Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mysteryland, een groot misterie

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Mysteryland, een groot misterie

Berichtdoor Begaaid » do sep 27, 2012 3:43 pm

Hallo ik ben begaaid, ben begin 20 en heb redelijk wat ervaring met partydrugs. Ik kijk al langer rond op dit forum en besloot om maar eens te registreren en een (hopelijk leuk) tripreportje met jullie te delen. :)

Persoonlijke info: 21 jaar, 1,85m, 80 kg
Setting: Mysteryland :D
Dosis: Ongeveer 500 mg MDMA, 2 puntjes speed, beetje cannabis

We hadden met 8 mensen besloten om 25 augustus af te reizen naar Mysteryland. Naast mij wilden nog een paar mensen in de groep wat gebruiken, en omdat ik ervaring heb met drugs, zou ik wat voor mezelf en die anderen gaan regelen om er een knalfeest van te gaan maken! De andere 2 zal ik vanaf nu A en B noemen. B heeft al iets meer ervaring met XTC, A bijna niet.

Nadat we rond 13.00 het terrein op liepen, in de regen, besloten we eerst maar eens een kluisje, muntjes en wat te eten te halen. Zelf nog even een goede bodem gelegd met een overheerlijk broodje Unox en een paar biertjes :grin:. Nadat dit allemaal gedaan was, was het inmiddels al een uur of 14.00. De meeste mensen van de groep wilden naar de 'Big top' (mainstage) tent, waar de grote namen in de mainstream house draaiden. Hier zijn we dus naar binnen gegaan, en de sfeer zat er gelijk goed in.

Na nog een biertje gedronken te hebben, en genoten van de house, besloot ik rond 3 uur de eerste MDMA capsule te nemen. Ik had capsules van 100 en 200 mg bij. Ik besloot te beginnen met 200 mg, rond een uur of 15.00. De 2 anderen uit de groep die ook wilden gebruiken, wilden het rustig aan doen, ze begonnen met een glas cola met 100 mg MDMA erin, wat ze samen deelden. Overgens waren er nog een paar mensen bij de groep, die totaal niet bekend waren met ons drugsgebruik, dus die stonden wel even raar te kijken. :lol: Nadat ik uitgelegd had wat we deden, hadden ze er gelukkig wel vrede mee.

Na een uurtje merkte ik nog vrij weinig van de capsule, hij sloeg toch langzaam in dan ik dacht. A en B voelden ook nog helemaal niets. B wilde er nog een 200 mg capsule bij, ondanks dat hij al redelijk wat alcohol op had. A heb ik een 100 mg capsule gegeven.

Rond deze tijd wilden we ook ergens anders kijken. Een deel van de groep ging een Dirty Dutch tent zoeken, en ik besloot met A naar de Q-dance stage tegaan, omdat wij wel van hardstyle houden. 2 uur later hadden we weer afgesproken om de rest van de groep te meeten.

Lopende naar van de main naar de Q-dance voelde ik nog niet veel. Het was ook koud, winderig en regenachtig, normaal gesproken gebruik ik binnen in een warme donkere ruimte, op een feest dus. Misschien dat het daarom langer duurde met inslaan, dacht ik.

Eenmaal aangekomen bij Q-dance draaide Headhunterz, en we kwamen veel gezellige en aardige mensen tegen. Nog even een sigaret opgestoken, dat lijkt soms te helpen om MDMA te laten inslaan. Op een gegeven moment begon het zo hard te regenen en waaien, dat we naast een soort tent gingen schuilen. Daar kwamen we een bekende tegen, die ons vertelde dat er buiten de line-up om nog een Thunderdome tent was! Daar wilde ik wel ff heen, had wel zin in hardcore. A houdt hier niet echt van, maar wilde wel mee.

Op dit moment merkte ik dat de MDMA begon te werken, bij A begon het ook. Toen we bij de Thunderdome aankwamen, ging ik aardig lekker. A had wat tintelingen, en wist niet helemaal hoe hij het gevoel moest thuis brengen. Na hem gerustgesteld te hebben dat dit bij de inslag hoort, gingen we naar binnen. Heb daar een kwartier nonstop staan hakken. A had het duidelijk niet echt naar z'n zin daar, en het was tijd om de rest van de groep weer op te zoeken. Toen we buiten kwamen, en van een heuvel af naar de afgesproken plek liepen, gingen we allebei echt lekker hard, wat een heerlijk gevoel weer! :love:

We hadden de groep al snel gevonden op het afgesproken punt. B ging ondertussen ook goed. We besloten een rondje terug te lopen richting de mainstage. Onderweg begon het echter keihard te regenen, dus we besloten te schuilen onder wat bomen en bosjes. Daar vroeg een gast of hij een slok van mijn drinken mocht. Ik zei: 'Ok, moet je wat wegspoelen dan?' 'Ja zei hij, een blauwe defqon'. Hij wilde de helft afbreken, maar hij brak maar een kwartje af. En omdat hij een slok van mijn drinken mocht, kreeg ik van hem de overige driekwart. Heb hem uiteraard uitgebreid bedankt hiervoor. :)

Ondertussen gingen we terug naar de mainstage, waar Avicii ging draaien. De driekwart Defqon sloeg al snel in. Ik ging keihard. A en B vermaakten zich ook prima, dat was duidelijk te zien. Tussendoor nog een aantal keer buiten gestaan, omdat mensen die niet van de kaart waren nog wat wilden eten en drinken buiten. Vond het wel gezond om dan even af te koelen en te rusten buiten. Maar het grootste deel van de tijd stond ik echt keihard te knallen binnen met A en B! Tussendoor hebben we met de hele groep (8 man dus) 2 jointjes gerookt. Hier voelde ik niet veel van, omdat het erg weinig was.

Tussen 8 en 9 zijn ik en A nog even bij de Q-dance gaan kijken, was weer heel vet daar. Onderwerg nog een paar miniloempia's naar binnen gepropt, ookal heb je geen eetlust, eten is toch belangrijk tijdens zo'n trip vind ik. Rond 9 uur voelde ik mezelf wat nuchterder worden, en daar had ik geen zin in. Dus ik besloot om maar gelijk 200 mg MDMA en een kwartiertje later 2 puntjes pep te pakken. A en B begonnen ondertussen rustig uit te spacen.

Rond half 10 ging ik echt keihard, tintelingen, hallucinaties. (Voor de genen die het Mysterylandterrein kennen: Ik dacht op een gegeven moment dat er in de Big top tent net zo'n heuvel was als die grote pyramide midden op het terrein, dus begon die voorzichtig af te lopen :p ). Buiten nog een rondje gelopen omdat ik daar zin in had, nog wat andere mensen ontmoet die van de kaart waren en geweldige verhalen te vertellen hadden. :hulde:

Tot 23.00 geweldig geknald daar, heerlijk. Helemaal los tussen de opstapjes en heuveltjes in de zaal. :p Alleen jammer dat we het vuurwerk gemist hadden bij de Q-dance stage. Ik begreep er zelf niet veel meer van de laatste uren, anders had ik de rest er wel op gewezen dat we rond 22:45 daar naartoe moesten gaan.

Na 23:00 gingen we naar huis, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Doordat het een half uur duurde voordat we eindelijk compleet waren, duurde het 2 uur voordat we in een pendelbus naar het station zaten. Hierdoor misten we de laatste trein. Met een omweg was ik uiteindelijk om 4 uur weer in mijn woonplaats. Onderweg voelde ik me nog wel vaag, maar niet echt van de kaart meer.

Een paar vrienden van mij hadden daar nog een 'drugsavondje' thuis bij iemand. Nog even langs geweest en een jointje mee gerookt. Uiteindelijk was ik om kwart voor 6 s' ochtends thuis. Doodop, heb minstens 6 uur geslapen, ondanks de MDMA en pep van de dag.

Al met al een geweldige dag gehad. Iedereen heeft zich prima vermaakt op zijn eigen manier. Ondanks het slechte weer een geweldig feest gehad, volgend jaar zeker weer op deze manier! MDMA en pep blijft toch een geweldige combo als je wat meer ervaring hebt met MDMA/XTC.

Ik weet dat MDMA en pep niet de meest gezonde combo is. Ik probeer hier dan ook altijd 2 - 3 maanden tussen te houden, en daarnaast leef ik gewoon gezond.
Begaaid
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: do sep 27, 2012 3:04 pm

Re: Mysteryland, een groot misterie

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do sep 27, 2012 4:10 pm

Davinci gaat je een preek geven ik waarschuw je alvast 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Mysteryland, een groot misterie

Berichtdoor Begaaid » do sep 27, 2012 6:46 pm

Dik Tromsn0r schreef:Davinci gaat je een preek geven ik waarschuw je alvast 8-)



Achja, take it or leave it. Als mensen het niet eens zijn met mijn manier van reporten, is dat hun eigen mening, en die mogen ze hebben van mij. ;)
Begaaid
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: do sep 27, 2012 3:04 pm

Re: Mysteryland, een groot misterie

Berichtdoor Dennenboom » do sep 27, 2012 7:59 pm

Begaaid schreef:Achja, take it or leave it. Als mensen het niet eens zijn met mijn manier van reporten, is dat hun eigen mening, en die mogen ze hebben van mij. ;)

Niets mis met je manier van reporten hoor, Davinci preekt over MDMA-gevolgen :) Leuk reportje
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Mysteryland, een groot misterie

Berichtdoor AgeOfLove » do sep 27, 2012 8:10 pm

Lavalamp schreef:Niets mis met je manier van reporten hoor, Davinci preekt over MDMA-gevolgen :) Leuk reportje



Ben wel eens benieuwd hoe je lichaam de dagen nadien reageert op +500mg mdma... Mag er niet aan denken :shock:
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Mysteryland, een groot misterie

Berichtdoor Begaaid » do sep 27, 2012 8:35 pm

Oh zo, gelukkig. Voelde me zondag niet zo lekker nee, en de maandag daarop ook niet echt top. Dinsdag avond was ik alweer zonder problemen aan het sporten, rustig aan dan wel he. Gaat er ook om wanneer je het neemt. Goed uitgerust zijn, en als je om 9 uur 'savonds het laatste neemt, slaap je als je rond half 6 thuis bent alweer perfect.

500 mg is idd best veel, niet te vaak doen. Maar ken wel meer mensen die er zoveel ingooien. Als je 2 witte speakertjes of gele Ferrari's neemt, en daar nog een halfje bij, zit je daar ook gauw aan.
Begaaid
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: do sep 27, 2012 3:04 pm

Re: Mysteryland, een groot misterie

Berichtdoor Afca_Remy » wo okt 10, 2012 8:52 pm

Leuk report inderdaad!
Altiijd leuk om deze ervaringen te lezen.
Ik heb ook tijden zoveel gebruikt, 5 - 6 pillen op een feestje (Q Base) Geen idee welke dat waren maar minstens 170 mg, nog nooit lager gehad, maar die gevolgen merk ik nu wel hoor als ik ga space.. Als ik meer dan 2 pillen heb gehad dan heb ik een paar dagen echt goed last. De lol is er ook een beetje vanaf.. Mja eigen schuld dikke bult.
Maar pas goed op met die hoeveelheden! In het begin lijkt het allemaal te kunnen en is niets te gek.
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Mysteryland, een groot misterie

Berichtdoor Begaaid » zo okt 21, 2012 3:04 pm

Afca_Remy schreef:Leuk report inderdaad!
Altiijd leuk om deze ervaringen te lezen.
Ik heb ook tijden zoveel gebruikt, 5 - 6 pillen op een feestje (Q Base) Geen idee welke dat waren maar minstens 170 mg, nog nooit lager gehad, maar die gevolgen merk ik nu wel hoor als ik ga space.. Als ik meer dan 2 pillen heb gehad dan heb ik een paar dagen echt goed last. De lol is er ook een beetje vanaf.. Mja eigen schuld dikke bult.
Maar pas goed op met die hoeveelheden! In het begin lijkt het allemaal te kunnen en is niets te gek.



Dat is volgens mij wel wat meer dan, als je 5 á 6 pillen van 170 mg neemt zit je al tussen de 850 en 1020 mg, dan neem je dus gewoon een dikke gram MDMA. Zo ver ga ik niet, en wil ik nooit gaan ook. Het is precies wat je zegt, het moet wel leuk blijven. ;)
Begaaid
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: do sep 27, 2012 3:04 pm


Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron