Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Nachtje spacen op triforce (XTC)

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Nachtje spacen op triforce (XTC)

Berichtdoor Sunny » vr maart 16, 2012 12:44 am

Hallo lezers,
Ik wil met jullie mijn ervaring delen over XTC.

Wat: 4 XTC pillen(triforce) van 186 miligram.
Waar: In een klein appartement van ongeveer 5 bij 5 van 2 vrienden.
Wie: Y (1 pil) De(1 pil) Ik ( 1 pil) Da( 0,5 pil en en joint) B (0,5 pil)

Ik en Y. hadden het er over om weer eens XTC te gaan gebruiken. Dat zelfde weekend zaten ik, Y. Da. De. en B. bij De. en Da. thuis om een nachtje te spacen. Het was al wel redelijk laat, rond kwart over 2 's nachts. Da. en B wisten die avond om half 10 pas duidelijk dat we gingen spacen. Y wist dit pas om kwart voor 2. We hebben ze nacht 4 triforce pillen gehad.

Rond 2 uur 's nachts kwam Y. aan. Hij was echt nog knetter stoned. Onder het fietsen had hij zijn jointje zelfs nog opgesmoked. Rond kwart over hadden we he ingenomen. We zijn begonnen met een halfje Ik als eerst, ongeveer 10 minuten later B, Da en Y. Nog 5 minuten laten had De hem ook weg. Vlak nadat De hem naar binnen had begon ik al een vaag gevoel in me buik te krijgen en begon me vaag te voelen. Toen ik later opstond om iets te pakken was het voor de rest ook duidelijk dat ik hem voelde. Ik kreeg het warm. Bij de rest duurde het wat langer. Y begon ook al een beetje. Ongeveer een half uur later zaten ik B. Da. en Y hem te spacen. Alles was mooi en alles was zo ontzettend lief. Veel hebben we die avond niet gedaan, maar hard gingen we wel.

Op een gegeven moment kon ik ook aan Y. zien dat hij goed hard ging, zo'n kop trok hij namelijk niet zomaar. Ook Da en B gingen hard. Ik ging ook heel hard. Op een gegeven moment besloten Ik, B en Y een rondje te gaan lopen. Vlak daarvoor schoot de hartslag van De. omhoog en kreeg ze het bloedheet. Het rondje zelf was niet zo bijzonder. Het was ook nog redelijk fris buiten. Maar toen ik binnen kwam was alles super wauw! Ik weet echt niet hoe ik dat gevoel anders moet beschrijven. Bij D was hij ondertussen al uitgewerkt, hij was van korte duur. We hebben toen best een lange tijd best hard gegaan, niet veel gezegd en constant van plek gewisseld. Toen begon hij een beetje minder te worden. Y en ik besloten zowiezo nog een halfje te nemen. Na een tijdje discussieren besloot De. hem te nemen omdat zij hem nog niet veel gevoeld had. Da besloot toen maar een dikke joint te gaan roken.

Toen kwam hij weer inzetten. Het voelde allemaal heel erg space. Ook bij De kwam hij op een gegeven moment inzetten en zij was daar dan ook best blij mee. Da begon knetter stoned te worden. Op een gegeven moment zijn we nog een keer met z'n allen een rondje gaan lopen. Ook dit was niet zo bijzoner. Behalve dat ik iedereen lief vond en iedereen wou knuffelen. Ik heb toen ook iedereen geknuffeld. Toen we binnen waren was alles weer geweldig. Er zijn geen gekke dingengebeurd het was gewoon een geweldige space. Y. was zelfs vereten dat je van een pil zo hard kon gaan.

Al met al, Het was een geeldige, zeer geslaagde nacht. Zeer aan te raden!
DONE: Nicotine, Caffeine, Wiet, Hasj, MDMA, Speed, Crack TO DO: Ketamine, Truffels, LSD, 2-cb, 6-apb.
Avatar gebruiker
Sunny
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: di jan 31, 2012 12:32 am
Woonplaats: Om de hoek.

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner