Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor d00pe » ma dec 09, 2013 1:22 am

Hallo iedereen.

Wat over mezelf: Ik ben 18 jaar oud, geen ervaring op het gebied van hard drugs en ik ga regelmatig uit en soms naar themafeesten/festivals.

MMaargoed. Ietwat verdere vrienden van mij gaan regelmatig naar technofeesten. Toen ik 1 van hun tegenkwam met stappen vroeg hij of ik meeging naar time-warp. Via andere mensen hoorde ik dat ook zei wel eens xtc gebruikte op sommige feesten. Een andere vriend vertelde mij dat hij ook meeging en het voor het eerst ging gebruiken. Hij vroeg mij of ik het ook wilde proberen. Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig en had al veel goede verhalen gehoord (en gelezen) erover. Ik heb toen die jongen gevraagd of hij misschien een pilletje voor mij had, waarop hij antwoorde dat hij het wel voor mij heeft.

Toen eindelijk was het zover: TIME WARP! we zijn voordat we naar time warp gingen eerst nog even bij een jongen thuis wezen chillen en wat drinken zodat we allemaal bij elkaar waren. Ik keek al lang naar deze dag uit omdat ik al lang wel eens een technofeest had willen ervaren, en natuurlijk de xtc.

Voordat we vertrokken richting utrecht kreeg ik 2 pilletjes in een stukje aliminiumfoli van die jongen. Het idee was dus om xtc in mijn onderbroek mee te nemen naar binnen ::D.het stomme is dat ik er na het douchen geen rekening mee had gehouden wat voor onderbroek ik aan zou trekken. Natuurlijk had ik de meest flodderige losse flutonderbroek uitgekozen -_-.

Toen we aankwamen bij de jaarbeurs hebben we de pillen verstopt in onze onderbroek en ik heb dat ook maar gewoon gedaan, want een betere oplossing kon ik niet bedenken op dat moment. Toen we naar binnen liepen was ik toch wel even zenuwachtig of die pil niet uit mijn onderbroek zou vallen. Ik voelde hem ook niet zitten dus het was maar de vraag of ie er nog inzat na de fouillering. Toen we de feestzaal binnentraden zijn we meteen naar de wc geweest om de pil op een wat fijnere plek te plaatsen ^^. Ik was opgelucht toen ik voelde dat ik de 1 pilletjes nog in mijn onderbroek had zitten.

Na een half uurtje de sfeer geproefd te hebben was het dan zover: ik ging voor de eerste keer xtc proberen! We liepen met zijn 5en bij elkaar waarvan er 3 al eens vaker xtc gebruikt hadden. Mijn vriend en ik waren dus degene die het voor het eerst zouden doen. Na water gehaald te hebben liepen we naar de wc we afspraken dat we allemaal een halfje zouden nemen.

We kwamen van de wc af en ik besefte dat ik over een tijdje onder invloed zou zijn van xtc. We gingen naar de feestzaal om lekker alvast los te gaan. Heerlijke muziek trouwens dat techno! Na een half uur-3 kwartier vertelde mijn vrienden dat ie bij hun ingeslagen was, ook mijn vriend die ook voor het eerst gebruikte. Tot mijn verbazing merkte ik helemaal niks. De rest van de groep stelde me gerust; "het kan zijn dat ie bij jou wat later inslaat.' Ik nam dat maar van ze aan, zei hadden immers vakee xtc gebruikt. Na een uur en een kwartier merkte ik nog steeds niets. Ik baalde toch best wel erg want ik had er heel wat van verwacht maar het effect bleef uit. De jongens zeiden mij dat ik na een uur en een kwartier toch wel een kwartje bij zou moeten kunnen nemen dus dat heb ik toen ook gedaan.

een half uur later nadat ik het kwartje ophad merkte ik nog steeds niets. Ik zag iedereen van onze groep lekker opgaan in de beats van de muziek terwijl ik nog 0,00 voelde, ik baalde als een stekker. Ik besloot toen om nog een kwart erbij te nemen, half uur gewacht, geen effect, zucht.... toen besloten om nog een halve bij te nemen.

toen na ongeveer driekwartier besefte ik dat ik me toch al wel een klein beetje anders voelde dan normaal. De beats voelde iets lekkerder aan maar daar was het ook mee gezegd. Geen euforisch gevoel zoals door de meeste omschreven wordt, geen tintelende armen/benen en ook geen andere bijwerkingen zoals stijve kaken of een droge mond.

Ik wilde niet meer bij nemen voor het geval de pillen misschien toch nog later in wilden slaan. Het was ten slotte de eerste keer voor mij. De gasten van onze groep waren allemaal stomverbaasd dat ik zo weinig merkte. Ik baalde ook als een stekker want had er zoveel meer van verwacht. Een jongen van onze groep keek toch maar eens of ik wijde pupillen had, en die had ik zeker wel vertelde hij mij!

Later dan toch maar geaccepteerd dat ik die avond niet keihard zou gaan. Later gingen we lekker rakketjes halen. Ik moet zeggen: op dat moment smaakte die GODDELIJK! Uiteindelijk 5 raketjes op waarna ik het wel welletjes vond. Tussendoor ook nog wat lollies op, welke toch ook wel heerlijk in de smaak vielen. Vooral het stokje was lekker om op te kouden, maar mijn vrieden raadden het af omdat het slecht voor mij gebit zou zijn.

het feest was afgelopen en we gingen naar huis, nog steeds niks in voelen slaan en dacht ook niet meer dat dat ging gebeuren. Eenmaal thuis aangekomen was ik toch wel benieuwd of me pupillen nog groot zouden zijn, en JEETJE wat een schijnwerpers stonden erin! Ik ben maar snel naar bed gegaan voordat iemand in huis mij zo zou zien!

De dag erna kwam ik erachter dat een klein stukje van mn wang ietwat kappot was helemaal achterin, maar dat zou wel door het lolliestokje gekomen zijn.

ik vind het jammer en toch ook heel vreemd dat de eerste keer mij zo tegengevallen is, maargoed, misschien volgende keer beter!

Edit: de xtc pilletjes waren blauwe partyflocks!
d00pe
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma dec 09, 2013 12:31 am

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor Perry » ma dec 09, 2013 1:43 am

Pré-post: Veel eerste keer xtc posts de laatste tijd. Nu deze lap tekst wegwerken!

Post: Erg vreemd... Hadden al deze vrienden dezelfde pillen? Zo niet dan kan t zijn dat er troep aan jou is gegeven. Je zei zelf dat t wat verdere vrienden waren.
Verder: Gebruik je anti depressiva? Ken iemand die dit had en boos aan mij vertelde dat ie niet wist hoe het kon dat al zn vrienden leip waren, maar hij niet! Hij had er inmiddels al 4 weggewerkt, dan zou hij toch wel wat moeten voelen!?
Ik heb m voor idioot uitgemaakt en hem de risico's hiervan verteld.

Als deze beide vliegers niet op gaan:
Hoe lang en zwaar ben je? Op hoeveel mg zijn de pillen getest? (Als ze getest zijn iig, anders hoeveel werd er gezegd dat er in zat?)
Heb je in het dagelijks leven last van depressieve neigingen oid? (serotonine tekort misschien?)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor Trippie » ma dec 09, 2013 4:13 am

Ja vind het wel raar. MDMA is nu niet bepaald een effect waar je gemakkelijk naast kunt kijken lijkt me...
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor Prototype » ma dec 09, 2013 12:04 pm

Misschien dat het effect iets minder is geworden doordat je zo'n lading suiker naar binnen hebt gegooid.
Suiker = de ultieme anti- drug.
Maar dan nog had je het moeten voelen & zoals Trippie al zegt weet je echt wel wanneer je onder invloed bent van MDMA.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor Prototype » ma dec 09, 2013 12:44 pm

Druks schreef:Een vriend van mij had exact dezelfde ervaring. Ik vermoed dat je de werking van MDMA psychologisch kan onderdrukken.

Hoe bedoel je?
Als in; ik denk dat ik niet hard ga dus ik ga niet hard?
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor Einstein » ma dec 09, 2013 2:48 pm

Ja, dat heb ik heel lang geleden ook wel eens gehad. Heb het volgens mij ook wel in mijn omgeving gehoord.

prototype schreef:Suiker = de ultieme anti- drug.

Dit is in ieder geval niet echt waar :snort:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor Perry » di dec 10, 2013 12:05 am

Druks schreef:Te veel wachten op het effect, gespannen zijn, op een groot feest. Dat soort dingen. Hij had uiteindelijk 300mg op en heeft nooit echt dat magische gevoel gehad. Toen ie het daarna in een thuis setting deed ging alles prima.

Als je erg nodig moet poepen en je dit ophoudt slaat t ook nauwelijks in, echt bijna geen gevoel dan. :kleuter:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor Prototype » di dec 10, 2013 1:10 am

Einstein schreef:Ja, dat heb ik heel lang geleden ook wel eens gehad. Heb het volgens mij ook wel in mijn omgeving gehoord.

prototype schreef:Suiker = de ultieme anti- drug.

Dit is in ieder geval niet echt waar :snort:

Ik overdreef een beetje :p
Ik bedoel dat veel suiker de effecten van M een beetje kan dimmen.
Of dat is wat ervaren gebruikers me vertelde toen ik er voor het eerst aan ging .
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor The Dude » di dec 10, 2013 3:29 pm

prototype schreef:
Einstein schreef:Ja, dat heb ik heel lang geleden ook wel eens gehad. Heb het volgens mij ook wel in mijn omgeving gehoord.

prototype schreef:Suiker = de ultieme anti- drug.

Dit is in ieder geval niet echt waar :snort:

Ik overdreef een beetje :p
Ik bedoel dat veel suiker de effecten van M een beetje kan dimmen.
Of dat is wat ervaren gebruikers me vertelde toen ik er voor het eerst aan ging .


dat laaste, tis een nogal bekent verhaal waarvan naar mijn weten vrij weinig van waar is
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor brick_top » wo dec 11, 2013 3:26 am

The Dude schreef:
prototype schreef:Ik overdreef een beetje :p
Ik bedoel dat veel suiker de effecten van M een beetje kan dimmen.
Of dat is wat ervaren gebruikers me vertelde toen ik er voor het eerst aan ging .


dat laaste, tis een nogal bekent verhaal waarvan naar mijn weten vrij weinig van waar is


Klopt, suiker kan echt niet op tegen MDMA.
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor zaagmans » za dec 14, 2013 11:49 pm

Ik moet van nature ook altijd meer hebben,. 4FA? Een 200mg bom, voor minder doe ik het niet terwijl ik maar een keer of 9 per jaar drugs gebruik
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor zaagmans » zo dec 15, 2013 12:56 pm

Druks schreef:
zaagmans schreef:Ik moet van nature ook altijd meer hebben,. 4FA? Een 200mg bom, voor minder doe ik het niet terwijl ik maar een keer of 9 per jaar drugs gebruik


9x per jaar serotonine slurpers is nog steeds te veel :#:


4FA is geen serotonine slurper, maar vooral dopamine. Even voor jouw idee.in 1990 mijn eerste pilletje op, een salmie. De eerste keer gelijk 3. Helaas moet ik altijd meer hebben dan anderen
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor Perry » zo dec 15, 2013 1:33 pm

Riskant hoor zaagmans, om zo om te gaan met een research chemical waarvan bekend is dat ie serotonine releast.
Maarja, jouw lichaam, jouw feestje.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor Kikkerr » za jan 07, 2017 5:28 am

Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: eerste keer XTC @ time-warp Utrecht

Berichtdoor Perry » za jan 07, 2017 5:51 am

Deze reactie... Is je dieptepunt... Hoop ik...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner