Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

First Time Pure MDMA

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

First Time Pure MDMA

Berichtdoor Sjamanjoeri » za maart 12, 2011 7:40 pm

First Time

pure MDMA

2 cap's ter waarde van 100 MG kristallen per stuk.

het was oudjaars dag en ik had een maand geleden al afgesproken dat ik met oud en nieuw mee deed met pure MDMA.
we hadden het in capsules ik vond het allemaal best spannend, ik wist totaal niet wat me te wachten stond.
Toen we bij Waalhalla in de rij stonden
werd ik een beetje zenuwachtig want ik heb een vriend van mij heel erg Bad zien gaan op MDMA, hij was bezeten door een demoon ofzo. (geen grapje)
Iets zei me dat ik mentaal sterk genoeg was om dit te kunnen handelen. ik pakte mijn kaartje en identiteitsbewijs bij de hand. Na een korte fouillering
mocht ik dan naar binnen(eindelijk). het zag er allemaal best wel underground uit, er was veel graffiti op de muren en de hal was eigenlijk een skatehal maar er worden daar
ook gewoon vette party's gegeven dus! Toen ik dacht dat ik eindelijk binnen was moest ik nog een uur in de rij staan voor het ophangen van mijn jas. dat was wel even jammer
want hoe langer ik daar was, hoe meer ik zin kreeg in die capsules. na n lange tijd wachten was ik dan eindelijk klaar voor de party!
ik haalde wat muntjes bij de balie. Dat was erg grappig:P er zat een dronken vent achter de balie die mij vroeg of ik 5 bier ging halen of 2 cola en 3 tosti's ik zei tegen die vent "Wie weet"
.. ikzelf weet natuurlijk, dat worden 5 water's haha en verder flesjes vullen op de toiletten. Ik had gehoord dat water drinken erg belangrijk is tijdens het wausen
en dat advies nam ik niet al te licht. ik haalde eel flesje water, ging ergens rustig zitten, bekeek de capsules eens goed, voelde even of dat ik er wel klaar voor was en op dat moment nam ik een dikke slok water
waarmee de eerste capsule verdween. ik kon niet wachten tot het begon te werken. ik was heel nieuwsgierig en een klein beetje zenuwachtig, daardoor ging ik heel erg op veranderingen in mijn waarnemingsvermogen
letten en ik ging me er best wel op focussen. na een tijdje dacht ik dat ik me wat energieker voelde. normaal ben ik de luiste van mijn vrienden dus ik dacht dat het wel zou opvallen als ik opeens energie zou krijgen.
we waren nog niet echt op de dansvloer maar we zaten een beetje langs de kant op een skatepark atribuut en ik was heel druk bezig met het voelen van verschillen in mijn lichaam.
op dat moment dacht ik bij mezelf dat ik mezelf wat meer met rust moest laten.. Mijn goeie vriend zei, Laten we loos gaan! Ik aarzelde niet en ging meteen mee.
toen we midden op de dansvloer stonden voelde ik een tinteling door mijn lichaam gaan en ik zei, ik geloof dat ik m voel man! hij gaat zo beginnen!
10 min stond ik in die fase en ik hield vol "hij klapt zo" maar ik kwam telkens net niet over de drempel tussen nuchter en spacend. ik ging even met mijn goede vriend wat water halen en ff ergens zitten.
ik vertelde wat ik voelde en hij zei, neem er nog een. ik twijfelde en dat merkte hij. hij gaf me een klop op de schouder en zei: "It's pure love in a cap.
pure love from me to you brother". toen hij dat zei nam ik een slok water waarmee de 2e capsule verdween. we gingen weer naar de dansvloer en toen gebeurde het.
ik keek naar de lichten en ze werden feller, kleuren werden intenser, muziek werdt steeds vetter, het leek wel of de muziek een deurtje in mijn oren openden en rechtstreeks mijn hoofd in ging.
Het was heerlijk, de muziek was geweldig! Ik had nog nooit zulke mooie muziek gehoord. Ik MOEST dansen en ik ging helemaal loos. mijn ogen rolde in mijn oogkassen.
met mijn hoofd omhoog hoorde iemand zegge "hij wil opstijgen" en zo voelde ik me ook. ik voelde een verbondenheid met alles en iedereen. iedereen is 1 en ik ben iedereen.
Ik zie mijn lichaam als mijn werktuig in deze dementie maar voor nu is het de ideale dansmachine. Mijn geest had geen grenzen meer. Ik hield van iedereen. en mijn lichaam kon niet meer stoppen
als ik stopte met bewegen en ik stond stil dan voelde ik een raar gevoel ik mijn buik. de muziek wou dat ik door ging met bewegen. dus dat deed ik ook.
het genre muziek was n beetje Oldschool house/techno achtig. ik kan me nog 1 track herinneren "Flash - Green velvet" dat nummer maakte een enorme impact op mij.
in dat nummer hoor je een verteller een verhaaltje vertellen, en ik verstond er niks van, het was een grote bonk muziek ik kan moeilijk uitleggen hoe ik het nou precies ervoer.
Later besloten we even naar een andere zaal te gaan waar ze ook andere muziek draaide "hiphop" was er toen. Persoonlijk vond ik dat minder tijdens het wausen. Er zat weinig structuur in
en om de 30 sec pompte ze een andere beat met een ander BPM ik werd er een beetje chaotisch van. Mijn voorkeur gaat meer naar gewoon 1 lange mix die in elkaar over vloeit en wat minder van de hak op de tak beat veranderingen maakte.
toen we weer terug waren in de techno zaal spacede ik m weer net als voordat ik er weg ging. alleen dit keer stonden mijn vrienden en ik als een soort kringetje om 2 mensen die nogal erotisch bezig waren.
ik keek er naar en ik dacht: dit is heilig! ik wil ze liefde geven, meer liefde! ik wou iedereen liefde geven! liefde was heilig! en om hun bezig te zien leek bijna ceremonieel.
op een gegeven moment raakte ik mijn space kwijt omdat ik voelde dat ik aan het uitdrogen was. ik vroeg een maat van mij of die wat te drinken voor me wou halen maar dat duurde te lang! dus ik strompelde zelf maar naar de bar.
Toen ik net mijn flesje water had gehaald kwam mijn maatje weer terug met water en hij zei dat hij zijn nichtje tegen was gekomen en dat hij daar even heen ging, hij zei
"ik ga even naar mijn nichtje, het is daar wat koeler als hier." Ik dacht: JAA! even afkoelen is goed! ik liep richting de achterkant van de zaal vlak voor de toiletten. het was er inderdaad koel en ik voelde
de frisse wind langs mijn gezicht gaan. Ik ging zitten in een vies maar toch comfortabel uitziende fautuil, het nichtje van mijn maat scheen nog tegen me gepraat te hebben
maar dat heb ik totaal niet mee gekregen. Rond een uur of 7 was het feest toch echt voorbij. Ik voelde me alsof het 4 uur 'smiddags was, ik spacede niet en ik was ook niet brak.
onderweg naar huis had ik toch even de tijd nodig om al die spacetijd te verwerken en liep rechtstreeks naar een bushokje en ging zitten. op dat moment verstond mijn hoofd weer wat mijn lichaam wou zeggen.
Mijn lichaam stootte al het vocht dat ik de hele avond zo ijverig naar binnen had gegoten er in 1 klap weer uit :puke: . Mijn lichaam bleek hier tevreden mee geweest te zijn want ik voelde me meteen weer beter.
ik vervolgde mijn weg naar huis en viel thuis als een blok in slaap.


Ik vraag me wel afentoe af Waarom ik nou precies moest kotsen, want ik had de hele avond nergens last van.
Misschien was het omdat ik zoveel heb gedronken en geen enkele keer naar de WC ben gegaan.

Ach het geeft ook niet, die avond was het meer dan waard!

Het is mijn eerste report en ook mijn eerste post dus.

bedankt voor het lezen.
opmerkingen en vragen worden beantwoord!


Respect to everyone! 8-)
soort jungle in de mix met hardcore tekno achtige goa Psy shit
Avatar gebruiker
Sjamanjoeri
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 10:32 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor thepablo » za maart 12, 2011 8:27 pm

nice report.
alles lekker goed beschreven.

Maar je titel klopt alleen niet helemaal
ja ik ben een zijk snor ! , maar pure MDMA was het niet , anders was je de eerste op deze planeet :D
Ja maar.....
Alles is eigenlijk ook best wel veel
Avatar gebruiker
thepablo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:28 pm
Woonplaats: Maaskantje

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » za maart 12, 2011 8:37 pm

Mooi beschreven ervaring. Bij het "Iedereen is 1 en ik ben iedereen" kreeg ik effe een kleine flashback naar mijn eerste keer, mooie gevoelens zijn dat altijd!

thepablo schreef:Maar je titel klopt alleen niet helemaal
ja ik ben een zijk snor ! , maar pure MDMA was het niet , anders was je de eerste op deze planeet :D


Onder 'pure MDMA' wordt verstaan: 84,1% MDMA en 15,9% HCL. Aangezien MDMA als vrije base niet kan bestaan, is dit de meest pure vorm, en wordt daarom 'pure mdma' genoemt.
Laatst bijgewerkt door plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo op zo maart 13, 2011 4:03 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor kotaku » za maart 12, 2011 9:27 pm

plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Onder 'pure MDMA' wordt verstaan: 84,1% MDMA en 5,9% HCL. Aangezien MDMA als vrije base niet kan bestaan, is dit de meest pure vorm, en wordt daarom 'pure mdma' genoemt.


waar bestaat de overige 10% uit dan?
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor Klevert » za maart 12, 2011 9:31 pm

Gebakken lucht :grin:
Avatar gebruiker
Klevert
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 11:38 am

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor Frog » zo maart 13, 2011 2:27 am

Je hebt je vermaak zo te lezen :grin:
herkenbaar gevoel ook van alles is een enzo.
Krijg trek in MDMA als ik dat zo lees.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor Sjamanjoeri » zo maart 13, 2011 3:09 pm

kotaku schreef:
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Onder 'pure MDMA' wordt verstaan: 84,1% MDMA en 5,9% HCL. Aangezien MDMA als vrije base niet kan bestaan, is dit de meest pure vorm, en wordt daarom 'pure mdma' genoemt.


waar bestaat de overige 10% uit dan?

uit Sulfaat, dat is het stofje dat er voor zorgt dat de MDMA een kristalvorm krijgt
enja, It is as pure as it get's right?. :P
MDMA is ook zo verslavend hee! gewoon omdat het zo ontzettend leuk is :love:
soort jungle in de mix met hardcore tekno achtige goa Psy shit
Avatar gebruiker
Sjamanjoeri
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 10:32 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » zo maart 13, 2011 4:04 pm

kotaku schreef:
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Onder 'pure MDMA' wordt verstaan: 84,1% MDMA en 5,9% HCL. Aangezien MDMA als vrije base niet kan bestaan, is dit de meest pure vorm, en wordt daarom 'pure mdma' genoemt.


waar bestaat de overige 10% uit dan?


Typfoutje, aangepast :)
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor psychedelicious » wo maart 16, 2011 12:21 am

Wat een avond was dat :love:
zelf ook knettertje waus toen maar kon goed aan je zien dat je zwaaaar lekker ging! :grin:
Avatar gebruiker
psychedelicious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:59 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor psychedelicious » wo maart 16, 2011 12:34 am

Misschien wel handig om erbij te vermelden
we hadden die avond absurd veel joints gerookt, wat de space zeker harder maakte naar mijn idee
zal bij jouw ook wel de nodige invloed hebben gehad denk ik zo
anyway, there aint no better combination than weed & mdma! :love:
Avatar gebruiker
psychedelicious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:59 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor Sjamanjoeri » wo maart 16, 2011 12:36 am

hmmm MWah, ik kan me juist herinneren dat ik een hele hoop joints heb afgeslagen omdat ik dat raar vond voelen op mijn keel. hahaha we hadden een pakje peuken
vol... met joints!! XD
soort jungle in de mix met hardcore tekno achtige goa Psy shit
Avatar gebruiker
Sjamanjoeri
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 10:32 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor maniac » vr maart 18, 2011 6:48 pm

nice report ^^
klinkt als een hele mooie eerste keer;D
Quasi diepzinnige oosterse shit
Avatar gebruiker
maniac
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: ma maart 14, 2011 10:15 pm
Woonplaats: Noord-Nederland

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor trippelh » do maart 24, 2011 9:15 am

Wauw mooi report .
Ik ga morgen weer eens genieten van dit heerlijke spul
Love is a highway .
Oordeel niet over anderen als je jezelf niet beoordeeld hebt
Avatar gebruiker
trippelh
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 11:59 am
Woonplaats: Never wonderland

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor k00k » ma maart 28, 2011 8:54 pm

Mooi en heel herkenbaar report. 2x 100mg caps voor een eerste keer is best veel :P
Done: Speed, Cocaïne, XTC, MDMA, Wiet, Hasj, Lachgas
k00k
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: do maart 03, 2011 12:34 am

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor Tomaat » ma maart 28, 2011 9:23 pm

Mooi report! Fantastisch goedje 8-)
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor Truffelboy » di maart 29, 2011 3:13 pm

Nette report, leest lekker door en ik krijg nu zin in een lekkere capsule mdma haha
Avatar gebruiker
Truffelboy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: di maart 08, 2011 11:49 pm
Woonplaats: Rotterdam

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor Sjamanjoeri » wo apr 06, 2011 7:59 pm

bedankt voor alle positiv reacties, hoop binnenkort een reportje over MDA te kunnen droppen
soort jungle in de mix met hardcore tekno achtige goa Psy shit
Avatar gebruiker
Sjamanjoeri
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 10:32 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor Sass » ma mei 07, 2012 11:54 am

Ja zou leuk zijn, MDA,my favorite kind of drug
Walk a mile in my shoes

and before you abuse,
criticise and accuse,

Walk a mile in my shoes
Sass
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo mei 06, 2012 9:46 am

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor MegaForce » ma mei 07, 2012 3:00 pm

Sjamanjoeri schreef:Ik vraag me wel afentoe af Waarom ik nou precies moest kotsen, want ik had de hele avond nergens last van.
Misschien was het omdat ik zoveel heb gedronken en geen enkele keer naar de WC ben gegaan.

Daar heb je je eigen vraag al beantwoord.
Mooi report ook, doet me altijd terug denken aan mijn eerste keer
DONE Nicotine, Caffeine, Alcohol, Oxazepam, Wiet, Hasj, Spacecake, Coke, MDMA/XTC, Speed en 2C-b
TO DO LSD Truffels Paddo MXE DMT 6Apb Ketamine en vast nog wel meer:P
Dont do Opiaten GHB
Avatar gebruiker
MegaForce
Highway through life
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 3:20 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor snuifduif » ma mei 07, 2012 3:20 pm

Eerste keer xtc is altijd magisch :kleuter:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: First Time Pure MDMA

Berichtdoor Theoldbum » ma mei 07, 2012 9:54 pm

snuifduif schreef:Eerste keer xtc is altijd magisch :kleuter:


So true :grin:

Was je brak? Kon je gewoon normaal eten de dagen na de MDMA?
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner