Davinci schreef:Lijkt mij dat je eerste keer mdma nog al crap was dan
doq schreef:Volgens mij is een normale nakdosis 100-200 mg dus dan is het niet zo raar als je 50 mg niet veel aan vind. Ik heb het gisteren ook nuchter geprobeerd en 120mg werkte prima. Alleen na een tweede dosis toen het uit begon te werken na een uur of 2 nam ik nog een 100mg en dat werkte lang niet zo goed als de eerste. Het was haast jammer om bij te nemen. En ik vind dit echt zeer goed te vergelijken met MDMA, ik vind het zelfs beter.
Dit weekend ga ik 6-apb proberen, kijken hoe dat is
doq schreef:Ik heb van twee verschillende vendors vier pillen gekregen, dus acht in totaal. Dus ik ga het zelf iig vier keer proberen en de rest laat ik proberen
doq schreef:4-MEC vind ik tot dusver de beste, en ik heb tot nu toe de volgende geprobeerd; Methylone, 4-FMP, Mephedrone, 4-MEC en komend weekend ook Benzo Fury.
endorr schreef:ik heb een half uur geleden een lijn gesnoven , 5 minuten later nog 1 , 10 minuten later een bommetje , nu net nog een lijn. En ik merk helemaal niets.
Het poeder lijkt trouwens op sneeuw , het zijn brokken poeder die niet hard zijn maar ook niet verkapt kunnen worden , een lijn hiervan snuiven is daarom ook lastig. Het brand lichtjes in de neus , maar ik ervaar niets van effect , ik voel me nu enkel alsof ik 5 tassen koffie op heb , lichtjes energiek , maar niet echt fantastisch.
Waardeloze drugs dus.
Keer terug naar Tripreports - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten