Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Free Festival. Hard goan.

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Free Festival. Hard goan.

Berichtdoor Perry » do jul 21, 2011 6:08 pm

Hier is mijn tweede trip-report. Ik zal proberen om het wat beter te omschrijven dan de vorige keer, maar ik kan niets beloven :P (andere report is op drugsforum.nl)

Informatie Vooraf:
Bijnaam: R.S.
Leeftijd: 16
Drugs: XTC (MDMA)
Soort: Purple Tri-Force
Aantal: 2
Waar: Free Festival - The Harder Styles

Het verhaal:
Het zat eraan te komen, Free Festival! Ik had er al lang zin in en had ook al vooraf bedacht dat dit mijn tweede keer XTC zou zijn.
Ik was niet van plan om meer de gaan doen dan XTC en zou ook keurig water ernaast drinken.
Dit is me niet gelukt :lol:
Ik zat in 1 van de 2 bussen die waren geregeld en in totaal over de 2 bussen waren 150 man verdeeld.
We gingen met een grote groep en de sfeer zat er dus al lekker in, in de bus.
De bus was 1 groot drank- & drugs-feest eigenlijk...
Zelf begon ik rustig met wat bier achterover gieten, wat ik dus al niet van plan was, maar voor mij zag ik lui snuiven en overal eigenlijk.
Een paar van mijn maten deed dit ook en ik kon aan ze zien dat ze toch iets meer genoten.
Ik dronk nog wat bier en ging m'n pilletje ophalen, bij een andere maat van me.
Toen ik naar boven ging in de bus (jah, dubbeldekker) kwam ik nog een maat van me tegen die ook lekker aan 't snuiven was. Hij bood mij ook wat aan, maar ik wees het af, omdat ik het niet zo bedoeld had.
Ik kreeg m'n pilletje, liep weer terug en dacht: Wat maakt 't ook eigenlijk uit! En huppa, snuifje.
Weer op m'n plek zei ik dat ik 't eigenlijk niet merkte, maar ik had wel best wat energie ineens, dus ik neem aan dat dat het was (ik had nog nooit eerder iets gesnoven.)

Toen we er waren was het dus al even begonnen voor ons. Top!

Ik had 't pilletje in plastic in m'n sok en liep zonder problemen door de beveiliging, behalve dan dat ik lenzen vloeistof mee had, omdat m'n lenzen aan 't einde van de dag nog wel 'ns droog willen worden, maar de beveiliging vertrouwde dat niet helemaal.
Hoe lossen ze dat op? "Doe maar in je oog."
Ik snapte het niet helemaal en zei: "Moet ik het daarna weggooien ofzo?"
"Nee hoor, als jij het in je oog durft te doen, zegt dat voor mij genoeg."
Nou, dat ging dus makkelijk.
Eenmaal binnen gingen we eerst naar Hardstyle.
Lekker stampen enzo. Heerlijk!
Om een uur of 3 begon ik toch wat moe te worden en heb ik het pilletje uit m'n sok gehaald, in m'n broekzak en nam ik mijn eerste halfje.
Het duurde best lang (een ruim uur) voordat hij insloeg en ik had maar een lichte trip.
Na twee uur ongeveer, nog steeds in die trip, merkte ik 'm iets lichter worden.
Ik nam de andere helft en ging met m'n maten mee, wat drinken.
De gast die het had geregeld zei: Je bent wel 'ns harder gegaan, of niet?
Ja, zei ik en woesh... Hij viel helemaal weg. Ik had geen energie meer.
Op dat moment besloten ze te gaan lopen, naar Hardcore.
Ik liep er erg sloom achteraan en voelde me best wel moe.
Toen we bij Hardcore aankwamen, sloeg die ander vrijwel meteen in. Heerlijke timing!

Deze helft was toch iets zwaarder en het was heerlijk!
Ik praatte met iedereen, iedereen was vriendelijk, ik had ook de nodige aandacht van wat meiden :roll2: Heerlijk voelde het!
Deze hield het ook heel wat langer vol en ik weet lang niet alles meer van wat er hier gebeurde...
Toen hij iets minder werd, was ik met iemand aan 't praten die even wat door de neus werkte.
Hij bood mij ook aan en met de hoeveelheid drank enzo die ik ophad, nam ik het aan.
Dit kan heel stom zijn, maar er is niets verkeerds gebeurt.
Ergens op de avond, heb ik ook nog van iemand nog een purple tri-force gekregen, die ik in 1 keer innam, maar ik heb geen idee meer van wie en wanneer...

Ik was best wel helemaal leip kun je wel stellen...

Het gevoel was heerlijk! Super! Geweldig!

Bij de afsluiting raakte ik iedereen kwijt (dat heb ik eigenlijk best vaak, dat ik iedereen kwijt raak) maar ik vond gelukkig een gast van 24 die super aardig was :P
Hij had hetzelfde op ongeveer en we hadden facking lol om niets...
Vlak voor het einde van de avond was eigenlijk alles uitgewerkt, maar ik had nog wel energie van de snuiverij.
Ik weet niet wat het was, maar ik ga ervan uit dat het pep was en ik weet niet of het gewoon energie geeft zonder love-gevoel en dat soort dingen, maar dat is wat ik nog had.
Mijn normale energie niveau had ik nog ongeveer.

Ik liep naar de uitgang en tadaa, daar vond ik een paar maten.

We liepen naar de bus en ik was verbaasd over de grote van de bus. Ik stond te kijken van: Nee, dat is niet de onze. Die is veel kleiner!
Het was wel onze bus.
Ik had best pijnlijke kaken en toen ik ging zitten was ik helemaal licht in m'n hoofd.
Het was een raar, maar fijn gevoel. Ik wilde eigenlijk dat iedereen even z'n kop hield zodat ik ervan kon genieten, maar dat gebeurde niet.
We moesten naar de andere bus van de twee bussen.
M'n benen waren vrij licht, maar het lopen was te doen.
In de andere bus was alles wel chill.
Nog steeds licht in m'n hoofd, maar al m'n maten weer gevonden en de gast die naast me zat was best aardig.
Ik was helemaal kapot, dat wel.
De bus ging rijden, iedereen was er en na ongeveer een half uur, was ik weer normaal.
Ik had m'n eigen energie niveau weer terug.
Perfect allemaal!
Wat doe je op zo'n moment?
AFTERPARTY!

Ik ging nog een maat van me opzoeken die in 'n club was in de stad waar de bus uitkwam.
Namen van plaatsen of personen zal ik niet noemen, omdat ik weet dat sommige mensen die ik ken hier ook wel op zitten.
Het was super daar.
Ik had niet meer super veel energie, maar nog wel genoeg.
Ik dronk een paar biertjes en praatte wat tot slot nog even stampen, want ja, dat moet je toch afleren! :P
Wat ik wel merkte was dat ik een ongelofelijk chemische smaak in m'n mond had die ik er niet uit wist te spoelen.
Ook waren m'n pupillen erg groot.

Uiteindelijk ben ik nog even een vrij ruim uur naar huis gefietst, door de regen, waar ik 'n maat tegenkwam die 'n overdosis had gehad, maar er nu weer helemaal bij was...
Het voelde voor mij wel beter nu ik hem weer normaal zag, want de laatste keer dat ik hem hiervoor zag (een paar uur terug) was hij helemaal opgekropen en bang voor alles...

Samenvatting:
Het was super en uiteindelijk is alles goed gekomen. Ik heb er zelf meer dan een maand tussen gela
ten. Top! :D

Ik heb nog wel even een vraagje:
Ik heb gerookt als een ketter (wat ik normaal niet doe) en dit allemaal gedaan en de volgende ochtend had ik een stekende borst.
Als ik stond of opgekropen lag, had ik er geen last van, waar komt dit van?
Alles bij elkaar of 1 van de dingen? Iemand die 't zelf ook eens heeft gehad?

Ik hoop dat jullie hebben genoten van de report.
Het was leuk te schrijven
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Free Festival. Hard goan.

Berichtdoor Enjoy » do jul 21, 2011 6:16 pm

Free festival was leuk :D En dat heb jij zo te lezen ook gemerkt!

Over die steken op je borst, de enige keer dat ik dat heb gehad is geweest na een avond waarop ik eigenlijk veel meer had gedaan als dat ik normaal deed. Dus misschien een soort overbelasting ofzo?
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Free Festival. Hard goan.

Berichtdoor Tisjeboy » do jul 21, 2011 6:20 pm

Altijd leuk om die eerste reports te lezen, klinkt alsof je je wel vermaakt hebt.

Die pijn in de borst ken ik wel, zeker als er veel drugs door heen gejaagd is, wat ook wel samenhangt met veel roken. Afgelopen weekend 5 of 6 pakjes erdoorheen gejaagd, dat heb ik maandag wel gevoeld. Trekt wel weg, als 't goed is.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Free Festival. Hard goan.

Berichtdoor Perry » do jul 21, 2011 6:33 pm

Ja, de pijn is ook al weg, was wel heel vreemd. Goed te weten dat 't niet iets vreemds of ergs was :)
@Enjoy:
Free Festival was super! Ik snap niet dat er mensen zijn die zeiken over die regen. Daar trek je je toch niets van aan als je 'n goed feest erbij hebt?...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Free Festival. Hard goan.

Berichtdoor Tisjeboy » do jul 21, 2011 6:37 pm

Mwooaah, na veel feestjes in de regen is 't ook wel lekker om in de zon te kunnen dansen.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Free Festival. Hard goan.

Berichtdoor Perry » do jul 21, 2011 6:45 pm

Tisjeboy schreef:Mwooaah, na veel feestjes in de regen is 't ook wel lekker om in de zon te kunnen dansen.

De stages waren overdekt, alleen 't lopen ernaartoe was door de regen... En het muntjes halen & naar de WC gaan...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Free Festival. Hard goan.

Berichtdoor Perry » di nov 04, 2014 4:38 pm

Goede bump. Mooi topic
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Free Festival. Hard goan.

Berichtdoor Perry » do nov 20, 2014 7:43 pm

Godver deze weer :kleuter:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Free Festival. Hard goan.

Berichtdoor verneukeratief » do nov 20, 2014 8:24 pm

JongGeleerd schreef:Nog steeds licht in m'n hoofd, maar al m'n maten weer gevonden en de gast die naast me zat was best aardig.


8-)
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Free Festival. Hard goan.

Berichtdoor Savage » do nov 20, 2014 8:45 pm

:lol:
Avatar gebruiker
Savage
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 10:52 am

Re: Free Festival. Hard goan.

Berichtdoor Prototype » do nov 20, 2014 8:49 pm

:hulde:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Free Festival. Hard goan.

Berichtdoor Partypipo » za nov 22, 2014 10:59 pm

Mooie momenten
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Free Festival. Hard goan.

Berichtdoor Miss E » za nov 22, 2014 11:03 pm

Mooi verhaal!
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner