Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer XTC, voelde me zooooooo VERLIEFD!

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Eerste keer XTC, voelde me zooooooo VERLIEFD!

Berichtdoor stoniemelonie » wo okt 15, 2014 10:15 am

Wanneer: 14.10.2014
Wat: XTC (pil) en wiet
Waar: Op mijn kot
Wie: M en ik

M en ik hebben zo vaak gehoord door XTC word je gewoon helemaal verliefd op alles. We dachten eerst zo van hmmmm... nou... is dat wel iets voor ons? maar uiteindelijk hadden we het toch genomen uit ons nieuwsgierigheid. We hadden wel genoeg informatie gelezen voor dat we het gingen nemen.

7.40 PM, ik krijg een bericht van mijn klasgenoot dat ik morgen geen les heb want onze lectoren afwezig waren. Ik stuurde M meteen, "Ey man, gaan we eens exploren zometeen?, ik heb morgen geen les dus kom maar af" Na een paar minuten stuurde M terug "Kom eraan", M moet morgen(vandaag dus) pas om 12 naar de les. Dus het komt zeker goed uit voor ons 2.

7.50 PM, iemand belde aan de deur, ik wist het meteen dat M al aan de deur stond. Waddap niggu zeiden we tegerlijkertijd tegen elkaar ( we voelen ons elke dag steeds meer een neger, we weten ook niet waarom, sorry daarvoor ) Toen hij binnen was, had ik heb direct een blikje cassis aan hem gegeven ( you feel me bro? ). Cassis is de lekkerste shit ooit!

8.30 PM, hadden we allebei een pilletje van tussen 200-210mg ingeslikt (we dachten, we hebben al ervaring met LSD, paddo's, truffels, wiet, hasj dus dit zou geen kwaad doen). M zei tegen me, "Ey P, zullen we even heel snel zombies knallen op CS? Ik zo ja, waarom niet he, we moeten toch wachten op die effect. Halfuurtje - 40 mins later, it kicked in.

9.10 PM, daar de eerste visauls die ik en M hadden was een soort van straling of warmte golven, die rond zweven voor onze ogen. We konden die aan raken, het voelde zo zacht, ik stak mijn hand in die golven of straling, ik voelde mijn juist als in de film Back To the Future, met al die teleportmachines... het was ZO real. Niet lang daarna zagen ik en M patroontjes ook in een straling-golvenachtig.

9.40 PM, IK BEN VERLIEFD, IK BEN VERLIEFD, IK BEN FUCKING VERLIEFD OP ALLESSSSSSSSSSSSSS. Maar echt ALLES, rugtas, tafel, vloer, laptop, deur, deken... op dat moment voelde me over de limit, ik had overdreven veel energie, ik wil dansen, ik wil knuffelen, ik wil praten. M had ook de zelfde effect als ik. Door XTC hadden we ook ons ruzie van vroeger goed gemaakt, we hebben gewoon uitgepraat over vele dingen. Het was de fijnste en de gelukkigste moment in mijn leven zou ik het zeggen. We hadden nog samen liedjes zitten te zingen, zoals old days!

10.10 PM, ging M even naar de WC, ik had ineens zin in een joint. ( ookal hoe dronken of hoe high of stoned ik ben, kon ik altijd een joint draaien zonder probleem. Maar deze keer was echt WTF, ik doe alles op mijn vloei, begon te draaien. eerst zag ik nog stuff in mijn vloei zitten, en 3 seconde vroeg M, wtf ben je aan't doen P? Waarom draai je alleen maar aan die vloei? ik zei ik ga een joint draaien ( ik dacht in mijn eigen, is die kerel zo hard aan't spacen?) toen kijk ik naar mijn hand en ik ben gewoon die vloei aan't draaien zonder iets in te doen.... Oke, ik tik met de deksel van mijn grinder al die wiet op mijn vloei, wat sjek, dan begon ik te draaien... ik begon te draaien. Maar het lukt deze keer NIET! ik zie altijd mijn vloei wegsmelten of wegschuren terwijl er niks is gebeurd met mijn vloei. Dit was wel even lachen hahahaha. Ik was zo lastig dat ik geen joint meer kan draaien, zo fucking erg haha. Maar goed, M had nog een bong meegenomen (wat een levensredder)!

11.00 PM, LEKKER STONED.. we waren toen echt op de climax denk ik, we dansen ons kapot, helemaal bezweten. Het was echt heerlijk om gewoon los te kunnen dansen ik weet niet meer wat voor magic moves ik had uitgehaald haha maar dat kunnen jullie wel ongeveer gokken zeker hoe het zou gaan :grin:

11.30 PM, kijk ik even uit mijn raam, daarna zag ik iets op het gordijn staan, het waren een army van de witte spinnen, en de lieveheersbeestjes. Ze kwamen allemaal op mij in een keer, ik had toen een aansteker vast in mijn hand, dus met die aansteker probeerde ik al die beesten weg te jagen.. ik liep heel mijn kamer rond maar ze bleven me volgen. toen ging ik even op toilet zeggen ( ik zei nog tegen me eigen, you wanna play hide&seek you stupid spiders and ladybirds. Ik had de deur opslot gedaan.. ze waren weg, ik zag ze niet meer. na 5 mins op de WC gezeten kwam ik eindelijk uit de WC en ging even terug in mijn kamer en zag ik dat M aan't knuffelen is met mijn hond, hij blijft praten tegen mijn hond en hij doet alsof die hond terug praat tegen hem.

tegen 12.30 - 1.00AM begon XTC uit te werken, we hadden toen verder gewoon zitten bongen tot 3 en dan gingen we slapen. Het was een van de beste dag in mijn leven!

enigste nadeel : voel me vandaag een beetje moe en heb lichtjes koppijn, voor de rest was het echt helemaal waard!
stoniemelonie
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: zo okt 12, 2014 2:25 am

Re: Eerste keer XTC, voelde me zooooooo VERLIEFD!

Berichtdoor Vinnie » wo okt 15, 2014 10:42 am

:hulde:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Eerste keer XTC, voelde me zooooooo VERLIEFD!

Berichtdoor supergabbur » wo okt 15, 2014 12:07 pm

:lol: :hulde:
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Eerste keer XTC, voelde me zooooooo VERLIEFD!

Berichtdoor brick_top » wo okt 15, 2014 3:31 pm

stoniemelonie schreef:We hadden wel genoeg informatie gelezen voor dat we het gingen nemen.


8.30 PM, hadden we allebei een pilletje van tussen 200-210mg ingeslikt (we dachten, we hebben al ervaring met LSD, paddo's, truffels, wiet, hasj dus dit zou geen kwaad doen).


Haha.
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: Eerste keer XTC, voelde me zooooooo VERLIEFD!

Berichtdoor Kabouter Baas Likker » do okt 16, 2014 9:20 am

:rock: :love: leuk geschreven und willkomen
fool: maar je lijkt wel gestoord
Avatar gebruiker
Kabouter Baas Likker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 262
Geregistreerd: zo feb 03, 2013 3:23 am
Woonplaats: Paddestoel nr. 101

Re: Eerste keer XTC, voelde me zooooooo VERLIEFD!

Berichtdoor Prototype » za okt 18, 2014 4:36 am

Jonko draaien op X is ook niet te doen :lol:
Klinkt als een toffe ervaring!
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Eerste keer XTC, voelde me zooooooo VERLIEFD!

Berichtdoor Rudolph » za okt 18, 2014 8:17 am

Jonko draaien op x is leuk :grin:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Eerste keer XTC, voelde me zooooooo VERLIEFD!

Berichtdoor Jochem_divinorum » za okt 18, 2014 12:13 pm

Haha ik heb ook altijd hetzelfde, hoe hard ik ook trip van de paddo's of hoe dronken ik ook ben ik kan altijd wel draaien.
Maar met x op gaat het altijd behoorlijk lastig xD
"To make marijuana illegal is like saying to god he made a mistake" - Bob Marley
Avatar gebruiker
Jochem_divinorum
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: ma mei 12, 2014 8:55 pm

Re: Eerste keer XTC, voelde me zooooooo VERLIEFD!

Berichtdoor Perry » zo okt 19, 2014 4:48 am

Heb je weer even wat te doen, een quest
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer XTC, voelde me zooooooo VERLIEFD!

Berichtdoor DonBaron » vr okt 31, 2014 4:02 pm

Prototype schreef:Jonko draaien op X is ook niet te doen :lol:


Zeker niet haha, motoriek is er wel maar de focus is heel ver te zoeken.
Avatar gebruiker
DonBaron
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: vr aug 08, 2014 6:07 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner