Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste Keer XTC (Lowlands 2010)

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Eerste Keer XTC (Lowlands 2010)

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » vr feb 25, 2011 8:34 pm

wat: 1e keer XTC
Wanneer: 21 tot 23 augustus toch? =P
Waar: Lowlands
Wie: Ik en TH plus een hoop vrienden.


Jaja, eindelijk even de tijd gevonden om een reportje te schrijven van mijn nog vers in mijn geheugen staande herrinering van mijn 1e keer XTC. Het begon allemaal mooi.

Ik had geen kaartje voor lowlands en besloot om vrijdag ochtend toch maar is op marktplaats te gaan kijken =P samen met TH. wij kijken en ja hoor, meer als 800 kaartjes waren er nog te koop. Dus wij veel bellen en regelen en uit eindelijk konden we 1 kaartje krijgen voor 125 euro en 1 kaartje voor 100 euro. Dus wij vrijdag om 13:00 naar lowlands toe met de trein. We hadden niet eens een tent mee genomen haha gewoon omdat we zo spontaan weg zijn gegaan. Uiteindelijk sliep ik in de voortent van vrienden die al daar waren dus dat kwam allemaal goed.

Eenmaal daar aangekomen (rond 17:00) snel onze spullen in de tent gegooid en zijn we naar het terrein gehobbeld. tot aan die zaterdag had ik het idee dat feesten alleen leuk zijn met aqlcohol. dus ik veel bier drinken en uiteindelijk veel muziek gemist (wel Air Flying Lotus en Groove Armada gezien die avond) verder vooral lazerus geweest.

De volgende dag baalde ik hier enorm van en besloot niet meer te drinken.. En toen zag ik opeens dat die vrienden van ons echt een arsenaal aan drugs bij zich hadden waaronder MDMA kristallen, XTC, Speed, Cocaine en GHB. Zowiezo geen GHB voor mij. Ik heb een hekel aan snuiven dus geen coke en speed (dacht ik toen he). Dus was het kiezen tussen XTC en MDMA. Ik wilde zowiezo de hele dag nuchter blijven en genieten van de muziek en optredens en savonds tijdens de DJs pas los gaan.

Dus eenmaal savonds rond 21:00 stond ik bij Plasticman los te gaan en opeens zag ik TH (waarvan ik dacht dat hij het nooit zou doen) helemaal strak staan en die was maar aan het lullen over hoe fantastisch het was dus ik dacht nou ik doe het gewoon. Dus ik overlegt van hoe het zou voelen, hoe lang het duurde, wat te doen als het fout gaat enzo. En ik vergeet nooit meer dat hij zei: 80% van Lowlands zit nu aan de XTC, maar dat zie je pas als je zelf ook heb genomen. Ik dacht nou dat zal wel en ik nam de pil en gaf hem een paar drankjes als bedankje en betaling uiteraard.

En toen ging ik eigenlijk met vlinders in mn buik omdat ik het spannend vond gewoon weer verder dansen. Hij had gezegd dat het ongeveer 45min zou duren voor het insloeg. Nou, niet echt haha. Eerder 20min dus het kwam totaal onverwachts en overviel me echt enorm. Ik voelde me alsof ik klaarkwam haha en ik werd letterlijk van mijn tenen tot mijn hoofdhaar helemaal warm en gloeide een beetje en alles werd vaag. Maar omdat het zo plotseling was raakte ik een beetje in paniek en liep weer naar een vriend toe gewoon zodat hij me een beetje in de gaten kon houden, hij was nog nuchter en bleef nuchter. Toen ik naar hem toe liep kwam ik er ook achter dat ik op lucht liep gek! hahaha dat was zo apart! Dus ik was heel even bij hem gebleven en na 5 minuten was ik er zeker aan gewend. Dus ik ging weer terug de mensen massa in en ging helemaal los als een gek hahaha. Ik was de eerste 2 uur vooral met mezelf bezig en lette nog niet op andere mensen maar voelde wel de liefde en de samenhorigheid daarzo en ik voelde me zo intens gelukkig en voldaan. en ik danste, had ik dat al gezegd? dat is een unicum voor mij haha.

Daarna gingen we naar een andere tent waar een dj was, weet niet meer welke want ik vond alles goed maar het was een soort beach party en ik vond het echt geweldig. Daar was het ook wat lichter dus ik kon andere mensen goed zien. en toen ging ik dus om mij heen kijken en zag iedereen eventjes knikken, of knipogen of even glimlachen zo van, je hoort erbij weet je wel. Zo van wij begrijpen wat je voelt. ik heb zo veel vrienden daar gemaakt haha die ik nog steeds zie BTW. Ik heb gepraat met jan en alle man en ik kreeg later de bijnaam `de man die alles zo mooi vond` haha. Het fijnste vond ik dat ik geen pijn meer had in mn rug. Ik heb namelijk chronische rugklachten en ALTIJD enorm veel pijn in mn rug. Ik ben namelijk scheef gegroeid (nee geen boggel, je ziet het niet eens haha maar mn wervels staan scheef). Ik had nergens last meer van dus ik kon ongeremd blijven dansen en staan. Fantastisch! Uiteindelijk heb ik het 9:00 sochtends zien worden en was nog steeds niet moe. Ik had namelijk rond 4:00 een halve bij geslikt en ging helemaal los. Maar toen het 9:00 was besloot ik toch maar proberen te gaan slapen want ik moest de volgende dag ook nog he. Dus ik naar bed maar ik had gewoon plafon dienst want ik deed geen oog dicht haha. Ik was heel de avond opnieuw aan het beleven! =D Nadat het 12:00 was toch maar besloten om er gewoon uit te gaan. Die dag was ik helemaal vaag omdat ik XTC heel erg miste. Ik had me nog nooit zo goed gevoeld. Wel goed gegeten btw en heel veel vitamine milkshakes gehaald bij oxfam novib van 1L ofzo haha. Die avond was de verleiding om nog een keer aan de pillen te gaan heel groot maar niet gedaan.

Oh ja, 1 dom dingetje. Ik had de TH zien knarsetanden en ik wilde dit niet dus ik dacht nou, dan hou ik toch gewoon altijd mn kaken op elkaar. Ja dom, dat heb ik dus met zo enorm fucking veel kracht gedaan dat ik 1 week last ervan heb gehad hahahahahaha. Kon niks hards kauwen hahahaha.

Verder was het GEWELDIG. Ook door de setting denk ik. Binnenkort maar weer is een keertje doen he, het is onderhand al weer 2 maanden geleden. Heb me goed in kunnen houden!

Nou bedankt voor het lezen! =P Ik ben blij dat ik het weer kwijt kon =D



oh is er binnenkort een groot feest ofzo waar ik ongestoord weer kan gebruiken? Zonder dat ik raar aangekeken word?

Groeten! MIck




EDIT: OH JA! HAHAHA Ik heb Willy Wartaal Gezoend hahahahaha




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: Eerste Keer XTC (Lowlands 2010)

Berichtdoor XM77 » vr feb 25, 2011 9:57 pm

Mooi report. ^^ Verstandig dat je niet de avond erna gelijk weer bent gegaan, het is een toffe drug maar wel eentje waarbij je goed grenzen moet stellen. Ze zeggen weleens, de eerste keer is het mooist heh =P

Het lijkt me inderdaad ook machtig mooi om een keer XTC/MDMA te gebruiken op een groot festival, mijn eerste (en tot nu toe enige) keer was gewoon bij iemand thuis in besloten kring. Alleen ben ik waarschijnlijk te laf om die shit mee te nemen, want stel je voor, ingangscontrole...
XM77
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:41 pm

Re: Eerste Keer XTC (Lowlands 2010)

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » za feb 26, 2011 1:13 am

XM77 schreef:Mooi report. ^^ Verstandig dat je niet de avond erna gelijk weer bent gegaan, het is een toffe drug maar wel eentje waarbij je goed grenzen moet stellen. Ze zeggen weleens, de eerste keer is het mooist heh =P

Het lijkt me inderdaad ook machtig mooi om een keer XTC/MDMA te gebruiken op een groot festival, mijn eerste (en tot nu toe enige) keer was gewoon bij iemand thuis in besloten kring. Alleen ben ik waarschijnlijk te laf om die shit mee te nemen, want stel je voor, ingangscontrole...


haha controle valt reuzen mee. gewoon om je penis plakken :kleuter:




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: Eerste Keer XTC (Lowlands 2010)

Berichtdoor Amnesia » za feb 26, 2011 7:13 pm

Hehe mooi report, geen last gehad van je rug de dag erna? Dat je hem overbelast ofzo.
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: Eerste Keer XTC (Lowlands 2010)

Berichtdoor Jumbo » za feb 26, 2011 10:14 pm

Vet! Dat van die rug vroeg ik me ook af tijdens het lezen :P
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

Re: Eerste Keer XTC (Lowlands 2010)

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » zo feb 27, 2011 12:08 pm

zoals ik zei ik heb altijd last van mn rug dus het is me niet eens opgevallen. wel een week stijf geweest :lol:




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: Eerste Keer XTC (Lowlands 2010)

Berichtdoor timoj22 » ma maart 19, 2012 11:36 pm

WAUW, Mijn eerste keer XTC was ook op lowlands maar dan de 2011 editie. Dan begrijp jij beter als wie dan ook hoe overweldigend het is als je eerste keer op zo'n groot festival is waar veel mensen vrolijk met je mee doen. Al die knipogen enzo vond ik ook onwijs mooi om te zien. Ik voelde echt veel love daar. ik hoop dat ik je de 2012 keer tegen kom (als je wederom gaat) :shock: :xtc: :keta: :eek:
timoj22
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma maart 19, 2012 8:24 pm

Re: Eerste Keer XTC (Lowlands 2010)

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » zo apr 08, 2012 5:40 pm

ik heb mn kaartje voor 2012, dus tegen die tijd hoor ik het wel ;)




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron