begaaihertje schreef:Vanaf de eerste keer ? Waar lees jij dit dan?
Mag ik vragen hoe vaak je XTC gebruikt?begaaihertje schreef:Dat klopt ik doe het niet vaak achter elkaar en geef me altijd rust , tussendoor doe ik wel sos.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
begaaihertje schreef:Vanaf de eerste keer ? Waar lees jij dit dan?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
begaaihertje schreef:die reacties van dood gaan gaan ook nergens over dit is nog niks als je ziet hoe andere mensen gebruiken hoor hahaha ik heb zelfs een keer twee keer 220mg op dat ik helemaaal niks voelde
begaaihertje schreef:hoor hahaha ik heb zelfs een keer twee keer 220mg op dat ik helemaaal niks voelde
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
begaaihertje schreef:Haha nee de eerste keer was een pil wel leuk maar ik voelde vrij weinig , en die reacties van dood gaan gaan ook nergens over dit is nog niks als je ziet hoe andere mensen gebruiken hoor hahaha ik heb zelfs een keer twee keer 220mg op dat ik helemaaal niks voelde
begaaihertje schreef: ik doe het niet vaak achter elkaar en geef me altijd rust , tussendoor doe ik wel sos..ik gebruik regelmatig pilletjes waarvan dit weekend nog 2,5 wifi pillen van 200mg... dit is nog niks als je ziet hoe andere mensen gebruiken hoor hahaha ik heb zelfs een keer twee keer 220mg op dat ik helemaaal niks voelde
begaaihertje schreef:Vinden jullie dit echt hoog? Van een half pilletje voel ik wel wat maar ga ik niet echt lekker zoals ik het wil , ik heb ooit meer genomen en het is eigenlijk altijd goed gegaan op een keer kotsen na , en ik was btw met de fiets met de wagen was niet goed gekomen het fietsen ging al moeizaam haha , maar in iedergeval mijn vrienden en bekenden van me nemen ook ong zoveel
Italiano schreef:Getuigt weer van weinig respect voor de drugs.
begaaihertje schreef:is het verstandiger om voortaan 124 gr te pakken? En dat om de hoeveel uur? Ga ik dan nog steeds hard
begaaihertje schreef:En we hebben het allebei heel fijn gehad ben alleen een stukje kwijt maar verder was het super
Keer terug naar Tripreports - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten