Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA kristal : zwaar gemind-fucked =)

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

MDMA kristal : zwaar gemind-fucked =)

Berichtdoor FuntCase » za maart 05, 2011 4:24 pm

Wat: Mdma kristal
hoe: bommetje
omgeving: chill bij een goeie vriend thuis met nog een maat.
hoeveelheid: nou ik had een pakkie....

Ik schrijf dit natuurlijk the morning after. :#:
Om 1800 u 4 maart begint mijn verhaal.
Tot kwart voor 7 heb ik patat en frikandellen op, maar ook een banaan en een AA-tje.
Om 8 uur maak ik een flink bommetje (+-200mg)(ik weeg 65kg), en slik hem door met een beetje water. dit was de 2e keer dat ik het doe, en t zal een gekkenhuis worden. :rock:

We besluiten om een potje te gaan kaarten, halverwege de 2e ronde (pakkaarten op)(T+0.20) slaat hij in als een bom, ik merkte dat dit de rush was, maar hij was veel extremer dan de eerste keer. :mad: mijn ogen begonnen in vlagen te shaken, de tijd van snel naar langzaam en terug, mijn temperatuur van koud naar warm en terug. Ik had 3 t-shirts aangetrokken zodat ik het aantal lagen aan mijn temperatuur kon aanpassen. geen minuut na de impact, of ik trek al mn shirts uit in één beweging. overal waar ik keek o* mijn lichaam zat zweet. De rush voelde als een achtbaan die daadwerkelijk heel spannend was en SNEL :kleuter: . toen hij insloeg vroeg ik me gelijk af of dit een overdosis was :kleuter:

Quote: "Als je gaat schuimbekken dan sleur ik je gewoon naar buiten en leg ik je midden op de straat neer, hoor." :shock:

Natuurlijk was ik nergens zeker van op dat moment, maar ik ken mijn lichaam goed en weet hoe belangrijk voeding, temperatuur, hydratie en stemming is. Omdat ik nu een beetje ''gewend'' was aan de rush kon ik nu wel ff luchtje scheppen en sigaretje roken. Een vriend wan me draait een sjekkie voor me die ongeveer zo groot was als een 10ct aan de onderkant en 20ct aan de bovenkant.
En ik hijsen alsof het de laatste sigaret voor de apocalyps was :love: Het voelt alsof ik de rook "opeet" :love:

Toen de rush aan z'n einde begon te komen begon het gefuck van mijn hersenen; het voelde als een spelletje, omdat ik nog allemaal dingen a :eek: an het ontdekken was. onbewust was ik al een minuut of 10 aan het staren naar een simpel schilderij waarin van alles gebeurt, schijnt. Ik dacht dat de letters en cijfers die op/in het schilderij aan het bewegen waren, toen ik even later er nog een keer naar keek waren de cijfers en letters weg :eek: , er stonden even later gewoon weer letters vrolijk op te dansen. IK: aight lauw, die letters zijn net zo waus als ik! :love: :wave:

Uiteindelijk tegen 11 uur waren we met zijn 3en, ik aan de mdma+wiet+1 halve lite pils. hun aan de sos+wiet+bier. de sfeer was veranderd omdat we nu maar met z'n 3en waren, en we alledrie besloten helemaal waus te worden :rock: . omdat het nu 3 uur geleden was dat ik het eerste bommetje had geslikt, kreeg ik het advies om nog een bommetje te nemen voordat de eerste bom teveel was uitgewerkt. dus deed ik dat. en ja hoor na niet meer dan een kwartier was ik weer een beetje warm. de hele avond stond er goeie muziek op, maar geen muziek om op los te gaan. ik zet "RATM-killing in the name of" op en ga helemaal los, ik ren vlieg en bounce voor de hele woonkamer :woeh: :rock: .Op een gegeven moment krijg ik een (klein) lijntje coke aangeboden. ik bedank en ga ff roken. :love:

Niet veel later gaan we een rondje lopen. als ik in een straat in kijk zie ik allemaal wegenbouwers en wegwerkers, terwijl ik besef dat ze niet om 2 uur 's nachts aan de weg gaan werken verdwijnt deze illusie gelijk. even later kijk ik een vriend van me aan 8-) <-- en ik zie dat ie een zonnebril op had :eek: :grin: :mrgreen: . dit zag er te echt uit :lol: na nog een paar bommetjes die geen effect hadden was men pakkie op(gelukkig maar, anders had ik er nu nog aan gezeten).

Dit is het einde van wat ik nog een beetje chronologisch kon beschrijven.(ik ben gedeeltelijk kapot en gaar, maar mijn kaak doet zijn ding nog, en mijn piemel is nog een centimeter of 3 :oops:

Wat ik verder nog te vertellen heb:
- uiteindelijk bleek dat ik mijn pakkie heb opgemaakt, maar hoe gevaarlijk was dat?
- wat zou er waarschijnlijk gebeurd zijn als ik ook nog coke had gedaan?

het kost veel moeite om ze te zien, maar sinds gister denk ik dat er HONDERDEN spinnen boven mn bed hangen. ze lijken doorzichtig te zijn, en ik kan ze zien als gerimpelde lucht(zoals warme opstijgende lucht)

Deze vraag bedoel ik heel serieus: Bestaan er zulke spinnen? (miss met een heel dun emryo-achtig en doorzichtig endoskelet? Op een één of andere manier geloof ik in het bestaan van de spinnen, maar uiteindelijk denk ik dat ik dan naar de eiwitten op mn netvlies zat te kijken.

Tot zover deze trip. als er vragen zijn of opmerkingen ik vind alles goed:P
en graag wil ik weten wat jullie van het (aardig warrige vanuit mijn optiek) triprapport vinden;p

Mvg Entactogenesis
Laatst bijgewerkt door FuntCase op wo maart 09, 2011 5:57 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
Avatar gebruiker
FuntCase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 6:33 pm

Re: MDMA kristal : zwaar gemind-fucked =)

Berichtdoor taeknic » za maart 05, 2011 5:08 pm

leuk report,
heerlijk he, zo helemaal scheel gaan van de MDMA :love:
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: MDMA kristal : zwaar gemind-fucked =)

Berichtdoor FuntCase » za maart 05, 2011 5:13 pm

Dank U vriendelijk =)
en ja goed dat je dat tussen de regels door ken lezen dat ik scheel ging:P
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
Avatar gebruiker
FuntCase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 6:33 pm

Re: MDMA kristal : zwaar gemind-fucked =)

Berichtdoor Drientje » za maart 05, 2011 5:34 pm

Tof report.

Het kan wel kwaad als je veel mdma neemt. Ik weet niets van de hoeveelheid en van de zuiverheid van jouw mdma maar voor de zekerheid; zorg goed voor jezelf de aankomende dagen. Beweeg en eet goed.

En die spinnen?

Die bestaan alleen in jouw hoofd. Ze zijn een voortvloeisel van je slaapgebrek en jouw hersenen gaan door te weinig rust nu dingen verzinnen die er niet zijn.

Ga lekker slapen, dan zijn ze morgen weer weg.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: MDMA kristal : zwaar gemind-fucked =)

Berichtdoor Tomaat » za maart 05, 2011 5:40 pm

Leuk report, lekker waus zijn is :love:

Wat mdma + coke betreft, laat me mijn oud op nieuw beschrijven:
Ik heb eerst stevig doorgezopen, om dan naar locatie van het feest te gaan. Daar toegekomen om kwart voor 12 een zeer dikke lijn coke gelegd (tolerantie 0) omdat ik nieuwjaar op de coke wou ingaan 8-) Toen het 12 uur was besefte ik dat met moeite van de coke en de alcohol. Maar zoals normaal is na nog wat lijnen begon ik 'minder dronken' te worden, terwijl ik echt wel stevig aan het doordrinken was. Ik heb in totaal voor 85 euro opgezopen aan enkel en alleen bier :roll2:
Na een tijdje kwam ik een vriend tegen (al dan niet toevallig) die aan het candytrippen was. Van hem heb ik 2 dopjes mdma gehad, vlak na elkaar. Er zat behoorlijk wat aan mijn pink.
Ik heb een heeeeele fijne nacht gehad :woeh: De combo mdma + coke + shitload alcohol is eigenlijk af te raden. Het is leuk, maar eigenlijk te kostelijk voor het effect.
Toen de coke begon uit te werken (werd onderdrukt door de mdma ook) begon ik de mdma goed te voelen. En de alcohol ook terug. En mdma + alcohol = waus².

Onderweg naar huis wel zwaar gevallen met de fiets en blackout gehad, maar toch was het fijn :grin: Een aanrader? Nee.
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: MDMA kristal : zwaar gemind-fucked =)

Berichtdoor Amnesia » za maart 05, 2011 8:46 pm

Leuk report, ben nu aan het wachten op een vriend en dan gaan wij ook lekker knallen. :love:
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner