No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
pillenvreter schreef:Flinke dosis MDA zoals ik het zo lees. Volgens mij werd normaalgesproken zo'n 7% MDMA omgezet naar MDA, dus bij inname van 200mg MDMA zo'n 14mg MDA.
als dat bij veel mensen al voor wat trippy effecten zorgt, zal je best de pan uit hebben gespaced
verder leuk reportje! hoe wist je zeker dat het MDA was? want (ik geloof) dat ze dat niet aan kunnen geven bij 't testen.
en waarom pak je eigenlijk nog die benzo, je kan toch prima slapen na xtc? al helemaal als je er een jointje na hebt gerookt.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
King schreef:Als iemand bepaalde pillen kent (logo/kleur/etc.) die MDA bevatten hoor ik het graag, dan kan ik een keer rond gaan vragen
Harrie_knarrie schreef:Ik heb er 1 laten testen bij testcentrum in Haarlem en vandaag de uitslag gehad
King schreef:Harrie_knarrie schreef:Ik heb er 1 laten testen bij testcentrum in Haarlem en vandaag de uitslag gehad
en wat was de uitslag?
EDIT: zeker alleen zuurtest? heb je hem ook naar t lab laten opsturen?
King schreef:Dat is dan weer jammer. Heb je hem al eens genomen? Ben wel benieuwd namelijk. Aan de hand van je foto kan ik trouwens niet echt zien of de pil nou wit of licht-gekleurd is. Verder vraag ik me ook af hoe lang je deze al in je bezit hebt, want MDA-pillen zijn onderhand bijna een mythe geworden.
Keer terug naar Tripreports - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten