Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Speed les voor beginners.

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Speed les voor beginners.

Berichtdoor Biemans83 » do feb 25, 2016 8:21 am

Ongeveer een half jaar geleden heb ik de grootste Speed paranoia ever gehad. Ik wil dit delen om mensen te behoeden voor de o zo domme fouten die ik gemaakt heb. Nu gebruik ik al zeker 15 jaar drugs en toch overkomt het me. Het is behoorlijk wat text, maar ik denk dat het de moeite waard is voor gebruikers om dit ff te lezen.

Ik zit in mijn plaatselijke stamkroeg en krijg van een goede bekende een zak speed om ff te proberen aangeboden. Zag er goed uit rook best, gewoon mooie pasta. Dus ik en wat vrienden een bommetje gedropt en gaan met die banaan.

Nu heb ik de nare gewoont met pep om gewoon door te gaan tot het gaatje. Soort add/adhd ding denk ik.Zondag avond iereen ging rond sluitingstijd naar huis. Dus ik ging ooj naar huis en omdat ik net vrijgezel was, ben ik gezellig met mijn playstation verder speed gaan gebruiken.

Eerste 2 dagen nix aan de hand zelfs de 2de nacht een paar uur geslapen.
Maar dan, dag 3 rond de avond.De dove onderbuurvrouw zet de tv weer eens knalhard aan. Echter kon ik1q geluiden blijkbaar niet meer plaatsen. Ik dacht dat er een of ander burenruzie programma bij de buren was en het ging verdomme nog over mij en mn ex ook. Bellen er tussen 8 en 9 twee gasten van essent aan. Dus ik dacht ja lekker daar trap ik niet in en dan met die speedkop met de buurvrouw lulle dus met klem gezegd dat ik geen interesse en tijd had. Vanaf dit moment besloten nix meer bij te pakken

Na goed, dit was allemaal wel te handele beetje relativere en jezelf uitlache.Vaker een pepnoia gehad dat gebeurt wel eens. Ga ik in bed ligge hoor ik een mannenstem van een goede bekende en een vrouwen stem samen op een hoogwerker praten over de spullen die wij in huis hebben. Omdat we allebij geen vaste baan hebben het stinkt vaker naar wiet. Ze was iig helemaal over de zeik dat wij een stel criminelen waren. En die mannenstem was alles aan het verdedigen, blijkbaar had hij alles uitgezocht en wist alles over mij,o a dat ik dj ben plannen had naar berlijn te verhuizen (inmiddels ben ik naar berlijn verhuisd). Maar ook van wie ik die pep had, waar ik overal geweest was wie mijn vrienden zijn. Maar volgens hem was alles goed. En de vrouwenstem wordt steeds agressiever en radelozer omdat ze niet langs ons wil wonen.

Inmiddels is het alweer licht aan het worden en ik dacht dat de buurvrouw op mijn balkon naar binnen probeerde te komen om te kijken of wij geen dealers waren. Wat doe ik zonder te gaan kijken: ik bel de politie. Echter woonde ik daar nog niet zo lang en had geen id wat het huisnunmer van de buurvrouw was in die flat. Dus moest ik terug bellen, op dat moment stopt er in mijn hoofd evengoed een politie wagen.

Vanaf hier wordt het een complete nachtmerie, nu ben ik geen lieverdje en op dat moment had de politie mij het leven behoorlijk zuur kunnen maken. Maar goed lange discussie tussen mannestem vrouwenstem en man politie en vrouw politie. Slaat die mannenstem helemaal om blijkt hij me al meer dan een jaar te volgen overal camera's in huis zelfs bij de overburen op het dak.Hij blijkt een goede bekende van me te zijn en iedereen wist dat hij voor justiti werkte behalve ik. Op dat moment geloofde ik heilig dat dit allemaal echt was. Bijna geniaal te noemen hoe mijn brein dit voor mekaar wist te spelen. Inmiddels was het 2 uur smiddags ofzo dag 3. de agenten wilde me de hele tijd meenemen en waren me aan het treiteren. De mannenstem was veranderd in een agressieve beledigende toon verweiten aan het maken hoe dom en achterlijk ik was. En iedereen in mijn stad wist dit ook en het werdt tijd dat ik weg ging uit mijn stad. En het werd van kwaad tot erger tot ik uit huis gevlucht ben.

Dit was volkomen zinloos, levensgevaarlijk en notabene de vierde nacht niet of nauwlijks slaap. De stemmen waren er nog steeds, want er zaten natuurlijk allemaal zenders in mijn jas/kledin. De hele nacht heb ik door de stad rondgezworven op zoek naar water wat de mannenstem voor mij had als ik bepaalde opdrachten vervulde. Hologrammen ziend die op vrienden van mij leken die volgens de mannenstem nepvrienden waren. Jas kapot, trui kapot, broek kapot, beide hakken een flinke bloedblaar.

Uiteindelijk na uren gelopen te hebben besloten om gewoon naar huis te lopen. En niet omdat ik het verstandig vond maar omdat ik zo kwaad was op de stem dat hij zijn beloftes niet nakwam. Bijna op een tuinmuurtje in slaap gevallen. Maar toch naar huis weten te komen ligt er een briefje van een andere buurvrouw op tafel waar opstond dat ik de voordeur had opengelaten en de politie was die komen sluiten. Alleen ik las dat het om een huiszoekingsbevel ging. Ik ga in bed liggen poef weg.

Ik wordt wakker. Gelukkig, stilte.Het voelde echt als een nachthorrormerie. Maar ik sta op zie een flits en daar zijn de stemmen weer. Maar nu als een soort cd die op repeat staat. Continu hetzelfde denegrerende zinnetje en dan af en toe afgewisseld met andere zinnetjes. Seriues de gedachte hoe mijn toekomst eruit zag plus de aanmoediging van de stemmen om me uit het raam te gooien plus de compleet gestoord makende stemmen hebben mij dit ook bijna laten doen. Toen heb ik besloten om naar mijn beste vriendin te gaan met als inleiding schrik niet van me maar als ik zeg wat er aan de hand is geloof je me nooit.

Zij heeft me brood soep vitamine pille en thee gegeven en een warm bad gemaakt. En toen verdwenen de stemmen heel gelijdelijk ze hebben nog zachtjes me in slaap gefluisterd.

Heb de dood in de ogen gekeken nooit gedacht dat je brein je zo totaal voor de gek houdt dat je de meest onwaarschijnlijke zaken voor waar aanneemt. In het mildste geval moest ik elke dealer die ik ken verraden en dan werdt ik naar zuid Amerika gestuurd om een nieuw leven op te bouwen.

Na veel research en logisch nadenken ligt de oorzaak van deze speed psygose bij meerdere factoren. De hoofdoorzaken zijn ondervoeding uitdroging en totale uitputting van lichaam en geest waardoor je hersenen extreem veel adrenaline aan gaan maken wat kan zorgen voor paranoïde neigingen.
Maar ook in dronken toestand bommetjes maken van pep die echt achterlijk goed is, waardoor mijn bom standaard daarna ook te groot bleef waardoor je nog meer adrenaline aanmaakt.
En de flat extreem gehorige waar ik in woonde voelde ik mij niet op mijn gemak. Roddelende achter de gordijnen spiekende buren die amper hallo omdat we niet het standaard burgelijk stel waren. Er komt nog bij dat ik al een vrij robuuste periode achter de rug had, dat gebeurt als je net vrijgezel bent.
Plus ik was alleen ik dacht dat dat met pep geen kwaad kon. De perfecte paranoia kweekvijver.
Tijdens het gamen vergeten te drinken en in mijn schimmenwereld helemaal. Tja eten ook vergeten, slapen veeeel te weinig.

Het komt er dus op neer dat je na 15 jaar dope misschien nog wel meer moet opletten dan als beginner. Je gaat na verloop van tijd overal anders op reageren waardoor het lijkt dat het goed is en dan inneens zwang!!!!

Dit is voor iedereen die begint met drugs:

Leer jezelf aan altijd water te drinken en als je alcohol wilt drinken wissel het af.

Probeer niet meer dan een nacht te skippen of liever helemaal niet skippen.

Geef je lichaam de tijd om te herstellen. Ben periodes nuchter of alleen met een blowtje.

Luister naar je lichaam dwing jezelf tot eten. Flikker er zo nu en dan een vitamine pil in als je lang doorhaalt. Want je voelt je beter en dan werkt alles weer beter. En als je je niet goed voelt probeer het niet met andere drugs op te lossen. Wacht gewoon tot het over is en drink suikerwater.

Zorg dat je drugs hebruikt met minstens 1 persoon die je voor 100% vertrouwd. Vooral de eerste jaren.

Gebruik nieuwe dope de eerste keer ALTIJD nuchter dat je precies weet wat je hebt.

Dit klinkt cliché maar o ze belangrijk. Er zijn er om me heen plus ik zelf nu genoeg door het oog van de naald gekropen en zelfs overleden.

Drugs is leuk maar het is geen speelgoed!!!!
Biemans83
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do feb 25, 2016 5:25 am

Re: Speed les voor beginners.

Berichtdoor FRESH » do feb 25, 2016 2:11 pm

Wow klinkt als een bad-trip

En nu neem je nooit meer speed..?
FRESH
Offline
 

Re: Speed les voor beginners.

Berichtdoor Poseidon » do feb 25, 2016 2:40 pm

Slik gewoon diazepam of etizolam bij je speed. Dan krijg je die maffe hallucinaties en angst niet.Plus je speed valt lekkerder. Alcohol erbij tanken kan geen kwaad.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Speed les voor beginners.

Berichtdoor Biemans83 » do feb 25, 2016 5:27 pm

Wow klinkt als een bad-trip

En nu neem je nooit meer speed..?


Bad trip is nogal zacht uitgedrukt,. It was the most scarie fucking thrill ride of all times, time five. Dit wens je niemand toe zelfs Donald Trump niet. Ik zag mezelf zelfs op een snackbar op tv toen ik langsliep, dat hadden die stemmen mij verteld dat ik live uitgezonden werdt, als zo`n SBS 6 achtervolgings programma. Maar sinds kort durf ik het weer aan om speed in kleine hoeveelheden te nemen. En wat ik over heb geef ik aan iemand anders dat ik het niet mee naar huis neem. Nieuw zelfsbeschermings ritueel. Door mij ADD ben ik nogal gevoelig om te blijven hangen in dat spul. Gelukkig heb ik nuchter en uitgerust geen naweeen gehad.

Poseidon schreef:Slik gewoon diazepam of etizolam bij je speed. Dan krijg je die maffe hallucinaties en angst niet.Plus je speed valt lekkerder. Alcohol erbij tanken kan geen kwaad.


Het upper downer effect vindt ik tegenwoordig verschrikkelijk. En op mijn leeftijd moet ik langzaam een beetje kalm aan gaan doen met hartritme stoornis opwekkende combo`s. Drank is er altijd maar meestal is dat eerder op dan de speed. Maar heb mensen behoorlijk para zien worden op drank en speed en insomnia. Na vier nachten niet of nauwlijks slapen helpt eigenlijk alleen nog slapen. Vind in het begin de speed halucinaties wel chill juist. Maar dit was pure uitputting een overdosis wakker zijn ingeleid door een speed paranoia.
Biemans83
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do feb 25, 2016 5:25 am

Re: Speed les voor beginners.

Berichtdoor FRESH » do feb 25, 2016 5:37 pm

Biemans83 schreef:Dit wens je niemand toe zelfs Donald Trump niet


Nou die wel hoor! Enge fucking klootzak is dat :mad:
FRESH
Offline
 

Re: Speed les voor beginners.

Berichtdoor Amvitamientje » do feb 25, 2016 6:00 pm

Poseidon schreef:Slik gewoon diazepam of etizolam bij je speed. Dan krijg je die maffe hallucinaties en angst niet.Plus je speed valt lekkerder. Alcohol erbij tanken kan geen kwaad.

Al doe ik het zelf ook, heerlijke combo :love: Maar ik zou het nooit aanraden. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Mocht je hartproblemen (hoef je niet door te hebben) kan deze combinatie nog wel eens verkeerd vallen. Maatje van mij is zo aan zijn einde gekomen. Moet er wel bij zeggen dat hij veel speed op had en dat de 112-centrale hem niet geloofde.
FRESH schreef:
Biemans83 schreef:Dit wens je niemand toe zelfs Donald Trump niet


Nou die wel hoor! Enge fucking klootzak is dat :mad:

Die man heeft op veel vlakken wel gelijk vind ik, net als onze Wilders. Alleen hebben ze soms bizarre voorstellen (kopvoddentaks :lol: )
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Speed les voor beginners.

Berichtdoor Biemans83 » do feb 25, 2016 6:36 pm

Maar ja hij zegt dat in nederland bij oudere mensen eutenasie gepleegd wordt omdat er plek moet komen in verzorgings tehuizen. Teveel speed kan idd je hart een goeie optatert geven. Maar ben nu 33 kan allemaal nog, alleen krijgt je lichaam het zwaar met combo`s. Moet ook zeggen dat naarmate ik ouder wordt het combineren niet meer zo chill vindt. Maar keta na een pillen op de after blijft geniaal. Een vriend van mij is gestorven aan een sporthart gecreeerd door buitensporig speedgebruik. Een andere vriend aan een combo uppers downers die hij injecteerde bleek later dat wist dus niemand.
Biemans83
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do feb 25, 2016 5:25 am

Re: Speed les voor beginners.

Berichtdoor Poseidon » do feb 25, 2016 9:14 pm

ALS JE HARTRYTHMESTOORNISSEN HEBT, MAG JE ABSOLUUT GEEN AMFITAMINE DOEN :mad:

Ook meer dan 2 glazen wijn per dag is uiterst onverantwoord. :roll2:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Speed les voor beginners.

Berichtdoor Perry » vr feb 26, 2016 7:06 am

Haar trutje storen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner