Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer XTC op festival

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Eerste keer XTC op festival

Berichtdoor DonBaron » wo jul 15, 2015 12:49 pm

Hallo luitjes,

Ik heb voorheen 2 keer XTC gedaan thuis, maar afgelopen weekend was de eerst keer dat ik naar een festival ging. De ervaring was onvergetelijk en ik wil deze graag met jullie delen.

Afgelopen zaterdag was het zover, ik ging met 2 vrienden naar Extrema Outdoor. (vanwege de line-up in de quartz arena) Ik ben zelf 20 jaar en weeg 65kg, mijn vriend (a) is 20 jaar en mijn vriend (b) is 19 jaar. Vriend (a) heeft nog nooit XTC gedaan, vriend (b) heeft het 1x gedaan. We hadden allemaal 2 pilletjes van 220mg ps meegenomen.

Om 15:00 kwamen we aan bij het festival. Na een half uurtje rond gelopen te hebben werd het tijd dat mijn 2 vrienden begonnen met het eerste halfje. (110mg) Omdat ik een stuk minder weeg en ook kleiner ben hadden we besloten dat ik later zou innemen. Om 16:00 werd het tijd dat ik begon aan mijn eerste halfje. (110mg) Inmiddels hebben we dus alle 3 een halfje geslikt. Na 20 minuten rondlopen en een beetje bij wat stages te hebben staan kijken merkte ik dat de zonnebril die ik bij had eigenlijk te groot was en steeds afviel. Mij leek het dus de investering waard om een nieuwe zonnebril te gaan kopen die niet steeds afviel. Het enige probleem wat ik had was dat mijn pinpas in het kluisje lag en ik daar helemaal geen geld op had staan. Dus we moesten terug naar het kluisje om ook mijn mobiel te pakken zodat ik een andere vriend kon bellen of die even wat geld kon overmaken. Op het moment dat we bij het kluisje aankwamen begon ik het al een beetje te voelen, ik voelde een vloed over mezelf heenkomen. Inmiddels had vriend (b) mijn telefoon uit het kluisje gepakt en zodoende begon ik met het bellen naar een vriend, toen hij de telefoon oppakte merkte ik dat ik heel snel begon te praten. Het halfje begon echt in te werken, het kwam echt als een klap binnen. Mijn maat aan de telefoon vond het allemaal geen probleem en maakte het geld wel even over. Na mijn telefoon weer terug in het kluisje gedaan te hebben begonnen we naar de zonnebrillenkraam te lopen. Het is nog geen minuut lopen vanaf te kluisjes maar halverwege moest ik per se even zitten op een houten paaltje, want ik ging niet normaal hard in mijn hoofd. Ik moest per se zitten maar de rest van mijn lichaam ging een beetje op deze manier :woeh: . Ik kon mijn hoofd niet stilhouden. Vriend (a) zei dat hij nog niet zo hard ging als ik, dus hij pakte nog een halfje bij. Vriend (b) ging inmiddels wel redelijk lekker.

Na het opstaan steeds uitgesteld te hebben was het na een uur echt tijd dat ik eens ging opstaan van het houten paaltje om een zonnebril te gaan halen. Nadat ik opgestaan was merkte ik pas dat het houtenpaaltje eigenlijk echt niet lekker zat, maar goed, ik zat er inmiddels niet meer op. Na een aantal meter naar het kraampje gelopen te hebben ging ik een stukje minder hard, maar eigenlijk wel veel lekkerder. De zonnebril uitkiezen ging allemaal heel soepel en alles voelde goed.

Nadat we een zonnebril voor me hadden gekocht gingen we wat verder het terrein oplopen en bleven we even staan bewegen op de muziek bij de mainstage. Op dat moment begonnen de 2 halfjes bij vriend (a) ook goed hard binnen te komen, vriend (a) had dit gevoel nog nooit ervaren en wist niet wat hij meemaakte. Hij begon heel snel te praten en zei dat hij begreep wat ik bedoelde met mijn verhalen als ik het over de vorige 2x dat ik het ervaren had. Inmiddels gingen we alle 3 snoeihard. Na wat bewegingen gemaakt te hebben werd het tijd dat vriend (b) en ik ook begonnen aan het 2e halfje. (inmiddels is het 18:00) Nadat we alle 3 weer gelijk stonden op 2 halfjes vond vriend (a) het tijd om even te gaan zitten. Na een stukje lopen kwamen we uit bij hele lekkere ligstoelen bij een Cocacola Marketing iets waar ook een voetbaltafel stond. Ik kon op dat moment echt niet gaan zitten, dus ik ben maar gaan kijken bij de voetbaltafel. Ik merkte wel dat het een aparte situatie was aangezien alleen wij 3 er echt super strak stonden/zaten/lagen en verder alleen nog 3 andere van Cocacola. (maar dat maakte mij toen uiteraard niet uit)

Na een tijdje daar te hebben gezeten zijn we een beetje gaan rondlopen over het terrein en bleven we bij verschillende stages staan. Toen we onze flesjes water weer wilde gaan vullen, moest vriend (a) bij de wc's ineens kotsen, maar na 10 seconde ging alles weer prima en hij voelde zich nog steeds heel goed.

Inmiddels is het 19:15 (weet dit niet zeker) en werd het tijd dat we weer een halfje bijpakte, inmiddels zaten we alle 3 op 3 halfjes. (330mg) We liepen vervolgens weer terug naar de ligstoelen omdat vriend (b) even wilde gaan zitten.

Op dit moment wilde ik echt even wat dingen gaan ondernemen, even dichtbij de muziek gaan staan, of water halen of iets. Aangezien mijn 2 vrienden nog even wilde blijven zitten hadden we afgesproken dat ik even iets ging doen/halen en dan terug kwam op dezelfde plek waar hun zouden blijven zitten. Uiteindelijk ben ik dus eerst naar de waterkraan gelopen om onze flesjes te vullen en vervolgens heb ik wat waterijs voor mijn vrienden gehaald. Ik vond het lopen en dingen doen helemaal niet erg, het voelde zo lekker. Ik hobbelde zachtjes over het terrein en iedereen was zo aardig. Toen ik met volle flesjes en waterijs terugkwam merkte ik dat vriend (b) inmiddels bij de ligstoelen ook had gekotst, maar hij vond het helemaal niet erg en alles ging prima met hem.

Nadat we een hele tijd bij de ligstoelen hadden gezeten werd het tijd om onze laatste halfje te pakken en hard te gaan tot het einde. Het is inmiddels bijna 20:30 en om deze tijd zou RL Grime beginnen in de Quartz Arena, gevolgd door Flosstradamus. We namen onze laatste halfje en we zaten inmiddels alle 3 op 2 hele pillen. (440mg) We liepen naar de Quartz Arena en RL Grime was inmiddels begonnen. De muziek stond zo hard en de bass was zo hard maar het voelde zo goed. De lichten in de Quartz Arena waren ook niet normaal. Ik ging zo hard, maar de tijd ging ook heel hard. Voordat ik het door had was het al 23:00 en dat betekende het einde van Flosstradamus. Dat moment voelde heel vervelend, ik kon namelijk nog makkelijk uren doorgaan.

Hier een filmpje wat ik gevonden heb van RL Grime op Extrema:


Al was de show van Flosstradamus veel zieker!!

Maar goed, toen het festival ten einde was ging ik nog steeds best wel hard. Toen we naar mijn huis fietste wilde vriend (a) nog even sigaretten bij een tankstation halen, toen we daar aankwamen praten vriend (a) nog steeds heel snel. Zo deed hij dat dus ook toen hij zijn sigaretten wilde gaan kopen. Na sigaretten gehaald te hebben zijn we naar mijn huis gefietst waar vriend (b) al vrij snel inslaap viel. Vriend (a) en ik hebben nog aardig wat lopen smoken en hebben we nog tot 04:00 in een kamer bij mij gezeten die volstaat met laserlampen en rookmachines etc. Vriend (a) heeft nog een hele nacht lopen hallucineren terwijl ik om 04:00 in slaap ben gevallen.

De volgende dag voelde ik me alleen een beetje gaar, maar verder niet echt een kater. (waar ik vorige 2 keer wel wat meer last van had) Afgelopen maandag voelde ik me wel heel kut, vooral mentaal, ik was helemaal overstuur. Gister heb ik daar ook nog wel last van gehad, en gister is het toevallig ook nog eens uitgegaan met mijn vriendin. Al met al, het is inmiddels woensdag en ik voel me nog steeds heel kut. (waarschijnlijk door de combinatie pillen en ruzie met mijn vriendin)

Mijn Extrema was een dag om nooit te vergeten, mede door de zieke lineup en de combinatie van RL Grime en Flosstradamus!!! Volgend jaar weer!!
Avatar gebruiker
DonBaron
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: vr aug 08, 2014 6:07 pm

Re: Eerste keer XTC op festival

Berichtdoor davy jones » wo jul 15, 2015 2:15 pm

Gast, ik lees echt niet iets spannends door da pill. Ligt het aan Davy folks :conf:
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron