Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
totally_wallarized schreef:Zowieso ga ik dit de komende tijd niet meer doen.. En als ik dit doe, is het een halfje en that's it..
Belachelijke reacties zoals die van druks hoeven niet
Hoe sneller dit over is hoe liever
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
totally_wallarized schreef:Belachelijke reacties zoals die van druks hoeven niet
Druks schreef:totally_wallarized schreef:Zowieso ga ik dit de komende tijd niet meer doen.. En als ik dit doe, is het een halfje en that's it..
Belachelijke reacties zoals die van druks hoeven niet
Iedereen maakt fouten maar erken ze dan nog tenminste ipv zeggen dat coke beter is dan MDMA .
Je hebt in ieder geval een mooie ervaring op gedaan. Zeker met een meisje erbij is het magisch.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomz0r schreef:Ja het ligt ook aan die hooggedoseerde pillen van nu. Denk dat je gewoon een gemiddelde dosis hebt genomen, als je naar de rest van de gebruikers kijkt op dit moment. Het is niet dat je je asociaal hebt gedragen of zo.
Los van dat is het niet gezond natuurlijk. Mooi dat je wat waarschuwingssignalen hebt gehad. Beste is MDMA iets speciaals houden, zeker op de manier waar jij het op gebruikt. Bij 3maandelijks kunnen er bij kleine ruzietjes of momentjes waarop jullie elkaar eventjes niet begrijpen wat in elke relatie voor komt, al grote verlangens zijn naar MDMA. Wat uiteindelijk kan leiden tot dat jullie relatie best wel onder druk komt te staan.
TiMDMA schreef:...Als ik eenmaal lekker hard ga, heb ik de neiging om overmoedig te worden (volgens mij is dat ook niet gek) + alles te vergeten wat buiten mijn xtc-avondje plaatsvindt/-vond. Zodra ik het gevoel heb dat ik nog harder kan, denk ik niet na en mik ik een kwartje erbij (zo gaat dat meerdere keren op de avond)...
totally_wallarized schreef:TiMDMA schreef:... Zodra ik het gevoel heb dat ik nog harder kan, denk ik niet na en mik ik een kwartje erbij (zo gaat dat meerdere keren op de avond)...
Ja, da heb ik ook. Bij coke is dat nochtans geen probleem. Het is waarschijnlijk moeilijker (voor me) omdat je in een hele andere/diepere roes zit.. Zoals ik al eerder zei ga ik volgende keer enkel de aanvaardbare hoeveelheid in huis halen, of een andere manier zoeken om de andere hoeveelheid buiten bereik te houden
Trippie schreef:Typisch cokegebruikers om zo de hele tijd bij te willen pakken
Keer terug naar Tripreports - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten