Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor Rups » di apr 23, 2013 10:12 pm



23 april 2013.

Het was lekker weer vandaag, ik draag een harembroek, die ik altijd enorm fijn vind zitten als ik gewoon een dag thuis ben.
Mijn dreads ben ik er weer aan het uithalen, eerdaags maar eens mijn haar weer verven en ze opnieuw invlechten..
Mijn laptop op mijn schoot, oordopjes in mijn oren, zachtjes hoor ik allerlei Drum 'n Bass nummers door mijn oordopjes spelen, een muziek genre die ik sinds een paar weken geleden zéér ben gaan waarderen.
Ik hoor een vrouwenstem zingen...

"So now you’re fading in lies
And getting lost in the night
And try to play in the stars
While you forget who you are

Til it turns out to be
Everything you hoped for, you hoped for
Til it turns out to be
Everything you wanted in this life"


Terwijl dit nummer zich afspeelt lees ik een tripreport van iemands eerste keer XTC.
Ik begin te glimlachen, XTC...
Elke keer is het weer fijn als ik dit neem, de high die je krijgt, het gelukkige gevoel.
Het is altijd bijzonder en speciaal gebleven, iets wat ik altijd geweldig heb gevonden.
Ik moet ook weer gelijk terugdenken aan mijn eerste keer XTC (hoewel, eigenlijk dus MDMA poeder) inmiddels alweer bijna 2 jaar geleden.
En ik grinnik een beetje in mezelf, want ik weet nog precies hoe ik erop reageerde, hoe ik me voelde, zoiets vergeet je niet snel.



Ik ben in een creatieve bui, en besluit een keer een tripreport te schrijven over een upper.
Ik heb tot nu toe 3 tripreports geschreven over psychedelica, maar nog nooit over een upper.
Dus denk ik bij mezelf... "Let's give it a try"
Hieronder vind je dan ook wat mijn eerste keer MDMA bij mij teweeg heeft gebracht. En hoe ik dat ervaren heb.
Ik hoop dat ik het goed kan beschrijven, aangezien deze eerste keer al bijna 2 jaar geleden heeft plaatsgevonden.
Ik ga mijn best doen ;)



"Take a holiday from reality whenever you like, and come back without so much as a headache or a mythology."

Het is oktober, 2011.
Ik ben 16 jaar.
Met een moeilijk gezicht sta ik kleding te passen voor de spiegel, in deze tijd ben ik nog een heel onzeker meisje, who's trying to fit in.
Ik draag zelf gemaakte dreadjes, babyroze met zwart, wol, aan een elastiekje in mijn haren, die mijn kleine knotje net verbergen.
Ik twijfel tussen een aantal jurkjes, en uiteindelijk kies ik er toch voor om dat zwarte jurkje met dat geraamte erop te dragen, mijn nieuwe plateau schoenen en zwarte fluffies.
Ik zie er leuk uit, vind ik zelf.
Hopend dat iedereen complimenten zal maken over mijn twee nieuwe piercings die ik boven mijn lippen heb laten zetten (angelbite)
Op dit moment volg ik een opleiding in Utrecht, ik ben net klaar met mijn middelbare school.
Ervaring met drugs heb ik niet.
Ik heb op mijn 13de voor het eerst een jointje gerookt, iets wat ik maar af en toe doe.
Verder heb ik in september voor het eerst ketamine geprobeerd (mijn eerste echte keer drugs)
En dat vond ik geweldig.
Ik ben niet van plan om verder nog drugs te gebruiken in mijn leven, drugs zijn op dit moment iets onbereikbaars.
Iets uit een andere wereld.
Iets wat ik toch nooit zal gebruiken.
Echter, heb ik wel een aantal vrienden die gebruikers zijn.
Maarja.. toch lijkt het gebruik van drugs iets onbereikbaars, op de een of andere manier.
Ik ben er echter wel heel geinteresseerd in, en ik heb ook meerdere malen gezegd dat iets wat ik nog echt een keer wilde proberen, XTC is.
Echte plannen om dit ooit een keer te proberen heb ik verder niet, dus laat ik het voornamelijk een beetje links liggen.
Ik ben eigenlijk op dit moment een heel braaf meisje.
Ik rook niet.
Ik drink af en toe wel, maar niet veel.
Ik ben deze zomer voor het eerst dronken geworden.
Ga netjes alle dagen naar school, spijbel nooit.
Ik ga nog maar een paar maanden uit.
En houd mezelf maar een beetje op de achtergrond.



Vanavond zou een leuke nacht worden.
Ik zou naar een feestje gaan in Utrecht met een paar mensen, en daar had ik best wel veel zin in, want ik mocht gelukkig een avondje uit van mijn mama.
Ik pak mijn spullen en verlaat het huis.
In de trein naar Utrecht sms ik P nog hoe laat ik zou aan komen, want ik zou vooraf van het feestje eerst naar hem toe gaan, iets drinken, en dan zouden we gezamenlijk naar het feestje toe gaan.
Zo gezegd zo gedaan, rond 10 uur kom ik aan bij P. en drinken we nog wat samen met een paar vrienden, en rond 11 uur vertrekken we per taxi richting de locatie waar het feestje is.
Eenmaal bij het feestje aangekomen kom ik een aantal vrienden van mij tegen, ik hang mijn jas bij de gaderobe, haal voor mezelf een vodka, en gezamenlijk lopen we naar de danszaal om lekker te dansen.
Na een half uur moet ik naar het toilet en loop ik de danszaal uit, waar ik D tegen kom.
"Kan ik je even spreken?" vraagt hij een beetje nerveus, en hij neemt me mee naar buiten.
Eenmaal buiten verteld hij me dat hier een goede vriend van hem aanwezig is op het feestje, en dat hij MDMA poeder bij zich heeft.
Verbaasd vraag ik wat "MDMA poeder" is, en hij legt me uit dat MDMA de werkzame stof in XTC is.
Mijn ogen vergrootte en enthousiast zeg ik dat ik dat wel wil proberen vanavond.
D neemt me mee naar de rokersruimte op de locatie en daar word ik voorgesteld aan C.
C zit op de grond en ik kom naast hem zitten.
"Ik heb wel wat alcohol op.. is dit niet erg voordat ik het ga gebruiken?"
Dat was niet erg verzekerde hij me, en daarmee was ik gerustgesteld.
Hij schuift naar een hoekje, kijkt om zich heen of er geen beveiliging is, en haalt uit zijn broekzak een zakje met wit/geel poeder erin.
Hij opent het zakje en haalt het poeder eruit met een lange nagel.
"Houd je hand eens op?" vraagt hij, en ik doe wat hij zegt.
Hij keert zijn hand om waarmee het beetje poeder in mijn hand valt.
"Hoe moet ik dit innemen?" vraag ik, en hij legt me uit dat ik het gewoon door moet slikken.
Ik doe het poeder in mijn mond en ik trek gelijk een vies gezicht.
BAH! Dit is echt smerig!
C moet lachen en vraagt aan zijn vriendin of hij een flesje water mag hebben.
Dankbaar neem ik het water aan, en daarmee spoel ik de vieze MDMA smaak weg.
Eens dat het volledig weg is, is het flesje al half leeg. Brr, dit is echt vies!
"Je lichaamstemperatuur zal zometeen omhoog gaan, en je zal heel licht in je hoofd worden. Niet van schrikken, dit betekend dat het aan het inkicken is" weet C mij te vertellen.
Geduldig wacht ik op het resultaat en we kletsen wat met elkaar, ik voel nog niks, en hoor de muziek hard dreunen uit de andere danszaal.





30 minuten later zijn er een aantal andere mensen bij ons komen zitten, we zitten in een grote groep in de rokersruimte, en een vriendin van mij heeft ook wat MDMA genomen. Het meerendeel van de groep zit aan de speed, iets waar ik nooit van gehoord heb.
Ik heb een heel interessant gesprek met C, we zitten nu 30 minuten te praten, maar terwijl ik in mijn verhaal zit, val ik ineens stil.
Ik voel me ineens heel erg licht in mijn hoofd worden, en ik ben bang dat ik flauw moet vallen.
Mijn zicht word vager en ik krijg een witte waas in mijn ooghoeken.
Ook begin ik een hol gevoel in mijn buik te voelen, en gaat inderdaad mijn lichaamstemperatuur omhoog, ik krijg het heel warm.
Ik vind het een naar gevoel, het gevoel dat het aan het inkicken is zal ik hierna nooit als prettig ervaren, maar ik laat het maar over me heen komen.
Ik ben helemaal stil gevallen en ik voel hoe de drugs begint te werken.
En ineens ben ik er.
Ik zit volledig in extase.
Ik krijg een verliefd gevoel in mijn buik en ik merk dat ik iedereen ineens heel erg lief en leuk vind.
Ik heb heel erg veel behoefte aan sociaal en lichamelijk contact.
Mijn libido is verhoogd.
En ik voel een warm gevoel in mijn lichaam.
De voornaamste emotie die ik voel is blijheid, ik ben zó blij, zó gelukkig.
Ik kan eigenlijk niks anders doen dan blijven glimlachen en met grote ogen om me heen kijken.
Ik ben meestal nogal schuw, verlegen, een muurbloempje. Daar is nu niks meer van te merken.
Ik begin met iedereen te praten, ben heel sociaal, en zodra iemand mij de eerste knuffel geeft nadat mijn MDMA goed is ingekickt ben ik verkocht.
KNUFFELS! WOOOOOOOOW!
Onmiddelijk wil ik iedereen knuffelen.
Iedereen. IEDEREEN.
Ik HOU van de wereld! Iedereen is lief, leuk, aardig, geweldig.
Ik ben ook op iedereen verliefd, vóóral nadat ik een knuffel krijg.
Een vriendin die ook MDMA heeft genomen begint hem nu ook aardig te merken, en ik schuif haar kant op.
Ze legt haar hand op mijn schoot en we aaien elkaar verder de hele avond over elkaars armen en glimlachen naar elkaar en knuffelen elkaar.
Jeetje wat is ze zácht...
Ik moet ook aan iedereen laten merken dat ik ze helemaal geweldig vind.
Iedere vreemde die me ook maar aan kijkt moet weten dat ik ze een heel leuk persoon vind, lief.
"Hoe voel je je?" vraagt C glimlachend op een gegeven moment.
"Ik voel me zo geweldig. Ik voel me zó goed. Wauw. Wauw...." kan ik alleen maar uitbrengen, en de eeuwige glimlach op mijn gezicht is met geen mogelijkheid weg te slaan.

2 uur nadat de MDMA is ingekickt houd C een flesje voor mijn neus.
"Dit is GHB. Ken je dat?" vraagt hij.
Verwonderd schud ik mijn hoofd en hij legt me uit wat het is.
Nadat hij me de werking heeft verteld en wat het is, vraagt hij of ik wat wil.
"Oke" zeg ik, en hij geeft me een dopje.
"In een keer achterover slaan! Het is heel vies, het smaakt naar zout zeewater"
Ik doe wat hij zegt en.... JAKKES.
Het smaakt inderdaad naar zeewater.
Piepend smeek ik om een flesje water, die ik ook gelijk leeg drink.
Na een half uur merk ik dat ook de GHB begint in te werken.
Ik krijg een beetje een dronken gevoel, de wereld told een beetje om me heen, mijn libido is nóg sterker verhoogd, maar ik merk ook dat ik extreem vermoeid ben.
Ik val op een gegeven moment ook even voor 5 minuten in slaap in het hoekje van de rokersruimte, totdat ik wakker gemaakt word en ik glimlachend zeg dat ik alleen maar een dutje deed.
De MDMA en de GHB doen goed hun werking, en ik voel me fantastisch.
Wat me nog meer opvalt, is dat ik heel erg met mijn kaken loop te klapperen.
C merkt dit op, en roept zijn vriendin.
Blijkbaar heeft die al wat meer ervaring met dit goedje, en overhandigd mij haar speen, waar ik dankbaar op begin te kouwen.





Op een gegeven moment moet ik vrij nodig naar het toilet en ik sta op.
Wow... ik voel me goed, en ik ben inmiddels al een aantal uren non-stop alleen maar aan het glimlachen.
"Heb je wat op?" vraagt iemand die ik ken ineens.
"Ja.... ik voel me zo.... wauw... mag ik een knuffel?"
De bekende grinnikt een beetje en kijkt verbaasd, omdat ik helemaal geen gebruiker ben, maar geeft me toch een knuffel.
Ik geef hem een kus op zijn wang en vertel hem dat ik hem lief vind, en dat hij dat maar heel goed in zijn oren moet knopen.
Ik loop naar het toilet, ga zitten, maar plassen lukt niet.
Ik doe enorm hard mijn best maar het lukt gewoon niet...
Verdomme! Ik moet zo nodig! Ik heb al enorm veel gedronken vanavond.. Waarom lukt het me niet?!
Enigsinds teleurgesteld loop ik weer terug naar het rokershok en begin ik weer te kauwen op een speen.
Ik ben blij dat ik weer zit, zitten is veel fijner dan staan.
En ik kruip weer dankbaar tegen mijn mede MDMA-vriendin aan.

Om 5 uur is het feest afgelopen.
Iedereen verlaat het rokershok, en ik loop naar het toilet.
Plassen lukt me dit keer gelukkig wel, hier ben ik enorm dankbaar voor.
Ik loop naar de spiegel en zie wat ik nog nooit eerder heb gezien... mijn pupillen... jezus..
Mijn pupillen zijn 5 x zo groot als normaal, en slecht 1 mm blauw van wat mijn iris moet voorstellen is nog maar zichtbaar.
Mijn gezicht lijkt ineens heel anders zo met die pikzwarte ogen, en ik zie nu pas hoe duidelijk het is dat ik écht iets op heb.
Ik schaam me een beetje.. wat moeten mensen wel niet van me denken.
Die gedachte wuif ik ook snel weer weg, het maakt me niet veel uit wat mensen van me denken, ik voel me nog steeds fijn, dat is het enige wat telt.
Ik haal mijn jas op bij de vrouw van de gaderobe, en zodra ik buiten sta voel ik me ineens ziek worden.
Ik loop weg van de groep vrienden waarmee ik ben en hol naar een plekje waar ik rustig kan overgeven.
Bummer! Dat was niet fijn..
Het blijft gelukkig maar bij een keer overgeven, en snel haast ik me weer naar het groepje terug.
Mensen vragen of het wel gaat, en het gaat verder eigenlijk prima.
Iemand geeft me een pakje kauwgom, en gezamenlijk pakken we weer een taxi naar huis, om de rest van de ochtend in mijn bed na te denken over de geweldige ervaring die ik heb gehad.
Het geweldige gevoel dat langzaam aan het wegvagen is.

En de geweldige avond die ik heb meegemaakt.

Life is a gamble - after all.



Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor Gonzo » di apr 23, 2013 10:21 pm

Nice one.. :smokin:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor frozentoast » di apr 23, 2013 11:16 pm

Hybrid minds :)
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor Rups » wo apr 24, 2013 12:00 am

FrozenToast schreef:Hybrid minds :)


Uhu :love:
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor psychotrance » wo apr 24, 2013 1:40 pm

Je schrijft echt goed!
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor Cloudio » do apr 25, 2013 7:04 pm

Goed geschreven wow.... ecstasy wat een leuke drug zeg zo hé!
Cloudio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 12:36 pm

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor Rups » do apr 25, 2013 9:00 pm

Thankies :) En ja t is geweldig <3
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor NiandraLades » do apr 25, 2013 9:07 pm

Mooi verslag, ook herkenbaar sommige stukken. Snap waarom je het zo geweldig vindt :love:
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor bonghit » do apr 25, 2013 10:25 pm

psychotrance schreef:Je schrijft echt goed!


Ja geweldig,heb het met veel plezier gelezen :love: 8-)
Kijk uit naar je volgende Tripreport 8-) :grin:
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor Taxi. » zo apr 28, 2013 8:33 pm

Heerlijk om te lezen! Eerste keren xtc blijven toch magisch.
Moest zelf ook kotsen na de eerste keer (en een aantal keren daarna), maar het is het altijd waard geweest.

Je bent trouwens een goede concurrent voor FranX bij het schrijven van reports. Want ook jij schrijft je reports op een fenomenale manier, boeiend en interessant. My compliments :smokin:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor lemonhaze » wo mei 01, 2013 11:00 pm

bonghit schreef:
psychotrance schreef:Je schrijft echt goed!


Ja geweldig,heb het met veel plezier gelezen :love: 8-)
Kijk uit naar je volgende Tripreport 8-) :grin:
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor Saikedellik » do mei 30, 2013 4:40 pm

Wat een report weer! Mooi geschreven, ik heb genoten en krijg zelf ook weer enorm veel zin in spacen!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor deborah87 » do mei 30, 2013 9:05 pm

leuk geschreven!! En nog leuker om te lezen!
Avatar gebruiker
deborah87
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 29
Geregistreerd: wo mei 08, 2013 8:36 pm
Woonplaats: Woudenberg

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor Afca_Remy » ma jun 10, 2013 4:19 pm

Goed geschreven rups.. leest lekker weg!!
Uiteraard ook herkenbaar 8-)
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: MDMA & GHB. Drugs are a bet with your mind.

Berichtdoor Bonke » di jun 11, 2013 8:22 pm

Super report :) Heb je achteraf nog nagedacht over de combo (alcohol) mdma en ghb? Voor een eerste keer denk je daar niet over na maar het had ook anders kunnen aflopen.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron