Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer XTC. Zo mooi!

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Eerste keer XTC. Zo mooi!

Berichtdoor yay91 » di nov 26, 2013 6:08 pm

Hallo iedereen,

Over mij :

1,86M
74 KG
22 jaar

Graag wil ik mijn positieve trip met jullie delen!

Drugs is voor mij heel lang een taboe geweest. Vooral vanwege het feit dat ik geen drugs nodig heb om los te kunnen gaan of een leuke avond te hebben.
Zelf ben ik altijd meer van de house muziek geweest, maar luisterde ook regelmatig hardstyle en vergelijkbare genres.

Begin dit jaar was het dan zover mijn eerste grote hardstyle feest; HardBass 2013. Compleet nuchter aangekomen en vertrokken. Geen druppel alcohol of andere stimulerende middelen genuttigd. Super geslaagd feest, goed vermaakt.

23 november 2013.

Qlimax 2013, het was eindelijk weer zover. Een lekker hardstyle feestje in het Gelredome.
Ditmaal zat ik in mijn hoofd heel erg af te wegen of ik X ging gooien of niet. Wou het tenslotte minimaal 1x hebben meegemaakt in mijn leven. Uiteindelijk besloten maximaal één pil te nuttigen die nacht; paarse granaat met breeklijn.

We kwamen binnen en begonnen een plaats te zoeken waar genoeg ruimte was. Uiteindelijk eentje gevonden, vrienden van mij die vaker gebruiken, hadden inmiddels een halve gegooid.

Besloot vervolgens ook om een halve te gooien. Ik was niet zenuwachtig en had besloten het helemaal over me heen te laten komen. Persoonlijk was ik eerst aan het twijfelen tussen een kwart of een halve. Uiteindelijk gekozen voor een halve. Ben gewoon rustig gebleven en had ondertussen lekker een beetje gekletst en rustig aan gestampt.

Een vriend van mij die via de andere ingang naar binnen moest had ons gevonden en voor hem was het ook zijn eerste keer! Hij wou het niet riskeren om meteen een halve te gooien, dus gooide hij een kwartje.

Een half uur later merkte ik nog niet heel erg veel. Mijn lippen werden wel wat droger en merkte dat mijn maag of darmen een beetje van streek waren. (geen idee of dit door de X kwam) Niet veel van aangetrokken en gewoon door gestampt.

Ongeveer 20 minuten later sloeg de halve op een gegeven moment zo lekker in, ik was positief verrast. De lichten nam ik anders waar, muziek was echt een genot om naar te luisteren en op te stampen.

De vriend van mij die een kwartje had gegooid merkte niet heel veel. Natuurlijk wel een droge mond, maar niet het genot wat ik op dat moment aan het ervaren was. Helaas.

Wij besloten even te gaan zitten, voordat G4H begon met draaien. Alles voelde zo lekker, ik had energie voor duizend, ik kon op één of andere manier precies zien wie had gebruikt en wie niet. Ik wist gewoonweg niet wat mij overkwam, zoooooo heerlijk gevoel had ik nog nooit ervaren.

Wij gingen nog even naar de WC, maar ik kon niet plassen. Vervolgens even wat lolly's gehaald, om mijn mond bezig te houden haha. Ik was met twee andere vrienden de rest van onze groep kwijt. We konden ze niet meer terugvinden en dit allemaal net op het moment dat G4H aan het draaien was. Besloten om met ons 3en lekker los te gaan tot G4H afgelopen was.

Toen de groep weer bij elkaar was, besloten om nog een halve te gooien, omdat ik merkte dat het effect af begon te nemen. Rest van de nacht heerlijk gestampt, genoten van de muziek, de lichten, de mensen. Letterlijk alles was een positieve ervaring.

De laatste 2 uur werd ik wel even paranoia, omdat een vriend van mij zei dat er ook undercover security rondliep. Ik zag mensen met oortjes in rechts naast ons staan en dit beviel me niet. Laatste 2 uur continu hen in de gaten gehouden, terwijl ik helemaal uit mijn dak ging. Ging natuurlijk nergens over!

Één pil was voor mij precies genoeg om de hele nacht lekker door te komen. Om 11 uur s ochtends kon ik ook gewoon slapen. Alleen hele grote ogen toen ik thuis aankwam.

Al met al een hele positieve ervaring voor mij. Had absoluut niet verwacht dat XTC zo fijn gevoel kon creëren. Heb absoluut geen spijt dat ik het heb geprobeerd en het is zeker voor herhaling vatbaar. (2-3 maanden pauze)
yay91
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di nov 26, 2013 5:21 pm

Re: Eerste keer XTC. Zo mooi!

Berichtdoor Prototype » di nov 26, 2013 7:13 pm

Fijn dat het je zo goed is bevallen!
Ook grappig om te lezen dat je er een beetje para van werd op het laatst, heb ik ook altijd.
( ik denk vaak dat er iemand achter me aan loopt )
Ook goed dat je de 3 maanden regel aan gaat houden, zo blijft het ook leuk. 8-)
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Eerste keer XTC. Zo mooi!

Berichtdoor veryordinary » di nov 26, 2013 9:38 pm

Mooi report man :) Als je er verstandig mee om blijft gaan, blijft het leuk!
“Never give up on a dream because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.” — Earl Nightingale.
Avatar gebruiker
veryordinary
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 12:24 am

Re: Eerste keer XTC. Zo mooi!

Berichtdoor davy jones » di nov 26, 2013 10:02 pm

:) Nice report.
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Eerste keer XTC. Zo mooi!

Berichtdoor yay91 » di nov 26, 2013 11:00 pm

prototype schreef:Fijn dat het je zo goed is bevallen!
Ook grappig om te lezen dat je er een beetje para van werd op het laatst, heb ik ook altijd.
( ik denk vaak dat er iemand achter me aan loopt )
Ook goed dat je de 3 maanden regel aan gaat houden, zo blijft het ook leuk. 8-)


Ja, ben ik zelf ook blij mee! Heb genoeg verhalen gehoord van mensen die slecht zijn gegaan. Volgens mij had het dan ook te maken met de inhoud van de pil en/of combi met andere drugs/OD.

Haha, toch wel apart dat ik niet de enige ben die para word op het einde!
Ik merk wel dat ik heel erg "heimwee" heb naar Qlimax en de trip, vooral de zondag had ik er veel last van! Dat zie ik overigens niet als iets negatiefs, want die herinneringen zijn juist mooi zolang ze vers in mijn geheugen gegrift staan haha!!

Thanks voor de complimenten everybody!! :)
yay91
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di nov 26, 2013 5:21 pm

Re: Eerste keer XTC. Zo mooi!

Berichtdoor sensei » di nov 26, 2013 11:46 pm

Leuk report!
Goed dat je je aan de 3 maanden regel gaat houden!
"mensen zonder ziel,
wij zijn het allemaal,
het is kanker debiel." (c) WK
Avatar gebruiker
sensei
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 78
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 12:05 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Eerste keer XTC. Zo mooi!

Berichtdoor Klimtox » do nov 28, 2013 12:46 pm

Ik word ook altijd para van X. Maar eigenlijk word ik para van alle drugs :beer: . Leuk report.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Eerste keer XTC. Zo mooi!

Berichtdoor TrotseBoer » wo dec 11, 2013 10:05 pm

Klimtox schreef:eigenlijk word ik para van alle drugs\


Chill report! Lijkt een beetje op mijn eerste keer :woeh:
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron