Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

paarse ster, en eerste keer mdma kristal

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

paarse ster, en eerste keer mdma kristal

Berichtdoor Jack Daniels » ma feb 21, 2011 11:36 pm

wie? Ik en 2 maatjes, D en M (en nog wel een paar andere).
waar? Project n50 en een schoolpleintje.
wanneer? 18 september 2010.
wat? 1 paarse ster en 1gr mdma kristal.


ik ging 18 september naar project n50 en had daarvoor 3 maanden niks gebruikt (zodat ik iets zou voelen van me snackie).


19:00

Ik zat thuis op de laptop en ik had mezelf voorgenomen om na 3 lange maanden weer is xtc te gaan nemen. Dit was het idee van meerderen maar die waren teruggekrabbelt, maar ik zou het zo in me eentje doen op een feest. Me maatje D wist het niet zeker en zat al een week lang te twijfelen, maar rond 7 uur had ie toch ze beslissing gemaakt (dacht ie) en hij wou geen xtc hebben, hij zei dat ie wel een fles vodka leeg zou zuipen en ik vond het allemaal best.



19:30

Me maatje J en D kwamen naar me toe met de scooter om me op te halen, J reed want die was nog nuchter, D was straalbezopen.
Ik moest hangen met de fiets bij de scooter maar dat vond ik geen probleem, na 15 minuten rijden waren we in Nagele waar n50 plaats vond.


19:45

we zaten op een schoolpleintje met een paar vrienden van ons te wachten op de rest van de groep die ook naar het schoolpleintje zou komen.


22:00

Iedereen was er en we hadden de scooter en fiets op het kamp (maat van ons woont daar die erbij was) neergezet zodat ze niet gestolen/gesloopt zouden worden.
toen liepen we richting N50.

22:15

We waren bij N50 en er hing een goede sfeer. ik smste de jongen waarvan ik zou kopen maar die was er nog niet, dus moest ik wachten tot hij er was, dus tot die tijd maar rustig aan wat berenburg drinken.

23:15

Die jongen was aangekomen en hij smste dat naar D ze telefoon, maar D had zich bedacht en wou ook wat hebben, en J ook, dus hun smse of ze nog over hadden.
en ja hoor ze hadden over, hoppakee wij met ze 3e naar de wc's toe en die dingen uit t zakje gehaald en doorgeslikt.. oeehh spannend dacht ik nog bij mezelf.. want laatste keer dat ik deze had gehad (2 ervan) voelde ik er niet zo bar veel van terwijl ik van heel mensen hoorden dat ze ze echt goed vonden.

00:01

Ik was lekker aan t stampen en wachten tot ie in zou slaan en ik voelde al steeds meer iets opkomen.

00:30

ik ging ff naar buiten kijken en zag D daar staan, ik ging even met hem praten en binnen een paar seconden voelde ik de ster inklappen.. ik vroeg aan D of hij dat ook had en hij zei dat hij hem ook steeds beter begon te voelen, we besloten met ze 2e naar binnen te gaan naar voren.

zo gezegd zo gedaan, na een heleboel geduw en gedoe waren we eindelijk vooraan om te gaan stampen, oehh dit voelde echt heerlijk lekker, had niet verwacht dat de ster het zo goed zou doen! en ik ging helemaal in de muziek op, ik heb helemaal niet eens meegekregen dat ik ongeveer 3.5 meter van Dblock en Stefan stond te stampen.

We hebben zo ongeveer tot half 4 leuken stampen en doen en toen was N50 afgelopen, ondertussen was ik nog iemand anders tegengekomen, M.. hij had Mdma kristal bij zich, 1gr.

03:30

We liepen richting de scooter en de fiets en die hebben we gepakt en zijn aan een tafeltje gaan zitten bij de plaatselijke snackbar die gesloten was maar ze stoelen nog buiten had staan, de ster begon met vlagen af te nemen en ik had opzich wel zin om meer te nemen, en D ook. dus ik stelde voor dat ik D een 10ntje zou geven en dat we dan zouden drinken met ze 3en van een fles waar hij de kristal in zou doen, dit zag hij wel zitten en dat deed hij. onderweg naar huis hangend had D de fles vast (achterop de scooter) M en ik moesten hangen, en D vroeg echt om de paar seconden: Slokje? waarop wij reageerden, neejoh gek we zijn aan t hangen lukt toch niet.

Af en toe is gestopt om wat slokken te nemen maar D nam het er flink van, hij vond het echt gewoon lekker om te drinken. Eindelijk aangekomen bij mijn huis werd ik eerst ff afgezet, want D moest J thuisbrengen (die uiteindelijk maar ze scooter heeft overhandigd aan M omdat ie te vaag was.) en ik ging binnen achter de laptop zitten, ik was nog wel vaag maar ik zat achter de laptop en de tijd vloog, ik wist niet dat een scooter zo snel heen en weer kon, voor ik het wist stonden D en M alweer aan de deur en realiseerde dat ik hem gewoon al 20 minuten kapot aan het space was.

04:00

we gingen naar het busstation, waar toch geen ene hond was om daar ff lekker te zitten en te space. Hier weet ik bijna niks meer van maar ik weet nog wel dat ik in de verte een vrouw zag met een paraplu, of tenminste dat was een hallicunatie.. de hallicunaties van mdma zijn altijd wel heel echt bij mij, alleen zijn ze in een flits ook weer verdwenen, net zoals nu. na een poosje zijn we op een schoolpleintje gaan zitten, beetje roken.. praten.. de grootste bullshit als je het mij vraagt en D kon niet pissen, zoals altijd als hij xtc heeft gehad. hij probeerde het om de 5 minuten volgens mij en het lukte maar niet. opeens ging hij een poging wagen om te pissen en hij draaide zijn hoofd om en hij zei dat er bij een raam een mannetje stond die op en neer ging voor het raam en dat ie heel boos keek.. D keek zo serieus maar ik wist gewoon dat hij aan het hallicuneren was dus ik lachde me dood. later zat D tussen M en mij in, en hij zei in een keer, hee zie je dat? M en ik vroegen.. wat zie je dan? Ja dat!!! waarop wij weer antwoorden wat dan? D zegt; JA DIE KANKER KABOUTERS MET DIE ROOIE PUNTMUTSEN EN DIE GRIJZE BAARDEN.. M en ik hadden het niet meer.. totaal niet (zelfs nu een paar weken later als we over kabouters beginnen lach k me alweer kapot)

er zijn nog een aantal vage dingen gebeurt, zelfs me vader was nog langsgekomen hahah! we hebben ongeveer tot 9 uur sochtends op het schoolplein gezeten, maar ben toch maar naar huis gegaan, was echt helemaal kapot.




Als het een beetje vaag verhaal is.. sorry, ik weet niet heel veel meer van die avond/nacht.
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: paarse ster, en eerste keer mdma kristal

Berichtdoor Amnesia » di feb 22, 2011 9:05 pm

Boh, stampen op een feest met D Block en S-te-fan lijkt me echt vet, hoop dat het mij ook nog lukt :grin:
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: paarse ster, en eerste keer mdma kristal

Berichtdoor Jack Daniels » di feb 22, 2011 11:48 pm

Amnesia schreef:Boh, stampen op een feest met D Block en S-te-fan lijkt me echt vet, hoop dat het mij ook nog lukt :grin:


is idd echt super vet :smokin:
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner