Beste Lezers,
Allereerst ik ben nieuw op dit forum. Maar wil al mijn verhalen kwijt over een jaar dat ik erg veel besteed heb aan Drugs. Ik ga dus ook nog een topic starten over de verslaving die kan optreden.
Maar nu naar mijn eerste keer XTC.
Toen ik op vakantie was met mijn ouders in Chersonisos (Griekenland). We hadden all inclusive dus ik kon onbeperkt bier halen en zelfs het Griekse drankje Ouzo (anijs smaak, vergelijkbaar met Sambuca).
Ik zat in de lobby omdat je daar alleen gratis wifi had. Toen werd ik aangesproken door een 18 jarige jongen die vroeg wat ik vanavond ging doen. Ik was een jongen van bijna 17 jaar maar ging thuis nooit zoveel uit.
Ik antwoordde dat ik waarschijnlijk hier wel even zal blijven zitten en verder niks te doen had. Hij vroeg me: 'waarom ga je niet mee naar de Strip'? (de lange straat met alle clubs enzo). Ik was erg enthousiast maar dacht ook gelijk: ik moet dit aan mijn ouders vragen en die weten dat ik nooit uit ga. Toch wou ik graag mee en vroeg het mijn ouders, en ik mocht mee!
Al snel leerde ik de 3 jongens kennen. En ze betaalden mijn drankjes en sigaretten. Het waren fijne gasten en ik vertrouwde ze snel. Als ik moest kotsen, kwam de jongen gelijk eraan en hielp me. Hij beschermde me echt.
Toen op het terras spraken ze over XTC, en ik luisterde met mijn luisterend oor. Ik werd nieuwsgierig naar de drug ik wou weten wat dat gevoel was. Ik moest het zelf ervaren. Ik denk dat dit de grootste fout die iemand kan maken --> nieuwsgierig worden naar het effect van een bepaalde drug.
----------------------------------------------------------------------
Toen de vakantie voorbij was ging ik stage lopen in Amsterdam voor ongeveer een halfjaar. Ik ging op kamers en had het gevoel van vrijheid. Ik kon zegmaar alles maken zonder dat iemand erachter zou komen. Redelijk snel ging ik opzoek hoe ik aan de snoepjes kon komen.
Ik geloof als je iets wilt, dan zorg je er ook voor dat je het krijgt.
Ik was in het bezit van XTC Groene Androids. Ik onderschatte het pilletje, ik nam hem helemaal in 1 keer. Veel momenten van de eerste keer kan ik mij niet eens meer herinneren wel wat ik voelde. En de eerste keer dat ik mijn kop strak zag staan:
Ik keek mezelf aan en zei in de spiegel: 'Jij hebt een pilletje op he'. En antwoorde: 'Nee' met mijn rare kop en vage lach. (oke dit gaat raar klinken maar dit deed ik toch en is me altijd bijgebleven).
Het gevoel:
- 20 minuten na inname ongeveer voel je je warm worden
- Zweterige handen
- Het geluid word allemaal doffer
- Trillende beweging van je ogen
- Gevoel van overijndstaande haartjes
- Vlinders in je buik
Maar 1 pil in 1 keer voor de 1ste keer is natuurlijk veel te hard gaan. Het enige wat ik deed is op bed liggen en contact zoeken met vooral meiden via whatsapp.
Ook duurt het maar ongeveer 1 uur dat je je echt lekker voelt. Als je het gevoel hebt het zakt weg voelde ik me erg bezweet en schuldig dat ik het gedaan had. Oftewijl de dip begon....
Ik neem tegenwoordig nooit meer xtc omdat ik eigenlijk altijd op deze manier xtc ben blijven gebruiken. Dus elke keer ga ik te hard. Ik wil altijd nog een keer gaan proberen een kwartje te nemen en dan wel het gevoel hebben dat je zweeft over de dansvloer.
Het zal wel niet zo'n goede report zijn, maar dat is omdat ik xtc op deze wijze erg waardeloos vind.