Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDMA/XTC. Therapeutisch....

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Mike » za feb 26, 2011 9:42 pm

Dit tripreport is een copy/paste van een ander forum, door mij geschreven op 7-01-2009


door Mike op 07 jan 2009 13:53

Wij, man en vrouw van 40+, hebben kort geleden de mooiste ontdekking van ons leven gedaan. Wij zijn beiden niet onbekend met drugsgebruik, maar dat er zoiets moois zou bestaan konden we in onze gekste fantasieën niet vermoeden.
Al vanaf onze jeugd roken we allebei graag een jointje ’s avonds en hebben daar geen problemen mee. Onze oudste zoon mag zo nu en dan van ons ook een jointje roken, liever dat hij het thuis doet dan dat hij ergens in een verlaten parkje bad gaat of iets dergelijks. Hij experimenteert graag, maar altijd in overleg met ons.

In de zomervakantie wilde hij paddo’s gebruiken en dat hebben we toen samen met hem en zijn vriendin gedaan. Nogmaals, liever onder onze begeleiding dan ergens in een parkje met vrienden die er niets vanaf weten. We hebben liever dat hij al dat geëxperimenteer nu thuis doet dan scheelt dat hem later weer als hij studeert. Je moet het maar gehad hebben hè?

Vlak na de zomervakantie kwam hij opeens met een aantal pilletjes thuis. Jongens, ik heb deze van iemand op school gekocht, is echte mdma! Mag ik die ook eens proberen?
Nou zijn wij bepaald niet onbekend met drugs, maar mdma had ik nog nooit van gehoord. Gelukkig bestaat er zoiets als een drugsforum dus dat gebrek was snel bijgeschaafd. Wat ik las maakte me erg nieuwsgierig en vooral steeds enthousiaster. We hadden wel eens eerder een pilletje gehad maar eigenlijk nog nooit ook maar iets van gevoeld, behalve een wat draaierig en stoned gevoel. Maar nogmaals, wat ik allemaal hier las maakte me toch wel erg nieuwsgierig.

Het waren trouwens blanco pilletjes en volgens opgave van de leverancier (ik hou niet van het woord “dealer”, klinkt zo junkerig) gevuld met 140 mg mdma. Nou kan ik hier gaan liegen dat ik ze heb laten testen, maar dat had ik dus niet. Stom, ik weet het.

Aan zoonlief gezegd dat we er nog even over na moesten denken of hij het mocht gebruiken en na een paar weken was er voor ons een gelegenheid om het eens te proberen. (kinderloos weekend)

Zonder er eigenlijk ook maar iets van te verwachten stopten we beiden een pilletje in onze monden, slikten het door met flink wat water en wachtten af wat er gebeuren ging. Ondertussen rookten we een jointje.

We keken naar het programma “Popstars” met Henkjan Smits in de jury. Ik kan altijd onwijs genieten van zijn commentaar op de kandidaten, zal wel een soort van sadistische inslag van me zijn of zo, maar hij kan ze wat mij betreft niet hard genoeg afzeiken.

Plotseling realiseerde ik me dat ik medelijden kreeg met het meisje dat hij aan het afbranden was…… WTF?

Ik keek naar mijn vriendin en zag dat ze in iets andere sferen verkeerde, diezelfde sferen die ik even later ook zou betreden.

We hebben beiden de beste avond van ons leven beleefd en hebben de meest krankzinnige ervaringen meegemaakt die ik hieronder zal proberen op te schrijven, maar ik zeg er wel bij dat we inmiddels meerdere avondjes hebben gedaan en de ervaringen zijn niet meer per avond samen te vatten. Chronologisch zal het dan ook niet echt kloppen allemaal, maar wat zal het boeien.

Mijn vriendin kreeg een enorm therapeutische bui en bleef maar praten over allerhande zaken die haar op dat moment bezighielden. Achteraf vertelde ze dat ze aan deze ene keer mdma meer heeft gehad dan jaren therapie.

Terwijl zij zo bezig was met haar narigheid te verwerken gebeurden mij ook de mooiste dingen. Ik merkte dat het heerlijk was om naar mijn vriendin te kijken, luisteren en vooral om haar aan te raken. Vreemde was dat deze aanrakingen op geen enkele manier een sexuele lading hadden. Het was heerlijk om te zoenen en zo, maar op de een of andere manier weet ik zeker dat sex niet echt aan de orde zal komen. Simpelweg omdat het mij niet mogelijk leek om je daar lang op te concentreren. Alles wat je ziet is op zo’n moment zo mooi, dat je absoluut niet de behoefte hebt om je op een ding te concentreren. Mijn vriendin werd, in tegenstelling tot mij, wel heel erg energiek. Zij voelde wel de behoefte om te dansen of in ieder geval om te bewegen. Ik had daar juist absoluut geen behoefte aan, moet er ook niet aan deken om zo’n pil in het uitgaansleven te gebruiken. Dat lijkt me erg overweldigend allemaal.

Ik weet nog dat vlak na na de inslag het love gevoel er zo overweldigend inhakte dat ik niets anders kon uitbrengen dan zinnen als “ Ohhhhhhhhhh….. wat is dit fucking lekker zeg” en “oh my god! Dit wil ik de rest van mijn leven voelen!” Ik heb ook zeker een uur ongegeneerd liggen kreunen, gewoon omdat dat lekker voelde. Vreemd is dat ik zeker weet dat ik meerde keren ben klaargekomen, zonder dat ik het gemerkt heb op de manier zoals je dat normaalgesproken merkt. Ik heb meerdere keren een soort van lichamelijk orgasme gehad. Het gevoel dat je hele lijf klaarkomt in plaats van alleen dat gevoel in je onderbuik. Waanzinnig!

We konden allebei niet meer ophouden met vertellen hoeveel we van elkaar houden en hoe mooi we elkaar wel niet vinden. Het gevoel komt, bedenk ik me nu, wel het dichtst bij een hele heftige verliefdheid, maar dan honderd keer sterker.

Ik heb, de paar keren dat we het gebruikten, de behoefte gehad om even buiten een hap lucht in te ademen, omdat diep ademhalen zo lekker was. Maar elke keer ben ik het vergeten ook daadwerkelijk te doen. Ook roken was heerlijk, ik heb me helemaal uit de naad gerookt.

Onze glazen Bacardi-cola bleven trouwens onaangeroerd staan. Man wat was dat smerig zeg. Het enige wat lekker was, was water. We hebben denk ik zeker de man zo’n 5 liter gedronken.

Mijn vriendin kreeg na een tijdje last van “tics” zonder dat dat hinderlijk was voor haar. Aangezien ik wat kennis heb van de psychiatrie herkende ik bij haar op dat moment een aantal eigenaardigheden. Zo zou ik iemand die nuchter dit gedrag zou vertonen, diagnosticeren als schizofreen met Gilles de la Tourette achtige gedragingen. Ze slaakte continu kreetjes en vreemde geluidjes. Ook ging ze regelmatig een soort van dialoog aan met zichzelf. Mijn vriendin is overigens een heel stabiel en sterk persoon, zonder al teveel heftige geestelijke bagage, dus ik maakte me geen zorgen over haar gesteldheid. Ze kon, als ze wilde, dit gedrag ook gewoon stoppen, dus redenen om mezelf zorgen te maken waren er niet.

Nieuwe ontdekking was voor mij het lopen. Geweldig om te lopen met kussentjes onder je voeten. Of wolkjes, zoals we het op dat moment beschreven. Volgende keer wil ik echt een keer naar buiten en een rondje wandelen. Lijkt me geweldig. Maar ja, ik heb de laatste keer ook allemaal plannen zitten maken en dingen klaargelegd, maar als je eenmaal in die roes zit vind je al die dingen plotseling helemaal niet belangrijk meer. Zo had ik 12 cd’s klaargelegd om te draaien, maar we hebben de hele avond en nacht maar 1 cd gedraaid welke we steeds weer opnieuw opzetten. Ook proberen we iedere keer weer elkaar te masseren. Maar voordat we klaarliggen is er alweer een ander leuk ding te ontdekken.

Op een van de avonden heb ik in plaats van 1 pilletje er twee ingenomen. Gevolg was dat ik wat dieper ging maar ook dat ik visuals kreeg. (hallicunaties) Niet de hallicunaties zoals ik die ken van paddogebruik, maar gewoon hele duidelijke en mooie dingetjes. Ik zat te staren naar de muur en zag daar een soort kerstkaart hangen waar een kerstmannetje omheen draaide. Ik wilde aan mijn vriendin vragen van wie die kaart was maar zag toen dat het helemaal niet kon wat ik zag. Op dat moment realiseerde ik me dat het er ook helemaal niet was. Maar dat ik het wel zag. Daarna was ieder schilderij, elke spiegel en welk wit vlak dan ook, gevuld met allerhande stripfiguren. Bekende (Donald Duck) maar ook onbekende. Heel maf. Ik wist dat het niet echt was. Ik kon het ook oproepen en sturen. Ook dat vind ik het leuke van deze drug, je kan het aardig sturen en het kan nooit eng worden, want je hoofd weet gewoon wat er gaande is. Van tijd tot tijd was ik helderder dan ik ooit geweest was.

Wat ik vreemd vind, is dat na de come down, ik elke keer min of meer in elkaar stort. Ik val dan in een heerlijke diepe roes en verlang steeds meer naar mijn bed. Mijn vriendin daarentegen wordt steeds energieker en wil van slapen niks weten. Misschien omdat bij mij de jointjes wat meer inslaan? Zij heeft lang niet zo’n rookbehoefte als ik en ik vermoed dat als ik de joint aan haar doorgeef dat ze er stomweg niets van rookt. En ik hijs me helemaal gek dus….

Na de eerste keer hebben we trouwens zeker nog twee dagen in een soort love rush geleefd en mijn vriendin heeft echt de hele week zingend door het huis gelopen. Zij heeft in de mdma roes heel veel blokkades opgelost en ook ik heb een aantal ontdekkingen gedaan over mezelf die ik nooit voor mogelijk had gehouden. Mdma als therapeutische drugs, wie zou dat vermoeden? Het heeft onze onderlinge band in ieder geval flink versterkt en we houden meer van elkaar dan ooit tevoren.

Inmiddels hebben we nu zo’n zes avondjes mdma achter de rug en merkte ik dat het love gevoel dat we zo heerlijk vinden af begint te nemen, of in ieder geval korter duurde. Jammer maar helaas. We zullen dus een poosje moeten stoppen en de eerstvolgende keer wordt half februari. Hopelijk is het dopamine level dan weer op pijl (met behulp van 5htp en veel andere vitamine pilletjes)

Enthousiaste verhalen dus van mijn kant over een drug waar mijn lief en ik samen denk ik onbewust al heel lang naar zochten. Ik hoop in de toekomst eens echte mdma kristallen te kunnen bemachtigen, want uit andere trip reports heb ik begrepen dat dat allemaal nog leuker moet zijn, iets dat ik me niet kan voorstellen. Het is nu al zo leuk!

Vragen die voor mij overblijven, zijn de volgende. Misschien is het een idee om er aparte topics voor te openen, maar ik zet ze vooralsnog hier neer.

Ik heb me de afgelopen dagen beziggehouden met de vraag wat is echt en wat is nep als je in de roes zit? Ik vind mijn vriendin in het dagelijks leven ook de mooiste vrouw van de wereld, dus het is niet gek als ik dat dan ook tegen haar zeg. Maar wat nou als ik met iemand een pil zou slikken die ik lelijk vind en helemaal niet aardig? Zou ik die dan ook mooi vinden en zou ik daar dan ook van houden?

Ik heb het idee dat ik na zo,n pilletje hopeloos verliefd zou kunnen worden op een lantaarnpaal, dit terwijl ik normaal nooit zo opgewonden wordt van die dingen…

Wij hebben met onze oudste zoon besproken dat we het voor hem nog even te vroeg vinden om Mdma te gaan gebruiken. Ik weet het, heel hypocriet, maar opvoeden is nou eenmaal hypocriet. We zijn bang dat het voor hem veel te leuk is en dat hij er teveel van gaat snoepen. Hoewel hij nu al wel blijk geeft van verstandig druggebruik vinden we dit toch nog net even een stapje te ver voor hem. Nog even een paar jaartjes wachten dus.

Ik hoop dat dit verhaal niet al te lang is geworden en dat het een beetje te lezen valt. Ik zal later nog wat meer ervaringen proberen te beschrijven en misschien krijg ik mijn vriendin ook zo ver dat ze wat over haar therapeutische ervaringen zal gaan schrijven. Voor sommigen hier misschien wel interessant.

Ik lees hier al een paar maanden flink mee en heb het idee dat ik de meeste forumleden al een beetje ken. Nu was het voor mij tijd om uit mijn schulp te kruipen,

ik ben Mike, aangenaam kennis te maken!
Avatar gebruiker
Mike
Donateur
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:28 pm

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Yung Dagobert » za feb 26, 2011 10:38 pm

Mooi stukje, al zou ik wel balen als ik drugs kocht en m'n ouders daar alle plezier van hadden!

MDMA werd oorspronkelijk ook gebruikt bij relatietherapie als ik me niet vergis. Had vast veel huwelijken kunnen redden :grin:.
Fok du maatschappij.
Avatar gebruiker
Yung Dagobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:13 pm

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Sublimo » zo feb 27, 2011 1:40 am

I still love it ! :love:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Catatonic » zo feb 27, 2011 2:37 pm

Zo herkenbaar!
Avatar gebruiker
Catatonic
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:45 pm

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor TheFuckingDutchman » zo feb 27, 2011 7:09 pm

Hoe oud is je zoon btw?
Avatar gebruiker
TheFuckingDutchman
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor muz1k » zo feb 27, 2011 8:02 pm

Haha toffe ouders. Dit doet mij een klein beetje aan mijn ouders denken. :grin: Let wel op dat het qua drugsgebruik nu allemaal niet te snel gaat, want het blijven allemaal leuke goedjes.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Mike » ma feb 28, 2011 10:53 pm

TheFuckingDutchman schreef:Hoe oud is je zoon btw?


Inmiddels bijna 19. Heeft alles al geprobeerd en gaat er gelukkig nog steeds verstandig mee om. Wat dat betreft zijn we geslaagd in onze aanpak...

Voor wat betreft het mdma gebruik moet ik zeggen dat we helaas het magische moment niet meer bereiken. Ik vermoed zelf dat het zo is dat je op oudere leeftijd wat sneller door je serotonine voorraad heen bent, we ervaren beiden nog steeds alle effecten, maar helaas blijft het gelukzalige "love gevoel" :love: achterwege en daar deden we het voor.

Voor ons is het dus uit met de pret! :(
Avatar gebruiker
Mike
Donateur
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:28 pm

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Sublimo » ma feb 28, 2011 11:12 pm

Mike schreef:
TheFuckingDutchman schreef:Hoe oud is je zoon btw?


Inmiddels bijna 19. Heeft alles al geprobeerd en gaat er gelukkig nog steeds verstandig mee om. Wat dat betreft zijn we geslaagd in onze aanpak...


Werkelijk alles ? :grin:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Mike » ma feb 28, 2011 11:26 pm

Sublimo schreef:
Mike schreef:
TheFuckingDutchman schreef:Hoe oud is je zoon btw?


Inmiddels bijna 19. Heeft alles al geprobeerd en gaat er gelukkig nog steeds verstandig mee om. Wat dat betreft zijn we geslaagd in onze aanpak...


Werkelijk alles ? :grin:


Nou ja.... alles waar een jongen van die leeftijd zoal mee in aanraking komt. Ik ga hem natuurlijk niet wijzer maken dan hij is! :mrgreen:

Laatst heeft hij zijn eerste LSD tripje gedaan met een vriend samen en met mij als sitter.... Ik heb me kostelijk vermaakt! :lol:
Avatar gebruiker
Mike
Donateur
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:28 pm

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma feb 28, 2011 11:31 pm

Mike schreef:Laatst heeft hij zijn eerste LSD tripje gedaan met een vriend samen en met mij als sitter.... Ik heb me kostelijk vermaakt! :lol:


Serieus? Je moet wel echt een goede band met je zoon hebben moet hij dat willen. Je doet het goed. :P
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor muz1k » ma feb 28, 2011 11:43 pm

Mike schreef:Laatst heeft hij zijn eerste LSD tripje gedaan met een vriend samen en met mij als sitter.... Ik heb me kostelijk vermaakt! :lol:


Wow dit is wel heel erg bizar. Hoe is die zeer sterke band zo gekomen als ik vragen mag? Ik heb ook een vrij goede band met mijn ouders. Ik ken eigenlijk niemand die een betere en hechtere band heeft, maar nu ik dit hoor! Wow
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Mike » di maart 01, 2011 12:00 am

muz1k schreef:
Mike schreef:Laatst heeft hij zijn eerste LSD tripje gedaan met een vriend samen en met mij als sitter.... Ik heb me kostelijk vermaakt! :lol:


Wow dit is wel heel erg bizar. Hoe is die zeer sterke band zo gekomen als ik vragen mag? Ik heb ook een vrij goede band met mijn ouders. Ik ken eigenlijk niemand die een betere en hechtere band heeft, maar nu ik dit hoor! Wow


Niet zo moeilijk hoor, gewoon openheid, eerlijkheid en wederzijds respect. Niet meer en niet minder...
Avatar gebruiker
Mike
Donateur
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:28 pm

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Sublimo » di maart 01, 2011 12:51 am

Mike schreef:Nou ja.... alles waar een jongen van die leeftijd zoal mee in aanraking komt. Ik ga hem natuurlijk niet wijzer maken dan hij is! :mrgreen:

Laatst heeft hij zijn eerste LSD tripje gedaan met een vriend samen en met mij als sitter.... Ik heb me kostelijk vermaakt! :lol:


Dat kan nogal veel zijn, neem mij nu als voorbeeld. :grin:

Ik vind het echt wel speciaal hoe jij met je zoon omgaat, respect daarvoor ! :love:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Mike » di maart 01, 2011 9:09 am

Sublimo schreef:
Mike schreef:Nou ja.... alles waar een jongen van die leeftijd zoal mee in aanraking komt. Ik ga hem natuurlijk niet wijzer maken dan hij is! :mrgreen:

Laatst heeft hij zijn eerste LSD tripje gedaan met een vriend samen en met mij als sitter.... Ik heb me kostelijk vermaakt! :lol:


Dat kan nogal veel zijn, neem mij nu als voorbeeld. :grin:

Ik vind het echt wel speciaal hoe jij met je zoon omgaat, respect daarvoor ! :love:


Dankje! :)
Avatar gebruiker
Mike
Donateur
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:28 pm

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor TheFuckingDutchman » di maart 01, 2011 9:23 am

Ha mijn ouders schrikken al van een jointje. Laat staan (samen) trippen. Alhoewel ik soms denk dat het goed voor ze kan zijn :p
Avatar gebruiker
TheFuckingDutchman
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Sublimo » di maart 01, 2011 6:17 pm

Mike schreef:Dankje! :)


Het is al de tweede keer dat ik dat gezegd heb, maar ik vind het echt geweldig hoe jij met deze dingen om gaat. Zo hoop ik dat later ook te doen. :grin:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor muz1k » di maart 01, 2011 6:20 pm

Sublimo schreef:
Mike schreef:Dankje! :)


Het is al de tweede keer dat ik dat gezegd heb, maar ik vind het echt geweldig hoe jij met deze dingen om gaat. Zo hoop ik dat later ook te doen. :grin:


Idem
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Sublimo » di maart 01, 2011 6:21 pm

muz1k schreef:Idem


:grin:

Ik ken mensen die ook zo omgaan met deze dingen, maar ik heb toch het idee dat die vrij zeldzaam zijn.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Anton » zo jul 10, 2011 4:25 pm

Vet!

Zo'n vader!

Ik heb m'n eerste xtc pil wel van m'n vader gekregen.. maar om het samen te gebruiken lijkt me nou ook weer niks haha!
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor kofixteprate » zo jul 10, 2011 7:35 pm

Het is inderdaad prachtig om te lezen hoe je zo met je zoon omgaat :P geen taboe erop laten rusten, uitleggen wtf het überhaupt inhoudt (ik heb tot mijn 18e ongeveer gedacht dat je van ''pilletjes'' zowat 9/10 keer doodging ofzo) en zelfs nog samen trippen ook.. daar moet je écht een goede band voor hebben wil je dat een beetje comfortabel laten aanvoelen lijkt me :smokin: mag ik vragen hoe oud jullie zelf zijn? Niet dat het uitmaakt, maar voor m'n beeldvorming :P Mijn ouders zijn ook redelijk tolerant wat drugsgebruik betreft (al zijn ze er principieel op tegen), maar ik heb zelfs nog moeite met roken in de buurt van ze :roll2:
kofixteprate
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do mei 26, 2011 8:07 pm

Re: MDMA/XTC. Therapeutisch....

Berichtdoor Bugles » di jul 12, 2011 10:06 pm

Leuk verhaal om te lezen, zeker van iemand die al wat ouder is. Vind het zeer goed hoe u uw zoon opvoed, dit zouden meer mensen zo moeten doen. Meeste mensen leren hun kinderen alleen maar dat ze geen drugs mogen doen. Vervolgens gaat zo'n koter blowen en dat blijkt prima met het normale leven te gaan. Vervolgens doet hij een keer een pilletje en blijkt het ook heel leuk te zijn. Dan biedt iemand hem coke aan, ook heel leuk. Sommige gaan dit dan te vaak doen en raken er langzaam aan verslaafd. Vaak een kwestie van verkeerde voorlichting en mensen in de omgeving die van niets weten.
Ik vind echter een paar dingen aan uw verhaal wel een beetje vaag. U zegt wel aardig wat van drugs af te weten maar had nog nooit van mdma gehoord? Is op de legale drugs en marihuana na in de afgelopen 30 jaar denk ik de meest gebruikte drug. Daarnaast vind ik dat als u uw zoon verstandig genoeg vind om hem lsd te laten proberen, hij ook zeker wel een pilletje mag. Denkt u niet dat hij anders toch wel met vrienden gaat proberen. Zo zijn immers een hoop kinderen nieuwsgierig en tegendraads.
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner