Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

mdpv

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

mdpv

Berichtdoor iris24 » zo mei 12, 2013 10:42 am

Ik lees tot op heden weinig over mdpv. Alleen wat vage omschrijvingen in de google-zoekmachine. Daarom wil ik dit doen.

Waarom?
IK ben een voorstander van designer drugs. Omdat ik blij ben dat deze legaal zijn. Ze zijn gewoon via het internet verkrijgbaar en je sponsort zo geen criminaliteit en moorden in Zuid-Amerika.

Ik had bovendien ergens gelezen dat mdpv meer de kant van speed en cocaïne opging. (oppeppend)

Wat?
Mdpv is scheikundig gezien: (RS)-1-(Benzo[d][1,3]dioxol-5-yl)-2-(pyrrolidin-1-yl)pentan-1-one.

Hoeveel?
Ik heb eerst 0,1 gram opgesnoven en een half uurtje later ca. 0,15 gram. -> NOOOOOOIT DOEN!!!!!!!!!!!!!!!

Waar?
Ik had een concertje op de planning staan en dacht dat het wel leuk zou zijn het daar uit proberen.

Hoe voelde het?
Het gevoel kwam heel snel op. Het leek in eerste instantie op het gevoel van Benzo fury/XTC. (Benzo fury komt heel langzaam op trouwens) Later begon het steeds meer te voelen als XTC met heel veel speed. Op zich voelde ik me goed. Een beetje misselijk, maar het vrolijke gevoel overheerste. Wel was ik erg verward. Ik kon goed praten, maar totaal niet luisteren. Ik moest echt de woorden van andere mensen tot me door laten dringen. Verder nog de standaard-dingen die je bij al dit soort drugs ervaart: samentrekkende kaken, veel zweten etc. Later gleed de avond steeds verder af naar een bedenkelijk niveau. Ik begon me zelfs een beetje para te voelen. Maar dat was niet heel ernstig. Ik ben maar naar huis gegaan.

En toen?
Thuis aangekomen kon ik totaal niet slapen! Mijn ogen gingen niet dicht/bleven samentrekken. Uiteindelijk heb ik niet kunnen slapen! De volgende dag was ik zooooo brak. Mijn hartslag bleef hoog en ik zweette als een gek! Pas om 5 uur 's middags kreeg ik echt mijn ogen dicht. Ook heel depressief vanwege het gebrek aan serotonine.

Conclusie:
Ik doe dit nooit meer. Ik was mezelf totaal niet meer. Nu is dat wel een beetje de bedoeling van drugs, denk ik. Maar dit was niet leuk meer. Ik ben van mezelf al gestrest genoeg. Bovendien kon ik niet slapen en was ik totaal naar de klote. Soms maakte ik me zorgen om het feit dat mijn hartslag maar hoog bleef (90 per minuut).

Advies:
Mocht je het toch willen proberen: drink veel water (veel meer dan ik gedaan heb) en doe dus max. 0,01 g of 10 mg.

Resterend:
Ik hoop hiermee wat verheldering te geven in de wereld van de legale drugs (lees: nieuwe designer drugs). Ik vind sowieso dat hier meer over bekend moet worden/gebruikaanwijzingen voor moeten geschreven worden. Want het is een erg mistige wereld. Ik hoop ook niet dat de overheid het in haar hoofd haalt de designerdrugs te verbieden. Want dan krijg je nog veel meer problemen. Dan komen die spullen straks op één of andere manier op de markt. En weet de gebruiker helemaal niet meer wat hij krijgt.
Laatst bijgewerkt door iris24 op zo mei 12, 2013 4:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
iris24
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 9:46 am

Re: mdpv

Berichtdoor Mircko » zo mei 12, 2013 3:14 pm

De maximum dosering is 15 milligram; doses daarboven kunnen dodelijk zijn. Ik had 4 gram opgerookt in 2 dagen en belandde in de psychiatrie.
'Hij mag er dan uitzien als een idioot en zich gedragen als een idioot, laat je daardoor niet misleiden: hij is een idioot.'- Groucho Marx
Avatar gebruiker
Mircko
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: di apr 16, 2013 4:08 am

Re: mdpv

Berichtdoor ParadijsVogel » zo mei 12, 2013 3:51 pm

Het lijkt me sterk dat je 250mg MDPV naar binnen gesnoven hebt.

Maar het is inderdaad wel een goed advies om niet meer dan 10 keer de maximaal aanbevolen dosis weg te snuiven, dát wist ik nog niet!
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: mdpv

Berichtdoor Trippie » zo mei 12, 2013 4:09 pm

Je had je duidelijk niet ingelezen en hebt lijnen gelegd alsof het coke was. Dit mag je nooit doen bij research chemicals, elke stof heeft namelijk een andere potentie en je kan echt niet ruiken hoeveel je moet nemen!

Je kan best altijd eerst even kijken wat Erowid (http://www.erowid.org/) zegt over de doseringen, vooraleer je begint met een stof waar je nog bijna niets over af weet.

De doseringen daar zijn meestal heel voorzichtig geschat, maar als de tabel daar (http://www.erowid.org/chemicals/mdpv/mdpv_dose.shtml) zegt dat 10-20mg een "strong dose" is, had je wel al kunnen vermoeden dan 250mg misschien iets te veel van het goede ging zijn.

Onthoudt die site, het is een zeer nuttige database voor druggebruikers!
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: mdpv

Berichtdoor iris24 » zo mei 12, 2013 4:51 pm

Ik denk dat het een wonder is dat ik niet psychotisch ben geworden. Dat ik überhaupt nog leef.
Ik heb het echt verkeerd gelezen. Zo stom.

Dit is fucked up. Ik ben nu nog steeds af en toe verward. Mijn hartslag is wel weer normaal.

Ik ben een zeer geoefende sporter van 85 kg. Dus dat is misschien mijn redding geweest.
iris24
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 9:46 am

Re: mdpv

Berichtdoor zaagmans » do mei 16, 2013 5:45 pm

Je hebt inderdaad wel erg veel gebruikt. Ik wil ook graag MDPV proberen, maar dit middel moet je afwegen. Je kunt niet gewoon op het oog wat pakken.

Maar anyway, toch bedankt voor je tripreport. Ik ben zelf ook een fervent RC gebruiker. Dus mocht je weer wat gaan testen, dan graag een report!
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: mdpv

Berichtdoor Sterling Archer » do mei 16, 2013 8:07 pm

100mg, sweet jesus. Dat is inderdaad psychosis material. Het effect van MDPV is leuk, maar het voelt erg tainted. Alsof het echt zwaar ongezond is. Als coke gezonder aanvoelt ga ik me toch wel zorgen maken over de neuro / cardiotoxischiteit van een middel.
All I've had today is like six gummy bears and some scotch
Avatar gebruiker
Sterling Archer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: do maart 10, 2011 2:03 pm

Re: mdpv

Berichtdoor spuky10 » za mei 25, 2013 6:16 pm

hartslag van 90 bij gebruik is niet heeeel ernstig.
tussen de 60 en 80 is vrij normaal. Boven de 120 is wel wat veel...
spuky10
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 5:57 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner