Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Flux vloeibare 4-FMP

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Flux vloeibare 4-FMP

Berichtdoor loseyourselfondrugs » vr okt 12, 2012 4:51 pm


[b][i]
[b][i][/i][/b]
Het zag er zo uit en rook naar bubblicious kauwgom, en proefde zeer chemische.










Sorry voor de spaties en enters weet niet hoe ik dat verander vind het zelf ook zeer vervelend.[/i][/b]
[LEFT]
Na velen keren horen van vrienden/vriendinnen dat 4-FMP een gevoel geeft dat ik moet ervaren,
ben ik op zoek gegaan naar dit goedje en kwam ik uit bij een smartshop in Utrecht.


Eenmaal

aangekomen met M bood hij ons 2 dingen aan, een kleine buisje met een blauw chemische goedje,



en 3 capsules.


Naar mijn ervaring met research chemicals,


zoals capsules van


een


smartshop,

is dat het je vrij raar laat voelen maar dat je niet echt de effecten ervaart waar je

eigenlijk naar op zoek bent, en vaak nare bijwerkingen heeft zoals misselijkheid.


Dus


ik

besloot te gaan voor de Flux 4-FMP de vloeibare versie.


20:45,

In de auto zittende zijn M en ik op 't punt om eerst een half buisje te proberen, ik had er

zo zin in tot M zich even realiseerde dat die daar de toilet moest en dus nog even moest

wachten anders kon er niet gereden worden. Eenmaal aangekomen bij het tankstation, gaat M

naar de wc en ik gooi snel een half buisje achterover, doe het buisje dicht, leg hem weg en M

komt terug en rijden naar de plek waar we het zouden nemen. Eenmaal daar aangekomen 10

minuten na inname, nam M ook zijn helft van het buisje en gingen we een beetje praten, ik

draaide een jointje, toen pingde een vriend van ons dat die langs wou komen. In

de

tijd


dat

we aan het wachten waren 3 kwartier na inname, Waarop ik zeggend tegen M voel jij al wat?

Waarop M antwoorde dat hij zich stoned voelde, maar nog niet zozeer wat van de 4-FMP voelde.

Toch nog even een jointje gerookt, nog steeds met alleen het stonede gevoel, begin moe te

worden en spijt te krijgen dat ik 60 euro aan iets uit had gegeven wat gewoon rotzooi was.
Opeens komt de politie het terrein oprijden waar we staan, ik jointje draaiend in een auto (

Wat blijkbaar strafbaar is ) parkeren recht voor onze neus, lopen op ons af en 1 agent zegt

tegen mij: Je mag geen jointjes draaien in de auto, en er mag niet worden geblowd in de auto,

we kunnen jullie auto nazoeken waarop ik zeggend: Ik wou alleen een jointje draaien en buiten

roken, waarop hij vraagt: Hoeveel wiet heb je bij je, ik zeggend dat ik maar een tientje had

gehaald en bij me had ( Wat niet waar was ) Maar hij geloofde mij op mijn woord.


Ze


vragen

ons Rijbewijs/ID en autopapieren, wij verstrekken hun die spullen, en ze gaan controleren (

De vorige dag waren we gecontrolleerd tijdens een onderzoek in auto's, en moest ik contant



geld
betalen voor een openstaande boete. Ik betaald en moest het mooie gele bonnetje bij me



houden, want


hun


administratie is


langzaam? En als ik nog een keer gepakt zou worden, was het

niet dat ik dus nog een keer hoefde te betalen, maar dat ik kon aangeven dat ik al had

betaald ) hun gecontrolleerd komt 1 agent op me aflopen en vraagt mij:
Heb je geld

bij


je? Waarop ik antwoord, waarom? -Omdat er een openstaand bedrag openstaat,

waarop ik zei dat ik het bonnetje niet mee had genomen, omdat ik bang was dat ik hem kwijt

zou raken, waarop ik een antwoord kreeg van: Wij zijn geen taxi bedrijf? Ik had al


zo


gevoel



van


oke?

Wat is


dat


voor


reactie. Precies op dat moment begint die echt zwaar in te slaan, we

hebben een compromis gemaakt dat ik hem op kon halen, blijkbaar leek ik erg nuchter.


Eenmaal

aangekomen ben ik snel het bonnetje gaan zoeken, hoe mellow ik me ook voelde heb ik 10

minuten naar het bonnetje lopen zoeken die de hele tijd voor me neus lag.


Geef


de agent het

bonnetje, hij ziet dat alles oke is en we mogen gaan. Naar mijn verbazing heeft dit allemaal

nog geen uur geduurd. Terug rijdend naar dezelfde plek, is inmiddels onze vriend D angekomen.


21:45,

Eenmaal toen onze vriend D aangekomen was, stapte ik uit de auto en zodra ik de auto uitstap

had ik het gevoel dat de wereld alleen om mij draaide, alle kleuren werden mooi, ik begon

alles scherp te horen en het roken was erg lekker. Lopend naar de auto van D geef ik hem een

hand en we praten een beetje, nietsvermoedend zonder flauw benul dat ik wat op heb, denkt hij

dat ik alleen een jointje heb gerookt. Vrij normaal gesprek, geen rare dingen, paar hasj

jointjes gerookt in sjag-vloei met een beetje sjag-gruis ( Normaal vind ik sjag vies ) waren



erg lekker. Voelde steeds de stonedheid opkomen en weggaan, net zozeer als het vage gevoel

dat kwam en ging van de 4-FMP. Eenmaal na veel gepraat, ging onze vriend D weg.


23:00,

Onze vriend D ging weg, wij reden naar een andere plek waar we rustig konden gaan staan.
Eenmaal aangekomen, was het gevoel al lang en breed weg en besloot ik nog een jointje te



roken. Ik was voor mijn gevoel gewoon hardstikke nuchter en helder, maar op het andere moment

totaal geen besef van wat er gebeurde. Tot het laatste hijsje van de hasj joint. Ik hou


de



rook in me


longen vast


voor 30


seconden, en begin me


een


partij


misselijk

te

worden


opeens.

Ik stap de auto uit en net voordat ik de auto uitstap komt alles eruit, na het spugen wat de

eerste keer 10 minuten tot 15 minuten heeft geduurd, heb ik het gevoel alsof ik al 5 uur

langs achter elkaar aan het spugen was. Alles kwam eruit, van mijn eten van de ochtend, tot



aan


de cola & water die ik had gekocht voor het experiment. Eventjes lijkt de tijd een

halfuur stil te staan, waarop ik zwaar spaced ga liggen in die stoel en even een halfuur weg

val, en helemaal nuchter wakker wordt. Tot ik besluit nog een jointje te draaien want ik



voelde me heel


nuchter,


scherper


dan


normaal,


scherper


dan met coke of pep op. Rook


de joint

volledig alleen op ( Normaal rookt M een paar hijsjes en rook ik zelf de rest want ben een

hevige wiet roker ) En blijf gewoon volkomen nuchter, probeer telkens te spugen maar me



lichaam was

al


leeg.

02:00

Voel me verveeld, saai, geen zin nergens in, moe, misselijk, wij gaan naar een andere plek



toe. Eenmaal daar aangekomen voelde ik me erg relaxt, rustig, lekker, en fijn.

Maar

toch


heb

ik ook gedachte dat het eigenlijk helemaal niet heeft gewerkt. Na nog een jointje rokend,



helemaal spacey,
moe, en wil naar huis.


02:45,

Thuis aankomend ga ik op bed liggen, space hem nog eventjes een kwartier, beetje tv kijken,



en


val in slaap.


10:30,
Wakker wordend, spacey gevoel, duizelig, misselijk, nog 2 keer gespuugd en na iets gegeten te hebben voelde ik me al een stuk beter. Na een jointje rokend, nog lekker een mellow gevoel gehad een uurtje en toen was het gevoel zo'n beetje wel voorbij.
KORTOM:
4-FMP + Wiet is voor mij geen goede ervaring geweest,
toch wil ik een keer een grammetje bestellen en oproken maar.
Heb gehoord van velen dat dit een geweldige lange rush geeft.
Iemand ervaring hiermee?
[/LEFT]
Laatst bijgewerkt door loseyourselfondrugs op ma okt 15, 2012 7:35 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Don't get high on your own supply, you will kill yourself and die.Did; Ketamine, 4-fmp/3-fmp, Cocaïne, Weed, Hasj, Isolator, Mdma, Mda, Paddo's, Truffels, Research Chemicals, Miauw Miauw, Lsd, Speed, Salvia, Ritalin, Depakine, Concerta.
Avatar gebruiker
loseyourselfondrugs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 3:12 pm

Re: Flux vloeibare 4-FMP

Berichtdoor Vinnie » vr okt 12, 2012 7:14 pm

leuk report
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Flux vloeibare 4-FMP

Berichtdoor gettinwasted » wo nov 14, 2012 3:53 pm

jammer dat je er zo weinig van merkte, want de smartshop waar jij het gehaald hebt daar ben ik vaste klant, 4 fmp in vloeibare vorm slaat sneller in omdat het grotendeels via je speekselklieren in je bloedbaan komt, het zou na 15 minuten moeten werken, het is handiger om pas een jointje te roken nadat de 4 fmp is ingeslagen want dan voel je de werking van de 4 fmp overheersen en is je jointje enkel een extratje, ik vind persoonlijk 4 fmp veel fijner dan mdma want zoals je zelf al aangeeft ben je veel nuchterder maar merk je wel dat je strak staat, je hebt veel meer controle, ik heb het een paar keer gebruikt onder een activiteit toen ik een hoop documenten moest uittikken, dingen waar je normaal een hekel aan hebt worden plots heel erg leuk, je kan je aandacht er prima bijhouden, misschien de volgende keer eens een heel buisje achterover slaan dan kan ik je garanderen dat je de komende 4 uur goed zit
gettinwasted
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: wo nov 14, 2012 3:47 pm

Re: Flux vloeibare 4-FMP

Berichtdoor -ArKady. » wo nov 14, 2012 5:08 pm

sorry maar met deze lay-out kom ik niet door dat verhaal heen...
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Flux vloeibare 4-FMP

Berichtdoor Davinci » do nov 15, 2012 3:26 pm

Die lay-out :puke:
Komt over als een bende pubers die drugs misbruiken :s
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Flux vloeibare 4-FMP

Berichtdoor loseyourselfondrugs » do nov 22, 2012 12:10 am

-ArKady. & Davinci

Ik typ gewoon netjes en in normale layouts, hou ervan dat het strak is anders kan ik het zelf ook niet lezen, maar op één of andere manier als ik hem opsla en het voorbeeld bekijk, dat die layout in een keer heel anders is.
Don't get high on your own supply, you will kill yourself and die.Did; Ketamine, 4-fmp/3-fmp, Cocaïne, Weed, Hasj, Isolator, Mdma, Mda, Paddo's, Truffels, Research Chemicals, Miauw Miauw, Lsd, Speed, Salvia, Ritalin, Depakine, Concerta.
Avatar gebruiker
loseyourselfondrugs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 3:12 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner