Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

GEWELDIG -> Eerste keer 4-FA/4-FMP

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

GEWELDIG -> Eerste keer 4-FA/4-FMP

Berichtdoor Mauswaus » zo jan 04, 2015 9:29 pm

Halloo iedereen,

Bij deze mijn eerste tripreport, ik wilde er al een tijdje eentje schrijven en heb nu eindelijk een ervaring zo leuk gehad dat ik dacht: dit moet ik delen! :kleuter:

Over mezelf: Man, 19 jaar, 1,88m lang, 90 kg en gezond/sportief.

Ik zal proberen mijn report zo interessant en duidelijk mogelijkheid te houden. Op- en aanmerkingen altijd welkom. Als het te veel is om te lezen; scrol door naar beneden, op T=0 begint het trip-gedeelte.

Een goede vriend en ik hadden voor de jaarwisseling kaarten gekocht voor Freaqshow. Het was de bedoeling om met een grote groep er heen te gaan en dat daar even mooi te vieren. Door slecht geregelde kaartenaankoop en zogenoemde 'Sjaak-Afhaak'-vrienden kwam het er op neer dat we met zijn tweeën naar Amsterdam gingen. We hebben besloten 4-FA te gaan gebruiken, omdat mijn maat die meegging aan het eind van een XTC-trip misselijk wordt soms en dat wilden we liever niet hebben.

Vantevoren in de bus naar de Ziggo Dome hebben we een paar biertjes gedronken en wat wodka, niks geks, maar om even lekker in de sfeer te komen. Zoals verwacht in de bus direct contacten gelegd dus dat we in een tweetal kwamen maakte natuurlijk niks uit.

Om 22:45 hebben wij onze eerste capsule met 4-FA gedropt. Deze heb ik thuis zonder weegschaal verdeeld vanaf 1 gram. Door in 8 delen alles op te delen (125mg) en daarna bij beiden een klein beetje er bij te schuiven heb ik geprobeerd een mogelijke (140-150) en (160-170) capsule te maken. Degene van mijn maat (R) iets minder, omdat hij lichter gebouwd is. Dit was overigens een (wellicht) riskante gok om te proberen waar ik me wel van bewust was, maar toch deed. :woeh: Wij konden natuurlijk niet weten of we wel echt een gram hadden gekregen en of het wel juist verdeeld was. De gevulde capsules heb ik vergeleken met een eerdere foto van een capsule (125mg) die ik eens thuis had liggen. Dat kwam qua verhoudingen redelijk overeen.

T=0. (22:45) We werken de capsule weg met een biertje. De muziek is geweldig, sfeer zit er in LETSGOOOO.

T+45. Het is moeilijk om te zeggen omdat 4-FA rustig op komt zetten, maar ik denk dat vanaf dit punt we de eerste delen voelden. op het moment heb ik er geen moment bij stil gestaan, maar naderhand gezien is het toen al wel komen opdagen. Lekkerder dansen, mooie muziek, het gaat gebeuren :rock:

T+1. Het is nu 23:45, de countdown van Freaqshow begint en we staan redelijk ver vooraan voor de stage. De lampen zijn zeer indrukwekkend en de muziek begint steeds fijner te voelen. Geen gevoel van giga euforie of het gevoel dat er 'iets' is wat ik heb genomen waardoor ik zo blij ben. Ik ben het gewoon. Het feest is super, ik wil de top tien horen en feesten verdomme!!!! R voelt zich ook fijn en we vragen elkaar niet eens of we het al voelen, daar zijn we helemaal niet mee bezig.

T+1,15. Nieuwjaar: ik sta te springen met een gozer die ik net ontmoet heb en we staan voorafgaand aan klokslag twaalf uur tegen de richting in te springen. Iedereen aankijken en opzwepen om mee te doen. De kerel op mijn schouder is een Canadees die ik net heb leren kennen en op de een of andere manier is iedereen je vriend en aardig. Overeenkomen als met MDMA, maar toch anders. Veel helderder en fijner, maar toch lekker en euforisch.

Vanaf dit punt (00:00) vind ik het lastig om te zeggen wat ik de volgende anderhalf uur heb gedaan. Ik heb samen met R alle leuke dames een gelukkig nieuwjaar gewenst en met heel veel mensen staan praten en feesten (op de een of andere manier vooral heel veel buitenlandse gasten). Geen idee waarom, leuk om met hen in het Engels te praten denk ik.. :shock:

In deze tijd ben ik met tig mensen op de foto gegaan en heb ik lijsten met namen, Facebooks en nummers uitgewisseld om de foto's terug te kunnen krijgen. Samengaand met heel veel feesten en van de muziek genieten was dit geweldig :love: :love: :love:

T+2,45. Ik praat even met R en we besluiten wat te gaan drinken. Met ons drankje in de hand lopen we naar de tribunes en gaan bovenin even zitten. We kijken elkaar aan en zeggen: Jezus wat was dit vet zeg.. voel je je nog chill? Ja man, top! Dan kijk ik op mijn telefoon, we hebben het gevoel alsof we al uren dansen en de ochtend alweer bijna aanbreekt. "Hoe laat is het!??" schreeuwt R uit als ik de tijd zeg. 01:30!!? daar klopt niks van, het is veel later! Maar toch niet dus hahaha, de tijd ging zo sloom voor ons en we hadden al zoveel gedaan. Dit was voor ons na de jaarwisseling onbetwist het beste gevoel van de avond. Wat een spul dat 4-FA dachten we. :hulde: :hulde:

T+3. Nadat we bij de tribune zijn weggegaan raak ik R op de een of andere manier kwijt. Of ik er mee zit? Totaal niet, ik vermaak me prima in de zaal en met allemaal andere onbekenden. Ergens heb ik in mijn achterhoofd dat ik hoop dat die nog goed gaat en dat die mij niet te veel zal zoeken.

T+3,45. Nadat ik R ongeveer driekwartier niet gezien heb besluit ik hem toch maar even een berichtje te willen sturen. Als ik mijn mobiel wil pakken voel ik ineens in de zak waarin die zat, samen met mijn Ipod touch, alleen de Ipod. Verbaasd voel ik in andere broekzakken.. waar heb ik hem gelaten? Ik liep direct naar de dichstbijzijnde bar toe om aan te geven dat ik mijn mobiel verloren was. Ik zit midden in de zin om dat te zeggen als er ineens een meisje naar me toe komt lopen en mij roept. "Hey jij bent Maurits toch? je bent je mobiel toch kwijt? ik heb hem!" Dit moment was onbewtwist het vreemdste en vaagste moment van de avond.

Later bleek dus dat toen ik de gesprekken in de telefoon teruglas dat een jongen en wat meisjes op de tribune mijn mobiel hadden gevonden. Toen ik zat op de tribune had ik mijn mobiel tussen mijn benen op de stoel laten liggen en was die dus vergeten. In de tijd dat ik zonder R rondliep heb ik mijn mobiel geen moment gemist en in die tijd hebben die andere personen gewhatsappt met mensen in mijn telefoon en foto's van mij gezocht om te kijken wie ik was. Ik wilde een boel mensen tegenkomen op Freaqshow die ik nooit gezien heb en het toeval was dat dat meisje mij wél herkende! Ik was me naderhand pas echt zo bewust van en heel opgelucht. #faith-in-humanity-restored :rock2: :rock2: :rock2: :rock2:

Haar heb ik natuurlijk uitgebreid bedankt en geknuffeld en ik had eigenlijk nog iets moeten ondernemen om ze te bedanken, maar zo snel als het ging waren ze ook alweer weg.

T+4. Vanaf hier weet ik de precieze tijdstippen niet meer, dus ik zal proberen het nog zo goed mogelijk te vertellen. Vanaf dit tijdstip ben ik weer met R en hij had zich optimaal vermaakt. WE besluiten om nu we ons nog zo goed voelen de tweede capsule te droppen. In de tweede capsule zat nog een klein beetje 4-FA bij beiden(30-50mg) een een kwart XTC-pil.

Ik ben en was me met nieuwjaar bewust van de neurotoxiciteit van 4-FA & MDMA. Jullie hebben allemaal gelijk als jullie me vertellen hoe dom dit was en onverstandig. Wij hebben dit eenmalig gekozen om te zien hoe het was en we geen andere goede combinaties konden regelen voor deze avond. Dit is natuurlijk een slecht excuus, maar nu niks meer aan te doen.

T+4,5. We voelen weer een lichte schok van extra energie en euforie. Het is duidelijk dat de 4-FA inderdaad de werking van XTC versterkt en we voelen een kwart (Heineken) al lichtjes opkomen. We vermaken ons verder kostelijk en alles is prima. Je kent het wel; dansen, praten als een GEK zo veel (maar wel heel tof), gezellig doen en drinken.

T+5 Op dit dit moment (ongeveer 03:45-04:00) nemen we allebei nog een halfje van de XTC, omdat deze zo lekker opkwam. Dit was ook alles wat we mee hadden. We hebben gekozen om allebei driekwart pil mee te nemen zodat we niet meer willen bijnemen als we daar zin in hebben in verband met de mogelijke schade. Dit omdat ik bij meerdere reports over 4-FA had gelezen dat mensen last van cravings kregen en dan graag bijpakken.

T+5,5 Het is nu net vier uur geweest, bijna half vijf. Ik weet het niet zeker maar de pil slaat in op het moment dat Frequencerz gaat draaien. Dit was echt geweldig. De pil sloeg bij R net wat harder in en die was even op een tribune gaan zitten wegens een klein beetje schokkend beeld. :lol: (kan dit komen door het preloaden met L-Tryptofaan??) Ik was echter heerlijk op dreef en ging met iedereen op pad en praten. Kwam ineens onze busgenoten weer tegen en het was super om ze weer te zien.

Verder op de avond vanaf 04:30 tot 7 heb ik geen goede tijden meer bijgehouden. Mijn telefoon was leeg en ook totaal niet belangrijk. Feesten. Dat was het :keta: :keta: . Ik heb het tot zeven uur verder volgehouden zonder enige moeite of moe zijn. De 4-FA is zeker weten uitgewerkt in de tijd tussen 5 en 7 uur, maar hier heb ik geen moment bij stil gestaan of het gevoeld. Het ging net zo geleidelijk als het gekomen was. Ook voelde ik me aan het einde totaal niet verrot of depressief met de comedown. Het was nog steeds een fijn gevoel.

T+8,5 We zijn weer opweg naar de bus. Ik ben rustiger, maar niet vermoeid. Ik voel dat alles wel ongeveer uitgwerkt is en pas in de bus realiseer ik me hoe jammer het is dat die avond toch alweer voorbij is. Geen kutgevoel, maar wel van: wow, zo veel gedaan en nu weer naar huis. Wat een avontuur. Ik eet samen met R en de busgenoten wat fruit (wat overigens prima te doen was).

Ik heb de hele avond weinig tot geen last gehad van kaakschuiven of gekke bekken. Heel even toen het halfje XTC er bij kwam merkte ik dat de kaken een klein beetje gingen klemmen, maar totaal niet irritant. Verder ben ik de hele tijd vrij helder geweest, misschien had ietsje minder alcohol dat nog beter kunnen maken.

T+12,15 Terug aangekomen thuis met de partybus lag ik om elf uur in mijn bed. De busreis was niet heel zwaar, maar ik keek wel uit naar het slapen. De dag er na voelde ik me redelijk brak. Geen koppijn of iets anders concreets, maar gewoon op. Je voelt dat je lichaam het wel een beetje gehad heeft voor nu.

Ik heb trouwens bijna de hele avond een lichtgevend bitje ingehad, lichtgevende ravegloves aangehad die ik mee had genomen en lichtgevende stiften. Dit kan ik iedereen aanraden, want je hebt hier ongelooflijk veel lol van en je kan mensen zoveel plezier doen met shows geven of gek doen (dit is ook zelf geweldig om voor mensen te doen en zo in contact te komen). Misschien heeft iemand die er ook was mij wel herkent, Ik droeg een rood met zwart KraantjePappie shirt aan die precies in het Freaqshow thema paste.

Conlcusie: 4-FA was voor R en mij een geweldige vervanger van XTC. Eigenlijk is deze variant voor een feest als deze in mijn mening veel leuker. Net wat helderder en je bent niet zo ongelooflijk waus of wappie zoals met pillen als je bijneemt. 4-FA you are AWESOME :rock: :love:

Voor een ander festival wil ik graag 4-FA met een andere drug combineren, maar ik weet nog niet welke.In ieder geval geen XTC. :) Ik heb gelezen dat 2-C's het heel goed doen samen met 4-FA? Het leek me echter verstandig om eerst dat in een thuissituatie te proberen in verband met de visuals en dergelijke. Als andere variant ben ik heel benieuwd naar 6-APB in plaats van 4-FA. Iemand die mij daar tips voor kan geven? Please do

Have fun met lezen en sorry voor de dikke lap tekst :beer:

MausWaus
Ongeplande trips zijn het leukst
Avatar gebruiker
Mauswaus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: wo nov 12, 2014 12:20 am

Re: GEWELDIG -> Eerste keer 4-FA/4-FMP

Berichtdoor zornax » ma jan 05, 2015 2:07 pm

Toffe report! Krijg gelijk nog meer zin in mijn volgende keer op hardbass! :)
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: GEWELDIG -> Eerste keer 4-FA/4-FMP

Berichtdoor Mauswaus » ma jan 05, 2015 2:13 pm

zornax schreef:Toffe report! Krijg gelijk nog meer zin in mijn volgende keer op hardbass! :)


Thanks haha! Jij hebt wel kaarten voor Hardbass..? :eek: :eek: Ik wil ook maar de kaarten zijn uitverkocht en nu weet ik niet wat mijn volgende feestje wordt :|
Ongeplande trips zijn het leukst
Avatar gebruiker
Mauswaus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: wo nov 12, 2014 12:20 am

Re: GEWELDIG -> Eerste keer 4-FA/4-FMP

Berichtdoor zornax » ma jan 05, 2015 2:37 pm

Mauswaus schreef:
zornax schreef:Toffe report! Krijg gelijk nog meer zin in mijn volgende keer op hardbass! :)


Thanks haha! Jij hebt wel kaarten voor Hardbass..? :eek: :eek: Ik wil ook maar de kaarten zijn uitverkocht en nu weet ik niet wat mijn volgende feestje wordt :|



Jaa, ondanks dat ik elk jaar zeg dit is de laatste keer hardbass (vind het Geldredome veel te massaal en druk) kan ik toch niet laten om weer kaarten te kopen :lol: Blijft toch leuk!

Er komen nog zat leuke feestjes! Qapital bijvoorbeeld :)
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: GEWELDIG -> Eerste keer 4-FA/4-FMP

Berichtdoor Mauswaus » ma jan 05, 2015 3:07 pm

zornax schreef:Jaa, ondanks dat ik elk jaar zeg dit is de laatste keer hardbass (vind het Geldredome veel te massaal en druk) kan ik toch niet laten om weer kaarten te kopen :lol: Blijft toch leuk!

Er komen nog zat leuke feestjes! Qapital bijvoorbeeld :)


Ik twijfel erg om Qapital, mij lijkt het heel vet maar mijn vrienden zijn wat minder van de 'raw' hardstyle. + het is in begin April, dan zit je net weer vervelend met de drie-maanden-serotonine-regel. Iets daar nog tussen doen kan misschien net :puke: :puke:

Xxlerator en Dedicated leken mij wel nog vet! of Knock-Out :stoned:
Ongeplande trips zijn het leukst
Avatar gebruiker
Mauswaus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: wo nov 12, 2014 12:20 am

Re: GEWELDIG -> Eerste keer 4-FA/4-FMP

Berichtdoor Vanillia » di jan 06, 2015 1:11 am

Tof om te lezen! Klinkt als een vette ervaring. Ik kan mij hier helemaal in vinden. Was ook bij Freaqshow en heb ook 4f op. Herken alles wat je vertelt. Hele chille drug!
Avatar gebruiker
Vanillia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: za okt 18, 2014 3:29 pm

Re: GEWELDIG -> Eerste keer 4-FA/4-FMP

Berichtdoor Mauswaus » di jan 06, 2015 1:18 am

Vanillia schreef:Tof om te lezen! Klinkt als een vette ervaring. Ik kan mij hier helemaal in vinden. Was ook bij Freaqshow en heb ook 4f op. Herken alles wat je vertelt. Hele chille drug!


Thanks! Was het ook zeker. Dit was ook ons eerste 'grotere' festival dus het was ook zonder eventuele stimulerende middelen sowieso al een topervaring geweest :grin:
Ongeplande trips zijn het leukst
Avatar gebruiker
Mauswaus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: wo nov 12, 2014 12:20 am

Re: GEWELDIG -> Eerste keer 4-FA/4-FMP

Berichtdoor Vanillia » di jan 06, 2015 11:37 pm

Ik lees nu trouwens dat Dedicated je heel vet lijkt. Is het zeker wel. Niet te groot, redelijk goedkoop feestje voor toffe namen. Ben er nu 2 keer geweest en blijf er denk ook zeker naartoe gaan haha
Avatar gebruiker
Vanillia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: za okt 18, 2014 3:29 pm

Re: GEWELDIG -> Eerste keer 4-FA/4-FMP

Berichtdoor Mauswaus » wo jan 07, 2015 4:09 pm

Vanillia schreef:Ik lees nu trouwens dat Dedicated je heel vet lijkt. Is het zeker wel. Niet te groot, redelijk goedkoop feestje voor toffe namen. Ben er nu 2 keer geweest en blijf er denk ook zeker naartoe gaan haha


Ik hoop dat ik een groepje kan samenstellen om daar ook heen te gaan, heb nu al weer zin om even te gaan rammen :hulde:
Ongeplande trips zijn het leukst
Avatar gebruiker
Mauswaus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: wo nov 12, 2014 12:20 am

Re: GEWELDIG -> Eerste keer 4-FA/4-FMP

Berichtdoor Vanillia » wo jan 07, 2015 7:25 pm

Mauswaus schreef:
Vanillia schreef:Ik lees nu trouwens dat Dedicated je heel vet lijkt. Is het zeker wel. Niet te groot, redelijk goedkoop feestje voor toffe namen. Ben er nu 2 keer geweest en blijf er denk ook zeker naartoe gaan haha


Ik hoop dat ik een groepje kan samenstellen om daar ook heen te gaan, heb nu al weer zin om even te gaan rammen :hulde:


Echt een aanrader. Ik kan ook niet wachten tot het volgende feest :mrgreen:
Avatar gebruiker
Vanillia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: za okt 18, 2014 3:29 pm

Re: GEWELDIG -> Eerste keer 4-FA/4-FMP

Berichtdoor Feestganger » zo jan 11, 2015 12:40 am

Nice!! Ga het volgende maand ook voor het eerst gebruiken. Hoor ook veel goeie verhalen van vrienden.
Feestganger
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: za jan 10, 2015 11:40 pm

Re: GEWELDIG -> Eerste keer 4-FA/4-FMP

Berichtdoor Mauswaus » zo jan 11, 2015 6:30 pm

Feestganger schreef:Nice!! Ga het volgende maand ook voor het eerst gebruiken. Hoor ook veel goeie verhalen van vrienden.


Is zeker de moeite waard haha! :geek:
Ongeplande trips zijn het leukst
Avatar gebruiker
Mauswaus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: wo nov 12, 2014 12:20 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner