laidback-jack schreef:Ik besloot twee vrienden te bellen en ze te vertellen over mijn ervaringen.
laidback-jack schreef:Nadat ik klaar was met bellen ging ik rennen. Dat voelde ontzettend fijn.
laidback-jack schreef:Er stonden achter in het café een aantal jongens en meiden van zo’n 17 jaar oud te biljarten. Ze zagen eruit als ‘’gewone’’ brave jongens en meisjes. Ik besloot met ze te gaan praten.
laidback-jack schreef:Het was een superaardige conducteur.
laidback-jack schreef:Ik heb hem een aantal keer bedankt hiervoor..
laidback-jack schreef:Ik vond het een geweldige ervaring! Ik ga het zeker nog eens doen over een aantal maanden.
Trippie schreef:laidback-jack schreef:Ik besloot twee vrienden te bellen en ze te vertellen over mijn ervaringen.laidback-jack schreef:Nadat ik klaar was met bellen ging ik rennen. Dat voelde ontzettend fijn.laidback-jack schreef:Er stonden achter in het café een aantal jongens en meiden van zo’n 17 jaar oud te biljarten. Ze zagen eruit als ‘’gewone’’ brave jongens en meisjes. Ik besloot met ze te gaan praten.laidback-jack schreef:Het was een superaardige conducteur.laidback-jack schreef:Ik heb hem een aantal keer bedankt hiervoor..
Dit zijn zo'n typische "eerste keer xtc" reacties, geweldig gewoon
Het beviel je wel he, blijkbaar.
laidback-jack schreef:Ik heb de eerste dagen telkens enorme zin gehad om het weer te doen. Dit wordt nu minder.
laidback-jack schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ga ik zeker doen! Ik heb de eerste dagen telkens enorme zin gehad om het weer te doen. Dit wordt nu minder.
Trippie schreef:Ik ben juist voldaan na een avondje xtc en voel volledig geen drang om terug te pakken. Die drang komt pas een maandje of 2 later trug opzetten onder het gedachte van "tis alweer zo lang geleden".
Trippie schreef:Ik ben juist voldaan na een avondje xtc en voel volledig geen drang om terug te pakken. Die drang komt pas een maandje of 2 later trug opzetten onder het gedachte van "tis alweer zo lang geleden".
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
laidback-jack schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ga ik zeker doen! Ik heb de eerste dagen telkens enorme zin gehad om het weer te doen. Dit wordt nu minder. Misschien als we weer kampioen worden Remy
Spaceeextc schreef:Hoi,
Ik wil voor de eerste keer dus xtc gaan gebruiken, ik ben 160 en weeg 47 kilo, welke pil raden jullie mij aan? En ik woon in Amsterdam, waar kin je de beste en goedkoopste pillen krijgen?
Alvast bedankt!!
Grt
Ik wil voor de eerste keer dus xtc gaan gebruiken, ik ben 160 en weeg 47 kilo, welke pil raden jullie mij aan? En ik woon in Amsterdam, waar kin je de beste en goedkoopste pillen krijgen?
Alvast bedankt!!
Grt
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Alvast bedankt!!
Grt
Alvast bedankt!!
Grt
laidback-jack schreef: Ik zette die gedachte echter snel opzij en overtuigde mezelf ervan dat het helemaal lekker en prima zou gaan.
Bedankt voor het lezen!
TrueGrit schreef:Trouwens, zoek voor de volgende keer een mooi feestje uit in je favoriete muziekstijl (techno, dubstep, hardsylte weet ik het).
Er is niets beter dan als je je praatkick kwijt kan bij andere mensen die ook gebruiken.
Keer terug naar Tripreports - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten