte, hoe je de muziek zou ervaren en alles. Maar ja het bereid je nooit voor op je eerste keer. Ik wilde het erg graag zelf een keer ervaren en oktober 2009 was het moment voor mij. Ik had me van te voren helemaal ingelezen, wist wat ik kon verwachten, wat mijn lichaam nodig had om mijzelf op temperatuur te houden en vooral om veel plezier te hebben.

Het was oktober 2009 en het Amsterdam Dance Event was in volle gang. Vriend van me had kaartjes gekocht voor een een trance feestje. Dit feestje was op een boot, max 1000 mensen. Perfect! Op weg ernaartoe in de trein ging het gesprek al snel over de avond zelf en hoe ontzettend veel zin ik had. Had wel wat spanning in mijn lichaam, ik wist natuurlijk niet wat ik kon verwachten en hoe mijn lichaam zou reageren.
Toen we bij het feest aankwamen kon ik mijn geluk niet op, de locatie was beter dan ik had verwacht. Kleinschalig en de boot zou zelfs gaan varen werd verteld.

- Begin
Omdat het feest maar tot vijf uur zou duren en we rond half twaalf er waren werd al snel besloten om te beginnen met snoepen. Een halfje om mee te beginnen en daarna zouden we nog wel zien. Daar sta je dan, aantal vrienden van Tom ontmoet en die bleken erg relaxed te zijn. Allemaal ervaren gebruikers. Na ongeveer een half uur begon ik wat geks te voelen in mijn maag en zoals Lira zei, een "aardappel in de keel". Ik wist niet of dit erbij hoorde maar werd geruststeld. Het gevoel zakte na een aantal minuten weg en er begon een ander gevoel zich meester te maken van me.

-Fase 1
Het begon met een kriebeling in mijn hoofd, deze verspreidde zich over mijn hele lichaam als een tweede huid die over mijn normale huid heen ging. In de minuten daarna ging het snel. Mijn armen werden soepeler, als ik mijn vingers bewoog schoten er tintelingen doorheen. De muziek klonk nog beter en oh wat had ik zin om te dansen. Lichten werden feller en alles was zoveel beter. Alsof je je uitrekt na heerlijk geslapen te hebben en dat dat gevoel blijft hangen.
Er verspreidde zich een enorme grijns op mijn gezicht en ik wist meteen, waarom doen andere mensen dit ook niet vaker? Dit is toch het beste gevoel wat je kunt hebben in je leven? Water smaakte goddelijk de eerste keer en sinas was oh zo smerig. Bier, bah dat iemand dat ooit kon drinken, getver.
Nora kwam achter me staan en kriebelde me over mijn achterhoofd en ik stond compleet stijf van het genieten. Er is niks lekkerders dan kort geknipt haar hebben, soort van dons en dat er dan iemand doorheen gaat. Man man wat was dat genieten.

- Fase 2
Voor mij was de beweging die de pil maakte in mijn lichaam een van ~ (golven). Dan weer sterk dan weer minder. Omdat ik niet beter wist dacht ik dat na een neerwaartse golf dat het langzaam begon uit te werken. Hop, weer een halfje erbij. Ik ging als een trein die niet te stoppen was. We begonnen te fluiten als een stel malloten en Bassie en Adriaan te zingen. Heerlijke lange knuffels en iedereen was geweldig. Er schoten trillingen door mijn voeten als ik stil stond en mijn beeld begon te verschuiven. Soms vraag ik me af hoe dat eruit moet hebben gezien van buitenaf want voor mijn gevoel was het als een old skool animatie van frames die heen en weer schoten.
Op een telefoon kijken was min of meer onmogelijk en de gedachte maakte zich van mij meester dat het allemaal wel prima was. Ik dacht, het is best leuk om met die persoon te praten maaaar ik kan ook heel diep ademhalen en kijken wat er gebeurd... of een vinger tegen mijn wang aandrukken en naar beneden halen en dan genieten van het gevoel dat het na-ebben van het gevoel me geeft.
Ik was voor mijzelf van alles aan het ontdekken. Hoe dingen voelde, hoe ik me voelde en hoe het was om bij anderen dingen te voelen. En het dansen, de muziek en de lampjes. De heerlijke laser lichten.

-Fase 3
Er ging nog een halfje in want het was allemaal geweldig dus waarom niet, moest toch kunnen? De ervaring verdiepte zich en voor mijn gevoel ging ik echt weer een diepere fase in. Hallucinaties werden eraan toegevoegd. Ik stond naar mensen te kijken en dacht, wat zijn die lelijk zeg. Of kijken naar een exit bordje en dan het mannetje zien wegrennen en door de open deur heen springen. Wat ging ik kacheltje hard zeg. Maar het was allemaal fijn en genieten en de mensen waren zo aardig. Vriend van me die me keihard in de maling nam. Ik zie Tom nog zo staan, half gebogen met zijn hand bij zijn oor. Ik zei wat tegen hem, hij zei "wat"? Nog een keer, weer "wat"? Nog een derde keer, weer "wat"? Wilde het voor de vierde keer zeggen en hij keek me aan, "dat heb je nu al drie keer gezegd!" Ergens dacht ik lul, maar die gedachte verdween meteen weer, ik kon niet boos zijn en moest gewoon keihard lachen. Ik zei tegen hem dat gaat je een volgende keer niet lukken!!! (Ja hoor weer erin getrapt keer erna).

Dit nummer was mijn hoogtepunt, samen met Nora de laser volgen terwijl dit nummer afgespeeld werd, dit zal me altijd bij blijven.



-Afbouw
Na het feest nog wat ketamine geprobeerd, ach ja je was toch al bezig hé... al zwevend op de benen over straat lopen en bijkans een orgasme krijgen de eerste keer dat je weer kunt plassen. Vanuit de tenen de rillingen helemaal omhoog voelen komen wow. Op de trap naar beneden benen van beton hebben en op Amsterdam centraal een paar hijsen van een jointje nemen. Thuis komen en de volgende dag heerlijk in de afterglow zitten, niet kunnen stoppen om toch nog een beetje met je handen te draaien op de muziek.
Geen noemenswaardige coming down hebben.

Dat was hem dan, hij is erg lang waarvoor mijn excuses maar ik denk dat ik het niet in minder woorden had kunnen beschrijven! :)
Laatst bijgewerkt door Delicate op do jul 26, 2012 2:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Delicate
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 126
Geregistreerd: do jul 26, 2012 12:37 pm

Re: Eerste keer xtc + ketamine

Berichtdoor Dreuge » do jul 26, 2012 2:11 pm

leuk report, maar had graag wat meer over de keta gelezen
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Eerste keer xtc + ketamine

Berichtdoor Delicate » do jul 26, 2012 2:18 pm

Ik moet bekennen dat me daar niet veel van bij was gebleven, relaxed in de trein zitten vooral. Op dat moment wist ik ook niet zo goed wat nu de keta was en wat residu van de xtc was. Dat is ietwat door elkaar heen gaan zitten in mijn herinnering. Ik zal over de keta nog wel eens keer een aparte schrijven als ik het een keer goed doe.
Avatar gebruiker
Delicate
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 126
Geregistreerd: do jul 26, 2012 12:37 pm

Re: Eerste keer xtc (+ ketamine)

Berichtdoor Davinci » ma jul 30, 2012 4:13 pm

Best wel aangenaam report :)
Ik wil wel wat meer lezen over keta :p

Keta na mdma is gewoonweg hemels.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner