Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Live report: mdma

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Live report: mdma

Berichtdoor Towel » zo feb 23, 2014 5:34 am

Heerlijk, dat spulletje! :love:
Vandaag schrijf ik een reportje, gewoon omdat het kan. Iedereen was moe en is inmiddels thuis. Hier vanaf mijn laptopje, met mijn strakke bekkie, ben ik nu lekker muziek aan het luisteren en na aan het genieten van een super avond. En ja, ik kan nog LANG niet slapen.

Wat heb ik gehad: een beetje mdma

Maar hoe kom ik nou op dit punt terecht. Tja, dat was weer helemaal niet zo geplanned.

Vanavond hadden we een feestje van een vriend van mij, dus ik zat lekker te genieten van de wodka, en nog meer wodka. Uiteindelijk kwam ik met die vriend op het onderwerp: drugs! Natuurlijk.
Ik voelde me baldadig, zoals ik dat wel vaker met drank heb, en de verleiding tot het nemen van die christallen, die er al vanaf oud en nieuw liggen, kon ik niet meer weerstaan.

Samen met die vriend hebben we iedereen op het feestje ingelicht van onze mooie plannen en iedereen vond het oke. Nou, mooi, de eerste keer dat ik pure christallen neem.
Maar wat is nou genoeg? Na het eerste beetje in een drankje gegooid te hebben moesten we wat vanuit het zakje op een lepeltje gooien. Dat ging niet al te soepel. Dus het zakje was leeg. We zeiden op dat punt al: ''één van ons drie, zal niet gaan slapen vannacht. '' Maar wie dat wisten we natuurlijk nog niet. Want ja, alcohol helpt ook niet echt bij het goed verdelen, haha.

Na een uur zat ik wat te knarsen en voelde ik me helemaal happy, lachen, totaal euforisch en super relaxed en praterig. Gewoon heerlijk. We waren lekker aan het dansen, en rondlopen. En dan roken :love: :love: hemels! Zo gingen een aantal uren voorbij.
Toen wist ik het. Ik ga niet meer slapen vannacht. Ik was het met de lading mdma in mijn drankje.

Maar ach, genieten. Wat een heerlijk gevoel. Dit was alweer eventjes geleden. Met zijn allen lekker gek doen en genieten. En nu.. Nu zit ik hier nog. Een beetje te tekenen, een beetje muziek te luisteren en zo een heerlijk dikke joint draaien, met de hoop dat ik ergens nog in slaap val vannacht. Maar daarvoor zal ik toch eerst moeten stoppen met het schrijven van dit nutteloze report. :rock: :rock:

Zo, voor iedereen die nu nog wakker is. Ik hoop dat ik een beetje van mijn mooie avond heb overgebracht op jullie. Dus, jointje draaien maar.

Damn I feel great :stoned: :kleuter: :love: :keta:

Dit was mijn live report, het is nu half 5. :wave:
Laatst bijgewerkt door Towel op zo feb 23, 2014 5:36 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Towel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:45 pm

Re: Live report: mdma

Berichtdoor Vinz » zo feb 23, 2014 5:35 am

Ja... probeer die leegte maar op te vullen met drugs. Hoopje ongelukkigheid.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Live report: mdma

Berichtdoor Vinz » zo feb 23, 2014 5:35 am

Wacht maar op die kater, het leven was nog nooit zo leuk =]
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Live report: mdma

Berichtdoor Towel » zo feb 23, 2014 5:40 am

Ja man, ik moet er echt een heftige leegte mee opvullen ;) Want jeutje, zo'n zwaar leven heb ik wel. :snort:
Towel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:45 pm

Re: Live report: mdma

Berichtdoor Vinz » zo feb 23, 2014 5:42 am

Jouw bericht straalt van wazigheid zoals de zon straalt van liefde. Morgen praten we verder, ik slapen. Ik hou onvoorwaardelijk van jou, tot snel. <3
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Live report: mdma

Berichtdoor Towel » zo feb 23, 2014 5:44 am

Zo zou iedereeen van elkaar moeten houden <3
Towel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:45 pm

Re: Live report: mdma

Berichtdoor Soma » zo feb 23, 2014 6:07 pm

Klinkt alsof je beetje onvoorzichtig,slordig met de mdma-kristallen bent omgesprongen.

Je kan de dosis toch afwegen op een weegschaal, en uiteindelijk zelfs het percentage van je M laten testen ( de maximum zuiverheid is tegen de 84%),dus moet je ook wat rekening mee houden.

Wel leuk voor jou natuurlijk, mdma is toch altijd weer een unieke ervaring vind ik, maar ben ook wel benieuwd naar de kater nu?
Neem aan dat jij dan diegene was van de drie die het langste wakker is gebleven?
Heb je na het roken van die joint geen hallucinaties gekregen? Krijg ik vaak, bij hoge doses md of als ik een joint achteraf opsteek ook

:wave:
- I can line dance if you can hold the straw steady -
Avatar gebruiker
Soma
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: ma okt 01, 2012 4:15 pm

Re: Live report: mdma

Berichtdoor Towel » ma feb 24, 2014 10:56 am

Toen ik het had gekocht had ik het afgewogen en een deel weggegeven. Uiteindelijk zat er ongeveer 350 mg in het zakje, verdeeld over 3 personen. Maar het verdelen ging helemaal mis, dus op de gok hier wat bij daar wat bij. Een vriend en ik hebben beiden niet meer geslapen, die andere jongen prima. Ik had niet verwacht dat ik zelf zo hard daarvan zou gaan, haha. Maar aan de andere kant slaap ik ook altijd van een half pilletje gewoon niet meer. Verder geen hallucinaties of iets dergelijks gehad.

En geen kater! Gewoon niks behalve een beetje moe. Valt me weer dik mee :D
Towel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:45 pm

Re: Live report: mdma

Berichtdoor Soma » di maart 04, 2014 1:37 pm

Towel schreef:Zo zou iedereeen van elkaar moeten houden <3


Ja vind ik ook :) zou de wereld veeeeeeeel mooier maken, of je altijd zo voelen zou pas vetzijn!!!

:rock2:
- I can line dance if you can hold the straw steady -
Avatar gebruiker
Soma
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: ma okt 01, 2012 4:15 pm

Re: Live report: mdma

Berichtdoor xastur » zo aug 24, 2014 11:02 am

Leuke live report en 350mg kristallen met zijn 3en valt reuze mee in een gemiddelde pil zit meer erg vrolijk geschreven en de kater tja ik heb persoonlijk liever een chemie kater dan een alcohol kater
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Live report: mdma

Berichtdoor Vinnie » ma aug 25, 2014 7:05 pm

350 met ze 3en is rustig aan gedaan
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner